7.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Radisson BLU Balmoral

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Radisson BLU Balmoral is een gevestigd hotel in de bosrijke omgeving van Spa, België. Het biedt een rustige plek voor gasten die willen genieten van zowel natuur als luxe. Het hotel beschikt over moderne kamers voorzien van flatscreen-tv's, comfortabele bedden en stijlvolle badkamers. De locatie in de nabijheid van de Royal Golf Club des Fagnes is ideaal voor golfliefhebbers die willen combineren met een luxueus verblijf.

Gasten kunnen culinaire hoogstandjes verwachten in het restaurant Entre Terre & Mer, waar vlees- en visspecialiteiten worden geserveerd, vergezeld van zorgvuldig geselecteerde wijnen uit de privécollectie. Tevens biedt het Balmoral Wellness Centre uitgebreide faciliteiten, waaronder een hammam, sauna, fitnesscentrum en een zwembad. Voor een ultieme ontspanning kunnen gasten kiezen uit diverse gezichts- en lichaamsbehandelingen.

De strategische ligging van Radisson BLU Balmoral maakt het gemakkelijk om de regio te verkennen. Nabijgelegen attracties zijn onder andere het beroemde Spa-Francorchamps circuit en de Thermen van Spa. Met Spa-La Sauvenière Airport op slechts 7 kilometer afstand, dienen de transportverbindingen als extra gemak voor zowel toeristen als zakenreizigers die rust willen combineren met avontuur.



Faciliteiten in Radisson BLU Balmoral

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • Ligbad
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Eethoek
  • Kabeltelevisie
  • Strijkijzer
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Fitnessruimte
  • Massage
  • Sauna
  • Wellness centrum
Activiteiten
  • Golfbaan
  • Speeltuin
Algemeen
  • Lift
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parking 1 2.3 km
  • P in Solwaster STATTETour 6.9 km
  • P3 8.6 km
Restaurant
  • Le Petit Baigneur 513m
  • Le jardin des Elfes 558m
  • La Fontaine du Tonnelet 1 km
  • Le Chalet Suisse 1.1 km
  • Aux Campinaires 1.3 km
  • Sole di Capri 1.7 km
  • La Dolce Vita 1.7 km
  • L'O de Source 1.7 km
Museum
  • Musée de la lessive 2.1 km
  • Le Moulin Banal 6.3 km
  • Musée du Fort de Tancrémont 8.8 km
Toeristische attractie
  • Pouhon Pierre le Grand 1.7 km
  • Aux Createurs 2 km
  • L'Eaudyssée de Spa 2.5 km
  • Stand de tir 3.5 km
  • Cible 1 3.7 km
  • Cible 2 3.7 km
  • Cible BREMER n°3 4.1 km
  • Borne n°5 de la Porallée 9.3 km
Treinstation
  • Spa-Géronstère 1.9 km
  • Spa 2.5 km
  • Franchimont 5 km
  • Theux 6.1 km
  • Juslenville 7 km
  • Pepinster 9.1 km

7.5

Beoordeeld door: 1653 gasten.

5

Francis

Zakenreiziger
7 juni 2025

“Teleurstellend”
  • Er is meer duidelijkheid nodig over de beschikbaarheid van het restaurant. Na een lange reis aangekomen, bleek er geen restaurant geopend te zijn.
  • Niet in staat om te eten.

8

Lewis

Jong stel
1 juni 2025

“Geweldig verblijf hier, zou het aanbevelen. Eigenlijk alleen maar goede dingen te zeggen.”
  • Grote gratis parkeergelegenheid. Mooie, schone douches en een hamam. We hebben opmerkingen gelezen over de beperkte ruimte, maar als stel vonden we het precies goed en comfortabel, gezien het aantal andere mensen daar. Het ontbijt was uitgebreid en aangenaam.
  • Het feit dat het restaurant gesloten was op het moment dat we het bezochten, was jammer, maar niet ernstig, aangezien de tapas goed bereid was. Verwacht echter niet dat u hier op een fatsoenlijke manier kunt dineren.

