8.7
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Radisson Blu Hotel Amsterdam Schiphol Airport is strategisch gelegen in het groene zakengebied Schiphol-Rijk, op slechts 5 kilometer van de luchthaven Schiphol. Deze gunstige locatie maakt het hotel uiterst aantrekkelijk voor zowel zakelijke reizigers als toeristen die op zoek zijn naar een comfortabele en voordelige overnachting. De gratis shuttleservice naar de luchthaven en de nabijheid van openbaar vervoer zorgen ervoor dat gasten snel en eenvoudig toegang hebben tot de belangrijkste vervoersknooppunten. Daarnaast zijn populaire bestemmingen zoals het centrum van Amsterdam, het RAI Convention Centre en het Amsterdam WTC binnen een half uur bereikbaar, wat het hotel perfect positioneert voor elke reiziger.

De accommodaties van het hotel zijn ingericht met het oog op zowel functionaliteit als comfort. Met 281 kamers en suites die zijn uitgerust met moderne voorzieningen, zoals geluidsdichte ramen en individuele klimaatbeheersing, biedt het hotel een uitstekende nachtrust. Alle kamers zijn rookvrij en beschikken over gratis Wi-Fi, een kluisje en een groot bureau, wat ze uitermate geschikt maakt voor werk- en ontspanningdoeleinden. Voor gezinnen en mensen met een beperking zijn er speciale kamers beschikbaar, waarbij de toegankelijkheid voorop staat. De beschikbaarheid van verschillende parkeeropties, inclusief de Park, Dream & Fly ervaring, maakt het ook een ideale uitvalsbasis voor reizigers die met de auto komen.

Radisson Blu Hotel Amsterdam Schiphol Airport biedt een scala aan faciliteiten die gericht zijn op het verbeteren van de ervaring van gasten. Het Haven Restaurant serveert een uitgebreid ontbijt, terwijl het OTIUM Restaurant en de OTIUM Lounge een variëteit aan lichte en gezonde maaltijden en snacks bieden. Voor zakelijke bijeenkomsten zijn er vergaderzalen beschikbaar, compleet met moderne audiovisuele apparatuur. Gasten kunnen ook genieten van de ontspannende sauna en het stoombad, of actief blijven in het fitnesscentrum. Het hotel is ook gunstig gelegen nabij diverse bezienswaardigheden en attracties, waardoor gasten eenvoudig kunnen genieten van de rijke cultuur en geschiedenis van Amsterdam en de omliggende gebieden.


Awards gewonnen door Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport

Beste Airporthotel 2016


Faciliteiten in Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
  • Groepen
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Broekenpers
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Laptop kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Vloerbedekking
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
  • Kabelinternet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Excursiebalie
  • Ticketservice
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Computer (openbaar)
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Feestzaal
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

Parkeergarage
  • Tupolevlaan 108m
  • Koolhovenlaan 739m
  • Drive Up Services 924m
  • Parking Schiphol 2.5 km
  • AFS 2.7 km
  • Evert van de Beekstraat 2.9 km
  • Schiphol Parkfly 2.9 km
  • Evert van de Beekstraat 3 km
Restaurant
  • The Hub 289m
  • Eetcafé De Zwarte Ruiter 706m
  • Peperoncino 892m
  • De Halve Maen 902m
  • Nagoya 958m
  • Indian Grill Restaurant 967m
  • Eet ze 977m
  • Pasta Vino II 1.1 km
Museum
  • Museum Crash '40-45 1.5 km
  • Museum Jan 7.1 km
  • Historisch Museum Haarlemmermeer 7.6 km
  • Oudheidkamer 9.1 km
Toeristische attractie
  • GlowGolf 2.4 km
  • Clara Maria 6 km
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 6.4 km
Treinstation
  • Schiphol Airport 3.6 km
  • Hoofddorp 3.9 km
  • Nieuw Vennep 7.4 km
  • Henk Sneevlietweg 9.5 km
  • Amstelveenseweg 9.9 km

8.7

Beoordeeld door: 861 gasten.

10

Quinless

Jong stel
26 juni 2025

“Handig om van en naar het treinstation/luchthaven te reizen door de beschikbaarheid van de luchthavenshuttle.”
  • De Luchthavenshuttle. Zeer Handig.
  • De kosten voor ontbijt wanneer dit op de dag zelf wordt geboekt. Te duur.

10

Shannon

Jong stel
26 juni 2025

“Uitstekende keuze dicht bij de luchthaven.”
  • Gelegen dichtbij de luchthaven met een pendeldienst voor 5 Euro. Het eten in het restaurant was ook excellent.

8

Christine

Alleenreiziger
25 juni 2025

“Zeer goed”
  • Grote slaapkamer, zeer rustig, uiterst schoon, zeer comfortabel bed.
  • Ze hebben nog een lange weg te gaan om duurzaam te worden; ze zouden kleine individuele plastic shampoo-flessen moeten vermijden en wat andere hotelketens doen, namelijk het gebruik van grotere dispensers. Daarnaast zouden ze de tapijten in de gangen moeten vervangen...

