Hotel de Limbourg Sittard - Sittard
Hotel de Limbourg Sittard
Hotel de Limbourg Sittard
Hotel de Limbourg Sittard
Hotel de Limbourg Sittard
Alle foto's
8.1
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Hotel de Limbourg Sittard

Adres:
Markt 22
6131EK Sittard

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Aan de oude markt van Sittard ligt het 3-sterren Hotel de Limbourg. Het is gevestigd in een oud pand dat uit 1688 dateert. In het centrum bevindt zich de Gotische kruisbasiliek Sint-Petrus' Stoel van Antiochië. De markante vakwerkhuizen die het beeld van Limburg mede bepalen, zijn ook in Sittard te vinden.

Het ontbijtbuffet wordt doordeweeks geserveerd van 07:00 tot 10:00 uur en in het weekend van 08:00 tot 11:00 uur. In het restaurant biedt men u een veelzijdig menu aan, waarop streekgerechten zeker niet ontbreken. Bij de bereiding van de creatieve gerechten maakt men veel gebruik van seizoensgroenten. In de lounge is het genieten van tapas, een bittergarnituurtje en lekkere drankjes. De wijnkelder van het hotel is gevuld met zorgvuldig geselecteerde wijnen. U kunt zelfs Limburgse wijnen proeven. Ook bij het a la carte restaurant De Kroon a Wine & Dine kunt u terecht voor een hapje en een drankje.

Hotel de Limbourg ligt midden in de provincie Limburg, in het gezellige Sittard. Het uitgaansleven van Sittard concentreert zich rond de oude markt waaraan het hotel gelegen is. Door het jaar heen worden er tal van lokale en regionale folkloristische en culturele evenementen georganiseerd. Vanuit de stad kunt u dagtochten maken naar Maastricht en Aken. In de omgeving kunt u lekker fietsen en wandelen.



Faciliteiten in Hotel de Limbourg Sittard

Eten en drinken
  • Bar
  • Grand café
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Bagage-opslag
  • Late check-out
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • Toiletartikelen
  • Wastafel
  • WC
Slaapkamer
  • Alleen per trap bereikbaar
  • Begane grond
  • Bureau
  • Eethoek
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • HD televisie
  • Kledingkast
  • Kluis
  • Koelkast
  • Magnetron
  • Ramen die open kunnen
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Vloerbedekking
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Conciërgeservice
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Green Key certificaat
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras

In de omgeving

Parkeergarage
  • Hub Dassenplein 322m
  • Odaparking 374m
  • Ligneparking 434m
  • P+R Transferium 1.1 km
  • P10 5.8 km
Restaurant
  • Thaiphoon 13m
  • Rauw 17m
  • Dafne 21m
  • Luna eten & drinken 36m
  • Yumi Sushi en Grill 37m
  • Tapas Cantina 43m
  • Sol Grill 47m
  • Dods Food 47m
Museum
  • Elsmuseum 8.3 km
  • Archeologisch Museum 8.5 km
  • Heemkunde Museum 8.6 km
  • Streekmuseum Schippersbeurs 9.6 km
Toeristische attractie
  • Stoel van Swentibold 4.3 km
  • Kasteel Born 5.6 km
  • Het Puthuisje 5.9 km
  • Motte Terborgh 5.9 km
  • Elche 6.4 km
  • Wisent 6.5 km
  • Wildschwein 6.5 km
  • Weißer Damhirsch 6.6 km
Treinstation
  • Sittard 966m
  • Geleen Oost 3.8 km
  • Geleen-Lutterade 4.1 km
  • Spaubeek 6.2 km
  • Schinnen 6.5 km
  • Susteren 7.1 km
  • Beek-Elsloo 8 km
  • Nuth 8.8 km

8.1

Beoordeeld door: 219 gasten.

8

Krooshof


zondag 29 mei 2022

  • Ligt mooi in het centrum . Eten prima t en gunstige prijs. Netjes schoon.
  • Als je moeilijk kunt traplopen, is het goed om dit van te voren aan te geven

8.2

Anoniem


maandag 9 mei 2022

8

Krooshof


donderdag 21 april 2022

  • Ligt mooi in het centrum . Eten prima t en gunstige prijs. Netjes schoon.
  • Als je moeilijk kunt traplopen, is het goed om dit van te voren aan te geven

4.8

Nollen


woensdag 25 september 2019

  • In eerste instantie een fijne kamer met mooi uitzicht op de markt
  • Niet kunnen slapen vanwege het lawaai tot 4 uur snachts en daarna om 6 uur gingen ze weer een podium opbouwen dus heel de nacht niet geslapen. Ontbijt te weinig personeel en in het kader van de duurzaamheid zou het raadzaam zijn om minder in plastic verpakte materialen te gebruiken. Vers brood i.p.v. afbakbrood

5.6

T Zijlmans


maandag 23 september 2019

“wij hebben niet de kamer gekregen die wij geboekt en betaald hadden.”
  • personeel was aardig. hotel was netjes en schoon
  • wij hadden een ruime seniorkamer geboekt en betaald en kwamen in een klein kamertje met kleine douche wc ruimte. Er was geen goed afsluiting voor de ramen, geen douchemuts, erg veel geluid gedurende heel de nacht. Zo werd bv vroeg in de ochtend het zonnescherm open gedaan met een flinke klap. Het glas was niet echt geluidswerend.Het buffet was schraal. Veel op, dat was omdat er slechts 1 personeelslid aanwezig voor het buffet, het terras, en het restaurant, Dat gaat ten kostte van het buffet wat niet aangevuld werd. Dit was onze 1e boeking met hotels.nl niet zo n beste ervaring dus.

5.8

Maurice


maandag 12 augustus 2019

“Prima hotel, top bediening maar wat een slechte service bij check-out”
  • Check-in snel Ontbijt was top (broodjes waren wel op) Vriendelijke bediening
  • Bij check-out konden zij niet zien of wij online betaald hadden. Vroegen om een email waarin stond dat wij betaald hebben. Uiteraard laten zien. Vervolgens wilde zij onze betaling zien via internetbankieren. Heel prive, maar gewoon laten zien. 115 euro was gewoon afgeschreven Wilde ze een printscreen van de afboeking En tot slot vroegen ze of wij nogmaals 115 euro wilde betalen en als wij te veel hadden betaald, dat zij het overige bedrag wel zouden terugstorten. Echt nog nooit zo n amateuristische bende meegemaakt. Heel slecht. Niet aan te raden

8.8

Miriam Twikler


maandag 8 april 2019

“Een zeer centraal gelegen hotel in het centrum van Sittard. ”
  • Een ruime kamer met een goed bed. Een fijne, schone douche en een goed ontbijt met een ruime keuze aan streekproducten. Parkeren tegen gereduceerd tarief.
  • Er was uitzicht op een blinde muur en het was soms een beetje lawaaierig. Ook was het personeel niet de gehele tijd aanwezig.

7.4

jannet Delver


woensdag 19 juli 2017

  • dat mij een betere kamer werd geboden, toen de eerste niet acceptabel bleek door regenoverlast van de vorige dag ( rioolgeur)
  • dat de bediening op het terras niet erg oplettend was en wat te amicaal

6.8

Paul


maandag 19 september 2016

  • de vloer van de kamer was vuil, het raam kon niet open met de zonwering dicht

8

Lidwien Vermeulen


donderdag 4 augustus 2016

“Prima verblijf ondanks rumoerige buren ”
  • Mooie ligging, vriendelijk onthaal, fout bij diner werd goed hersteld, heerlijke bedden, schoon en mooie en ruime kamer, parkeervoorziening was ook perfect, slechts op 2 min. Loopafstand.
  • Kamer was heerlijk, wel wat overlast van gasten die behoorlijk de trap op of afstommelden en de voordeur keihard in het slot lieten vallen. Dan zit je wel meteen rechtop in je bed. Het ontbijt was wel wat ontnuchterend, brood was op, jus d orange, fruit, ... Leek wel alsof een roedel hongerige wolven was langsgeweest. En dat terwijl ik mij altijd op het ontbijt verheug. Gelukkig haalde de serveerster speciaal voor ons croissants bij de bakken. Dat maakte veel goed Tot slot, ik trof een spin a

4.4

L. Beaufort


dinsdag 7 oktober 2014

“zeer veel lawaai in de nacht, gedateerde inrichting, geen lift”
  • Bedden zijn goed en de mensen vriendelijk
  • Kleine badkamer, wastafel hing voor een derde boven de toiletpot, lastige trap, geen lift, parkeren kan niet bij hotel, wel verderop in een parkeergarage, dus veel gesjouw.

6.8

Q.K.M. van der Pijl


dinsdag 29 juli 2014

7.6

H.M Straub


maandag 2 juni 2014

“goed”
  • Leuk in het Centrum
  • losse w,c, bril,en een vies vloerkleed onder het bed.

7.4

A.C. der Weduwe


maandag 19 mei 2014

8.2

Th.J.H. de Wilde


maandag 7 april 2014

“Leuk, gezellig en sfeervol hotel”
  • De zeer goede service van het personeel.
  • Geen.

8

M. Keulers


woensdag 5 maart 2014

  • Fijn die upgrade naar t Merici hotel, leuk om dat ook eens te ervaren, mooi Fijn dat Merici hotel n eigen, veilig gedeelte heeft in de parkeergarage.
  • Slecht aangegeven hoe het werkt met de parkeergarage en hoe je het Merici-hotel gedeelte daarin kunt vinden. Ik had de indruk gekregen dat parkeren inclusief was bij de overnachting en dat was niet zo.

8.4

gasten 45 jaar


maandag 6 januari 2014

“prima, comfort voldoende”
  • zeer dicht bij centrum en toch rustig

7.6

Schoonmade


donderdag 2 januari 2014

“Vriendelijk en servicegericht personeel”

6

van Rijk


maandag 23 december 2013

“prima hotel voor een kort verblijf”
  • een gemoedelijk en gezellig hotel. leuke locatie en goed ontbijt.
  • kamer krap en muffe geur , bedden minder goede kwaliteit te kleine badkamer

9

Janssen


zondag 20 oktober 2013

“perfect”

6.4

westera


maandag 16 september 2013

“Teleurstelling; hotel geen 3sterren waardig”
  • Mooie ligging
  • Zeer slecht toegankelijk voor gasten die slecht ter been zijn.Ontbreken van liften,staat ook niet aangegeven op de site. Personeel niet erg vriendelijk.Geen hotelinformatie op de kamers.Slechte verlichting in de badkamer,Lawaai van de keuken met name van de afzuigkap.Rioollucht !!!

5.6

Reiziger uit Brugge


maandag 1 juli 2013

  • Hartelijk personeel, goede kwaliteit van eten en drinken.
  • Kamer was klein, ik lag op kamer 15; raam kon wel open maar er stond een ventilatie systeem voor van de keuken, zodoende 's nacht maar het raam gesloten. Verder na 1e nacht doorgegeven dat badwater niet goed wegliep en afstandsbediening van de TV niet werkte, helaas waren beide mankementen niet verholpen, blijkbaar was men dit vergeten.

9

Zjell


zondag 16 juni 2013

“top hotel, top locatie”
  • + centraal gelegen + vriendelijk personeel + top kamer
  • - geen

8

Brutus


dinsdag 4 juni 2013

“Mooi karakteristiek stadshotel met sfeervolle kamers op mooie locatie.”
  • Behulpzaam vriendelijk personeel. Mooie kamer Leuke gezellige ligging midden in stadscentrum
  • Niet met auto bereikbaar, dus eind lopen en ik ben slecht ter been. Geen lift en we lagen op de hoogste verdieping.

5.4

Bolder


maandag 13 mei 2013

“Vriendelijk, maar met te veel verbeterpunten.”
  • Centraal gelegen. Personeel is attent en hulpvaardig.
  • Verwarming deed het niet, en kreeg men ook niet werkend. Vieze vloerbedekking. Stof op zichtplekken. Kamerdeur klemde ontzettend , mijn vrouw kon deze niet open of dicht krijgen, ik met veel kracht. Instant koffie bij het ontbijt, waar ik een espresso machine verwacht. De gang en trappenhuis zou opgeknapt mogen worden.

7.8

De Goeij


maandag 13 mei 2013

“prima hotel op een leuke locatie”

8.2

Driessen


maandag 25 maart 2013

“Gezellig hotel met wat minpuntjes”
  • Gezellig Aparte ingang en een zitje buiten (dependance)
  • 1 beker voor een twee persoonskamer? Geen minibar Gehorig voor lawaai van buiten Temperatuur alleen instelbaar via thermostaatkranen 's nachts wordt de verwarming flink terug gedraaid (het was een koude nacht en dat was te merken) De afzuiging op de badkamer maakt veel lawaai Alleen een douche en geen bad Koude gekookte eitjes bij het ontbijt

7.8

Heuvelink


zaterdag 29 december 2012

“redelijk voor een enkele nacht”
  • bedden zijn erg goed kamer sober maar netjes
  • aanvulling bij het ontbijt was te laat uitzicht kamer 37 was slecht ( een blinde muur ) we sliepen buiten het hotel het was slecht weer

9.6

de Rooij


maandag 15 oktober 2012

“slapen in de wolken”
  • grote, sfeervolle kamer. heerlijke bedden en dekbedden. tot half 11 ontbijt
  • douche gordijn was vies aan de onderkant

7.8

vermeulen


maandag 8 oktober 2012

“prima plek,maar jammer van het lawaai.”
  • goede lokatie vriendelijk veel informatie gekregen
  • echt verschrikkelijk gehorig geen lift simpel ontbijt

6.8

Ouwerkerk


zondag 23 september 2012

“Redelijk hotel als uitvalsbasis”
  • Mooie locatie
  • Gehorig en slecht bed

8.6

Linssen


maandag 27 augustus 2012

7.8

edwig


vrijdag 10 augustus 2012

7.4

W.H.


donderdag 26 juli 2012

“Leuk hotel aan gezellige markt”
  • Mooi lokatie aan de markt. We hadden een rustige kamer gevraagd en deze ook gekregen.
  • Slechte informatie m.b.t. parkeren/route naar hotel. Er zou aangegeven moeten worden dat de gasten direct naar Odaparking moeten en dan aangeven wat het dichtsbijzijnde parkeervak is. Wij zijn eerst (i.v.m. wegopbreking niet echt duidelijk) naar het hotel gereden waar eigenlijk geen mogelijkheid is om te parkeren. Daar kregen we te horen dat we in de Odaparking moesten parkeren. Er werd niet bij verteld in welke parkeervak zodat we in het verste vak parkeerden. Was even slepen met koffers. Bij n

9

H


dinsdag 24 juli 2012

“Super hotel op een super locatie”
  • we hadden de op de bovenste verdieping een appartement....was zeer ruim...bubbelbad en keuken met magnetron, 2 toiletten en een grote kamer met eethoek en bankstel..kortom tophotel
  • in het weekend kan het wat gehorig zijn ivm uitgaansleven

8

A.van Heesch


dinsdag 10 juli 2012

“Doelgroep gericht”
  • Keuken goed
  • 3e bed voor de jongen van 14 dat bijgeplaatst was maar sober voor de €40,- , was teveel. Dan de vele trappen naar de 3e verdieping hadden ze wel kunnen melden, ben zelf hart en long patient.

9.2

Yvette


woensdag 27 juni 2012

“geweldige sfeer, prima service, helaas geen geisoleerde plafonds”
  • we hebben een upgrate gekregen naar hotel Merici, omdat het erg druk was dit weekend, maar het was perfect. wel hebben we gedineert in hotel Limbourg, erg lekker en leuke bediening.(gastheer)
  • Hotel Merici is geweldig mooi en super service, er is een minpunt. De plafonds zijn van hout en is erg gehoorig. 2 nachten verbleven en 2 keer om half 6 en 6 uur gewekt door de boven buren.

6.4


donderdag 14 juni 2012

  • Ontbijt was 20 minuten voor het einde van de ontbijt tijd al opgeruimd. Hierdoor ook minder keus Parkeren is in een ondergrondse parkeergarage niet bij het hotel, de wegen rondom het hotel liggen "op de schop". Hotel zou de klant moeten informeren hoe bij de parkeergarage te komen indien er via een boeking site wordt geboekt.

9

H.M.


zaterdag 2 juni 2012

“Gewoon boeken en je laten verwennen.”
  • Geweldig ontbijt. Prima prijs / kwaliteitverhouding. Heerlijk bed.
  • Dat je steeds de receptie moet bellen als je in de autogarage bent geweest. Advies: regel dit ook met het pasje Afstapje van douche/wc naar slaapkamer is even schrikken, vooral 's nachts omdat het allemaal donker van kleur is. Wellicht beter aan te geven. Ontbjttafels voor 2 personen staan erg dicht bij elkaar.

8.2

M.L.


dinsdag 29 mei 2012

“Leuk hotel, leuke locatie”
  • Prima personeel, lekker ontbijtje, goede locatie. Zeer goede parkeergelegenheid (in de nabijgelegen parkeergarage)
  • Onze kamer lag naast een binnenplaatsje waar een airco o.i.d. stond, lawaai 's nachts. Trapleuning zit aan de verkeerde kant.

7.4


woensdag 23 mei 2012

“Leuk gezellig Hotel aan de Markt”
  • Leuk, gezellig Hotel aan de Markt, lekker centraal.

8

Storm


dinsdag 22 mei 2012

“Wat een leuk hotel is Hotel de Limbourg te Sittard!”
  • Leuke sfeer en prachtige locatie. Erg gastvrij personeel. Het kunnen parkeren zo kort bij was ook heel fijn. Ontbijt was heel goed (fairtrade!!).
  • De kamer vond ik triest. Voelde me een beetje weggestopt. Gelukkig kon er wel een raam open, maar dan hoorde de afzuiger (van de keuken?).

6

N N


maandag 30 april 2012

“Ik wil niet met voorletters of naam vermeld worden. N N”
  • -bij aankomst bleek reservering niet bekend, terwijl ik deze thuis wel had ontvangen -de informatie over parkeergelegenheid was onvoldoende precies (geen kaartje of routebeschrijving gegeven) -de toegewezen kamer bleek bina op zolder te zijn (kruipdoor sluipdoor) -ik kreeg een onveilig gevoel op de smalle trappen (brandgevaarlijk) Ik weet niet of de brandweer hier een positief oordeel over heeft gegeven. M.i. een must.

8

THM


zondag 1 april 2012

“prima hotel”
  • fijne ruime kamer, bed ligt goed.
  • kleine badkamer, douchegordijn, straatgeluiden (geen dubbel glas).

7.4


donderdag 19 januari 2012

“Mooie locatie, tikkeltje gehorig”
  • In het hart van Sittard.
  • Gehorig, mede als gevolg van vergadering die al vroeg in de morgen (7.00 uur) begon.

8


maandag 19 december 2011

“Prettig hotel met fijn personeel en lekker eten.”
  • Gezellig, spontaan, vlotte bediening, we werden netjes te woord gestaan en het eten was heerlijk.
  • Beetje lawaai af en toe, maar dat kun je verwachten midden in het centrum. Wij hadden er geen hinder van.

8


maandag 12 december 2011

“aangenaam verblijf in een prachtig, cultureel dorp”
  • zeer verzorgde kamers en vriendelijk personeel.
  • de kamer lag naast het hotel. We moesten via een zijweg naar onze kamer.

6.2

Agnette Overdevest


maandag 21 november 2011

“goed hotel,... op het badkamer plafond na!”
  • vriendelijk personeel
  • het plafond in de badkamer zit vol schimmel

8.6

Ed Crins


vrijdag 28 oktober 2011

“Hotel Limbourg Sittard Oktoberfest 2011 !!!”
  • Met de Sittardse oktober feesten overnachting geboekt ! Leuk aangekleed in thema Munchen Bayerische/Sittardse Oktober festen. Goede bediening, met keuken - heerlijk eten, plus vriendelijk personeel. Ga zo door, ook voor 2012
  • geen minpunten waargenomen.

8

Pieter van Ruiten


dinsdag 11 oktober 2011

“'Zitterdse' Gastvrijheid in hartje stad”
  • De Limbourg weet als geen ander wat 'Zitterdse Gastvrijheid' betekent: 'n goed hotel op een historische plek: de Markt. 'n uitstekende keuken. En alles tegen normale prijzen en met 'n vriendelijk word voor ieder gast.
  • Ik heb ze niet kunnen vinden.

7.8


maandag 29 augustus 2011

“Prachtig gelegen hotel met mooie kamers maar helaas geen lift”
  • Kamer was ruim en schoon. Locatie van het hotel perfect
  • Administratie was chaotisch. Geen lift

8


maandag 22 augustus 2011

“Een goed verzorgd wat ouder Hotel.”
  • Uitstekende ligging midden in mooi centrum. Goede bediening. Hygienisch goed verzorgd.
  • Wat oudere luidruchtige kamers.

9.8


maandag 22 augustus 2011

“Moooooiii hotel!”
  • Vriendelijk! Culinair! Mooi opgedekte tafels! Kortom echt de moeite waard!! Gr van Henk & Nicole

8

Bianca


woensdag 15 juni 2011

“Leuke stek voor een weekendje weg.”
  • Service vriendelijk personeel.

8.2

Klaas Hoomans


dinsdag 14 juni 2011

“Verblijf van middernacht tot en met ontbijt. Desondanks zeer prettig”
  • Goede service. Onderweg telefoontje gehad of we het adres konden vinden. Daarbij kregen we uitleg over de route vanaf de parkeergarage.

8.2

Wilbert Timmermann


woensdag 27 april 2011

“Heerlijk, ontspannen weekendje weg geweest”

7.6


maandag 18 april 2011

  • Schoon en netjes, TV op de kamer
  • Ontbijt was karig, Als je douched dan wordt de vloer nat

8.4

Jack Bruynzeel


maandag 14 februari 2011

“goede verhouding prijs kwaliteit en locatie”

8.2

JACOB van Vliet


maandag 7 februari 2011

“Hartelijk welkom goede verzorging”
  • Heerlijk ontbijt Gezellig personeel
  • veel trappen lopen

7.6

DW Engelgeer


maandag 24 januari 2011

“Monumentaal hotel in het historisch centrum van Sittard”
  • mooie ruime kamer, goede bedden, prima ontbijt
  • gehorig, omgevingsgeluid

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Hotel de Limbourg Sittard zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Hotel de Limbourg Sittard via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Hotel de Limbourg Sittard. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Hotel de Limbourg Sittard.
Bij Hotels.nl kun je Hotel de Limbourg Sittard reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Hotel de Limbourg Sittard, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Hotel de Limbourg Sittard ligt 186 meter van het centrum van Sittard.

Hotel de Limbourg Sittard heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Hotel de Limbourg Sittard staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Hotel de Limbourg Sittard heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Hotel de Limbourg Sittard heeft familiekamers beschikbaar. Kijk op de website van de accommodatie om deze te reserveren.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability