Steigenberger Airport Hotel Amsterdam
1117CE Schiphol
Aanbiedingen doorzoeken
Informatie over de accommodatie
Steigenberger Airport Schiphol is een luxe 4-sterrenhotel met maar liefst 440 kamers. Het ligt direct naast het Amsterdamse Bos, in de non-flying zone. Vanaf de A4 en de A9 is het hotel goed bereikbaar en kan je tegen betaling parkeren op de beveiligde parkeerplaats. Met de gratis Shuttle Service reis je van en naar Schiphol Airport in slechts 8 minuten. Het centrum van Amsterdam is ook goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer.
In Hotel Steigenberger Airport Schiphol vind je onder andere de unieke Sports & Media Bar. Hier kan je 7 dagen in de week terecht voor een lunch, borrel en diner. Op de kaart staan diverse internationale gerechten en terwijl je daar van geniet heb je de mogelijkheid om alle internationale sportevenementen te volgen op één van de grote schermen in de bar. In hotel restaurant Trattoria kan je van maandag tot vrijdag vanaf 18.00 uur heerlijk genieten van diverse traditionele Italiaanse gerechten met een bijpassende wijn. Meer zin in een kop koffie met huisgemaakte zoetigheden? Neem dan plaats in de Coffee & Wine Lounge. Voor een stevig en divers ontbijtbuffet vol verse producten neem je iedere ochtend plaats in het Patio Restaurant.
Het Steigenberger Airport Hotel Amsterdam ligt nabij luchthaven Schiphol en het centrum van Amsterdam is in ongeveer 15 minuten te bereiken met de auto. Het hotel biedt een shuttlebus service naar het vliegveld wat kosteloos is. Bij het Museumplein liggen het prachtige Rijksmuseum, het Van Gogh Museum en het Concertgebouw. Een bezoekje aan het nabijgelegen Amsterdamse Bos is daarnaast een echte aanrader. Dit ruim opgezette stadspark biedt veel mogelijkheden, zowel voor rustzoekers als sportievelingen. Zo kan je hier kano's huren, paardrijden, mountainbiken en voor kinderen zijn er een doolhof, een speelweide en een geitenboerderij. Een picknick in het gras maakt de dag helemaal af.
Faciliteiten in Steigenberger Airport Hotel Amsterdam
Eten en drinken
- Bar
- Frisdrank automaat
- Lunchpakket
- Ontbijt
- Restaurant
- Roomservice
- Snack automaat
Service
- Bagage-opslag
- Schoenpoetsmachine/-set
- Stomerij
- Strijkservice
Badkamer
- Badjas
- Douche
- Haardroger
- Inloopdouche
- WC
Slaapkamer
- Airconditioning
- Bureau
- Cd-speler
- Eigen badkamer
- Flatscreen televisie
- Geluiddichte kamer
- Kluis
- Minibar (exclusief)
- Radio
- Satelliet televisie
- Strijkvoorzieningen
- Telefoon
- WiFi
Woon gedeelte
- Airconditioning
- Kabeltelevisie
- Strijkijzer
- Verwarming
Internet
- Gratis Wifi
- Internet
Parkeren
- Parkeerplaats
Electrische auto
- Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
- 24-uurs receptie
- Conciërgeservice
- Excursiebalie
- Ticketservice
Schoonmaak service
- Wasservice
Zakelijke faciliteiten
- Business center
- Computer (openbaar)
- Vergaderzaal
Wellness
- Binnenzwembad
- Finse Sauna
- Fitnessruimte
- Kleedkamers
- Massage
- Sauna
- Solarium
- Stoomkamer
- Strandstoelen
- Wellness centrum
Huisdieren
- Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
- Kinderen/extra bedden
Fietsen
- Fietsenstalling
- Fietsverhuur
Activiteiten
- Biljart
- Darten
Algemeen
- Green Key certificaat
- Lift
- Lounge
- Valutawissel
- Verwarming
Toegangkelijkheid
- Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
- Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
- Terras
- Tuin
Diensten algemeen
- Luchthaven shuttle
- Winkels in het hotel
In de omgeving
- Steigenberger Airport Hotel Amsterdam 248m
- Nieuwemeerlaan 754m
- Berkenhoek 1.2 km
- Oude Karselaan 2 km
- AFS 3 km
- Q-Park Stadsplein 3.3 km
- World Trade Center Schiphol Airport 3.6 km
- Hilton Parking 3.8 km
- Wings food & drinks 174m
- De Pelikaan 844m
- Meerzicht 1.8 km
- Breakfast Room 2.1 km
- Abina 2.4 km
- Pane e Vino 2.4 km
- Villa Borghese 2.4 km
- Silversant 2.4 km
- Museum Jan 2.6 km
- Bilderdijk Museum 4.6 km
- Historisch Museum Ouder-Amstel 6.4 km
- Levend Paardenmuseum 7 km
- Museum Crash '40-45 7 km
- Van Eesteren Museum 7 km
- Moco Museum 7.2 km
- Diamant Museum Amsterdam 7.3 km
- Geitenboerderij Ridammerhoeve 933m
- GlowGolf 3.7 km
- Olympiahuis 4.9 km
- Clara Maria 5.2 km
- Rembrandt Hoeve 6.5 km
- Blue Boat 7.5 km
- Blue Boat 7.5 km
- Canal Cruise 7.5 km
- Schiphol Airport 3.3 km
- Henk Sneevlietweg 4.3 km
- Amstelveenseweg 4.4 km
- Heemstedestraat 4.9 km
- Amsterdam Zuid 5.3 km
- Zuid 5.3 km
- Amsterdam Lelylaan 5.5 km
- Station RAI 6.1 km
8.7
Beoordeeld door: 281 gasten.
10
GloriaAlleenreiziger
3 juni 2025
- Inchecken was eenvoudig. De kamer was ruim, schoon en comfortabel. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ik reis alleen en gebruik een mobiliteitsscooter en heb geleerd hoe ik mijn bagage zelf moet maneuveren. Het baliepersoneel heeft mij geholpen zonder dat ik erom vroeg en zorgde ervoor dat ik zonder problemen bij mijn kamer kwam. Ze beantwoordden ook mijn vele vragen met een glimlach en zorgden ervoor dat ik me goed verzorgd voelde. Ik waardeerde ook de pendeldienst van en naar de luchthaven, inclusief alle hulp van de chauffeur. Ook heb ik een heerlijke maaltijd gehad in de sportbar.
- Mijn enige probleem was dat ik niet wist dat ik mijn sleutelkaart moest gebruiken om de lift toegang te laten geven tot mijn verdieping. Het zou fijn geweest zijn als iemand dat aan mij had uitgelegd toen ik incheckte. Dit was mijn eerste internationale reis en alles was nieuw voor mij.
5
DbAlleenreiziger
1 juni 2025
- Het comfortabele bed en de spa.
- 1. De kwaliteit van het eten was voor de prijzen extreem laag. 2. Sommige medewerkers van de bar en de receptie waren NIET bekend met de informatie van het hotel. a) Er was een rij met twee dames bij de receptie. Eén van hen was 'nieuw' en zei dat ze niet wist hoe ze gasten moest inchecken. b) Bij de bar wist een medewerker niet dat je rekening kunt houden met de kamer, terwijl er bij het inchecken een borg voor dergelijke gevallen vereist is. 3. Mijn kamer werd alleen op de eerste dag schoongemaakt, ondanks dat ik de schoonmakers had verteld dat ze moesten schoonmaken en het afval, dat voedsel en ander afval bevatte, moesten ophalen. 4. Covid is al lang voorbij, een excuus aanvoeren dat er geen behandelingen beschikbaar zijn vanwege Covid is simpelweg verouderd.
10
OlenaZakenreiziger
31 mei 2025
- Zeer handige transfer naar de luchthaven om de 30 minuten, stille kamers, het ontbijt was buitengewoon! Alles was perfect voor mij. Het is mogelijk dat niet alles nieuw is, maar alles werkte correct, was schoon en voor positieve ervaringen is dit het beste hotel in de buurt van de luchthaven.
10
HubertZakenreiziger
28 mei 2025
- Zeer gezellig hotel met een geweldige wellnessruimte en uiterst behulpzame receptiemedewerkers.
5
KeremguneriZakenreiziger
27 mei 2025
- ontbijt
- bed niet comfortabel
9
RozelJong stel
26 mei 2025
- Lge 2 blokhotel verbonden door een gang op verschillende verdiepingen, op een breder perimeter van Amsterdam Schiphol Airport. Bereikbaar met een gratis pendeldienst. Verrassend en aangenaam rustig, ondanks de ligging naast een drukke weg. Ruime goed uitgeruste en-suite kamer met een comfortabel groot bed, stille airconditioning, tv, wifi en oplaadpunten, enzovoort. Spa met een klein verwarmd zwembad. Restaurant druk bezocht, aangezien de trattoria gesloten was en er extra gasten van een geannuleerde vlucht waren, maar het personeel was vrolijk en de wachttijden waren acceptabel; menu was redelijk.
- Het was niet goedkoop - maar goedkoper dan sommige van de grote ketenhotels. Ik heb het niet prettig gevonden om herhaaldelijk gespetterd te worden door een jonge jongen die ongecontroleerd in het zwembad sprong, zonder toezicht van zijn moeder. Het maakte ons niet veel uit, maar de gangen waren lang, waardoor er veel gewandeld moest worden met bagage en het personeel hielp geen enkele klant met hun bagage, enzovoorts.
10
SvenZakenreiziger
26 mei 2025
- Buffet
- Sterke geur van kunstmatig geurmiddel in de lobby.
8
BarbaraJong stel
24 mei 2025
- Comfortabel hotel. Mooi kamer. Zwemhuis en fitnesscentrum. Aangenaam personeel. Zeer aangenaam barpersoneel.
- Douchegel niet aangevuld. Ontbijt extreem duur. Teleurstellende keuze aan eetgelegenheden - alleen Spotts Bar - die nauwelijks aantrekkelijk of stijlvol is. Keuze van voedsel was voornamelijk pub-voedsel - veel gefrituurd. Maar wat we bestelden was van goede kwaliteit en royaal. Wijn was netjes en het barpersoneel was zeer vriendelijk. Enige afstand van de luchthaventerminal, dus we konden niet echt ergens anders naartoe.
9
AdwoaVriendengroep
23 mei 2025
- Shuttle service; goed eten in de bar en vriendelijk personeel Hotelparking
- De kamer zou wat vernieuwing kunnen gebruiken; het meubilair en de tapijten zagen er verouderd uit en zouden een opfrisbeurt kunnen gebruiken; de afvoer van de badkamer werkte niet goed.
10
KayJong stel
23 mei 2025
- Geweldig restaurant en bar. Zeer schoon en comfortabele bedden!
- Niets
8
DavidAlleenreiziger
22 mei 2025
- Prijs van het ontbijt. Beperkte Engelstalige televisiezender en vooral nieuws.
8
JohanJong stel
20 mei 2025
- Het bed was zeer goed. De airconditioning van de kamer werkte niet. Het is dicht bij de luchthaven. De pendeldienst rijdt elke half uur. Ontbijt is het beste. Zeer redelijk geprijsd.
- De airconditioning.
3
JohnJong stel
18 mei 2025
- Het front personeel bij aankomst was goed.
- De maaltijden in het bargebied zijn schokkend. Ik had fruit de mer, mijn vrouw had Coq au vin. Het grootste gedeelte van mijn gerecht bestond uit kruimels van een vieze frituur. Mijn vrouw moest naar haar kip zoeken; het was een stuk uitgemergeld kippenbeen. De kamer was in orde. Het toilet was vuil met bruine vlekken die langs de pot liepen. Bleekmiddel is niet duur. De bus naar de terminal in de ochtend was overvol, en er was geen systeem wie er als eerste mocht instappen, wat leidde tot late comers die zich voordrongen. Het zijn de gebruikelijke verdachte, maar het is de hotelbus en zij moeten deze situatie uit handen van de beleefde reizigers halen. Onbeschaafde, ongeïnformeerde kantoorrobots van het middenmanagement die zich beklagen over de bedrijfsgroei en het gebrek aan kansen, samen met die treurige sfeer van onzekerheid op het werk, is niet mijn idee van een reisgenoot in een veel te volgepropte kleine bus.
9
RobertoZakenreiziger
17 mei 2025
- Het hotel is een beetje ver van het centrum van Amsterdam. De kamer was uitstekend. Het ontbijt was super.
- WiFi-snelheid
5
LiseJong stel
16 mei 2025
- De kamer is groot volgens Europese normen.
- Verschrikkelijk eten in een van de twee restaurants van het hotel. We hebben één gerecht geprobeerd en besloten naar het andere restaurant te gaan, waarvan we waren vertrokken omdat we na 10 minuten zitten niet werden bediend.
9
AnonymousJong stel
15 mei 2025
- Schoon en nieuw, shuttlebus naar de luchthaven.
- Duurzaam ontbijt
9
ColinJong stel
14 mei 2025
- Het hotel was uitstekend, zoals altijd. Geweldige, schone en comfortabele junior suite en een goed ontbijt. Voedsel in de sportbar was van uitstekende kwaliteit. Gemakkelijke gratis toegang tot Schiphol met de bus voor de trein naar Amsterdam. Het zou handig zijn om USB-aansluitingen in de kamers te hebben voor het opladen van mobiele telefoons, vooral als je, net als ik, geen Euro-plug-in lader bij je had, maar dat was een klein punt.
10
AlexanderGezin met kinderen
13 mei 2025
- Schone kamers, allemaal modern en pendeldiensten zoals adverteerd.
- Verblijf was te kort.
9
TeresaJong stel
12 mei 2025
- Dichtbij de luchthaven
- We konden de kamer niet koel genoeg krijgen om comfortabel te zijn.
6
SophieAlleenreiziger
11 mei 2025
- de gratis pendeldienst de netheid van de kamer het beleefde personeel
- Er was een wachtrij bij de incheckbalie, met slechts één personeelslid aan de verschillende mogelijke balies. Het 'tweepersoonsbed' bestond uit twee eenpersoonsbedden die tegen elkaar waren geschoven, wat niet erg comfortabel was. Het menu voor de roomservice was beperkt en behoorlijk duur.
6
MonikaJong stel
10 mei 2025
- Een goede locatie voor een tussenstop.
- De restaurantservice was zeer slecht en het personeel was onverschillig - we hebben meer dan een half uur gewacht op een drankje en hebben het toen opgegeven! De kwaliteit van het eten voldeed niet aan de standaard gezien de status van de Steigenberger-groep! Ik zou daar niet nog eens verblijven.
9
AnaGezin met kinderen
8 mei 2025
- Schoonheid, ruime kamer, geweldig personeel en prachtige spa-faciliteiten.
- Prijs van het ontbijt, te duur.
10
RuiAlleenreiziger
8 mei 2025
- Geweldige locatie met gratis pendeldienst. Vriendelijk personeel. Mooi kamer.
- Niets :)
7
LorenzoZakenreiziger
7 mei 2025
- Modern hotel met ruime comfortabele kamers. Er is een shuttledienst beschikbaar, maar deze is vaak druk. Rustige ligging nabij de algemene luchthaven, tijdens feestdagen of in het weekend is er letterlijk niemand in de buurt. Fitnessfaciliteiten zijn uitstekend.
- De schoonmaak is niet voldoende, zowel in de kamers als in de gangen. Haar in de douche die nog nat was toen ik de kamer binnenkwam, stof op het meubilair en in de lampen naast het bed. Het incheckpersoneel zou vriendelijker kunnen zijn; ze leken allemaal overwerkt en moe en niet om de klant te geven. Het ergste was het personeel van het restaurant: 25 minuten voordat ze de bestelling kwamen ophalen, nadat ik ze twee keer had opgebeld. Het eten was middelmatig. Daarnaast was er nog eens 25 minuten wachttijd om te betalen. Helaas, als je moet eten, is hun restaurant de enige optie, dus ze maken zich er niet druk om.
10
FrancoisZakenreiziger
7 mei 2025
- Geen shuttle van 0:00 uur tot 6:00 uur, ik moest een taxi boeken, kostte 37 euro voor een rit van 10 minuten.
10
Yean-ruZakenreiziger
5 mei 2025
- Ontbijt is goed!
5
MollyJong stel
4 mei 2025
- Het bed was comfortabel. De pendeldienst werkte goed. Het diner in de sportbar was behoorlijk goed. Zodra we het douchezitje onder de knie hadden, was er voldoende warm water en waterdruk.
- Dure voeding!!! We konden zelfs geen klein ontbijt met toast en koffie hebben. Het is een buffet voor €28 per persoon. Dat is een enorme afzetterij voor mensen die alleen een toast of croissant en koffie willen. De douchebediening heeft een instructiekaart nodig. Te veel ingewikkeld ontwerp.
8
JanZakenreiziger
3 mei 2025
- Ik heb hier vaak verbleven. Geweldige locatie, parkeergelegenheid op het terrein, dichtbij de luchthaven, uitstekend ontbijt, dicht bij het centrum van Amsterdam. Vriendelijk personeel, ruime kamers.
- De hotelkamers zijn verouderd; de kamers zijn comfortabel, maar versleten. Ze moeten worden gerenoveerd. De bedden zijn echt aan vervanging toe.
9
VikramZakenreiziger
3 mei 2025
- De kamer
- Het uitzicht
4
CourtneyJong stel
2 mei 2025
- Het spagebied is aangenaam en niet druk. We hebben een ontspannende tijd gehad. De douches in het spagebied worden niet goed onderhouden en er is ook niemand aanwezig bij de incheckbalie, wat het tot een chaos maakt in het spagebied. Er is zeker ruimte voor verbetering.
- De eerste kamer waar we incheckten was een ramp; de bedden waren doorgezakt, totaal vervormd, en niemand kan daar slapen (kamer 561). De bedden moeten onmiddellijk vervangen worden; niemand zou met dit probleem geconfronteerd moeten worden. We gingen direct naar de receptie en onze kamer werd veranderd. De nieuwe kamer was beter en het bed was voor één nacht slaapbaar (kamer 758). We zouden nooit meer in dit hotel verblijven... Dit hotel zou de naam 'STEINBERGER' niet mogen dragen; het is echt een schande. Daarnaast had de vrouw aan de receptie een verschrikkelijke houding. We namen de bus van de luchthaven naar het hotel, de chauffeur bleef mensen in de bus proppen tot we ons niet meer konden bewegen. Veel mensen werden op de luchthaven achtergelaten en moesten 30 minuten wachten op de volgende shuttlebuss naar het hotel. Zeer slecht gepland. Ook probeerden we de volgende dag de bus terug naar de luchthaven te nemen, en dat was ook een ramp; er stonden twee keer zoveel mensen te wachten op de bus als de buscapaciteit. We konden niet instappen en moesten opnieuw 30 minuten wachten op de volgende bus zonder garantie dat we erin zouden passen. Ik ging naar de receptie en ze zeiden dat ze zouden proberen een bus van een ander hotel te bellen om ons op te halen, maar die kwam nooit, dus namen we een taxi naar de luchthaven voor €20. Er lijkt een voor de hand liggend planningsprobleem te zijn. Of zorg voor een grotere bus of huur twee chauffeurs in, zodat de bus vaker kan rijden. Over het geheel genomen is het enige positieve de spa; de rest is een ramp...
Vraag en antwoord.
Het telefoonnummer van Steigenberger Airport Hotel Amsterdam is +31 20 540 0777.
De eigen website van Steigenberger Airport Hotel Amsterdam Kunt u hier vinden.
Steigenberger Airport Hotel Amsterdam ligt 3,5 km van het centrum van Schiphol.
Steigenberger Airport Hotel Amsterdam beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.
Steigenberger Airport Hotel Amsterdam heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.
Steigenberger Airport Hotel Amsterdam heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.
Steigenberger Airport Hotel Amsterdam heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.