10

Mohamed

Gezin met kinderen
22 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Kamer en de parkeerfaciliteit, hoewel iets duur.
  • Matrashardheid

4

Jh_mar

Alleenreiziger
21 juni 2025

“Slechtste bed ooit.”
  • Locatie en shuttleservice, hoewel de shuttleservice bij die prijs voor de kamer gratis zou moeten zijn.
  • Het bed was vreselijk met "sinkholes". De algehele uitstraling en sfeer van de kamer was verouderd. Het was op een bepaald moment mooi, maar dat punt ligt ver achter ons.

7

Naresh

Zakenreiziger
18 juni 2025

“Goed”
  • Het ontbijt was te eenvoudig. Niet goed genoeg voor een Radisson.

9

Adewale

Zakenreiziger
16 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Uitstekend en fantastisch.... Boven verwachtingen.

10

Martin

Alleenreiziger
14 juni 2025

“Had een geweldige plek nodig om te ontspannen, het was perfect!”
  • Personeel geweldig, kamer prachtig, veel geslapen.
  • niets vond ik niet leuk

8

Ewa

Jong stel
7 juni 2025

“Goede prijs-kwaliteitverhouding!”
  • Fantastische prijs-kwaliteitverhouding, de pendeldienst van en naar de luchthaven was zeer praktisch, het bed was super comfortabel, de kamer had alles wat we nodig hadden voor ons verblijf van één nacht en was ruim en schoon.
  • Het gehele hotel en de kamers voelen gewoon als iets dat een beetje verfrissing of een update nodig heeft. Het lijkt zeer verouderd: het groene tapijt, de verouderde crèmeskleurige deuren en plinten, en de vreemde "behang" (?) in de kamers zien eruit alsof ze rechtstreeks uit de jaren '70 komen en de kleur geeft het een rookruimte-effect. Daar is absoluut niets mis mee, alles was schoon en comfortabel, maar ik voel gewoon dat het wel wat modernisering en misschien een frisse verflaag kan gebruiken, enzovoort.

9

Nicholas

Zakenreiziger
5 juni 2025

“Uitstekend”
  • Aangenaam verblijf, ideale locatie voor werk met gratis luchthaventransfers.
  • Niets ervaren

5

Fred

Gezin met kinderen
5 juni 2025

“Blijf hier als er geen andere optie is.”
  • Helaas alleen de prijs.
  • De kamer is oud en verouderd, de doucheafvoer is verstopt en de koffiezetapparaat werkt niet, enzovoort. Het personeel van het restaurant is onvriendelijk en het personeel van de receptie is inefficiënt.

3

James

Jong stel
3 juni 2025

“Vergeetachtig”
  • De locatie was volledig verlaten.
  • Locatie was slecht. Moest betalen om naar de luchthaven te gaan. Personeel was gemiddeld. Bad was vies.

9

Fabien

Jong stel
2 juni 2025

“Goede prijs-kwaliteitverhouding.”
  • De faciliteiten zijn geweldig, het ontbijt is goed en standaard, de slaapkamers zijn ruim, de internetverbinding is efficiënt en er is een pendeldienst vanuit de luchthaven.
  • De wachttijd voor inchecken, en het feit dat u extra moet betalen om gebruik te maken van de pendeldienst terug naar de luchthaven, terwijl de bus daar toch al naartoe gaat.

9

Tyler

Jong stel
1 juni 2025

“Ik zou ten zeerste aanraden om in dit hotel te verblijven, ik heb een geweldige tijd gehad.”
  • De netheid van de kamer en het ontbijt was uitstekend.
  • De koffiezetapparaat in mijn kamer werkte niet en een van de lampen.

8

Aparna

Gezin met kinderen
1 juni 2025

“Goede nachtrust”
  • 10 minuten naar de luchthaven, 15 minuten naar Amsterdam Centraal en Zaanse Schans per trein, rustige locatie, prachtig uitzicht vanuit de kamer, frequente luchthavenshuttles. We konden vroeg inchecken.
  • Alles was goed aan het hotel.

10

Nigel

Alleenreiziger
1 juni 2025

“Geschikt voor de luchthaven en zeer rustig en rustgevend.”
  • Dichtbij de luchthaven, goede prijs, de shuttledienst heeft een goed gepromoot en gunstig schema (15 en 45 minuten na het uur van de luchthaven naar de luchthaven en 00 en 30 van het hotel naar de luchthaven). Mijn kamer was super stil, het voelde alsof het hotel leeg was! Super aardig personeel!
  • Het was allemaal geweldig! Echter, let op dat er een toeslag van 5 euro is voor de shuttle van het hotel naar de luchthaven, wat toegegeven een laag bedrag is, dus dat is in orde. Wat ik echter niet prettig vond, was de verrassing...

10

Thomas

Gezin met kinderen
30 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • De pendeldienst was absoluut uitstekend. Geüpgraded naar een Business Class kamer, daar was ik niet op voorbereid.
  • Er komt niets in me op.

8

Santiago

Alleenreiziger
29 mei 2025

“Goed voor de prijs.”
  • Locatie en de ontbijtsupervisor.

8

Erik

Zakenreiziger
26 mei 2025

“Verschrikkelijke ervaring, maar verzacht door het ontbijtteam (❤️ Paula).”
  • Het hotel was prima. De kamer ook. Maar Paula en de F&B Manager hebben mijn dag gered. Zij maakten het mogelijk om, als uitzondering, veel langer in mijn kamer te blijven vanwege de gebrekkige klantenservice van de receptie, wat me deed missen voor mijn vlucht. De shuttleservice was ook handig.
  • Ik heb mijn vlucht gemist omdat de receptie geen echte en goede wake-upcall kon geven. Er is blijkbaar één automatische oproep gedaan, maar hij was alleen en kon niet bedenken om de huishouding te waarschuwen om op mijn deur te kloppen.... zeer frustrerend, aangezien ik duidelijk had uitgelegd dat ik moeite heb met opstaan en een vroege vlucht had. Ik heb specifiek dit hotel gekozen vanwege de (normaal gesproken) hoge niveau van klantenservice!

10

Georgios

Jong stel
26 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • kamer, pendeldienst

10

Joanna

Gezin met kinderen
21 mei 2025

“Eenvoudig. Schoon en comfortabel.”
  • Het was de verjaardag van mijn zoon en het personeel nam de tijd om een prachtige mand te sturen, gevuld met lekkernijen en een kaart voor mijn kleine. Het personeel is vriendelijk en benaderbaar. De bedden waren comfortabel.
  • De pendelbus van het hotel naar de luchthaven was een beetje laat, gezien we een vroege vlucht probeerden te halen.

8

Hsiupinchen

Groepsreizigers
20 mei 2025

“Prachtig hotel nabij de luchthaven Schiphol met shuttlebus.”
  • Gemakkelijk te bereiken vanuit de luchthaven met een pendelbus. De kamer is schoon en beschikt over voldoende ruimte. Het personeel is vriendelijk.
  • De pendelbus naar de luchthaven kost 5 euro.

8

Daanski

Jong stel
19 mei 2025

“geweldig verblijf op een goede locatie”
  • We zijn naar deze locatie gegaan tijdens CastleFest in Keukenhof, Lisse. Dit was een fijne uitvalsbasis om naar het festival te rijden.

5

Peter

Zakenreiziger
17 mei 2025

“Aanvaardbaar”
  • verouderde kamer/badkamer - gebroken vloertegels - schaamharen in het bad - douche in bad

10

Diane

Jong stel
17 mei 2025

“Ons verblijf van twee nachten was luxe en we hadden het nodig! We zullen in de toekomst bij Radisson Blu verblijven!”
  • We hebben een upgrade gehad. We vonden de kamer: ruim en elegant. We waren dol op de koffie en de koffiezetapparaat op de kamer. We waren zeer dankbaar voor de ruime koelkast. De kleine tafel en TWEE stoelen werden enorm gewaardeerd. De bedden waren uiterst comfortabel. En het restaurant biedt heerlijk eten en goede service!
  • Een magnetron zou ook nuttig geweest zijn, maar is niet vereist.

7

Tony

Zakenreiziger
16 mei 2025

“Oké, maar niets uitzonderlijks.”
  • De locatie was prima voor werk, aangezien ik slechts 15 minuten moest lopen.
  • Het hotel rekent kosten voor de pendeldienst naar de luchthaven, maar deze is gratis van de luchthaven naar het hotel. Gezien het al hoge kamertarief lijkt het wat overdreven om hiervoor kosten in rekening te brengen. De roomservice heeft de shampoo of douchegel tijdens mijn verblijf niet aangevuld en ik moest de receptie contacteren om dit te verkrijgen. Ik heb vier nachten verbleven.

5

Donna

Alleenreiziger
14 mei 2025

“Niets om naar huis over te schrijven.”
  • Comfortfactor
  • Ondergewaardeerde buffetselectie. Onattentend en egoïstisch restaurantpersoneel.

7

Hemant

Zakenreiziger
12 mei 2025

“Zoals gebruikelijk.”
  • Onbeschoft personeel

8

Bernard

Jong stel
11 mei 2025

“Zeer goed”
  • Geweldige faciliteiten
  • De locatie was een beetje afgelegen.

9

Andrej

Jong stel
10 mei 2025

“Goed”
  • Gezellig, schoon, comfortabel
  • Sommige medewerkers waren bijzonder traag in het afhandelen van eenvoudige taken, zoals het verwerken van betalingen.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport.
Bij Hotels.nl kun je Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport ligt 1,3 km van het centrum van Schiphol.

Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.

Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport Heeft een eigen fitness ruimte.

Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.