7.7
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Arthotel ANA Neotel

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Arthotel ANA Neotel is een modern 4-sterrenhotel in Stuttgart dat bekend staat om zijn heldere en rustige kamers. Het hotel biedt gratis WiFi en beschikt over kamers met aansluitingen voor multimedia en snelle internettoegang. Gasten kunnen kiezen uit verschillende kamertypes, waaronder standaard en ruime superior kamers, evenals suites die voorzien zijn van airconditioning, koffie- en theefaciliteiten, een televisie en een balkon. De meeste kamers kijken uit op de rustige binnenplaats, wat bijdraagt aan een ontspannen verblijf.

Het hotel is uitstekend gelegen op slechts 300 meter van het SBB-Zentrum metrostation, waardoor het verkennen van de belangrijkste bezienswaardigheden van Stuttgart eenvoudig en snel kan worden gedaan. Arthotel ANA Neotel biedt ook een scala aan faciliteiten voor zowel ontspanning als zakelijke doeleinden. Gasten kunnen genieten van een volledig uitgerust fitnesscentrum, vergader- en banketfaciliteiten, en een businesscenter. Met handige diensten zoals bagageopslag, fietsverhuur en een wasservice is het hotel zowel geschikt voor zakelijke reizigers als toeristen.

Met een brede waaier aan eetgelegenheden kunnen gasten de dag beginnen met een uitgebalanceerd ontbijtbuffet en genieten van snacks en drankjes in het bistro van het hotel. Privéparkeren is beschikbaar voor een dagelijkse vergoeding, en het hotel staat huisdieren toe, hoewel hier extra kosten aan verbonden kunnen zijn. Daarnaast worden veiligheids- en hygiëneprotocollen strikt nageleefd om de gezondheid en veiligheid van de gasten te waarborgen, wat van Arthotel ANA Neotel een betrouwbare keuze maakt voor een verblijf in Stuttgart.



Faciliteiten in Arthotel ANA Neotel

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Ligbad
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Kluis
  • Koelkast
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • TV
  • WiFi
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
  • Valet parkeren
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Roken
  • Rokersruimte
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

7.7

Beoordeeld door: 1960 gasten.

8

Kristiina

Jong stel
16 maart 2025

“Zeer goed”
  • Bij aankomst werd een welkomstgeschenk aangeboden. De kamer was zeer schoon en had airconditioning. Dichtbij een voedselwinkel.
  • Parkeren tegen betaling. Hoewel de vergoeding relatief klein is vergeleken met veel andere hotels, zou men verwachten dat het gratis is, gezien de locatie van het hotel waar alle gasten waarschijnlijk over een auto beschikken. Fietsen voor gasten verkeerden niet in een bruikbare staat.

1

Gökhan

Zakenreiziger
27 februari 2025

“Badkamer”
  • Het management van het hotel was slecht. Bij de incheck balie zeiden ze dat ze mijn boekingsreservatie niet konden vinden. We moesten lang wachten, toen ik zei dat ik Booking zou bellen, verscheen onze reservering plotseling. Mijn kamer bevond zich op de 4e verdieping van het hotel en de waterdruk in de badkamer op die verdieping was 's ochtends erg laag, waardoor het nemen van een bad in de ochtend een hele opgave was. Op een ochtend was er bijna geen water. Ik belde de receptie, maar de persoon aan de telefoon probeerde eerst mij te afleiden door te doen alsof hij niet goed Engels verstond. Toen ik het in het Duits probeerde uit te leggen en zei dat ik weer Booking zou bellen, begon de man plotseling in het Engels te spreken en vroeg naar mijn naam. Toen ik mijn naam zei, deed hij een vreemde uitspraak dat mijn kamernummer en mijn naam niet overeenkwamen, waardoor hij me niet kon helpen. Ik zei dat ik naar beneden kwam naar de receptie om dit probleem op te lossen, hij zei oké, dus ik hing de telefoon op en ging naar beneden. Maar er was niemand bij de receptie toen ik naar beneden ging. Het bleek dat er 's ochtends niemand in het hotel was; ze probeerden de klanten te omleiden door de telefoon niet te beantwoorden. Er was alleen een dame in de ontbijtruimte, die voor het ontbijt zorgde. Zij hielp me en gaf me de sleutel van een andere kamer om te kunnen baden.