3

Joel

Groepsreizigers
17 mei 2025

“betere plaatsen om te verblijven in de omgeving dicht bij het circuit”
  • niets
  • Het ontbijt was slecht, het was niet gereed bij openingstijd, de parkeerplaats moet worden gerepareerd, al met al slecht.

4

Patrick

Gezin met kinderen
17 mei 2025

“Hotel niet geschikt voor gezinnen en te ver van het dorp.”
  • Het ontbijt is goed. Er is een goede selectie van items en een degelijke koffiemachine.
  • Dit hotel is niet gezinsvriendelijk. De openingstijden van het zwembad voor kinderen zijn vroeg in de ochtend of laat in de avond. Het restaurant was elke avond volgeboekt, waardoor er weinig eetmogelijkheden zijn (geen roomservice, inconsistente openingstijden voor barhappen, geen verkoopautomaten en te ver van de stad om te voet te bereiken).

9

Peter

Alleenreiziger
15 mei 2025

“Fantastisch en ik kom terug!”
  • Wat een geweldig hotel om te verblijven. Indien mogelijk en beschikbaar, zou ik hier elke keer willen zijn wanneer ik races bij Francorchamps wil zien. Maar veel mensen denken al zoals ik, niet vaak beschikbaar, zeer gewild! Mooie kamers, heerlijk ontbijt en je kunt gebruik maken van de wellnessfaciliteiten. Ook een mooie uitstraling aan de buitenkant. Ik vermoed dat het restaurant goed is, hoewel ik het niet heb geprobeerd.

10

Bradley

Jong stel
13 mei 2025

“Gemakkelijk, geweldig ontbijt, heeft vernieuwing nodig.”
  • Dichterbij de locatie en het racecircuit.
  • De kamers hebben een volledige verbouwing nodig.

7

Raymond

Alleenreiziger
7 mei 2025

“Voor de prijs die ik heb betaald, was het mooi, ruim en dichtbij het Circuit de Spa-Francorchamps.”
  • Het inchecken en uitchecken verliep soepel. De kamer was van een behoorlijke grootte, wat prettig was. Ik was tevreden met de locatie van de kamer.
  • Het bed had iets zachter kunnen zijn. Dit geldt ook voor de lakens en de dekens.

7

Martin

Groepsreizigers
29 april 2025

“Veelbelovend, we moeten alleen nog leveren.”
  • Het personeel was fantastisch en deed alles voor ons. De barman was uitstekend, net als de dame aan de receptie met de hoofddoek.
  • De televisie in de kamer gaf geen signaal aan, dit is gemeld maar nooit verholpen tijdens de vier nachten dat we verbleven. We hebben hier eerder verbleven en gebruik gemaakt van het zwembad en de recreatiefaciliteiten, maar deze keer werd ons verteld dat hier extra kosten aan verbonden zijn. Verwacht ook geen ontspannen ochtend in bed, vanwege de bouwwerkzaamheden die momenteel aan de achterkant plaatsvinden met een start om 7 uur 's ochtends!!!

8

Andrei

Jong stel
25 april 2025

“Zeer goed”
  • een goed gelegen hotel als u een auto heeft. moderne apparatuur en meubels. alles is nieuw en in goede staat.
  • doorlooptijd van de receptie.

7

Adamwz

Gezin met kinderen
12 april 2025

“Goed”
  • Ik verbleef in een suite. De bank veranderde in een bed, wat ongelooflijk oncomfortabel was. De kamer vertoonde enkele tekenen van verwaarlozing en vuiligheid.

4

Jonathan

Jong stel
1 april 2025

“Tijdelijke operationele problemen hebben het verblijf verpest.”
  • Locatie.
  • Grote hoeveelheid commerciële afvalstof aan de achterzijde. Geen operationele keuken, op een afgelegen locatie. Geen badjassen. De kamerkoeling functioneerde niet. Ik heb geklaagd bij het hotel, dat snel de problemen erkende, maar geen korting op de kamerprijs of een kredietnota aanbood. Ik was verrast, maar zo is het nu eenmaal.

8

Cristina

Jong stel
1 april 2025

“Zeer goed”
  • Het historische gebouw. De badkamer is zeer gezellig. De klantenservice en de gratis parkeergelegenheid.
  • De kwaliteit van het ontbijt was niet die van een 4-sterren Radisson. De kwaliteit is meer die van een Park Inn dan van een Radisson, terwijl de prijzen van Radisson zijn!

8

Leonid

Gezin met kinderen
30 maart 2025

“Zeer goed”
  • Er is om 22.00 uur helemaal geen eten beschikbaar, zelfs geen kleine snacks. Bovendien is het personeel op dat moment extreem onderbezet. Ik moest 10 minuten wachten voordat er iemand achter de bar kwam.

7

Silvia

Gezin met kinderen
29 maart 2025

“Zeer goede locatie en spafaciliteiten.”
  • De spa-faciliteiten zijn uitstekend! We hebben volop genoten van de hamam, sauna en het zwembad. Ze zijn schoon, zeer goed onderhouden en de openingstijden zijn superhandig. De locatie is geweldig; je kunt de Spa Thermes binnen 2 minuten met de auto bereiken of zelfs te voet gaan als het weer goed is. Het hotel ligt dicht bij de stad, maar in een mooie en rustige omgeving. Dit hotel heeft volop gratis parkeergelegenheid. Het ontbijt is goed, met verse producten en geweldige koffie. Aangenaam restaurant met een prachtig uitzicht. Het personeel van de receptie en het restaurant is vriendelijk en behulpzaam. Desinfecterende gel is beschikbaar in verschillende gemeenschappelijke ruimtes.
  • We hebben een Suite met Balkon geboekt, maar onze suite had geen balkon! De beschrijving van deze kamer dient gecorrigeerd te worden. Daarnaast heeft de kamer een vernieuwing nodig. De slaapbank was niet erg comfortabel; hij zou geschikt kunnen zijn voor kleine kinderen, maar onze tieners konden er niet goed op slapen. Het ontbijt bood veel opties, maar sommige daarvan waren niet erg smaakvol. Hoewel we het hotel als goed hebben ervaren, hadden we meer verwacht voor de prijs.

10

Grey

Zakenreiziger
26 maart 2025

“Leuk om verdwaald te zijn op de snelweg en op zo'n geweldige locatie te eindigen.”
  • De medewerkers waren zeer vriendelijk, attent en zeer professioneel. Ik voelde me welkom en werd behandeld als een gewaardeerde klant.

7

Sophie

Gezin met kinderen
24 maart 2025

“Vriendelijke omgeving.”
  • Schoonmaak en personeel.
  • Eén nacht was er geen warm water. De koelkast en magnetron. Niet gratis te gebruiken zwembad.

7

Preston

Jong stel
16 maart 2025

“Snelle romantische uitje”
  • Het ontbijt bood een overvloed aan keuzes voor iedereen. Het wellnesscentrum was zeer rustig en het personeel was zeer behulpzaam voor mijn verlegen vrouw. Zeer discreet en zeer gewaardeerd.
  • De status van de slaapkamer was het enige punt waar zowel mijn vrouw als ik een beetje teleurgesteld over waren. De kraan van de wastafel was los. De waterdruk was laag, waardoor we erg dicht bij de muur moesten staan om nat te worden en ons af te spoelen. De luchtkanalen bij de ingang van de kamer hadden afbladderende verf en waren niet gesloten. Er zaten spinnenwebben boven het bed. We hebben deze punten tijdens ons verblijf niet genoemd, omdat ze geen grote problemen waren, maar ik vermeld ze hier voor uw feedback, zodat u het de volgende keer beter kunt maken.

7

Elif

Jong stel
13 maart 2025

“Goed”
  • Mooie locatie
  • Het ontbijt. Ik vond het een beetje overschat. De roerei in het open buffet was koud en de kaasopties waren zeer beperkt.

8

Lars

Alleenreiziger
28 februari 2025

“Ik heb de natuur die ik wilde.”
  • Mooie plek om te zijn.
  • een beetje versleten. De kamer was schoon, maar niet in goede staat.

7

Vavapete

Zakenreiziger
25 februari 2025

“Goed”
  • ontbijt oké
  • beperkte voedselservice gedurende de dag en avond geen roomservice

8

Linda

Jong stel
22 februari 2025

“Zeer goed”
  • Het zwembad, de stoom- en saunaruimtes waren een uitstekende manier om te ontspannen. Het personeel was zeer vriendelijk. Het ontbijt was zeer goed met veel keuzemogelijkheden.

8

Gyanendra

Gezin met kinderen
13 februari 2025

“zeer goed”
  • mooie plek, mooie locatie
  • aardige mensen

2

Margaret

Jong stel
8 februari 2025

“Een beetje een ramp.”
  • Geweldige locatie
  • Waar moet ik beginnen!! Het is een prachtig hotel in een mooie omgeving, maar heeft dringend een goede algemeen manager nodig. Ik begrijp niet waarom het restaurant op zondagavond niet geopend is. De nachtportier/barman was niet beschikbaar om 21.00 uur. 's Ochtends was er geen warm water in de badkamer, en toen ik vroeg of er een andere kamer beschikbaar was voor een douche, werd ik vrij onbeschoft behandeld met een 'nee'. Toen we op het punt stonden te vertrekken, kregen we een ander kameraanbod!! De receptionisten, zowel bij inchecken als bij vertrek, waren helemaal niet vriendelijk.

8

Olivier

Gezin met kinderen
4 februari 2025

“Zeer goed”
  • De grootte van de suite.

7

Tatarenko

Groepsreizigers
2 februari 2025

“Goed”
  • Goede combinatie van prijs en kwaliteit.
  • Bij het inchecken werd er een bedrag van 50 euro geblokkeerd op de kaart. Ik verblijf 1 nacht. De borg zou vrijgegeven moeten zijn bij het uitchecken. Toen ik uitcheckte, zei de medewerker aan de receptie dat hun systeem niet werkte en dat zij daarom de borg niet kon deblokkeren. Ze vertelde dat het geld teruggestort zou worden zodra het systeem weer functioneerde. Maar toen ik mijn rekening controleerde, was mijn geld niet geblokkeerd, maar was het van mijn kaart afgeschreven. Ik hoop dat het terugkomt!

1

Mohamed

Gezin met kinderen
1 februari 2025

“Het was geen ramp; eerst had ik een doorverbonden kamer geboekt voor mij en de kinderen, helaas zeiden ze dat we deze niet hadden ontvangen.”
  • Schoon
  • Slechte communicatie met de boeking, geen airco, het personeel boekte de kamer terwijl ze wisten dat de airco niet werkte.

8

Marie

Jong stel
30 januari 2025

“Aangename accommodatie, het wellnessgebied is zeer goed.”
  • Het wellnessgebied, vooral het zwembad, is zeer mooi en warm. Het ontbijt biedt goede opties. De bedden zijn zeer comfortabel. WLAN was ook snel en betrouwbaar.
  • De douche in de kamer wordt 's middags niet echt warm. Het toilet is erg klein, wat niet prettig is voor mensen met claustrofobie. Het restaurant was 's avonds altijd niet beschikbaar, dus we moesten buiten de deur dineren. Superior kamers hebben geen badjassen, dus men moet deze huurden voor 10 euro als je ze in de wellnessruimte wilt gebruiken.

8

Sevgi

Jong stel
19 januari 2025

“Goed voor de prijs.”
  • Het was schoon, het personeel was vriendelijk, er is een spa met een zwembad, hammam en sauna. We hebben de massage echter niet gedaan, omdat deze voor ons een beetje aan de dure kant was.
  • De geluidsisolatie is niet erg goed, je kunt de mensen uit de andere kamers en de gang horen; er was geen buitenzwembad.

9

Andreev

Gezin met kinderen
18 januari 2025

“Uitstekend”
  • Zwembad
  • Geen oplaadstation bij het hotel.

10

Luc

Groepsreizigers
16 januari 2025

“Uitzonderlijk”
  • Kamer, en een zeer vriendelijke barman. Neemt de tijd om met ons te praten.
  • de worstjes waren niet goed gaar, rauw van binnen de roerei was te vloeibaar

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.