Yotel Schiphol Airport - Schiphol
Yotel Schiphol Airport
Yotel Schiphol Airport
Yotel Schiphol Airport
Yotel Schiphol Airport
Alle foto's
7.7

Yotel Schiphol Airport

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Heeft u een wat langere overstaptijd op Schiphol, of wilt u nog even uitrusten na het inchecken? Yotel Schiphol biedt een comfortabele oplossing. Ook als uw vlucht geannuleerd of vertraagd is, of als u niet over een visum beschikt voor Nederland, kunt u hier verblijven. Het is ook mogelijk om de nacht voor uw vlucht in het Yotel door te brengen.

Drankjes, snacks en maaltijden zijn 24 uur per dag beschikbaar. Yotel beschikt niet over een restaurant of bar, maar achter de douane zijn diverse eet- en drinkgelegenheden en ook is er een casino.

Achter de douane op Schiphol zijn diverse winkels met tax-free producten, restaurantjes, een casino en ook is er een aantal comfortabele snooze chairs. Schiphol is goed te bereiken met de trein. Een ritje vanuit Amsterdam duurt slechts 15 minuten. Als u gebracht wordt, kunt u terecht op de parkeerterreinen voor kort parkeren. Voor een langere reis zijn er terreinen voor lang parkeren beschikbaar.

Als u met een vlucht op Amsterdam Schiphol landt, kunt u alleen in Yotel verblijven als u op dezelfde dag of de volgende dag een aansluitende vlucht heeft.

U vindt de kamers van Yotel achter de paspoortcontrole, op de tweede etage aan het begin van de D-pier in lounge 2 (in het douanegebied, niet in het openbare gebied). De vertrekgates liggen op slechts enkele minuten lopen. De hotelkamers zijn uitgerust met luxe bedden, prettige verlichting en een flatscreentelevisie. In de badkamer zorgt de moesson regendouche voor heerlijke verfrissing. Voor hotelgasten is het gebruik van draadloos internet geheel kosteloos.



Faciliteiten in Yotel Schiphol Airport

Eten en drinken
  • Ontbijt
  • Roomservice
Badkamer
  • Douche
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • WiFi
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
  • Kabelinternet
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Algemeen
  • Verwarming
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers

In de omgeving

Parkeergarage
  • World Trade Center Schiphol Airport 365m
  • Hilton Parking 541m
  • Energiestraat 716m
  • Evert van de Beekstraat 879m
  • Evert van de Beekstraat 1 km
  • AFS 1.2 km
  • Koolhovenlaan 2.9 km
  • Steigenberger Airport Hotel Amsterdam 3.3 km
Restaurant
  • La Place 63m
  • KLM Crown Lounge 25 145m
  • La Place 192m
  • Bubbles 229m
  • KLM Crown Lounge 52 242m
  • Tastes from the Lowlands 256m
  • PizzaPastaPanini 340m
  • Silverscreen 402m
Museum
  • Museum Crash '40-45 4.8 km
  • Museum Jan 5.7 km
  • Historisch Museum Haarlemmermeer 6.8 km
  • Bilderdijk Museum 7.6 km
  • Van Eesteren Museum 8.3 km
  • Museum De Cruquius 9.1 km
  • Levend Paardenmuseum 9.4 km
  • Historisch Museum Ouder-Amstel 9.6 km
Toeristische attractie
  • GlowGolf 3.3 km
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 4.2 km
  • Clara Maria 6.8 km
  • Olympiahuis 7.5 km
  • Banpaal 9.3 km
  • Rembrandt Hoeve 9.8 km
Treinstation
  • Schiphol Airport 112m
  • Hoofddorp 4.7 km
  • Henk Sneevlietweg 6.4 km
  • Heemstedestraat 6.9 km
  • Amstelveenseweg 7.2 km
  • Amsterdam Lelylaan 7.3 km
  • Postjesweg 7.8 km
  • Amsterdam Zuid 8.2 km

7.7

Beoordeeld door: 543 gasten.

7

Ann

Alleenreiziger
12 november 2025

“Slechte verlichting, geen instructies bij het inchecken, vuile vloeren en tapijt in de gangen.”
  • Ik ben 82 jaar oud. De instructies voor het aansteken van de verlichting enzovoort zijn in mijn eenpersoonskamer onmogelijk te lezen. Ik moest mijn telefoon gebruiken om genoeg licht te maken om de minieme lettertekens van de verschillende functies te kunnen zien. Zou het mogelijk zijn om een kleine tutorial op de achterkant van de deur te plaatsen of deze aan mij te overhandigen toen ik mijn sleutel kreeg? Ik heb deze keer twee keer verbleven. Niemand heeft me bij het inchecken verteld wat ik moest doen, beide keren. Ik hou van de locatie omdat het precies naast D in Amsterdam ligt, waar Delta vertrekt.
  • Ik weet dat de vloer vies was omdat mijn douche lekte en ik het moest opruimen met de handdoek. Hoe zit het met de vuile tapijten op de binnenpaden naar het hoofdkantoor? Kom op, om veiligheidsredenen zou je in ieder geval een lichtere kleur moeten hebben. Veel mensen zien 's nachts niet goed. Dit is een brandgevaar.

10

James

Zakenreiziger
8 november 2025

“Uitstekend”
  • Geweldige locatie en het gemak.
  • Het is een beetje verouderd, er was geen afstandsbediening voor de tv in mijn kamer en ik kon niet relaxen met het kijken naar de television.

6

Anil

Zakenreiziger
4 november 2025

“Heeft geen comfortabele accommodatie voor twee personen.”
  • Ontbijt is niet beschikbaar. Locatie is goed.
  • Locatie

8

Jennifer

Alleenreiziger
4 november 2025

“Geweldige plek om een dutje te doen aan de luchzijde op AMS.”
  • Ik heb op het laatste moment geboekt, nadat ik op AMS arriveerde met een lange tussenstop voor de boeg. Ik had geen problemen met online boeken. Er was 24/7 een medewerker aanwezig, die mij incheckte en mij de basisinformatie gaf die ik nodig had. De kamer voldeed aan mijn verwachtingen; vrij klein maar schoon en perfect geschikt voor mijn behoeften. Er waren verschillende soorten stopcontacten beschikbaar in de kamer om al mijn apparaten op te laden. Het bed was comfortabel. De privacy en veiligheid van de kamer waren goed. Ik had geen problemen met een goede nachtrust en zou deze accommodatie aanbevelen.
  • Slechts één opmerking: ik heb online geboekt zonder te beseffen dat er een vast uitchecktijdstip van 7 uur 's ochtends verbonden was aan mijn overnight boeking. De medewerker heeft mij hier bij mijn inchecken op gewezen. Ik dacht op dat moment niet om te vragen naar het verlengen van mijn uitchecktijd, wat ik later leerde kan worden gedaan bij het inchecken tegen een uurtarief, en hij heeft het niet vermeld. Ik wens dat hij dat had gedaan. Ik heb ook geleerd dat als je rechtstreeks bij Yotel boekt, je het uitchecktijdstip kunt kiezen op het moment van boeken.

7

Alycca

Alleenreiziger
23 oktober 2025

“Gemakkelijke Locatie”
  • Het is zeer handig dat het binnen Schiphol is; ik hoefde niet opnieuw door de paspoortcontrole toen mijn vlucht vlak voor middernacht werd geannuleerd, wat een enorme tijdsbesparing opleverde.
  • Dat ik 10 euro per uur moest betalen vanaf het uitchecktijdstip van 7 uur 's ochtends. Het is vrij duur.

9

Tigger

Zakenreiziger
19 oktober 2025

“Uitstekend”
  • Het was rustig.

9

David

Gezin met kinderen
16 oktober 2025

“Uitstekend”
  • Gemakkelijk om het vliegveld niet te verlaten.
  • Het is moeilijk om om 7 uur de kamer te verlaten. Het is lastig om lounge 2 te vinden, de bewegwijzering is slecht.

3

Kristin

Gezin met kinderen
15 oktober 2025

“Vies, niet functionerende schakelaars, kleine cabines, te duur.”
  • dat het binnen de luchthaven is, na de veiligheidscontrole
  • Het was vies, de schakelaars voor het bed en de lichten werkten niet, evenals de USB-aansluiting; de afvoer was ook erg luid wanneer andere gasten doorgetrokken hebben.

