8.7
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Steigenberger Airport Hotel Amsterdam

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Steigenberger Airport Schiphol is een luxe 4-sterrenhotel met maar liefst 440 kamers. Het ligt direct naast het Amsterdamse Bos, in de non-flying zone. Vanaf de A4 en de A9 is het hotel goed bereikbaar en kan je tegen betaling parkeren op de beveiligde parkeerplaats. Met de gratis Shuttle Service reis je van en naar Schiphol Airport in slechts 8 minuten. Het centrum van Amsterdam is ook goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer.

In Hotel Steigenberger Airport Schiphol vind je onder andere de unieke Sports & Media Bar. Hier kan je 7 dagen in de week terecht voor een lunch, borrel en diner. Op de kaart staan diverse internationale gerechten en terwijl je daar van geniet heb je de mogelijkheid om alle internationale sportevenementen te volgen op één van de grote schermen in de bar. In hotel restaurant Trattoria kan je van maandag tot vrijdag vanaf 18.00 uur heerlijk genieten van diverse traditionele Italiaanse gerechten met een bijpassende wijn. Meer zin in een kop koffie met huisgemaakte zoetigheden? Neem dan plaats in de Coffee & Wine Lounge. Voor een stevig en divers ontbijtbuffet vol verse producten neem je iedere ochtend plaats in het Patio Restaurant.

Het Steigenberger Airport Hotel Amsterdam ligt nabij luchthaven Schiphol en het centrum van Amsterdam is in ongeveer 15 minuten te bereiken met de auto. Het hotel biedt een shuttlebus service naar het vliegveld wat kosteloos is. Bij het Museumplein liggen het prachtige Rijksmuseum, het Van Gogh Museum en het Concertgebouw. Een bezoekje aan het nabijgelegen Amsterdamse Bos is daarnaast een echte aanrader. Dit ruim opgezette stadspark biedt veel mogelijkheden, zowel voor rustzoekers als sportievelingen. Zo kan je hier kano's huren, paardrijden, mountainbiken en voor kinderen zijn er een doolhof, een speelweide en een geitenboerderij. Een picknick in het gras maakt de dag helemaal af.



Faciliteiten in Steigenberger Airport Hotel Amsterdam

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Cd-speler
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Satelliet televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • WiFi
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Excursiebalie
  • Ticketservice
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Computer (openbaar)
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Kleedkamers
  • Massage
  • Sauna
  • Solarium
  • Stoomkamer
  • Strandstoelen
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Activiteiten
  • Biljart
  • Darten
Algemeen
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Lounge
  • Valutawissel
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle
  • Winkels in het hotel

In de omgeving

Parkeergarage
  • Steigenberger Airport Hotel Amsterdam 248m
  • Nieuwemeerlaan 754m
  • Berkenhoek 1.2 km
  • Oude Karselaan 2 km
  • AFS 3 km
  • Q-Park Stadsplein 3.3 km
  • World Trade Center Schiphol Airport 3.6 km
  • Hilton Parking 3.8 km
Restaurant
  • Wings food & drinks 174m
  • De Pelikaan 844m
  • Meerzicht 1.8 km
  • Breakfast Room 2.1 km
  • Abina 2.4 km
  • Pane e Vino 2.4 km
  • Villa Borghese 2.4 km
  • Silversant 2.4 km
Museum
  • Museum Jan 2.6 km
  • Bilderdijk Museum 4.6 km
  • Historisch Museum Ouder-Amstel 6.4 km
  • Levend Paardenmuseum 7 km
  • Museum Crash '40-45 7 km
  • Van Eesteren Museum 7 km
  • Moco Museum 7.2 km
  • Diamant Museum Amsterdam 7.3 km
Toeristische attractie
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 933m
  • GlowGolf 3.7 km
  • Olympiahuis 4.9 km
  • Clara Maria 5.2 km
  • Rembrandt Hoeve 6.5 km
  • Blue Boat 7.5 km
  • Blue Boat 7.5 km
  • Canal Cruise 7.5 km
Treinstation
  • Schiphol Airport 3.3 km
  • Henk Sneevlietweg 4.3 km
  • Amstelveenseweg 4.4 km
  • Heemstedestraat 4.9 km
  • Amsterdam Zuid 5.3 km
  • Zuid 5.3 km
  • Amsterdam Lelylaan 5.5 km
  • Station RAI 6.1 km

8.7

Beoordeeld door: 292 gasten.

3

Justine

Alleenreiziger
22 juni 2025

“Slecht”
  • vriendelijk personeel, schoon, rustig
  • Veel te duur voor het hotel en naar mijn mening was het ontbreken van ontbijt niet echt bijzonder voor de prijs die ik heb betaald.

8

Stefano

Zakenreiziger
22 juni 2025

“Zeer goed”
  • Luchthav hotel, ik was daar voor een conferentie, de shuttledienst was tijdig en handig.

10

Andre

Gezin met kinderen
19 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding Schone en goed uitgeruste kamer

9

Randi

Gezin met kinderen
17 juni 2025

“Geweldige plek voor een verblijf van één nacht voorafgaand aan een vlucht.”
  • Het hotel was een uitstekende plek om te verblijven de nacht voorafgaand aan onze vlucht. De kamers waren comfortabel, schoon en groter dan de meeste Europese hotels. Het personeel was ook zeer vriendelijk. Er waren bovendien een aantal eetgelegenheden in het hotel. De shuttle van/naar de luchthaven was gratis en deed er ongeveer 15 minuten over. We namen de trein naar de luchthaven vanuit de stad en vervolgens de shuttle naar het hotel en weer terug naar de luchthaven om de volgende ochtend te vliegen. Het was zeer soepel en eenvoudig om de shuttlestop te vinden.
  • Het was iets verder van de luchthaven dan enkele andere hotels, zoals het Sheraton, echter, dit is waarschijnlijk de reden waarom de prijs zo betaalbaar was.

8

Mohammed

Zakenreiziger
17 juni 2025

“Zeer goed”
  • De faciliteiten, locatie en transport zijn heel goed. De lobby en de sfeer zijn comfortabele.
  • Een van de liften is buiten werking. Er is geen elektriciteit in mijn kamer, er is iets mis met de stroomvoorziening van de kaart. Ik probeerde contact op te nemen met de ondersteuning, maar er kwam niemand tot de volgende dag. De stroomonderbreker gaat de volgende dag om 11:00 uur uit.

10

Ching

Zakenreiziger
15 juni 2025

“Zeer aanbevolen vanwege de saunafaciliteiten.”
  • Stoomcabine, sauna, zwembad.
  • Het bed is niet vlak.

9

Saurabh

Gezin met kinderen
14 juni 2025

“Ontspannende uitvalsbasis naar Amsterdam”
  • Alles... de kamer, faciliteiten, personeel, vervoer naar de luchthaven, alles was uitstekend.
  • Het enige is dat u veel aan taxi's moet uitgeven wanneer u 's nachts vanuit het centrum komt.

8

Theresa

Jong stel
12 juni 2025

“Geweldig voor één nacht.”
  • Comfortabel en schoon
  • Slechts één klein flesje water en slechts twee koffiemelkjes. Geen goede badkamerdeur die goed sluit. Doucheschuim was leeg, ik moest shampoo gebruiken.

6

Sarbani

Zakenreiziger
10 juni 2025

“Aangenaam”
  • Wij verblijven hier wanneer we een vroege vlucht vanaf Amsterdam Schiphol moeten nemen. De werkfaciliteiten zijn goed (wifi en bureau). Het ontbijt is te duur en biedt niet genoeg biologische opties. De bar heeft zeer acceptabele gerechten en de spa is zeer prettig. De shuttleservice begint iets te laat voor vroege vluchten. De parkeervoorzieningen zijn handig.
  • Ik voel me hier altijd een beetje afgesloten en ik ben altijd blij om te vertrekken. Het voelt als een uitbreiding van de luchthaven. Veel stewards en vliegend personeel verblijven hier.

9

Daniel

Gezin met kinderen
10 juni 2025

“Geweldig verblijf, perfecte locatie voor reizen.”
  • Vloerverwarming in de badkamer is te warm.

10

Andre

Jong stel
8 juni 2025

“Luxueus en waar voor uw geld.”
  • Ik vond alles in de kamer leuk. (meer dan voldoende ruimte, luxueus en goede prijs-kwaliteitverhouding) Zeer goed ontbijt.
  • Het ontbijt was iets te duur.

10

Gloria

Alleenreiziger
3 juni 2025

“Een zeer goede ervaring al met al.”
  • Inchecken was eenvoudig. De kamer was ruim, schoon en comfortabel. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ik reis alleen en gebruik een mobiliteitsscooter en heb geleerd hoe ik mijn bagage zelf moet maneuveren. Het baliepersoneel heeft mij geholpen zonder dat ik erom vroeg en zorgde ervoor dat ik zonder problemen bij mijn kamer kwam. Ze beantwoordden ook mijn vele vragen met een glimlach en zorgden ervoor dat ik me goed verzorgd voelde. Ik waardeerde ook de pendeldienst van en naar de luchthaven, inclusief alle hulp van de chauffeur. Ook heb ik een heerlijke maaltijd gehad in de sportbar.
  • Mijn enige probleem was dat ik niet wist dat ik mijn sleutelkaart moest gebruiken om de lift toegang te laten geven tot mijn verdieping. Het zou fijn geweest zijn als iemand dat aan mij had uitgelegd toen ik incheckte. Dit was mijn eerste internationale reis en alles was nieuw voor mij.

5

Db

Alleenreiziger
1 juni 2025

“Was gemiddeld. Het is een mooi hotel met veel potentieel.”
  • Het comfortabele bed en de spa.
  • 1. De kwaliteit van het eten was voor de prijzen extreem laag. 2. Sommige medewerkers van de bar en de receptie waren NIET bekend met de informatie van het hotel. a) Er was een rij met twee dames bij de receptie. Eén van hen was 'nieuw' en zei dat ze niet wist hoe ze gasten moest inchecken. b) Bij de bar wist een medewerker niet dat je rekening kunt houden met de kamer, terwijl er bij het inchecken een borg voor dergelijke gevallen vereist is. 3. Mijn kamer werd alleen op de eerste dag schoongemaakt, ondanks dat ik de schoonmakers had verteld dat ze moesten schoonmaken en het afval, dat voedsel en ander afval bevatte, moesten ophalen. 4. Covid is al lang voorbij, een excuus aanvoeren dat er geen behandelingen beschikbaar zijn vanwege Covid is simpelweg verouderd.

10

Olena

Zakenreiziger
31 mei 2025

“Uitstekend”
  • Zeer handige transfer naar de luchthaven om de 30 minuten, stille kamers, het ontbijt was buitengewoon! Alles was perfect voor mij. Het is mogelijk dat niet alles nieuw is, maar alles werkte correct, was schoon en voor positieve ervaringen is dit het beste hotel in de buurt van de luchthaven.

10

Hubert

Zakenreiziger
28 mei 2025

“Ik bezoek altijd het hotel om te ontspannen voordat ik vlieg.”
  • Zeer gezellig hotel met een geweldige wellnessruimte en uiterst behulpzame receptiemedewerkers.

5

Keremguneri

Zakenreiziger
27 mei 2025

“Gemiddeld voor de waarde.”
  • ontbijt
  • bed niet comfortabel

9

Rozel

Jong stel
26 mei 2025

“Een goede nachtrust in een comfortabel hotel bij Schiphol Airport.”
  • Lge 2 blokhotel verbonden door een gang op verschillende verdiepingen, op een breder perimeter van Amsterdam Schiphol Airport. Bereikbaar met een gratis pendeldienst. Verrassend en aangenaam rustig, ondanks de ligging naast een drukke weg. Ruime goed uitgeruste en-suite kamer met een comfortabel groot bed, stille airconditioning, tv, wifi en oplaadpunten, enzovoort. Spa met een klein verwarmd zwembad. Restaurant druk bezocht, aangezien de trattoria gesloten was en er extra gasten van een geannuleerde vlucht waren, maar het personeel was vrolijk en de wachttijden waren acceptabel; menu was redelijk.
  • Het was niet goedkoop - maar goedkoper dan sommige van de grote ketenhotels. Ik heb het niet prettig gevonden om herhaaldelijk gespetterd te worden door een jonge jongen die ongecontroleerd in het zwembad sprong, zonder toezicht van zijn moeder. Het maakte ons niet veel uit, maar de gangen waren lang, waardoor er veel gewandeld moest worden met bagage en het personeel hielp geen enkele klant met hun bagage, enzovoorts.

10

Sven

Zakenreiziger
26 mei 2025

“Perfect voor werk.”
  • Buffet
  • Sterke geur van kunstmatig geurmiddel in de lobby.

8

Barbara

Jong stel
24 mei 2025

“Netjes hotel, maar afgelegen.”
  • Comfortabel hotel. Mooi kamer. Zwemhuis en fitnesscentrum. Aangenaam personeel. Zeer aangenaam barpersoneel.
  • Douchegel niet aangevuld. Ontbijt extreem duur. Teleurstellende keuze aan eetgelegenheden - alleen Spotts Bar - die nauwelijks aantrekkelijk of stijlvol is. Keuze van voedsel was voornamelijk pub-voedsel - veel gefrituurd. Maar wat we bestelden was van goede kwaliteit en royaal. Wijn was netjes en het barpersoneel was zeer vriendelijk. Enige afstand van de luchthaventerminal, dus we konden niet echt ergens anders naartoe.

9

Adwoa

Vriendengroep
23 mei 2025

“Geschikt voor een kort verblijf”
  • Shuttle service; goed eten in de bar en vriendelijk personeel Hotelparking
  • De kamer zou wat vernieuwing kunnen gebruiken; het meubilair en de tapijten zagen er verouderd uit en zouden een opfrisbeurt kunnen gebruiken; de afvoer van de badkamer werkte niet goed.

10

Kay

Jong stel
23 mei 2025

“Zeer aan te bevelen, altijd onze eerste stop bij aankomst op de luchthavenvan Amsterdam!”
  • Geweldig restaurant en bar. Zeer schoon en comfortabele bedden!
  • Niets

8

David

Alleenreiziger
22 mei 2025

“Zeer goed”
  • Prijs van het ontbijt. Beperkte Engelstalige televisiezender en vooral nieuws.

8

Johan

Jong stel
20 mei 2025

“Geweldig hotel en personeel.”
  • Het bed was zeer goed. De airconditioning van de kamer werkte niet. Het is dicht bij de luchthaven. De pendeldienst rijdt elke half uur. Ontbijt is het beste. Zeer redelijk geprijsd.
  • De airconditioning.

3

John

Jong stel
18 mei 2025

“Ik zou daar niet opnieuw heen gaan, het eten was verschrikkelijk en overpriced, de kamer was vuil en de pendelbus was overvol.”
  • Het front personeel bij aankomst was goed.
  • De maaltijden in het bargebied zijn schokkend. Ik had fruit de mer, mijn vrouw had Coq au vin. Het grootste gedeelte van mijn gerecht bestond uit kruimels van een vieze frituur. Mijn vrouw moest naar haar kip zoeken; het was een stuk uitgemergeld kippenbeen. De kamer was in orde. Het toilet was vuil met bruine vlekken die langs de pot liepen. Bleekmiddel is niet duur. De bus naar de terminal in de ochtend was overvol, en er was geen systeem wie er als eerste mocht instappen, wat leidde tot late comers die zich voordrongen. Het zijn de gebruikelijke verdachte, maar het is de hotelbus en zij moeten deze situatie uit handen van de beleefde reizigers halen. Onbeschaafde, ongeïnformeerde kantoorrobots van het middenmanagement die zich beklagen over de bedrijfsgroei en het gebrek aan kansen, samen met die treurige sfeer van onzekerheid op het werk, is niet mijn idee van een reisgenoot in een veel te volgepropte kleine bus.

9

Roberto

Zakenreiziger
17 mei 2025

“Het verblijf was redelijk.”
  • Het hotel is een beetje ver van het centrum van Amsterdam. De kamer was uitstekend. Het ontbijt was super.
  • WiFi-snelheid

5

Lise

Jong stel
16 mei 2025

“Het hotel is te ver van de luchthaven. Het eten is zeer overpriced.”
  • De kamer is groot volgens Europese normen.
  • Verschrikkelijk eten in een van de twee restaurants van het hotel. We hebben één gerecht geprobeerd en besloten naar het andere restaurant te gaan, waarvan we waren vertrokken omdat we na 10 minuten zitten niet werden bediend.

9

Anonymous

Jong stel
15 mei 2025

“Zeer goed”
  • Schoon en nieuw, shuttlebus naar de luchthaven.
  • Duurzaam ontbijt

9

Colin

Jong stel
14 mei 2025

“Weekendje weg ter gelegenheid van het 40-jarig huwelijksjubileum.”
  • Het hotel was uitstekend, zoals altijd. Geweldige, schone en comfortabele junior suite en een goed ontbijt. Voedsel in de sportbar was van uitstekende kwaliteit. Gemakkelijke gratis toegang tot Schiphol met de bus voor de trein naar Amsterdam. Het zou handig zijn om USB-aansluitingen in de kamers te hebben voor het opladen van mobiele telefoons, vooral als je, net als ik, geen Euro-plug-in lader bij je had, maar dat was een klein punt.

10

Alexander

Gezin met kinderen
13 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Schone kamers, allemaal modern en pendeldiensten zoals adverteerd.
  • Verblijf was te kort.

9

Teresa

Jong stel
12 mei 2025

“Geweldige incheckservice en pendelbus naar de luchthaven.”
  • Dichtbij de luchthaven
  • We konden de kamer niet koel genoeg krijgen om comfortabel te zijn.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Steigenberger Airport Hotel Amsterdam zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Steigenberger Airport Hotel Amsterdam via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Steigenberger Airport Hotel Amsterdam. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Steigenberger Airport Hotel Amsterdam.
Bij Hotels.nl kun je Steigenberger Airport Hotel Amsterdam reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Steigenberger Airport Hotel Amsterdam, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Steigenberger Airport Hotel Amsterdam ligt 3,5 km van het centrum van Schiphol.

Steigenberger Airport Hotel Amsterdam beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.

Steigenberger Airport Hotel Amsterdam heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Steigenberger Airport Hotel Amsterdam heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Steigenberger Airport Hotel Amsterdam heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.