8.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Hotel Restaurant Oud London Zeist

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Fletcher Hotel-Restaurant Oud London is een viersterrenaccommodatie die zich bevindt op de Utrechtse Heuvelrug in Zeist. Dit hotel staat bekend om zijn balans tussen traditionele elementen en moderne faciliteiten, wat het een optimale keuze maakt voor zowel zakelijke als recreatieve gasten. De centrale ligging aan de Woudenbergseweg biedt directe toegang tot het Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug, waardoor bezoekers in staat zijn om van de natuur te genieten zonder lange reistijden. Bovendien zijn de steden Utrecht en Amersfoort binnen 20 minuten te bereiken, waardoor het hotel ook ideaal is voor degenen die een stedelijke uitje willen combineren met natuuractiviteiten.

De horecagelegenheden van het hotel zijn gericht op het bieden van een culinaire ervaring voor de gasten. Het à la carte restaurant serveert gerechten gemaakt van verse, seizoensgebonden ingrediënten, waardoor elke maaltijd een unieke ervaring is. Daarnaast biedt de brasserie een informele setting die perfect is voor een lunch of borrel, met een gezellige bar waar gasten kunnen ontspannen na een drukke dag. De omgeving leent zich uitstekend voor diverse activiteiten, met tal van wandel- en fietsmogelijkheden in het Nationaal Park en culturele attracties zoals Slot Zeist en de nabijgelegen steden.

Het hotel biedt een scala aan faciliteiten voor een comfortabel verblijf. Met een binnenzwembad, een Finse sauna, een Turks stoombad en een goed uitgeruste fitnessruimte kunnen gasten gemakkelijk ontspannen en tot rust komen. De 80 kamers zijn modern ingericht en uitgerust met voorzieningen zoals gratis Wi-Fi, flatscreen-tv's en zithoeken. Voor extra comfort zijn er kamers met een balkon beschikbaar. Gasten hebben tevens de mogelijkheid om gratis te parkeren op het terrein van het hotel, wat een pluspunt is voor bezoekers die met de auto aankomen. Deze combinatie van voorzieningen en ligging garandeert een uitstekende ervaring voor alle gasten van Fletcher Hotel-Restaurant Oud London.



Faciliteiten in Hotel Restaurant Oud London Zeist

Eten en drinken
  • Bar
  • Brasserie
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
  • Schoenpoetsmachine/-set
  • Stomerij
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eethoek
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Satelliet televisie
  • Telefoon
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Computer (openbaar)
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Kleedkamers
  • Sauna
  • Stoomkamer
Extra bed voor Kinderen
  • Babybed
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Elektr. fiets oplaadpunt
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Slotlaan 3 2.6 km
  • Slotlaan 2 2.7 km
  • Heidestein 2.7 km
  • Slotlaan 1 2.7 km
  • Bornia 2.9 km
  • Parcour 2.9 km
  • Van Oosthuyselaan 3.1 km
  • P3 4.9 km
Restaurant
  • Bistro Jan 184m
  • Daans Droom 2.3 km
  • Ouwekamp, ons eetcafé 2.5 km
  • Yomiko 2.5 km
  • Banfi 2.5 km
  • Pizzeria Luigi's 2.5 km
  • Blink 2.5 km
  • Loetje 2.5 km
Museum
  • Museum Het Hernhutter Huis 3.4 km
  • Museum Militaire Traditie 't Schildershuis 3.9 km
  • Historische Collectie Regiment Technische Troepen 4 km
  • Historische Collectie Bevoorradings- en Transporttroepen 4.1 km
  • Historische Collectie Korps Militaire Administratie 4.2 km
  • Nationaal Monument Kamp Amersfoort 7.2 km
  • Museum Bleulandinum - Anatomisch Museum 7.3 km
  • Paviljoen Nederland en de Eerste Wereldoorlog 7.6 km
Toeristische attractie
  • Schaapskooi Heidestein 1.9 km
  • Put van Wallenburg 1.9 km
  • Klimspot 5.4 km
  • Dorpspomp 6.1 km
  • Bijenhotel 7.6 km
  • Ontdektuin 7.6 km
  • Kasteel Rhijnauwen 7.7 km
  • Rotstuin 7.8 km
Treinstation
  • Driebergen-Zeist 3.3 km
  • Den Dolder 6.2 km
  • Maarn 6.6 km
  • Bunnik 6.8 km
  • Bilthoven 7 km
  • Soest Zuid 8.3 km
  • Soest 9.3 km
  • Amersfoort Centraal 9.3 km

8.9

Beoordeeld door: 535 gasten.

8

Shiwanie

Zakenreiziger
2 juni 2025

“Zeer goed”
  • Ik verbleef op niveau -1, het was zeer aangenaam met alle mogelijkheden om te spelen (biljart, darten...). Er hing een goede sfeer in het restaurant en ik vond mijn kamer erg mooi.
  • Ik dacht dat het ontbijt niet al te uitgebreid was.

9

David

Jong stel
31 mei 2025

“Slechts een verblijf van 24 uur, maar ik voelde me zeer welkom en het verblijf was uitstekend en zeer aangenaam.”
  • Vanwege de Covid- restrictions hadden we van tevoren gevraagd of we een avondmaaltijd in onze kamer konden hebben en of onze dochter, die in de buurt woont, zich bij ons kon voegen omdat we haar afstuderen vierden. Dit was allemaal voor ons geregeld en het eten en de service waren uitstekend. We hadden ervoor gekozen om het hoofdgerecht en het dessert tegelijkertijd te serveren, maar ze belden zelfs om aan te geven dat we ijs in een van de desserts hadden besteld en dat het beter zou zijn om de gangen apart te serveren. Dit getuigde van echte aandacht voor detail. Er is ook een binnenzwembad en andere voorzieningen. Het zwembadgebied is warm en zeer sfeervol!
  • Het enige nadeel was dat de kamer uitzag op de overdekte wintertuin, waar speelvoorzieningen zoals machines aanwezig zijn. Er was een nogal luidruchtige groep die hiervan gebruikmaakte zonder mondkapjes. Dit was enigszins storend, maar gelukkig niet overdreven.

8

Bart

Zakenreiziger
31 mei 2025

“Heel goed”
  • Geweldige locatie, supervriendelijk personeel, zeer goed ontbijt en restaurant.
  • Het bed was een beetje zacht.

7

Sharon

Vriendengroep
19 mei 2025

“Het was goed en functioneel.”
  • De accommodatie was schoon en rustig. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zij zorgden ervoor dat er om 7 uur 's ochtends een taxi voor klaarstond.
  • De basiskamers zijn in orde, maar de bedden zijn niet comfortabel. De prijs voor de basiskamer is hoog voor wat het is.

9

Andrews

Alleenreiziger
14 mei 2025

“Kort, gastvrij en het personeel maakte het verblijf onvergetelijk!”
  • het personeel en de inrichting
  • Om daar te komen vanaf Station Amersfoort, moet u een bus nemen en het is een wandeling van 38 minuten.

6

Lisa

Jong stel
13 mei 2025

“Gemiddeld”
  • Het personeel was zeer behulpzaam.
  • De locatie is verouderd, de bedden zijn zeer ongemakkelijk, de spa is niet geopend zoals geadverteerd en het personeel was de spa aan het schoonmaken terwijl deze in gebruik was door gasten.

8

Ghada

Gezin met kinderen
27 april 2025

“Zeer goed”
  • rustige omgeving en goed hotel
  • Slechte wifi in mijn kamer.

8

Jankees

Jong stel
23 april 2025

“Een goed hotel op een rustige locatie.”
  • Oud London is een goed hotel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, het is schoon, de kamer is goed, en het is rustig. Er is een goed ontbijtbuffet met volop keuze. Het heeft alles wat je kunt verwachten van een drie- of viersterrenhotel. Een perfecte plek als je houdt van een mooie wandeling in het bos. We hebben het een paar keer door de jaren heen bezocht: betrouwbaar goed.
  • Kamers op de begane grond hebben alleen een deur naar een balkon dat zeer gemakkelijk toegankelijk is vanuit de tuin. Dus, als u graag met een open raam slaapt (geen probleem in een rustige omgeving zoals Oud London), dient u om een kamer op de hogere verdieping te vragen. Het zou prettig zijn om in alle kamers de optie voor natuurlijke ventilatie te hebben... minder behoefte aan airconditioning (die op de meeste nachten in Nederland niet echt nodig is). U heeft eigen vervoer of een taxi/Uber nodig, aangezien de nabijgelegen busdienst niet frequent is.

10

Christopher

Gezin met kinderen
11 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Uitstekend restaurant
  • Moeilijkheden met het openbaar vervoer op zaterdag en zondag. Geen bussen naar de dichtstbijzijnde bushalte. Een lange wandeling is noodzakelijk van/naar de verder gelegen bushalte in het weekend.

9

Leyla

Gezin met kinderen
25 maart 2025

“Sfeervolle Historische Ontsnapping met Uitzonderlijke Service”
  • Onlangs had ik het genoegen om te verblijven in de mooie familiesuite van dit hotel, en het was werkelijk een geweldige ervaring. Hoewel het hotel en de faciliteiten misschien een beetje verouderd en van een oude stijl zijn, hebben ze ook een rijke geschiedenis die bijdraagt aan de aantrekkingskracht. Opgericht door een soldaat van Napoleon die emigreerde naar Nederland aan boord van het schip "London," is het hotel versierd met elementen die hulde brengen aan deze fascinerende geschiedenis. Ondanks zijn leeftijd biedt het hotel moderne voorzieningen zoals een zwembad, sauna’s en een heerlijk ontbijt. Het personeel was ongelooflijk attent en bood gedurende mijn verblijf uitzonderlijke service. Het restaurant overtrof in het bijzonder de verwachtingen met zijn vijfsterren-dinerervaring. Een van de hoogtepunten van mijn bezoek was de flexibiliteit van het personeel, die vriendelijk een verzoek om late uitcheck te honoreren. Dit niveau van gastvrijheid heeft mijn algehele indruk van het hotel werkelijk verbeterd. Ik raad deze accommodatie ten zeerste aan voor veeleisende reizigers die op zoek zijn naar een ontspannen uitje. Of u nu geniet van spa-behandelingen, heerlijke gerechten proeft of simpelweg de prachtige natuurlijke omgeving verkent, dit hotel biedt voor ieder wat wils.

7

Carol

Jong stel
20 maart 2025

“Goede locatie, vriendelijk personeel, hotel is een beetje verouderd.”
  • De locatie was goed en was onze derde stop tijdens onze vakantie in Nederland. De kamer was zeer schoon en het bed extreem comfortabel. Het buitenzitgedeelte was een heerlijke plek om te zitten en een kopje koffie of een drankje te nuttigen.
  • Ik vond het behoorlijk verouderd en de inrichting nogal ouderwets. Onze kamer leek bijna op een zolder en was daardoor erg heet. Het is geen groot probleem, maar het beïnvloedde wel mijn gevoel over het hotel in het algemeen.

8

Menno

Zakenreiziger
21 februari 2025

“Zeer goed”
  • de locatie
  • fitnessapparatuur

8

Anjelina

Jong stel
17 februari 2025

“Het was een gezinsgelegenheid en het was daarvoor goed geschikt. De locatie was de belangrijkste reden voor ons.”
  • We hebben een uitstekend diner voor 16 personen in het restaurant gehad en de service was 10/10.
  • Het was precies wat we zochten.

7

Abay

Jong stel
15 februari 2025

“Gezellig verblijf. Vriendelijk personeel, sauna en stoombaden zijn prettig. Niet zeker of het geld het waard is.”
  • Ik vond de faciliteiten, zoals de sauna en de stoomkamer, prettig. Het personeel was ook zeer vriendelijk en behulpzaam.
  • De decoraties en het ontwerp van het hotel zijn wat ouderwets. De muren van de kamers zijn dun, waardoor je de gesprekken van de kamer ernaast kunt horen. Er is geen mini-bar in de kamer. Bovendien waren er spinnenwebben aan het plafond zichtbaar wanneer je op bed ligt.

6

Nikoletta

Gezin met kinderen
14 februari 2025

“Het was prima, maar ik ga er geen fortuin aan verliezen.”
  • Het ontbijt was goed. De omgeving was prachtig voor een paar fijne wandelingen in het bos.
  • De kamer was ijskoud toen we binnenkwamen. De badkamer had schimmelige vlekken en de radiator was stoffig. Het uitzicht op de tuin is in feite uitzicht op de parkeerplaats. Het zwembad was bezet voor een les voor de lokale peuters en we moesten twee uur wachten voordat we het konden gebruiken. Toen we eindelijk begonnen te ontspannen, kwam het schoonmaakpersoneel en spoot een uur lang de voorzieningen af, wat veel lawaai maakte en zonder echt schoon te maken wat vuil was.

10

Pope

Groepsreizigers
11 februari 2025

“aangenaam”
  • Ik had moeite met mijn voedselkeuze, maar niets was teveel moeite, inclusief mijn Irish coffee zonder de Irish.
  • niets

9

Ritja

Zakenreiziger
4 februari 2025

“mooi hotel met een niet zo'n mooie locatie”
  • Schone grote kamer met airconditioning. Gescheiden toilet en badkamer.
  • Ver weg (50-60 minuten wandelen) van het centrum van Zeist, het openbaar vervoer is niet erg goed, dus moesten we de hele tijd een taxi/Uber nemen. Als je een eigen auto hebt, is dit een zeer aangename plek om te verblijven.

5

Gavin

Gezin met kinderen
29 januari 2025

“Over het algemeen in orde, we waren er slechts één nacht.”
  • Aangekomen laat, geen probleem bij het inchecken, een grote parkeerplaats die veilig leek.
  • Het hotel is nogal ouderwets, denk aan de jaren '80, en de inrichting in de kamer die wij hadden was wat gedateerd. De airconditioning werkte niet goed, dus de kamer was vrij warm. Bovendien liggen de kamers over verschillende verdiepingen en is het een doolhof om je een weg te vinden. Het is een lange tocht vanaf de parkeerplaats met bagage, omhoog met de lift over twee verdiepingen en daarna ook nog een paar stappen.

10

Jade

Zakenreiziger
27 januari 2025

“Comfortabel verblijf. Service met een glimlach!”
  • Service met een glimlach!

9

Elvira

Jong stel
23 januari 2025

“Uitstekend”
  • Het personeel was zeer beleefd en vriendelijk, de kamer was schoon en de bedden waren comfortabel, dus al met al hebben we een goed verblijf gehad!

6

Florian

Gezin met kinderen
9 januari 2025

“Het hotel is redelijk, het restaurant is een oplichting.”
  • De eerste indruk die we hadden van het personeel was de uitstekende man bij de receptie: hij was efficiënt, zeer vriendelijk en had een persoonlijke benadering. De jongste dames in het restaurant waren ook zeer vriendelijk, schakelden moeiteloos terug naar het Engels en begroetten ons met een oprechte glimlach.
  • U moet vrij lange afstanden lopen tussen hun parkeerplaats en de eigenlijke lobby van het hotel om u te registreren, wat niet gemakkelijk is als u mobiliteitsproblemen heeft. Suite: De slaapkamer was ruim, maar er was slechts 1 raam (één bed staat altijd in het donker). De suite was geboekt voor 3 personen... de badkamer was geschikt voor 2... Eén gloeilamp hing letterlijk boven de wastafel in de badkamer... De bank had wat vreemde witte vlekken erop. Één deur kon niet worden gesloten omdat deze te groot was. Over het algemeen was de kamer schoon en er was niets kapot, maar de meubels waren vrij goedkoop 'Zweeds' van aard, terwijl de vloer- en muurdecoratie vrij goed was. En het beste van alles: de suite was bloedje koud: 1 klein verwarmingselement bij het raam, gecombineerd met een airco boven het queen size bed. Maar de airco blies geen warme lucht. We hadden het echt heel koud en er was ook geen verwarming in de badkamer. Opmerking: de rest van het hotel was echter meer dan warm genoeg. Het ontbijt was echt lekker met veel keuze: de prijs is redelijk. Restaurant: Maar dat was echt het ergste: de kwaliteit van het eten was in orde, maar de porties waren absoluut niet in verhouding. We zijn gewend aan fijnproeven, maar 1 klein schaaltje frietjes voor 3 volwassenen (onder het voorwendsel dat ze geen voedsel willen verspillen) en geen bijgerecht met groenten in zicht (behalve de 2 stukjes die het vlees begeleidden), geen brood (terwijl de oorspronkelijke eigenaar een Fransoos is...) tenzij je het als voorgerecht bestelt. Bovendien bestelde mijn man een tournedos van 200 g, die uiteindelijk extreem klein was (we vroegen zelfs aan de dame die bediende of ze per ongeluk de 150 g had besteld)... ze zei slechts dat het een normaal maar inderdaad vrij klein stuk was... 'Onze buurman' had een enorm stuk, terwijl mijn man het kleinste stuk ooit had (en zeker niet 200 g!). Gezien de prijs verwachtten we niet hongerig te zijn aan het einde. De lobby is vrij uitzonderlijk en decadente, maar vertegenwoordigt niet de hele stijl van het hotel. We zullen niet terugkeren, noch naar dit hotel en zeker niet naar het restaurant voor mijn aankomende behandelingen!

9

Shereen

Gezin met kinderen
23 december 2024

“Fantastisch verblijf met een uitstekend ontbijt!”
  • Het ontbijt was uitstekend! Gemakkelijke toegang tot de autosnelwegen om met de auto naar Amsterdam, Utrecht, enzovoort te reizen. Uitstekende locatie voor mijn verblijf. Het hotel heeft een verwarmd binnenzwembad met sauna, wat prettig was om 's avonds te gebruiken. Gratis parkeergelegenheid was een pluspunt en de locatie was zeer rustig en ontspannend, ideaal voor wandelingen en fietsen.
  • Een beetje ver van het dichtstbijzijnde tram-/treinstation. Ideaal voor reizigers die met de auto of taxi komen.

8

Jeroen

Zakenreiziger
7 december 2024

“Zeer goed”
  • Klein maar mooi kamer, snelle incheck, vriendelijk personeel, goede sfeer.
  • De WiFi-verbinding was zeer instabiel en functioneerde niet goed, ondanks het feit dat de bandbreedte voldoende was indien beschikbaar.

10

Mikael

Groepsreizigers
14 november 2024

“Zeer tevreden en ik zal hier zeker weer verbleven.”
  • Alles was echt heel goed.

8

Karin

Alleenreiziger
12 november 2024

“Aangenaam en rustig”
  • Vriendelijk personeel, comfortabel bed, ruime kamer en douche, mooi wellnessgebied, gratis koffie en thee op de kamer, gratis parkeren.
  • De kamer op de begane grond had een balkon met een lage reling dat uitkeek op de binnenplaats waar gasten van en naar de parkeerplaats liepen. Dit beperkt uw privacy en kan veiligheidsissues veroorzaken als u 's nachts graag veel frisse lucht heeft (maar er is een klein venster dat u open kunt laten).

8

Thomas

Alleenreiziger
3 november 2024

“Wat ik van een goed hotel verwacht, dank u.”
  • Alles was zeer goed, en het personeel was zeer behulpzaam met advies over reisarrangementen.
  • Het bereide ontbijt zag er niet erg aantrekkelijk uit.

8.6

Anoniem
“Heerlijk verblijf”
  • Mooie kamers, zwembad en sauna zijn fijn, heerlijk gegeten zowel ontbijt als diner.
  • Wat ons betreft geen.

10

Buitelaar
“Genoten in Zeisr”
  • Schoon, mooie kamer, leuk personeel
  • Niets

8.6

Tien
“Heerlijk verblijf gehad! Vriendelijk personeel, mooie kamers, mooie wellness ruimte met een verkoelend zwembad en een uitgebreid ontbijt buffet ”
  • Vriendelijke ontvangst en een heerlijk verkoelend zwembad!
  • Dineren is vrij prijzig en daardoor niet in het hotel gegeten. Minibar op de kamer is toch wel fijn.

7.6

Anoniem
“Wij hadden een kamer met climaatcontrole besteld maar die kregen we niet. Alleen een waaier. Het was vreselijk warm in de kamer dus we baalde behoorlijk. ”
  • Mooi zwembad en sauna
  • Alsnog geen climaatcontrole in de kamer maar een vin.. vreselijk wat een hitte

Vraag en antwoord.

Wat is het telefoonnummer van Hotel Restaurant Oud London Zeist?

Het telefoonnummer van Hotel Restaurant Oud London Zeist is +31 343 491 245.

Wat is de URL van de officiële website van Hotel Restaurant Oud London Zeist?

De eigen website van Hotel Restaurant Oud London Zeist Kunt u hier vinden.

Hoe ver ligt Hotel Restaurant Oud London Zeist van het centrum van Zeist?

Hotel Restaurant Oud London Zeist ligt 3,3 km van het centrum van Zeist.

Heeft Hotel Restaurant Oud London Zeist een eigen restaurant?

Hotel Restaurant Oud London Zeist heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Is er een fitness ruimte in Hotel Restaurant Oud London Zeist?

Hotel Restaurant Oud London Zeist Heeft een eigen fitness ruimte.

Is er een eigen parkeerplaats bij Hotel Restaurant Oud London Zeist?

Hotel Restaurant Oud London Zeist heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Heeft Hotel Restaurant Oud London Zeist ontbijt voor de gasten?

Hotel Restaurant Oud London Zeist heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Is er een binnenzwembad bij Hotel Restaurant Oud London Zeist?

Hotel Restaurant Oud London Zeist heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.