8.7
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Het Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport is een modern zakenhotel gelegen in het internationale zakendistrict van Schiphol, direct naast de luchthaven. De ligging is bijzonder gunstig voor reizigers die snel toegang willen tot het vliegveld, maar ook voor wie Amsterdam of de regio wil verkennen. Met een korte shuttle- of taxirit sta je binnen enkele minuten op de terminals van Schiphol, terwijl het centrum van Amsterdam binnen twintig minuten bereikbaar is per trein of auto. De nabijheid van grote snelwegen en het uitstekende openbaar vervoer maken het hotel ook aantrekkelijk voor bezoekers aan omliggende steden zoals Haarlem en Leiden. In de directe omgeving bevinden zich bekende bezienswaardigheden als het Rijksmuseum, de Zaanse Schans en het Van Gogh Museum, die eenvoudig te bereiken zijn voor een cultureel uitstapje. De sfeer in het hotel is eigentijds en zakelijk, met een stijlvolle en rustige ambiance die aansluit bij de internationale uitstraling van Schiphol en de dynamiek van het vliegveld.

De kamers in het Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport zijn ruim opgezet en bieden een comfortabel verblijf voor zowel zakenreizigers als toeristen. Elke kamer is voorzien van moderne faciliteiten zoals airconditioning, een flatscreen-tv, een werkplek en een ruime badkamer met inloopdouche of bad. Gasten profiteren van gratis wifi in het hele hotel, wat het verblijf extra aangenaam maakt voor wie wil werken of ontspannen. Het hotel beschikt over diverse algemene voorzieningen, waaronder een goed uitgeruste fitnessruimte, sauna en vergaderzalen voor zakelijke bijeenkomsten. Voor extra gemak is er een 24-uurs roomservice en kunnen gasten gebruikmaken van een pendeldienst van en naar de luchthaven. De inrichting van het hotel is strak en functioneel, met warme accenten die zorgen voor een uitnodigende sfeer. Zowel korte als langere verblijven worden hierdoor comfortabel en praktisch ingevuld.

De service in het Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport staat bekend om haar professionaliteit en gastvrijheid, met een 24-uurs receptie en behulpzaam personeel dat klaarstaat om vragen te beantwoorden en assistentie te bieden. Voor ontbijt kunnen gasten terecht in het restaurant, waar een uitgebreid ontbijtbuffet wordt geserveerd met zowel internationale als lokale specialiteiten. Het hotel beschikt over een sfeervolle bar en een restaurant met een internationale keuken, waar gasten kunnen genieten van een ontspannen diner of een drankje na een drukke dag. In de directe omgeving zijn ook andere eetgelegenheden te vinden, waaronder internationale ketens en lokale restaurants. Uniek aan het hotel is de focus op duurzaamheid, met aandacht voor milieuvriendelijke initiatieven. Het Radisson Blu richt zich op een breed publiek, van zakenreizigers tot gezinnen en toeristen die comfort en bereikbaarheid belangrijk vinden.


Awards gewonnen door Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport

Beste Airporthotel 2016


Faciliteiten in Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
  • Groepen
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Broekenpers
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Laptop kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Vloerbedekking
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
  • Kabelinternet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Excursiebalie
  • Ticketservice
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Computer (openbaar)
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Feestzaal
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

Parkeergarage
  • Tupolevlaan 108m
  • Koolhovenlaan 739m
  • Drive Up Services 924m
  • Parking Schiphol 2.5 km
  • AFS 2.7 km
  • Evert van de Beekstraat 2.9 km
  • Schiphol Parkfly 2.9 km
  • Evert van de Beekstraat 3 km
Restaurant
  • The Hub 289m
  • Eetcafé De Zwarte Ruiter 706m
  • Peperoncino 892m
  • De Halve Maen 902m
  • Nagoya 958m
  • Indian Grill Restaurant 967m
  • Eet ze 977m
  • Pasta Vino II 1.1 km
Museum
  • Museum Crash '40-45 1.5 km
  • Museum Jan 7.1 km
  • Historisch Museum Haarlemmermeer 7.6 km
  • Oudheidkamer 9.1 km
Toeristische attractie
  • GlowGolf 2.4 km
  • Clara Maria 6 km
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 6.4 km
Treinstation
  • Schiphol Airport 3.6 km
  • Hoofddorp 3.9 km
  • Nieuw Vennep 7.4 km
  • Henk Sneevlietweg 9.5 km
  • Amstelveenseweg 9.9 km

8.7

Beoordeeld door: 891 gasten.

8

King

Gezin met kinderen
9 september 2025

“Zeer goed”
  • Dichtbij de luchthaven. Schone, ruime kamer.
  • Wij waren niet ingelicht dat u een kamer sleutel nodig had om de lift te bedienen. Het zou prettig zijn om een koelkast in de kamer te hebben. Het leek erop dat er een minibar zou moeten zijn, maar deze was leeg en vergrendeld. Er waren geen uitleggen over de beschikbare faciliteiten of menu's voor het restaurant in de kamer.

10

Ferrendelli

Jong stel
8 september 2025

“Uitstekende keuze voor een tussenstop van een nacht.”
  • Gemakkelijke pendeldienst van de luchthaven, vriendelijke ontvangst, schone, goed uitgeruste kamers, fabulous avondbuffet met vriendelijke service.

8

Tundie

Alleenreiziger
5 september 2025

“Over het algemeen voldaan aan mijn behoeften met comfort.”
  • Het personeel in de ontbijtruimte was zeer vriendelijk en behulpzaam. De keuze aan voedsel was goed.
  • Mijn voorkeuren vielen op. Er zijn geen negatieve punten die me te binnen schieten. Het Radisson Blu voldeed aan mijn eisen voor een comfortabel verblijf terwijl ik wachtte op mijn volgende vlucht. De mannelijke buschauffeur hielp me niet met mijn bagage, maar de vrouwelijke chauffeur was zeer behulpzaam.

8

Sharon

Alleenreiziger
30 augustus 2025

“Zeer goed”
  • De kamerfaciliteiten waren slecht. Er was geen shampoo of bodywash. Er lag afval onder het bed van eerdere gasten.

7

Ronald

Zakenreiziger
30 augustus 2025

“Handig voor de vlucht die de volgende ochtend vroeg vertrekt.”
  • Stille kamer.

10

Louise

Gezin met kinderen
29 augustus 2025

“Geweldige plek om te verblijven, zeer schoon en comfortabel.”
  • De receptionisten van de pendeldienst waren zeer behulpzaam en het eten was lekker.
  • Niets

9

Egle

Groepsreizigers
17 augustus 2025

“zeer goed”
  • kamer, pendeldienst, personeel
  • werkuren van het restaurant - wilde voedsel om 22.00 uur

8

Shahrooz

Gezin met kinderen
13 augustus 2025

“Een beetje ver van de luchthaven, maar totaal prima voor een verblijf van 1 nacht.”
  • Transfer van/naar het hotel kost 5 euro per rit. Een wat ouder hotel.

7

Bonnie

Jong stel
12 augustus 2025

“Personeel enigszins onvoorspelbaar, maar al met al was het verblijf in het hotel goed vanwege de locatie bij de luchthaven.”
  • comfortabele grote kamer
  • grumpy non-communicatieve shuttlechauffeur van de luchthaven, aardige van het hotel naar de luchthaven grumpy ober in het restaurant maar toen kreeg ik een vriendelijke vrouwelijke ober nieuwe vergoeding van 5 euro om terug naar de luchthaven te gaan

7

Beth

Zakenreiziger
11 augustus 2025

“Efficiënt en vriendelijk personeel, maar onderbezet.”
  • Locatie gunstig gelegen bij de luchthaven.
  • Het personeel was behulpzaam, maar stond onder druk door groepen die handmatig paspoortinformatie voor elk individu in de groep moesten invoeren. Dit zorgde ervoor dat er druk op hen kwam te liggen om andere gasten aan de receptie niet te bedienen. Er waren geen instructies beschikbaar over hoe de warmtepomp te laten werken.

10

Iuliana

Vriendengroep
8 augustus 2025

“Uitzonderlijk”
  • De kamers zijn grote kamers. De bedden en beddengoed waren groot en zeer schoon. Het voedsel in het hotel was uiterst heerlijk. De service is zeer goed.
  • Niets te zeggen.

10

Sipiläinen

Jong stel
5 augustus 2025

“Goede prijs-kwaliteitverhouding voor een korte overnachting.”
  • We zijn upgraded, hoewel ik vergat het loyaliteitsnummer tijdens de boeking op te geven. De kamers waren ruim en het restaurant was voldoende. Het ontbijt was uitstekend. Ik vond de luchthavenshuttle ook fijn.
  • Het hotel was veel mooier dan de buitenkant deed vermoeden. Het was niet erg eenvoudig om naar Amsterdam Centraal te komen. We namen de luchthaventransfer terug naar Schiphol en vervolgens een trein vanaf daar. Het werkte echter goed.

9

Valeria

Zakenreiziger
4 augustus 2025

“Uitstekend”
  • 15 minuten met de bus (5 euro) van/naar de luchthaven. Inchecken duurt lang, voer dit daarom van tevoren online uit.

9

Robert

Gezin met kinderen
3 augustus 2025

“Ik zou daar zeker weer verblijven en ik raad het ten zeerste aan voor iedereen die naar Amsterdam reist.”
  • De pendeldienst was uitstekend. Ze waren bij vertrek en bij terugkomst stipt op tijd. Korte rit en een schone bus met vriendelijke chauffeurs.
  • Niets stelde me teleur. Het inbegrepen ontbijt was fantastisch. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

8

Erin

Vriendengroep
3 augustus 2025

“Zeer goed”
  • De lobby en het restaurant waren prachtig en mooi bijgewerkt. De kamers waren groot, de bedden comfortabel en de badkamers hadden voldoende shampoo, conditioner en bodylotion.
  • Er waren geen USB-poorten in de kamer waar we verbleven.

3

Lisa

Jong stel
3 augustus 2025

“Laat deze optie achterwege! Er zijn veel betere mogelijkheden beschikbaar.”
  • Schone kamer.
  • Restaurant gesloten vanwege het opvangen van passagiers van een geannuleerde vlucht. We hebben voor een buffet betaald, maar na één blik hebben we om een terugbetaling gevraagd. De prijsklasse van de bar is exorbitant. Kamer is zeer donker.

7

Gayle

Jong stel
28 juli 2025

“Goed”
  • De kamer was behoorlijk ruim, het was schoon en het bed was comfortabel. De televisie is redelijk groot en we konden streamen wat we wilden bekijken vanaf onze telefoons.
  • Er zijn geen winkels of andere voorzieningen in de buurt van het hotel. Ik zou dit hotel niet aanbevelen, tenzij je alleen tussen aansluitende vluchten wilt overnachten. Er is een pendeldienst, die als gratis wordt aangegeven, maar deze kost €5 per dag per persoon. Niet slecht, gezien het feit dat een taxi bijna €30 kost. Ik was zeer teleurgesteld op de avond van onze aankomst, omdat we 10 minuten eerder bij het halte waren dan de bus zou komen. Ongeveer 8 minuten na de verwachte aankomsttijd belde ik het hotel. Ik werd geïnformeerd dat de bus al was geweest en terug naar het hotel. Dit was de laatste bus van de avond. Wat een gratis rit naar het hotel had moeten zijn, resulteerde in een taxirit naar het hotel die €30 kostte. De medewerker aan de balie leek ongeïnteresseerd, gaf de optie van een taxi of openbaar vervoer met daarna een wandeling, terwijl het bijna middernacht was. De verwarming in onze kamer werkte niet, we hebben de eerste nacht doorgebracht met een draagbare kachel die zoveel geluid maakte dat het moeilijk was om te slapen. De volgende dag heeft de medewerker echter een andere kamer voor ons geregeld, ervoor gezorgd dat deze verwarmd was voordat we de sleutels kregen en ons ook gratis buspassen voor de dag gegeven. Dit werd gewaardeerd, maar het is ons een raadsel waarom er die avond bij onze aankomst geen poging tot oplossing werd geboden, vooral omdat we de receptie drie keer hebben gebeld over de verwarming en natuurlijk ook over de pendelbus die meer dan 10 minuten later vertrok dan op de dienstregeling was aangegeven.

9

Richard

Gezin met kinderen
27 juli 2025

“Precies wat we nodig hadden voor ons verblijf van één nacht.”
  • Zeer comfortabel bed, kussens en beddengoed.
  • De vrouwelijke shuttlebuschauffeur

9

Laukka

Jong stel
26 juli 2025

“Uitstekend”
  • alles goed
  • Vroeg om een kingsize bed, maar kreeg in plaats daarvan 2 kleine bedden.

7

Esther

Zakenreiziger
20 juli 2025

“Fatsoenlijk hotel om te verblijven dicht bij Schiphol, maar de badkamers moeten worden vernieuwd.”
  • Ik verblijf altijd graag de nacht nabij de luchthaven Schiphol wanneer ik de volgende dag vertrek. Deze keer besloot ik Radisson Blu uit te proberen, omdat ik een goede deal had. De kamer was mooi, groot en zeer rustig. De pendeldienst was gemakkelijk te vinden, hoewel ik me niet realiseerde dat het zo lang zou duren om van de luchthaven naar het hotel te rijden.
  • De hotelkamers kunnen wel wat upgrades gebruiken. Vooral de badkamers zijn erg verouderd. In deze tijd wil men niet meer in een badkuip stappen om te douchen, aangezien dit kan leiden tot ongelukken en water dat achter het gordijn naar buiten spat. Ik geef de voorkeur aan een grote inloopdouche. De watertemperatuur was zeer onregelmatig, wat de douche-ervaring niet aangenaam maakte.

9

Wayne1963

Jong stel
13 juli 2025

“Uitstekend”
  • Kamer goed ingericht, schoon en airconditioning ingesteld op de juiste temperatuur. Nespresso-apparaat. Luchthavenshuttleservice is handig.

9

Gopinath

Alleenreiziger
12 juli 2025

“het is geschikt voor een kort verblijf en zakelijke doeleinden.”
  • Het is zeer goed en er is elke 30 minuten een pendelbus van de luchthaven naar het hotel beschikbaar.
  • Er is geen supermarkt of kruidenierswinkel in de buurt; u bent volledig afhankelijk van het hotel.

8

Jim

Alleenreiziger
10 juli 2025

“Goede plek om te verblijven bij een overstap op de luchthaven van Amsterdam.”
  • Handige verblijfplaats nabij de luchthaven van Amsterdam met een pendelbus. Heerlijke bar- en restaurantruimte die recentelijk een renovatie lijkt te hebben ondergaan.
  • Kamer een beetje verouderd, maar rustig, comfortabel bed.

2

Marian

Zakenreiziger
10 juli 2025

“Beter vermijden, het hotel.”
  • Personeel van de receptie.
  • Vies tapijt in de kamer, vuile handdoek in de badkamer, gebroken tegels, losgelaten behang in de kamer.

10

Cárdenas

Zakenreiziger
9 juli 2025

“GROOT”
  • het feit dat ze een betaalbare luchthavenshuttle hebben

8

Sharon

Gezin met kinderen
7 juli 2025

“Zeer goed”
  • Locatie ten opzichte van de luchthaven

9

Desy

Groepsreizigers
5 juli 2025

“Goed hotel voor een tussenstop of als u dicht bij luchthaven Schiphol wilt verblijven.”
  • Het ontbijt heeft ons onder indruk gebracht door de variëteit en de heerlijkheid. De kamer is voldoende: het is niet luxueus, maar het is net, schoon en ruim genoeg voor ons. Dit hotel is een goede optie voor een tussenstop of als u dicht bij de luchthaven Schiphol wilt verblijven, omdat zij een pendelbus aanbieden (gratis van de luchthaven naar het hotel, maar 5 euro om naar de luchthaven te gaan).
  • We hebben slechts één nacht verbleven. Er was niets waar we niet tevreden over waren.

8

Sandra

Jong stel
4 juli 2025

“Zeer goed”
  • Shuttle service naar Schiphol altijd op tijd.

8

Dave

Alleenreiziger
3 juli 2025

“Goed en schoon hotel.”
  • Een zeer nette, schone kamer, groter dan de meeste die ik in Amsterdam heb ervaren. Het personeel was vriendelijk en bood waar mogelijk accommodatie. Ik zou hier weer verblijven.
  • De situatie met de luchthavenshuttle. Gratis naar het hotel, maar 5€ voor de terugrit naar de luchthaven. Het hotel ligt vrij ver van andere voorzieningen, dus u bent gebonden aan een verblijf in het hotel. Het is niet op loopafstand van enige voorzieningen.

10

Simone

Gezin met kinderen
1 juli 2025

“Uitzonderlijk verblijf net buiten de luchthaven.”
  • Toen we aankwamen waren we te vroeg om in te checken, dus lieten we de bagage zonder problemen bij het hotel achter en verkenden we de stad voor de dag. We kwamen veel later terug na het diner om in te checken en we waren geüpgraded naar een junior suite! Absoluut een fantastisch verblijf en de kamer was uitzonderlijk. De shuttle was op tijd en eenvoudig te navigeren.
  • De beschikbare pendeldienst kan 2 gratis overbrengingen aanbieden, namelijk van en naar de luchthaven op de dagen dat u aankomt en vertrekt, in plaats van 1 gratis overbrenging en vervolgens 5 euro per persoon per overbrenging.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport.
Bij Hotels.nl kun je Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport ligt 1,3 km van het centrum van Schiphol.

Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.

Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport Heeft een eigen fitness ruimte.

Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Radisson Blu Amsterdam Schiphol Airport heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability