Hotel Wilhelmina Venlo - Venlo
Hotel Wilhelmina Venlo
Hotel Wilhelmina Venlo
Hotel Wilhelmina Venlo
Hotel Wilhelmina Venlo
Alle foto's
8.1
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Hotel Wilhelmina Venlo

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Hotel Wilhelmina biedt al sinds 1882 Limburgse gastvrijheid aan reizigers en toeristen. Deze lange traditie straalt uit naar het gebodene: service op hoog niveau van terzakekundig personeel en de aanwezigheid van ouderwets goede voorzieningen. Met name het restaurant roept de nodige bewondering op. Hier kan men heerlijk en rustig genieten van de kookkunsten van de chefkok. Het hotel bevindt zich tegenover het station en per auto is het goed bereikbaar via de A67 en A73.

Het ontbijtbuffet wordt iedere dag tussen 07:00 en 10:00 uur geserveerd. In het klassiek ingerichte restaurant kan men lunchen, brunchen en dineren. Hier worden gerechten gemaakt waarvoor gasten graag terugkomen. Zo is er een Bourgondisch Limburgs driegangenmenu. Men kan ook à la carte dineren en kiezen voor uitmuntende streek- en wildgerechten of vis- en vleesgerechten. Seizoensgebonden delicatessen, zoals asperges en champignons, staan eveneens op de kaart. Voor de kinderen serveert men speciale kindermenu's en voor de allerkleinsten zijn er spelletjes en een kinderstoel.

Hotel Wilhelmina ligt in de leuke plaats Venlo. Diverse musea in deze mooie stad zijn de moeite waard, zoals het Limburgs Museum en Museum Bommel van Dam. Voor een onderhoudend theaterbezoek kan men naar Theater de Maaspoort. Fysieke verwennerij is te vinden in het Thermaalbad te Arcen. In deze plaats ligt ook Kasteel Arcen met zijn schitterende tuinen.

Alle comfortabele kamers beschikken over een eigen badkamer met douche en toilet. Ook zijn de kamers voorzien van haardroger, televisie (Pay-TV), radio, telefoon, een zitje en een draadloze breedband internet verbinding via KPN Hotspots.



Faciliteiten in Hotel Wilhelmina Venlo

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Radio
  • Telefoon
  • Ventilator
  • Vloerbedekking
  • Wekdienst/ wekker
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Kabeltelevisie
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Elektr. fiets oplaadpunt
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Bruidssuite
  • Lift
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Roken
  • Rokersruimte
Buiten
  • Terras

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parkeergarage Q-Park Arsenaal 387m
  • Maaswaard 610m
  • Parkeergarage Maasboulevard 651m
  • kazing 7.1 km
Restaurant
  • Niej-Jork 169m
  • Kyoto 199m
  • Casa Italia 214m
  • Foodhall MOUT Venlo 262m
  • Chez l' Hêtre 316m
  • Bij de Buren 322m
  • Restaurant Boca 332m
  • De Brasserie 347m
Museum
  • Limburgs Museum 135m
  • Museum van Bommel van Dam 222m
  • Fortmuseum 1.1 km
  • Océ museum 2 km
  • Van Wasrol tot DVD 3.9 km
  • Keramiekcentrum Tiendschuur Tegelen 4.5 km
  • Missiemuseum Steyl 5.1 km
Toeristische attractie
  • Fort Sint-Michiel 1.3 km
  • Het Wereldpaviljoen 5 km
  • Trial Crossway 6.2 km
  • PS Aero 7.4 km
Treinstation
  • Venlo 102m
  • Blerick 1.4 km
  • Tegelen 3.6 km

8.1

Beoordeeld door: 321 gasten.

8.4

Jaap


maandag 6 september 2021

“Een wat ouder gebouw geeft het charme.”
  • Vriendelijk personeel,een familie bedrijf dat prettige sfeer creëert.

4

C Barning


maandag 23 september 2019

“Zeer slecht hotel en zeker geen 4 ster waardig”
  • Ligging direct aan het station, busplein en winkelstraat
  • Schimmel badkamer, kluisje werkt niet, muizen over het plafond, veel stof en vuil in de luchtrooster van de badkamer, zeep dispenser lekt waardoor je uit kan glijden in de badkamer, TV die midden in de nacht aan sprong, als iemand om 7 uur gaat douchen lijkt het of er een straaljager voorbij komt. Het toppunt was schimmel op brood en dan ook niet eens even sorry zeggen. Wij hebben er verder niks meer gegeten en zijn in hotel American gaan eten. Het vertrouwen in het eten was helemaal weg Als ze gaan bezuinigen op een boterham wil ik de rest niet eens weten. Al met al een smerig hotel

8


zaterdag 24 augustus 2019

  • eten zeer goed vriendelijk,fietshotel .
  • geen stopcontacten naast het bed.

7

Matthijs en wilhelmina


zondag 21 juli 2019

“Rustige kamer kleine badkamer goed ontbijt”
  • Goedkoop parkeren Dichtbij station,museum,binnenstad
  • Stoffige oude vloerbedekking trap en gang

7.6

Cappon


vrijdag 10 mei 2019

“Prima locatie.”
  • Prijs kwaliteit
  • Oplaadpunt van het hotel werkte niet op mijn auto.

8.4

Fam Vermeulen


zaterdag 18 augustus 2018

“Aanrader ”
  • Uitstekende locatie ,vriendelijk en behulpzaam personeel

8.2

Joris Waltman


maandag 11 december 2017

“Goed hotel”
  • Klantvriendelijkheid.prima bediening. Goed eten.
  • Geen

6.6

Daniel Koert


maandag 4 september 2017

“Ok”
  • Ontbijt, ligging, personeel.
  • Gehorig, te kleine kamer, weinig stopcontacten, deur op slot ging moeilijk, te duur voor zo n hotel

8

Dirk Klok


maandag 24 juli 2017

  • Mooie pas gerenoveerde kamer eerste indruk schoon en fris. De bedden slapen prima. Het diner was fantastisch.
  • We vonden de kamer wel wat donker een raam kon niet open en het was erg warm op de kamer. we misten een ventilator. Maar toen we het melden werd ons vertelt dat er binnenkort een neergezet zou worden. De schoonmaakster had opgemerkt dat we een stoel als nachtkastje hadden gebruikt en toen we die dag terug kwamen stonden er nachtkastjes. En toen we zondagmiddag op het terras zaten kwam er niemand om de bestelling op te nemen na een tijdje wachten zijn we weggegaan. Het ontbijt vonden we matig

5

Theo


donderdag 13 april 2017

“vergane glorie”
  • Dicht bij het centrum
  • De kamer was oud en zou gerenoveerd moeten worden. Matrassen doorgelegen en er lag overal stof. De prijs is te hoog in vergelijking tot de kwaliteit.

7.4

Geert Engels


maandag 3 april 2017

“Oud hotel, heeft sfeer.”

4.8

G Haverkamp


woensdag 22 maart 2017

“De badkamer was niet schoon. daarom vinden wij de prijs hoog.”
  • ontbijt was goed
  • Dat de badkamer niet schoon en erg klein is, dat is echt een groot min punt. Ook was het niet warm op de kamer.

4.8

wim kloppenburg


zaterdag 25 februari 2017

6.2

Esther Clarke


zondag 27 september 2015

  • Dicht bij het centrum
  • Kamers zijn gedateerd

8.2

Gerard Jansma


maandag 18 mei 2015

“Enkele overnachting als begin en slot van een busreis.”
  • Werd gezorgd voor een waterbakje voor de hond.
  • Kachel kon niet uit.

7.8

g.j spijker


dinsdag 24 maart 2015

“zijn heel vriendelijk”
  • zijn erg goed ik kon geen trap lopen kreeg zo maar een andere kammer met de lift berijk baar
  • geen

6.2

M F J Frolich


maandag 10 november 2014

7.6

T.F.A.M. Stam-Nauw


donderdag 14 augustus 2014

“badkamer haren in bad en op de grond,bedden erg zacht”
  • .ontbijt prima,vriendelijkheid personeel heel goed,ligging gunstig t o station,goede trein-en busverbinding naar onze bestemmingen.
  • Kamer rook een beetje muf,kon beter gestofzuigd worden.

9

.


maandag 4 augustus 2014

“Dagje Venlo”
  • Gratis parkeren op eigen parking, vlakbij de stad.
  • Ik vond de Jus d Orange bij het ontbijt véél te zoet.

9.4


woensdag 4 juni 2014

“prima hotel”
  • ligging, kamer en badkamer
  • geen

9.2

Gopal


zondag 1 juni 2014

“Goed hotel ”
  • Goede ligging nabij het station en het centrum. Mooie schone kamers met luxe badkamer. Goed en gevarieerd ontbijt de worstjes en roerei waren een pluspunt Gratis wi-fi
  • Niet van toepassing.

6.8


zondag 25 mei 2014

“Hotel eerder 3 dan 4-sterren. Restaurant wel goed.”
  • avonds 2 x lekker gegeten, vlotte bediening. Kamer achterkant=rustiger, wel lift aanwezig. Gelukkig eigen parkeerplaats, nog net laatste plek gevonden.
  • Ontbijt erg matig. Kameruitzicht blinde muur, erg warm, raam slechts op kiepstand open. Oud , vergane-glorie-gebouw maar niet goed bijgehouden ,

8.2

R.J. Ebbens


dinsdag 22 april 2014

“ligging en toegankelijkheid”
  • service ,goede keuken en behulpzaam personeel
  • geen

7.6

W.E.M. Laagland-Schatorjé


maandag 7 april 2014

“Hotel kan nog wat opknappertjes gebruiken.”
  • Eigen parkeerterrein. Goede ligging.
  • De broodjes zijn niet te snijden met de messen die op tafel liggen. We misten in de badkamer een zeepje, shampoo, douchekapje, tissues. Er hangen alleen 2 zeepdispensors. In andere hotels vind je dit wel. Tip voor het hotel leg een broodmes bij de broodjes

7.6

W.E.M. Laagland-Schatorjé


maandag 7 april 2014

“Hotel kan nog wat opknappertjes gebruiken.”
  • Eigen parkeerterrein. Goede ligging.
  • De broodjes zijn niet te snijden met de messen die op tafel liggen. We misten in de badkamer een zeepje, shampoo, douchekapje, tissues. Er hangen alleen 2 zeepdispensors. In andere hotels vind je dit wel. Tip voor het hotel leg een broodmes bij de broodjes

7.2

P Moens-Boomsma


zaterdag 22 maart 2014

7.8

M. Nieuwenhuis


zaterdag 22 februari 2014

  • Centraal gelegen
  • Niet modern

8

de Rooij


maandag 30 december 2013

“goed”
  • ruime kamer, goede ligging
  • weinig personeel contact, Ontbeten zonder personeel gezien te hebben.

8.2

Smit


zondag 1 december 2013

  • mooie centrale locatie het diner was super
  • ontbijt was minder en hotel kan wel likje verf gebruiken , en tapijt in de gang was niet echt schoon,

2

gordebeke


maandag 18 november 2013

8.4

Wareman


maandag 11 november 2013

“Vriendelijke bejegening”

8

Voorhoeve


zondag 13 oktober 2013

“Ouderwets prettig verzorgd!”
  • Vriendelijk, plezierig, prima keuken Parking plus! Hond was welkom. Lokatie handig met station en leuk stadspark.

7.4

M.Derks


woensdag 28 augustus 2013

“Mooie ligging in een redelijk hotel”
  • De ligging van het hotel. De kamers waren redelijk.
  • Bereik wifi niet optimaal. Lift niet meer van deze tijd bovendien onfris vanwege oude vloerbedekking. Kamers gehorig.

8

Anoniem


vrijdag 28 juni 2013

“Goed hotel, vlak bij het station, prijs/kwaliteit oke”
  • Tot onze verrassing hadden we een ligbad endat was na een vermoeide reis heerlijk.
  • Het restaurant vonden we om te dineren vrij prijzig, dit hebben we om die reden niet gedaan.

6.6

anoniem


maandag 24 juni 2013

“Kan beter”
  • Ligging t/o station
  • Eenvoudige kamer, niet echt een lekker kussen. De closetrolhouder hangt te hoog en recht achter de wc. erg onhandig Eieren bij het ontbijt waren groen, niet echt lekker vers brood, geen schaaltje voor ontbijt yoghurt met meusli.

8.2

Bloemsma-Zwiers


vrijdag 31 mei 2013

“Het was in een woord geweldig”
  • alles was perfect
  • geen

8.8

Brokaar


vrijdag 17 mei 2013

“prima geschikt waarvoor wij besproken hadden”

8.4

Pustjens


maandag 1 april 2013

  • Gemakkelijk en dichtbij.
  • Beetje verouderd.

9.8

marja


donderdag 21 maart 2013

“gezellig,super schoon,prima locatie”
  • super service, heel behulpzaam
  • niet

7.8

Schrier


maandag 28 januari 2013

8

Baas


maandag 8 oktober 2012

“het eten is er prima”
  • zeer goed gelegen nabij station en vlakbij centrum.
  • niet helemaal schoon

7.4

Vermaat


dinsdag 25 september 2012

“ruim voldoende”
  • goede ligging, vriendelijk personeel, goede ontbijtkoffie
  • krakende vloer in kamer

8

venes anny


vrijdag 31 augustus 2012

“het verblijf was prima”

6.2

C. Lakeman


maandag 16 juli 2012

“Hotelverblijf niet voor herhaling vatbaar.”
  • Vriendelijk personeel. Hotel tegenover station gelegen.
  • Zeer slecht ontbijt. Verrot fruit wat waarschijnlijk al dagenlang in het mandje heeft gelegen. Weinig keuze qua brood. Ontbijtbuffet (koffieautomaat) niet fris.

9.4

hpw van elst


maandag 2 juli 2012

“het waren helaas maar twee dagen”
  • geweldig personeel,prima locatie
  • geen

6.4


zaterdag 30 juni 2012

  • Goede lokatie
  • Verouderde kamers.te zachte bedden,ramen met half verrotte kozijnen en onverschillig personeel.

8.4

Jopy


vrijdag 1 juni 2012

“Hotel Wilhelmina..Venlo : Prima te doen”
  • Prima ligging ten opzichte van treinstation, busstation en winkelcentrum. Prima te eten, leuke bediening , goed bed en badkamer. Koffers mochten in het hotel blijven de gehele volgende dag..fijne service
  • 4-persoonskamer was schoon, maar "vieze"oude vloerbedekking en het hang- en sluitwerk van de ramen was slecht. Niet zo'n veilig gevoel als men daar koffers in de kamer achterlaat. Hotel is wel wat gedateerd.

9.6

C.A.J. Sips


donderdag 31 mei 2012

“een goed, gesitueerd hotel”
  • Prima hotel, goede locatie, dichtbij het centrum en het station, wat wil je nog meer.
  • geen airco op de kamer

6.2

jp gruijs


donderdag 24 mei 2012

“ligging goed kamers minder”
  • bereikbaar hotel tegenover station venlo mooie stad naast het limburg museum prachtig museum
  • veel lawaai gehoorig kamer prijs te hoog kamer erg wam

7.2

Job Langbroek


dinsdag 18 oktober 2011

“Een prima hotel voor een enkele nacht en niet te dur”
  • Goede ligging voor het OV.
  • Gehorige kamers

5.8


dinsdag 9 augustus 2011

“prima plek op doorreis. Goed restaurant, maar een erg gedateerd hotel”
  • goede keuken!
  • sombere bedoening, erg gedateerd

7.6


donderdag 4 augustus 2011

“voldoende”
  • Vriendelijk personeel; goed ontbijt; dichtbij centrum
  • geen verse koffie bij ontbijt; douchen in badkuip; te zacht matras

7.4


dinsdag 2 augustus 2011

“Rustig prima gelegen hotel in het centrum.”
  • Ligt in het centrum + eigen parkeerplaats. Rustig hotel.
  • Wat ouderwetse inrichting van de entree. Kamers zijn netjes.

8.2


zondag 31 juli 2011

“Goede service”

8.2


zaterdag 9 juli 2011

“PRIMA HOTEL MET GEMOEDELIJKE SFEER”
  • vLAKBIJ STATION GEMOEDELIJKE SFEER EN VRIENDELIJK PERSONEEL ELEKTRISCHE WAAIER
  • GEEN

7.8

Henriette van Aartsen-Warsen


vrijdag 27 mei 2011

“gemoedelijk en praktisch”
  • Vriendelijk en vlot personeel. Gemakkelijk bereikbaar. Gemoedelijke, ouderwetse sfeer.

6.8

R.J.P. Evers


zondag 24 april 2011

8.8

Johannes de jong


zondag 27 maart 2011

“We zien uit naar een volgend verblijf”
  • klantgerichte service; geduldig meedenken met ons; geruite vloerbedekking beneden
  • opgebroken omgeving

8.8

Johannes de jong


zondag 27 maart 2011

“de aandacht die wij tijdens ons hele verblijf kregen doet ons verlange”
  • klantgerichte service; geduldig meedenken; geruite vloerbedekking beneden
  • opgebroken omgeving

8

Johannes de jong


zondag 27 maart 2011

“Wilhelmina geeft je warmte, daar kom je nog eens terug.”
  • klantgerichte service

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Hotel Wilhelmina Venlo zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Hotel Wilhelmina Venlo via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Hotel Wilhelmina Venlo. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Hotel Wilhelmina Venlo.
Bij Hotels.nl kun je Hotel Wilhelmina Venlo reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Hotel Wilhelmina Venlo, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Hotel Wilhelmina Venlo ligt 627 meter van het centrum van Venlo.

Hotel Wilhelmina Venlo heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Hotel Wilhelmina Venlo staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Hotel Wilhelmina Venlo heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Hotel Wilhelmina Venlo heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability