8.3
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Van der Valk Hotel 's Hertogenbosch-Vught

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Van der Valk Hotel #039;s-Hertogenbosch - Vught is een viersterrenaccommodatie die uitstekend is ingericht voor zowel zakelijke reizigers als vakantiegangers. Strategisch gelegen aan de Bosscheweg in Vught, biedt het hotel een gemakkelijke toegang tot het centrum van #039;s-Hertogenbosch, op slechts enkele minuten rijafstand. De verbindingen met de A2 en N65 maken het eenvoudig om andere belangrijke steden in de regio te bereiken, wat van het hotel een aantrekkelijke uitvalsbasis maakt voor zowel werkdoeleinden als ontspanning. De professionele service en het engage team dragen bij aan de hoge gastenervaring, wat de betrouwbaarheid en autoriteit van dit hotel versterkt.

In het hotel bevinden zich diverse faciliteiten die bijdragen aan een aangenaam verblijf. Het eigen restaurant serveert seizoensgebonden gerechten, waarbij voornamelijk gebruik wordt gemaakt van lokale ingrediënten om de culinaire ervaring te verrijken. Gasten kunnen daarnaast genieten van een uitgebreid ontbijtbuffet en een gezellige bar voor een ontspannend drankje. Voor de zakelijke markt heeft het hotel moderne vergaderfaciliteiten met state-of-the-art audiovisuele apparatuur en gratis Wi-Fi, wat de autoriteit in de segment van zakelijke accommodaties onderstreept. De combinatie van deze faciliteiten maakt het hotel geschikt voor zowel conferenties als informele samenkomsten.

Met 125 goed uitgeruste kamers, variërend van standaardkamers tot luxe suites, biedt het hotel een breed scala aan opties die inspelen op de behoeften van diverse gasten. Alle kamers beschikken over moderne voorzieningen zoals airconditioning, flatscreen-tv's, minibars en gratis Wi-Fi. Voor extra comfort zijn sommige kamers uitgerust met een balkon of terras, dat uitzicht biedt op de groene omgeving. De ruime gratis parkeergelegenheid op het terrein is een extra troef, vooral voor gasten die met de auto reizen. Dit maakt Van der Valk Hotel #039;s-Hertogenbosch - Vught niet alleen een comfortabele optie, maar ook een betrouwbare keuze voor een breed scala aan reizigers.



Faciliteiten in Van der Valk Hotel 's Hertogenbosch-Vught

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Bubbelbad
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Extra groot bed
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Radio
  • Telefoon
  • Terras
  • Vloerbedekking
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Personal trainer
  • Sauna
  • Solarium
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Babybed
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Elektr. fiets oplaadpunt
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Activiteiten
  • Speelruimte voor kinderen
  • Tennisbaan
Algemeen
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras

In de omgeving

Parkeergarage
  • Vughterstraat 1.8 km
  • parkeergarage St Jan 2.2 km
  • P+R Parallelweg 2.4 km
  • Zuiderparkweg 2.6 km
  • Tuincentrum Boxtel 7.8 km
  • Kiss & Ride 8.5 km
  • Parkeren wandelaars 8.8 km
Restaurant
  • Bij Isabelle 384m
  • Het Fort Vught 386m
  • 't Misverstant 539m
  • CouCou 581m
  • Delphi 1.3 km
  • Bistro Petite Ruelle 1.3 km
  • Il Duca 1.3 km
  • Saluut 1.4 km
Museum
  • Vughts Museum 1.4 km
  • Bastionder 1.7 km
  • Design Museum Den Bosch 1.9 km
  • Het Noordbrabants Museum 2 km
  • Museum Slager 2.3 km
  • Bouwloods 2.3 km
  • Zwanenbroedershuis 2.3 km
  • Jheronimus Bosch Art Center 2.4 km
Toeristische attractie
  • Fort Isabella 480m
  • Bolwerk St.Jan, kaartverkoop Binnendieze 2.2 km
  • Mini-Efteling 7.5 km
  • Grens Holland-Brabant 1795 8.1 km
  • Boerderij 't Dommeltje 8.5 km
Treinstation
  • Vught 1.6 km
  • 's-Hertogenbosch 2.2 km
  • 's-Hertogenbosch Oost 3.8 km
  • Rosmalen 7.3 km
  • Boxtel 9.7 km

8.3

Beoordeeld door: 1353 gasten.

10

Maggo

Gezin met kinderen
22 mei 2025

“Zeer beleefd personeel.”
  • Alles

8

Tom-brian

Groepsreizigers
22 mei 2025

“Een vredig verblijf voor enkele goede nachten, om veilig te kunnen reizen en van onze vakanties te genieten!”
  • Vredige en schone kamers, met veel extra's inbegrepen. Uitgebreide gratis parkeermogelijkheden voor bewoners. Een grote receptie met behulpzaam personeel, en ook de mogelijkheid om 24 uur per dag in te checken.
  • Een van de kamers was echt vochtig, waardoor het moeilijk was voor kleding en handdoeken om te drogen en voor mensen om warm te blijven. Enkele douche-elementen waren beschadigd in veel kamers.

8

Guneet

Gezin met kinderen
30 april 2025

“Ik zal het opnieuw boeken als ik het nodig heb.”
  • Ik vond het prettig dat het schoonmaakpersoneel behulpzaam was.
  • Sommige baliepersoneel was niet erg gastvrij.

5

T

Vriendengroep
14 april 2025

“Het enige goede was het tegenkomen van dj's.”
  • Onze eerste nacht hadden we te maken met een onbeleefde manager. Hij/zij was geen gastvrije host.
  • Onze sleutelkaarten bleven stukgaan.

7

Gregor

Zakenreiziger
9 april 2025

“Goed”
  • Stille kamers en zeer vriendelijke receptiemedewerkers.
  • U kunt verdwaald raken in de gangen omdat het gebouw groot is en de nummering van de kamers niet erg logisch is. Ik heb geen ontbijt genomen voor 19,50 € omdat dit niet redelijk is voor 10 minuten met een koffie en een broodje. De waterdruk in de douche was slecht.

5

Filip

Zakenreiziger
27 maart 2025

“Aanvaardbaar”
  • Ruime kamer
  • Niet eens een flesje water op de kamer ... en een automaat (buiten gebruik) met vier soorten Red Bull, chips en chocolade en ... roomservice sluit om 21:30 uur ... serieus?

4

Melissa

Gezin met kinderen
12 maart 2025

“Nooit meer.”
  • Alleen het ontbijt.
  • Te veel geluiden, je kunt alle gasten horen, moeilijk om te slapen, alles ziet er oud uit, het personeel was niet vriendelijk, er zijn geen borden voor 'niet storen'.

7

N

Zakenreiziger
8 maart 2025

“Goed”
  • Schoonmaak, gratis parkeren, inrichting van de kamer en de voorzieningen.
  • U dient een toeslag te betalen voor de roomservice en voor het later uitchecken dan 11.00 uur, wat ik als zeer duur heb ervaren. Er was geen magnetron op de kamer om melk voor mijn kleintje op te warmen. Ik moest telkens naar de receptie lopen om naar dergelijke kleine dingen te vragen, wat niet praktisch is wanneer je met jonge kinderen verblijft. Het restaurantpersoneel leek niet echt gastvrij. We waren nieuw en wisten niet goed welke menu-opties er beschikbaar waren. Daarom besloten we om ergens anders een eetgelegenheid te zoeken.

9

Hallam

Jong stel
5 maart 2025

“Redelijk hotel, enkele verbeteringen nodig.”
  • De kamer voldeed aan mijn verwachtingen, gezien ik in het verleden soortgelijke accommodaties heb bezocht. Ik heb genoten van het feit dat het ontbijt bij de boeking was inbegrepen en de algehele service van het personeel was uitstekend - goed voor internationale bezoekers wiens Nederlands misschien nog niet op niveau is.
  • De geboekte kamer was een tweepersoonskamer en ik ging ervan uit dat deze zou bestaan uit een tweepersoonsbed of op zijn minst twee eenpersoonsbedden die stevig aan elkaar vast zaten. Mijn partner en ik hadden enige moeite met de matrassen en vonden deze gedurende ons verblijf oncomfortabel - dit had ik niet verwacht voor de prijs die ik heb betaald.

10

Liran

Vriendengroep
19 februari 2025

“Uitzonderlijk”
  • Perfecte

5

Alexandru

Zakenreiziger
18 februari 2025

“Acceptabel”
  • Het ontbijt was goed en de kamers waren schoon.
  • De kamer warmde niet op omdat de balkon deur niet goed sloot. Ik werd aangespoord voor 6 ontbijten in plaats van 3, omdat het systeem zag dat we 3 tweepersoonskamers hadden geboekt. De conciërge zag echter dat we slechts met 3 personen incheckten en vroeg duidelijk om ontbijt voor alleen ons drieën. Toen ik probeerde dit probleem op te lossen, werd geprobeerd uit te leggen dat het mijn fout was omdat we in de boeking niet hadden aangevinkt dat we met 3 personen waren. Ik heb meerdere keren uitgelegd dat het ontbijt niet via de boeking was aangeschaft, maar rechtstreeks bij het hotel. Uiteindelijk werd het verschil terugbetaald, maar het duurde veel te lang voor zo'n eenvoudige situatie. Daarnaast werd er op de dag van uitchecken een extra €4 per kamer in rekening gebracht, en toen ik vroeg waar dat voor was, werd mij verteld me geen zorgen te maken, we zouden dat ook terugkrijgen. Over het geheel genomen was de service vrij slecht.

7

Wilfried

Zakenreiziger
28 januari 2025

“Goed”
  • De bar was gesloten voor een privéfeest, waardoor er geen mogelijkheid was om te zitten voor een drankje.

10

William

Zakenreiziger
24 januari 2025

“uitstekend personeel, zeer goed onder de recente nieuwe regelgeving, een zeer comfortabel verblijf en een goed restaurant.”
  • zeer comfortabel hotel
  • Sommige kamers dichtbij de snelweg zijn enigszins luidruchtig.

10

Steve

Jong stel
18 januari 2025

“Uitzonderlijk”
  • behulpzaam personeel, goede locatie en ruime en nette kamer

6

Peter

Zakenreiziger
11 januari 2025

“Leuk hotel, maar het is jammer dat ze hun boekhouding niet onder controle hebben.”
  • Het hotel en het personeel zijn zeer vriendelijk.
  • Helaas hebben zij mijn creditcardaccount met 290 euro te veel belast en ik wacht nog steeds op de terugbetaling van het betreffende bedrag, en ik heb geen verontschuldiging van het hotel ontvangen.

10

Papamachy

Zakenreiziger
8 januari 2025

“Comfortabel”
  • Gratis fitnessclub
  • Er was geen weefselpapier in de kamer.

10

Emily

Zakenreiziger
5 januari 2025

“Uitzonderlijk”
  • Personeel is zeer behulpzaam. Variëteit aan ontbijtopties, zeer smakelijke gebakjes.
  • Een beetje lawaai in de gang in de avond. Meer representatief voor de buren dan voor het hotel zelf. Veroorzaakte geen enige overlast en uiteindelijk is er een goede nachtrust gehad.

8

Phoebe

Zakenreiziger
19 december 2024

“Zeker weten, ik kom zeker terug.”
  • De kamer was geweldig, met een mooi interieurdesign. Het bed en de kussens zijn comfortabel voor mij. Het ontbijt is uitstekend; ik was onder de indruk van de pancakemachines. De kamers bevinden zich in een andere gebouw dan de receptie. Het is een beetje een doolhof, maar het is niet moeilijk om ze te vinden; het volgen van de bordjes is voldoende.

10

Magdalena

Zakenreiziger
15 december 2024

“Uitzonderlijk”
  • Ontbijt was heerlijk, maar dezelfde ingrediënten vier dagen achtereen. Elke dag zou er ten minste één gerecht anders moeten zijn.
  • Beter kwaliteits haardroger.

9

John

Alleenreiziger
11 december 2024

“Uitstekend”
  • Eerste klas en het eten was uitstekend.

9

Bernarda

Zakenreiziger
26 november 2024

“Uitstekend”
  • Mooie kamers, veel ruimte. Goede lounge service en een uitstekend ontbijt!

10

Brinn

Zakenreiziger
17 november 2024

“Al met al een fantastische, comfortabele verblijf. We zouden het aanbevelen aan vrienden en ook zeker weer terugkomen! Dank u.”
  • Bij aankomst in het hotel waren we onder de indruk van de inrichting en de algehele uitstraling van het hotel. De omgeving is ook prachtig, het meer was bevroren toen we aankwamen, en zeer pittoresk! Het receptiepersoneel was fantastisch en sprak uitstekend Engels (dank u!). Onze kamer was mooi, zeer schoon en had alles wat we nodig hadden voor een comfortabele verblijf van drie nachten. We hebben onze diners in het hotelrestaurant genuttigd en het eten was uitstekend. Het ontbijt was ook heerlijk, van zeer goede kwaliteit over de hele linie.
  • Er was niets dat we niet leuk vonden aan het hotel!

5

Martina

Zakenreiziger
14 november 2024

“Aanvaardbaar”
  • Grote kamer met balkon, goed ontbijt en ik waardeerde de klassieke verwarming in de kamer echt (geen airconditioning).
  • Ik heb verschillende keren telefonisch contact proberen op te nemen met de receptie omdat ik een strijkijzer nodig had. Helaas sprak de medewerkster aan de receptie geen Engels en weigerde haar collega om mij het strijkijzer te brengen. Gezien het feit dat het 22.00 uur was (net na mijn douche) en mijn kamer zich wat verder van de receptie bevond, had ik dergelijke service (of op zijn minst een strijkruimte in elk gebouw) verwacht in een hotel van deze categorie.

8

Piet

Jong stel
13 november 2024

“Zeer goed”
  • Perfecte ligging.

7

Anonymous

Jong stel
12 november 2024

“Comfortabel verblijf in een nette kamer met een goed ontbijt.”
  • Schone, nette kamers/suites, goed ontbijt.

9

Rob

Groepsreizigers
12 november 2024

“perfecte locatie voor een nachtje nabij Den Bosch”
  • kamer, locatie
  • niets

9

Terry

Zakenreiziger
2 november 2024

“geweldig”
  • goede locatie, vriendelijk personeel
  • niets

9.4

myriamvanwing
“Alles zeer goed,de bediennig super,steeds lachende mensen,die hun job met plezier doen! ”
  • De kamer had op de badkamer een nicotine geur,dat gemeld,en dadelijk ander kamer gekregen,super!!!
  • Over het algemeen geen negatieve punten.

7.8

Raymond
“Erg gedateerde kamers!”
  • Goed eten
  • Badkamer was erg gedateerd,douche erg klein badkuip veel te klein!

10

Anoniem
“De kamers zijn ruim en van alle voorzieningen, zoals minibar, koffie en theefaciliteiten, voorzien. De badkamer is iets verouderd, weinig beenruimte als men op het toilet zit. Het restaurant is voorzien van een nieuwe vloer. Het restaurant is intiem en de menukaart heeft voldoende keuze.”
  • Schone, nette kamers en voorzien van alle voorzieningen.
  • Klein minpuntje was de beenruimte op het toilet.

Vraag en antwoord.

Wat is het telefoonnummer van Van der Valk Hotel 's Hertogenbosch-Vught?

Het telefoonnummer van Van der Valk Hotel 's Hertogenbosch-Vught is +31 73 658 7777.

Wat is de URL van de officiële website van Van der Valk Hotel 's Hertogenbosch-Vught?

De eigen website van Van der Valk Hotel 's Hertogenbosch-Vught Kunt u hier vinden.

Hoe ver ligt Van der Valk Hotel 's Hertogenbosch-Vught van het centrum van Vught?

Van der Valk Hotel 's Hertogenbosch-Vught ligt 1,4 km van het centrum van Vught.

Heeft Van der Valk Hotel 's Hertogenbosch-Vught een eigen restaurant?

Van der Valk Hotel 's Hertogenbosch-Vught heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Is er een fitness ruimte in Van der Valk Hotel 's Hertogenbosch-Vught?

Van der Valk Hotel 's Hertogenbosch-Vught Heeft een eigen fitness ruimte.

Kan ik mijn huisdier meenemen naar Van der Valk Hotel 's Hertogenbosch-Vught?

Van der Valk Hotel 's Hertogenbosch-Vught staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Is er een eigen parkeerplaats bij Van der Valk Hotel 's Hertogenbosch-Vught?

Van der Valk Hotel 's Hertogenbosch-Vught heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Heeft Van der Valk Hotel 's Hertogenbosch-Vught ontbijt voor de gasten?

Van der Valk Hotel 's Hertogenbosch-Vught heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.