5

Celeste

Jong stel
15 oktober 2025

“Heet en praktisch.”
  • De locatie. We hadden iets voor een nacht nodig in de terminal. Een toilet en douche die privé waren.
  • Het was zeer kostbaar voor wat je ervoor kreeg. Ik begrijp dat er een captive audience is. Het was niet erg schoon. Het was oncomfortabel warm en de temperatuurregeling werkte niet. Er waren geen duidelijke instructies over hoe de ruimte en de verschillende bedieningselementen te gebruiken, enzovoort.

5

Nathan

Zakenreiziger
14 oktober 2025

“Handig maar kostbaar.”
  • Yotel is ongelooflijk duur voor wat het biedt. Deze prijs lijkt de realiteit te weerspiegelen dat het achter de luchthavenbeveiliging ligt. Dit stelt je in staat om naar Schiphol te gaan voor een overstap, een goede nachtrust te krijgen en vervolgens zonder gedoe of zorgen over wachtijden bij de beveiliging je volgende vlucht te nemen.
  • Alles aan het hotel en de kamers is zo verouderd. Tot het punt dat het vrij nieuw zou zijn als het geen €250 per nacht kostte!

8

Awmac1

Zakenreiziger
14 oktober 2025

“Zeer goed”
  • Kleine kamer, maar echt comfortabel met alles wat u nodig heeft.
  • Niets.

6

Sundrarajen

Gezin met kinderen
14 oktober 2025

“Gemakkelijke toegang tot het hotel, maar te veel in rekening gebracht tijdens deze COVID-lockdownperiode in Nederland, vooral voor overnachtingen.”
  • in de transitzone.. gemakkelijke toegang en minder stress voor reizigers buiten het gebied van Shenzhen...
  • vriendelijk personeel

5

Daniel

Zakenreiziger
10 oktober 2025

“Acceptabel”
  • Ik had gereserveerd voor twee, maar de boeking heeft me in een eenpersoonskamer geplaatst, wat zeer ongemakkelijk is.

4

Eva

Alleenreiziger
7 oktober 2025

“Teleurstellend”
  • In het geval dat men onvoorzien een nacht op Schiphol moet doorbrengen, is de locatie perfect.
  • Het is niet mogelijk om de airconditioning van de kamer vanuit de kamer zelf te regelen; deze is centraal. Ondanks dat ik het personeel twee keer heb geïnformeerd, bleef het zeer onplezierig koud en luid in de kamer, zelfs nadat er acties zijn ondernomen. De volgende ochtend had ik een verkoudheid. Het bed had een onaangename geur. De televisie werkte niet, de deur in de badkamer/toilet kon niet worden gesloten en verschillende schakelaars waren defect... Dit was ooit een moderne accommodatie...

7

Fei

Zakenreiziger
5 oktober 2025

“Goed”
  • Zeer handig
  • Wifi is zwak.

6

Deepak

Zakenreiziger
3 oktober 2025

“Aangenaam”
  • Het bevindt zich binnen de luchthaven.
  • Extreem kleine kamers, zeer hoge prijzen. Zelfs geen enkel gratis flesje water.

5

David

Alleenreiziger
2 oktober 2025

“In orde voor één nacht.”
  • Zeer vergelijkbaar met een Japanse capsulehotel, maar net iets groter. Geschikt voor één nacht, maar niet langer. Een groot pluspunt is dat het zich aan de luchtzijde bevindt, zodat je niet door de veiligheidscontroles hoeft voordat je aan boord van het vliegtuig gaat.
  • De grootte!

6

Alexander

Gezin met kinderen
30 september 2025

“Handig, maar heeft onderhoud nodig.”
  • Het gemak van het hotel is de belangrijkste eigenschap, gelegen in de terminal. Het bed was vrij comfortabel.
  • De airconditioningbediening was defect en bleef vastzitten op een vrij koude instelling. Het deurenslot was ook kapot, waardoor de sleutelkaart niet werkte. De douche werkt via een pomp die veel lawaai maakt. Eerdere ervaringen met Yotel in Londen waren beter.

10

Ning

Alleenreiziger
28 september 2025

“Uitstekend”
  • Er is geen factuur naar mij verstuurd zoals vereist.

5

Martin

Zakenreiziger
27 september 2025

“Het werd echt geholpen door de zeer vriendelijke receptionist.”
  • De dame bij de incheckbalie was zeer vriendelijk en heeft mijn verblijf kosteloos verlengd. Eerlijk gezegd is een uitchecktijd om 7 uur 's ochtends volkomen onredelijk, gezien de kosten van het hotel. Mijn vlucht was pas in de late namiddag en het langer gebruik kunnen maken van het hotel was een godsend.
  • De officiële tijden van inchecken om 18.00 uur en uitchecken om 07.00 uur zijn volkomen onredelijk. Als de hotelkamer €50 kostte, zou het misschien acceptabel zijn, maar gezien de prijs die we betalen, zijn zulke beperkte uren volkomen onredelijk. En de kamer is zo klein. In 2020 had ik een overnachting in Hong Kong, voor de helft van de prijs, met veel redelijker tijdstippen en van veel hogere kwaliteit.

6

Michael

Gezin met kinderen
26 september 2025

“Het voldeed aan onze behoeften, maar de prijs en de grootte van de kamers zijn aandachtspunten.”
  • Dit was de enige optie voor onze familie vanwege visum redenen. Het was goed gelegen en eenvoudig te vinden. Inchecken en uitchecken ging snel.
  • Voor de prijs hadden de kamers groter kunnen zijn. De toiletten zijn zeer luidruchtig bij het doorspoelen. Echter, gezien het feit dat het de enige optie was, konden we weinig anders doen.

8

Margaret

Jong stel
24 september 2025

“handig”
  • Had een transit hotel nodig voor een vroege vertrek tijdens de Covid-pandemie.
  • douche moeilijk in gebruik.

5

Kaviraju

Zakenreiziger
21 september 2025

“Niet tevreden en geen waar voor mijn geld dat ik heb betaald.”
  • De locatie van het hotel binnen de luchthaven AMS was goed. Vriendelijk personeel, eigenlijk was er slechts één medewerker bij de ingang, verder niemand. De netheid in de kamer was acceptabel.
  • Zeer, zeer kleine kamer, vergelijkbaar met een compartiment in een trein; deze zou genomineerd moeten worden voor het Guinness Wereldrecord! Geen ontbijt, ondanks dat ik zoveel betaald heb voor slechts 12-13 uur. Er werd een extra kost gevraagd voor één uur eerder inchecken, wat absoluut geen goede klantervaring bood. Het bed was niet comfortabel, ik kon niet goed slapen. Verlaag ofwel de prijs met 50%, of implementeer enkele goede diensten die gasten aanspreken om uw hotel ook de volgende keer te overwegen voor hun verblijf.

8

Gang

Zakenreiziger
21 september 2025

“gemakkelijk”
  • locatie
  • kamer

6

Margo

Gezin met kinderen
20 september 2025

“Geweldige locatie, maar de accommodatie heeft een opknapbeurt nodig. Ik vond het te duur.”
  • locatie
  • Het was een beetje verouderd. De afvoer werkte niet goed en knoppen waren gebroken of ontbraken.

10

Kathy

Groepsreizigers
19 september 2025

“Geweldige plek om aan de drukte te ontsnappen en wat rustige tijd door te brengen terwijl u wacht op uw vlucht.”
  • Het bed was comfortabel. De kamer was zeer stil. Een fijne ontsnapping van de terminal.
  • Het water in de douche was koud.

5

Peter

Jong stel
15 september 2025

“Acceptabel”
  • De incheck procedure was erg traag, omdat de computer aangaf dat onze kamer al bezet was.

5

Robin

Alleenreiziger
14 september 2025

“Aanvaardbaar”
  • De prijs was buitensporig voor wat je kreeg.

4

Dudas

Alleenreiziger
12 september 2025

“Niet de prijs waard.”
  • Ik heb redelijk geslapen.
  • Ze adverteerden dat ik extra tijd kon bijboeken, maar toen ik daar kwam, mocht ik zelfs niet één extra uur toevoegen.

6

Sean

Alleenreiziger
10 september 2025

“Aangenaam”
  • De prijs-kwaliteitverhouding. De kamer die ik had, kon wel wat onderhoud gebruiken; er was afgebrokkelde verf rond de muren.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Yotel Schiphol Airport zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Yotel Schiphol Airport via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Yotel Schiphol Airport. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Yotel Schiphol Airport.
Bij Hotels.nl kun je Yotel Schiphol Airport reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Yotel Schiphol Airport, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Yotel Schiphol Airport ligt 884 meter van het centrum van Schiphol.

Yotel Schiphol Airport heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Yotel Schiphol Airport heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability