Steigenberger Airport Hotel Amsterdam
1117CE Schiphol
Aanbiedingen doorzoeken
Informatie over de accommodatie
Steigenberger Airport Schiphol is een luxe 4-sterrenhotel met maar liefst 440 kamers. Het ligt direct naast het Amsterdamse Bos, in de non-flying zone. Vanaf de A4 en de A9 is het hotel goed bereikbaar en kan je tegen betaling parkeren op de beveiligde parkeerplaats. Met de gratis Shuttle Service reis je van en naar Schiphol Airport in slechts 8 minuten. Het centrum van Amsterdam is ook goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer.
In Hotel Steigenberger Airport Schiphol vind je onder andere de unieke Sports & Media Bar. Hier kan je 7 dagen in de week terecht voor een lunch, borrel en diner. Op de kaart staan diverse internationale gerechten en terwijl je daar van geniet heb je de mogelijkheid om alle internationale sportevenementen te volgen op één van de grote schermen in de bar. In hotel restaurant Trattoria kan je van maandag tot vrijdag vanaf 18.00 uur heerlijk genieten van diverse traditionele Italiaanse gerechten met een bijpassende wijn. Meer zin in een kop koffie met huisgemaakte zoetigheden? Neem dan plaats in de Coffee & Wine Lounge. Voor een stevig en divers ontbijtbuffet vol verse producten neem je iedere ochtend plaats in het Patio Restaurant.
Het Steigenberger Airport Hotel Amsterdam ligt nabij luchthaven Schiphol en het centrum van Amsterdam is in ongeveer 15 minuten te bereiken met de auto. Het hotel biedt een shuttlebus service naar het vliegveld wat kosteloos is. Bij het Museumplein liggen het prachtige Rijksmuseum, het Van Gogh Museum en het Concertgebouw. Een bezoekje aan het nabijgelegen Amsterdamse Bos is daarnaast een echte aanrader. Dit ruim opgezette stadspark biedt veel mogelijkheden, zowel voor rustzoekers als sportievelingen. Zo kan je hier kano's huren, paardrijden, mountainbiken en voor kinderen zijn er een doolhof, een speelweide en een geitenboerderij. Een picknick in het gras maakt de dag helemaal af.
Faciliteiten in Steigenberger Airport Hotel Amsterdam
Eten en drinken
- Bar
- Frisdrank automaat
- Lunchpakket
- Ontbijt
- Restaurant
- Roomservice
- Snack automaat
Service
- Bagage-opslag
- Schoenpoetsmachine/-set
- Stomerij
- Strijkservice
Badkamer
- Badjas
- Douche
- Haardroger
- Inloopdouche
- WC
Slaapkamer
- Airconditioning
- Bureau
- Cd-speler
- Eigen badkamer
- Flatscreen televisie
- Geluiddichte kamer
- Kluis
- Minibar (exclusief)
- Radio
- Satelliet televisie
- Strijkvoorzieningen
- Telefoon
- WiFi
Woon gedeelte
- Airconditioning
- Kabeltelevisie
- Strijkijzer
- Verwarming
Internet
- Gratis Wifi
- Internet
Parkeren
- Parkeerplaats
Electrische auto
- Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
- 24-uurs receptie
- Conciërgeservice
- Excursiebalie
- Ticketservice
Schoonmaak service
- Wasservice
Zakelijke faciliteiten
- Business center
- Computer (openbaar)
- Vergaderzaal
Wellness
- Binnenzwembad
- Finse Sauna
- Fitnessruimte
- Kleedkamers
- Massage
- Sauna
- Solarium
- Stoomkamer
- Strandstoelen
- Wellness centrum
Huisdieren
- Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
- Kinderen/extra bedden
Fietsen
- Fietsenstalling
- Fietsverhuur
Activiteiten
- Biljart
- Darten
Algemeen
- Green Key certificaat
- Lift
- Lounge
- Valutawissel
- Verwarming
Toegangkelijkheid
- Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
- Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
- Terras
- Tuin
Diensten algemeen
- Luchthaven shuttle
- Winkels in het hotel
In de omgeving
- Steigenberger Airport Hotel Amsterdam 248m
- Nieuwemeerlaan 754m
- Berkenhoek 1.2 km
- Oude Karselaan 2 km
- AFS 3 km
- Q-Park Stadsplein 3.3 km
- World Trade Center Schiphol Airport 3.6 km
- Hilton Parking 3.8 km
- Wings food & drinks 174m
- De Pelikaan 844m
- Meerzicht 1.8 km
- Breakfast Room 2.1 km
- Abina 2.4 km
- Pane e Vino 2.4 km
- Villa Borghese 2.4 km
- Silversant 2.4 km
- Museum Jan 2.6 km
- Bilderdijk Museum 4.6 km
- Historisch Museum Ouder-Amstel 6.4 km
- Levend Paardenmuseum 7 km
- Museum Crash '40-45 7 km
- Van Eesteren Museum 7 km
- Moco Museum 7.2 km
- Diamant Museum Amsterdam 7.3 km
- Geitenboerderij Ridammerhoeve 933m
- GlowGolf 3.7 km
- Olympiahuis 4.9 km
- Clara Maria 5.2 km
- Rembrandt Hoeve 6.5 km
- Blue Boat 7.5 km
- Blue Boat 7.5 km
- Canal Cruise 7.5 km
- Schiphol Airport 3.3 km
- Henk Sneevlietweg 4.3 km
- Amstelveenseweg 4.4 km
- Heemstedestraat 4.9 km
- Amsterdam Zuid 5.3 km
- Zuid 5.3 km
- Amsterdam Lelylaan 5.5 km
- Station RAI 6.1 km
8.7
Beoordeeld door: 403 gasten.
8
YuryJong stel
6 november 2025
- Geen deur naar het toilet gesloten.
10
SvitlanaJong stel
4 november 2025
- De pendeldienst begint om 6 uur 's ochtends en doet er 5 minuten over om naar de luchthaven te gaan.
- Het zwembad is alleen geopend tot 22.00 uur.
8
DeanJong stel
25 oktober 2025
- Hardwerkend personeel, strategische locatie op de hoek van de Schiphol-campus met uitzicht op het Amsterdamse Bos en het kanaal. Verder weg van de gebruikelijke chaos en het lawaai van luchthotels.
- Drie keer naar uw hotel in één kalenderjaar... Wij zijn Canadese fietsers die onze onafhankelijk zelfgeplande verkenningen in Europa eindigen in uw hotel voordat we terugvliegen naar Calgary, Alberta, Canada. De bedden in de Junior Suite aan het eind van de gang, met hun torenhoge prijzen, zijn versleten, fragiel en moeten worden vervangen door hoogwaardige, stevigere matrassen van visco-elastisch schuim. De rijke Duitse eigenaar Steigenberger kan dit zich veroorloven!!!! We hebben in april 2023 bij de receptie geïnformeerd... men zei dat ze dit de hele tijd horen. WE KOMEN TERUG IN OKTOBER 2023... NOU, ER IS NIKS GEDAN!!!! Goedkope, fragiele matrassen van lage kwaliteit geven een goedkoop merkimago weer, besparen op kwaliteit, en luisteren niet naar de feedback van klanten. Heeft de executive suite bij het rijke Steigenberger een salarisverlaging ondergaan om nieuwe matrassen voor AMS Schiphol Steigenberger te kunnen betalen... Hmmm.... "leiderschap". 25 keer naar Europa vanuit Canada voor het fietsen... veel hotels, veel context, mijn gegevens hebben context en ervaring.
9
ManojkumarJong stel
24 oktober 2025
- Locatie nabij de luchthaven en gratis shuttle service.
- Niets
8
Eric358Zakenreiziger
24 oktober 2025
- - Het personeel is vriendelijk; - De kamer was schoon, comfortabel en stil; - De sauna was zeer aangenaam.
- Het water in het zwembad was vuil.
5
JaneGezin met kinderen
24 oktober 2025
- Dichtbij de luchthaven en heeft gratis luchthavenshuttle. Het personeel in het restaurant was vriendelijk. Goede sportschool, zwembad en sauna's.
- De reservering was niet zoals gevraagd. Toen we met de manager spraken, kregen we te horen dat we niet in quarantaine waren geplaatst zoals we hadden verzocht. Echter, we waren ook nooit geïnformeerd dat we NIET zouden krijgen wat we hadden aangevraagd. Er was een ietwat afwijzende houding over deze kwestie. Het eten was duur en de jaloezieën in de kamer leken al maanden niet schoongemaakt te zijn, aangezien ze dik onder het stof lagen.
10
LaurenGezin met kinderen
24 oktober 2025
- We hielden van het hotel, we kwamen hier na ons laatste hotel dat zeer onrein was. Dit was als een verfrissende ademtocht, het personeel is fantastisch en de zwembaden en spafaciliteiten zijn ook een genot. We zouden zeker terugkomen.
10
AnaGezin met kinderen
23 oktober 2025
- Geweldig hotel, met een gratis pendeldienst van en naar de luchthaven - zeer gemakkelijk om naar de luchthaven en vervolgens naar het stadscentrum te komen. Comfortabele en ruime kamers, en een goede sportschool. Het heeft ook een zwembad (klein maar schoon en nuttig).
- niet van toepassing
8
RicardoGroepsreizigers
23 oktober 2025
- Het bed is echt comfortabel.
- De verblijfsbelasting dient bij de reservering te worden inbegrepen of op zijn minst een indicatie te geven dat deze bij aankomst betaald moet worden. Zelfs als in de reserveringsbevestiging staat dat de belasting is inbegrepen!
6
FabioGezin met kinderen
22 oktober 2025
- Kamer was mooi.
- Lange incheckprocedure en een borg voor het uitchecken.
9
NormanJong stel
20 oktober 2025
- Comfortabel, personeel vriendelijk.
- De drankbestellingen waren niet de snelste, maar verder was alles in orde.
9
SmetsGezin met kinderen
19 oktober 2025
- Geweldige locatie. Veilige parkeergelegenheid. Zeer gastvrije incheck.
- Alles was goed.
8
ChristineAlleenreiziger
18 oktober 2025
- Dichtbij de luchthaven en de gratis shuttlebus rijdt zeer frequent. Ook een mooi zwembad.
- Het was allemaal goed.
8
TsaihungGroepsreizigers
17 oktober 2025
- ontbijt uitstekend.
- diner heeft niet zoveel keuze kamer heeft meer licht nodig
8
FionaAlleenreiziger
15 oktober 2025
- Het had een kamer toen veel anderen dat niet hadden tijdens de chaos van vertraagde vluchten door de Microsoft-storing.
- prijs. zo duur
10
BarbaraGroepsreizigers
15 oktober 2025
- De pendelbus heeft ons naar het Steigenberger Airport Hotel gebracht (ongeveer 10 minuten rijden) en bracht ons 's ochtends terug naar de luchthaven voor onze vlucht - eenvoudig. Het hotel is rustig, zeer schoon en heeft vriendelijk personeel. Het voldeed uitstekend aan onze wensen - een goede nachtrust, rustige locatie, dicht bij de luchthaven voor een vertrek in de ochtend en een lange vlucht terug naar Arizona. Een perfecte keuze voor Schiphol Airport!
- Wij waren teleurgesteld dat het Italiaanse restaurant die vrijdagavond niet open was. Wij verheugden ons op een mooi diner, maar we hadden alleen de luidruchtige bar als beperkte keuze voor onze maaltijd.
8
KaGezin met kinderen
13 oktober 2025
- Betaalbaar verblijf vergeleken met het stadscentrum met ruime kamers en ruime voorzieningen. Vriendelijk personeel en een gratis shuttlebus elke 30 minuten.
- De pendelbus is over het algemeen op tijd, maar hij is op één keer niet gekomen.
7
KevinJong stel
12 oktober 2025
- Schoon en comfortabel.
- 1. Het was extreem moeilijk om verbinding te maken met de Wifi op onze vier apparaten. Het koppelen van een marketingfunctie aan de toegang tot de gasten Wifi is niet slim of handig. Dit behoeft dringend heroverweging. 2. De TV die beperkt is tot alleen lokale zenders is niet voldoende en komt niet in de buurt van andere hotels. Zij bieden als minimum Netflix aan en bieden meestal Sky Sport aan. Dit bieden jullie niet aan. 3. Shuttlebus: Bij eerdere verblijven in het hotel reden de shuttlebusjes vroeg. Ik moest een vroege shuttle om 5.00 uur nemen voor een vroeg vertrek, en was geschokt te horen dat er geen shuttles op dat tijdstip werden aangeboden. Dit was onacceptabel. Daarnaast kreeg ik bij mijn incheck niet de melding dat er op dat tijdstip geen shuttle beschikbaar was, en als ik was gewaarschuwd, had ik een taxi voor 5.00 uur kunnen reserveren. Terwijl ik om 5.00 uur wachtte, zag ik het bord met de tekst 'volgende shuttle 6.00 uur'. Ik ben naar de receptie gegaan voor een uitleg en bestelde een taxi, waarbij mij werd verteld dat het 25 minuten zou duren voordat de taxi arriveerde. Dat was onacceptabel. Hij kwam toen naar buiten en zei dat we met de van van een andere klant konden meerijden - er leek een oplichting gaande te zijn tussen de receptionist en de vanchauffeur en dit kostte ons 30 euro en de andere klant hetzelfde. Ik verzoek u dit te onderzoeken en mij een rapport te overhandigen voordat ik overweeg opnieuw in het hotel te verblijven. 4. In de sportbar op maandag 9 juli, rond 14.30 uur, bestelde ik een ronde drankjes bij de vrouwelijke barman. Ze zei dat ze geen Aperol Spritz kon maken omdat er 'geen Aperol' was. Ik vroeg haar of ze wist hoe ze er een moest maken en ze zei van wel. Ik vroeg haar opnieuw te kijken naar de Aperol, omdat ik het niet kon geloven dat een 'groot hotel' geen Aperol zou hebben. Ze deed dat, en tot mijn verrassing vond ze de Aperol en maakte de drank. Ze was niet gelukkig en niet vriendelijk. Dat was teleurstellend. Ik kijk uit naar uw schriftelijke reactie. Dank u, Kevin Reichelt E-mail: kevin@reichelt.me
9
AlexanderGezin met kinderen
11 oktober 2025
- Zeer modern en comfortabel. Geweldige kwaliteit voor de prijs. De gratis shuttlebus van en naar de luchthaven is een uitstekende faciliteit.
- Niets
8
TomJong stel
8 oktober 2025
- De kamer was ruim en goed uitgerust met een koelkast en er was een ij machine op een van de verdiepingen. De prijs was uitzonderlijk voor een 4-sterrenhotel. De kamer was rustig en voorzien van airconditioning en de badkamer was prachtig. Er is elke 30 minuten een gratis pendeldienst naar Schiphol en terug, zodat het eenvoudig was om naar Amsterdam te gaan.
- De prijzen voor eten waren te hoog. Sommige medewerkers leken een bepaalde houding te hebben. De inchecktijd was om 14:00 uur en we arriveerden om 13:00 uur. Ik werd in duidelijke bewoordingen meegedeeld dat we niet voor 14:00 uur konden inchecken. Dat was voor mij geen probleem, echter de meeste receptiemedewerkers reageren niet zo fel als je het vraagt. Om 13:45 uur vroeg ik een tweede receptionist of het mogelijk was om in te checken, en hij informeerde me vriendelijk dat de kamer klaar was. Op de tweede dag vergat de housekeeping om ons schone handdoeken te geven en ik moest twee keer binnen drie uur naar de receptie gaan voordat het werd opgelost. Toen ik probeerde de telefoon te gebruiken om de receptie te bellen, kreeg ik alleen een bezettoon en geen van de nummers werkte, inclusief die voor noodgevallen.
8
JeffreyJong stel
6 oktober 2025
- Ruime kamer en zwembad met fitnessruimte, sauna en stoomcabine.
- Onverklaarde extra kosten Wij verzoeken om een uitsplitsing van de kosten.
10
AndreJong stel
5 oktober 2025
- Ontbijt uitstekend
- Niets
5
VanessaAlleenreiziger
4 oktober 2025
- decor en locatie in de nabijheid van de luchthaven.
- De douche in de geboekte kamer werkte niet goed, waardoor ik mijn haar 's ochtends niet kon wassen. Het personeel bestond voornamelijk uit "stagiaires" die mij niet als bijzonder bekwaam overkwamen. Waarom zijn er geen ervaren medewerkers? Ik werd bijna te veel in rekening gebracht voor een dienst die ik niet heb gebruikt, en de dienst die ik had aangevraagd (wekservice) is nooit uitgevoerd.
7
ReinetteZakenreiziger
2 oktober 2025
- De kamer was schoon en het bed was zeer comfortabel.
8
ShadyGezin met kinderen
1 oktober 2025
- Badkamert deuren openen, wat ongemak veroorzaakt.
10
SeanAlleenreiziger
1 oktober 2025
- De hotelvoorzieningen en de kamer waren de beste die ik in meer dan 30 jaar reizen in een luchthavenhotel heb ervaren. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en de luchthavenshuttle maakten alles zo gemakkelijk.
8
AriciZakenreiziger
1 oktober 2025
- Duidelijk, goed personeel, goed eten.
- Tot nu toe, centrum van Amsterdam.
8
AndrewGezin met kinderen
1 oktober 2025
- Grote comfortabele kamers, luxueus na een lange vlucht. Het personeel vond aangrenzende kamers, wat het verblijf zeer gemakkelijk maakte. Het personeel was behulpzaam en efficiënt. Stil, gezien de nabijheid van de luchthaven. Er is een zeer groot bospark net over de snelweg voor iedereen die wil hardlopen of fietsen.
- Geen echte problemen - de locatie was iets te ver van het stadscentrum, maar dat was te verwachten. In het weekend zijn er geen echte eetgelegenheden in de buurt - het dichtstbijzijnde echte restaurant of supermarkt was 5 km verderop.
7
AngelousZakenreiziger
30 september 2025
- Goede kameroppervlakte en een comfortabel bed. Het hotel is ook rustig en heeft vriendelijk personeel. Dat is het beste wat je kunt verwachten van een luchthavenhotel.
- De kamers hebben een verouderde uitstraling, maar zijn een redelijke compromis gezien de toegang tot een gratis pendeldienst (die op tijd was). We waren binnen 15 minuten op de luchthaven, wat bijna de dubbele tijd is van het openbaar vervoer, plus het is een paar minuten lopen.
9
MalcolmZakenreiziger
28 september 2025
- Alles
- Niets
Vraag en antwoord.
Steigenberger Airport Hotel Amsterdam ligt 3,5 km van het centrum van Schiphol.
Steigenberger Airport Hotel Amsterdam beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.
Steigenberger Airport Hotel Amsterdam heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.
Steigenberger Airport Hotel Amsterdam heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.
Steigenberger Airport Hotel Amsterdam heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.