Bastion Hotel Zoetermeer - Zoetermeer
Bastion Hotel Zoetermeer
Bastion Hotel Zoetermeer
Bastion Hotel Zoetermeer
Bastion Hotel Zoetermeer
Alle foto's
7.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Bastion Hotel Zoetermeer

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Bastion Hotel Zoetermeer is gesitueerd aan de A12, afslag 7. Het nabijgelegen Station Zoetermeer-Oost heeft een rechtstreekse treinverbinding met Den Haag. Het hotel wordt gekenmerkt door een persoonlijke en gastvrije service, comfort, prima voorzieningen en een gunstige prijs. Het hotel biedt een 24-uurs receptie, een wekdienst, wasservice en een fax/kopieerapparaat. Bij de receptie is toeristische informatie verkrijgbaar. Het sfeervolle restaurant heeft een uitgebreide à la carte kaart en is zowel open voor lunch als diner. In de gezellige bar kunnen gasten even ontspannen. Bovendien biedt het hotel gratis internetvoorzieningen.

Het continentale ontbijtbuffet staat doordeweeks klaar van 06:00 tot 09:00 uur, in het weekend van 07:00 tot 10:30 uur. In het restaurant kunnen gasten zowel terecht voor een lunch als diner doordeweeks van 11:00 tot 23:00 uur. Het restaurant is in het weekend tot 22:00 uur geopend. Het restaurant heeft een uitgebreid à la carte menu. Daarnaast biedt het hotel een gezellige bar geopend tot 23:30 uur.

Bastion Hotel Zoetermeer is goed bereikbaar met de auto via de A12 en met de trein via Station Zoetermeer-Oost. Een treinritje naar Den Haag Centraal duurt slechts een kwartier. In Den Haag liggen vele bezienswaardigheden, waaronder Madurodam, het Binnenhof, het filmtheater Omniversum en Paleis Noordeinde. Vanuit Den Haag kan met met de tram rechtstreeks naar het strand van Scheveningen. In Zoetermeer is een bezoekje aan Snowworld een aanrader.



Faciliteiten in Bastion Hotel Zoetermeer

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Satelliet televisie
  • Telefoon
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Computer (openbaar)
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
Activiteiten
  • Biljart
Algemeen
  • Lift
  • Lounge
  • Verwarming
Buiten
  • Terras

In de omgeving

Parkeergarage
  • Plesmanstraat 894m
  • Werner von Siemensstraat 994m
  • Stadshart P3 Driekant 2 km
  • Stadshart P5 Amsterdamstraat 2 km
  • Cadenza/Hoogvliet 2 km
  • Stadshart P2 Onderlangs 2.1 km
  • Stadshart P2 Bovenlangs 2.1 km
  • Stadshart P9 Duitslandlaan 2.1 km
Restaurant
  • Radia Eethuis 564m
  • Dutch Break 674m
  • 39 Bites & Drinks 1 km
  • Los Muchachos 1.1 km
  • Daarzo 1.1 km
  • Patat & more 1.2 km
  • Poseidon 1.3 km
  • Restaurant Capadokya 1.3 km
Museum
  • Fotografica Museum 1.6 km
  • Wijkmuseum Het Metrum 3.5 km
  • OVMB 4.3 km
  • Historisch Centrum Ons Verleden 6.1 km
  • Historisch Museum Hazerswoude 8.6 km
  • Museum de Bommelzolder 8.7 km
  • Museum Voorschoten 9.7 km
  • Swaensteyn 9.9 km
Toeristische attractie
  • Bleiswijkse Verlaat 4.8 km
  • Klimeiland 8.4 km
  • Belevenisboerderij Schieveen 9.7 km
Treinstation
  • Zoetermeer Oost 694m
  • Lansingerland-Zoetermeer 1.1 km
  • Lansingerland-Zoetermeer 1.1 km
  • Delftsewallen 1.3 km
  • Dorp 1.4 km
  • Palenstein 1.7 km
  • Van Tuyllpark 1.8 km
  • Driemanspolder 1.8 km

7.9

Beoordeeld door: 257 gasten.

6.6

Anoniem


maandag 2 mei 2022

“Matig hotel ”
  • Bij aankomst kreeg ik te horen restaurant gesloten in het weekend. Beter schoonmaken diverse dingen.

7

Anoniem


woensdag 27 april 2022

“Te veel gasten voor te weinig personeel. Vooral tijdens het ontbijt en uitchecken merkbaar.”

10

P. Meyers


donderdag 16 januari 2020

“heb mijn rust gekregen”
  • aardige medewerkers
  • kleine raam moeilijk open en dicht

7.6

Tamara Piay


zondag 5 januari 2020

“Fijn hotel”
  • Heerlijke bedden.
  • Geen minpunten

8

Bas van Loo


maandag 5 augustus 2019

“Uitstekend hotel voor een goede prijs.”
  • Gratis upgrade naar een luxe kamer. Gratis parkeergelegenheid. Uitstekende receptie. Ruime in- en uitcheck tijden.
  • Gehorige kamer (door nabij gelegen spoor).

7.4

Yasmina ouass


maandag 29 juli 2019

  • Slecht geslapen ivm gehorige gangen. Iedere deur dat dicht ging klapte werden wij wakker van.

8.4

Angeline Everts


donderdag 18 juli 2019

“Tevreden ”
  • Vriendelijke en behulpzame personeel
  • De ventilatie systeem op de kamers ook al stond die zowat uit kwam er een vreselijke irrita te geluid uit erg storend als je wil gaan slapen. Badkamer had niet een verhoging om wc en douche gedeelte te scheiden dus na douchen liep het water ook naar de wc gedeelte. Stopcontact bij rechter bed was defect ook vervelend als je aan bed wat wil opladen. Bij de voordeur hotel geen traploze gedeelte dus verplicht mijn koffers op te tillen via trap route

6.4

Budi Oetomo


dinsdag 4 juni 2019

“Redelijk hotel, prima bedden, karig ontbijt.”
  • Goede ligging, prima bedden.
  • Karig ontbijt geen goede prijs kwaliteit. Weinig verlichting douche.

8

Lucienne


vrijdag 2 november 2018

“Super verblijf ”
  • Op de dag van aankomst oma geworden. Ik kreeg meteen een upgrade. Zo 39 n lief en attent personeel. Dit weekend ben ik er weer.....

7.2

Seline Felicia


dinsdag 14 augustus 2018

“Locatie is goed als je niet binnen 3 km op pad wil.”
  • Aardig personeel. Met de auto goed te bereiken Den haag, scheveningen en zoetemeer goed te bereiken. Mooie kamer.
  • Naast de gangdeur dus die hoorden we nogal eens dicht klappen. Ook lag er een lolly stokje onder het bed (kwamen we achter doordat we de bedden tegen elkaar aan schoven) en vonden bruine haren op bed, in de wasbak en bij de wc. Is niet zo netjes.

7.6

V.d Wijst


maandag 18 juni 2018

“Er zou ook een waterkoker op de kamer mogen zijn”
  • Heerlijke bedden en flesjes water.
  • Kon geen thee drinken op de kamer. Lawaai trein,raam kon niet open. Deuren in de gang knalde regelmatig dicht. Niet een hotel om ff lekker uit te rusten

8.6

Nicolaas DE GROOT


maandag 2 april 2018

“Comfortabel en vriendelijke medewerkers”
  • Goede service. Nabij station Zoetermeer-oost.

8

jan Goossensen


dinsdag 20 maart 2018

“de kamer”
  • De vvriendelijkheid van het personeel
  • wij willen graag op een kamer voor 2 pers. ook 2 fijne stoelen willen hebben en een tafeltje.

8

Martijn Cobussen


zondag 26 november 2017

“Goede prijs kwaliteit”
  • Nieuwe badkamer, geen plakkerig douchegordijn meer en een thermostaatkraan.
  • Misschien een extra lampje in het douche gedeelte vd badkamer

7.8

Hans Hoop


woensdag 1 november 2017

“Samenvatting van mijn verblijf”
  • Prima kamers, geen last van verkeersgeluiden. Wel lekker eten, zie minpunten
  • Kleine douche ruimte Restaurant kan geen groepen van 5 personen aan. Vleesgerecht al op voordat de bijgerechten werden geserveerd, soep was niet meer op de juiste temperatuur. Keukenorganisatie moet dus echt verbeteren. Kamer voor 1 persoon relatief duur. Niet alle personeelsleden zijn even vriendelijk.

7.8

Hans Hoop


woensdag 11 oktober 2017

“Samenvatting van mijn verblijf”
  • Prima kamers, geen last van verkeersgeluiden. Wel lekker eten, zie minpunten
  • Kleine douche ruimte Restaurant kan geen groepen van 5 personen aan. Vleesgerecht al op voordat de bijgerechten werden geserveerd, soep was niet meer op de juiste temperatuur. Keukenorganisatie moet dus echt verbeteren. Kamer voor 1 persoon relatief duur. Niet alle personeelsleden zijn even vriendelijk.

7.2

Laris


dinsdag 6 juni 2017

  • Nieuwe verzorgde kamers.
  • Tijdens ons verblijf werd er verbouwd in dit hotel. (tijdens de pinksterdagen) Dit ging de hele dag door. Hier hadden wij met name in de ochtend last van.

8

G.J. Barteram


maandag 10 oktober 2016

6.4

Mila Jharap


zondag 24 juli 2016

  • Mooi douche cabine heerlijk om te douchen
  • Tijdens aankomst rookte de kamer niet lekker fris.

8

Ronald Greveling


zondag 8 mei 2016

  • De ligging ten opzichte van het werk
  • Geen minpunten beleefd

7

Richard van Geelen


woensdag 17 februari 2016

8

Hans OERLEMANS


vrijdag 1 januari 2016

“Prima nette kamer, badkamer erg smal. Je stoot snel aan knop en rolhou”
  • Toiletrolhouder erg scherp in te smalle toiletplaats.

7.2

Chr.G. Spanjaard


donderdag 19 november 2015

“Voor een simpele overnachting een prima hotel”
  • Een bedlampje ontbrak. Hinderlijk omdat de verlichting net toereikend is.

7

A. Hagg


maandag 22 juni 2015

7.6

J Versteeg


maandag 1 juni 2015

“had meer verwacht van een luxe kamer”
  • voor een luxe kamer meer ruimte verwacht. Mijn man kon zijn rollator amper kwijt. Bedden te laag.

3.6

matthijs jansen


maandag 25 mei 2015

8.8

Frank Paijmans


maandag 6 april 2015

“We zijn vanaf begin tot eind keurig behandeld en geholpen.”
  • Vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. (Hulp bij taxi regelen zonder te vragen) Bij iets te lang wachten werden zelfs de drankjes gratis aangeboden. Parkeergelegenheid bij Hotel, (gratis) Is ook niet overal.
  • Geen negatieve punten

8

peter kroes


zaterdag 14 februari 2015

“aangenaam verblijf gehad en goede nacht rust”
  • personeel was vriendelijk en eten was goed
  • geen minpunten

7.2

Amber


vrijdag 2 januari 2015

7.6

AA Ossel


zaterdag 1 november 2014

  • Ondanks dat de keuken al dicht was werden ER toch nog voor wat hapjes gezorgd super

7.4

R.a Kirindongo


maandag 11 augustus 2014

7.6

Nam Van Kleef


zondag 3 augustus 2014

  • Koelkast met vriesvak op kamer Krantje die je zo kon pakken Vriendelijk personeel Fietsen mochten binnen terwijl daar officieel geen accomodatie voor was Lunchpakket in een koeltasje
  • Kluisdeur was dicht toen we op de kamer kwamen. Deze moest geopend worden door technischedienst, maar die hebben we niet gezien. Toeristenbelasting is hoog.

8

M.C. van Veen


maandag 28 juli 2014

6.6

RW Vrij


donderdag 17 juli 2014

8.4


maandag 30 juni 2014

  • Aardige personeel .Goede prijs .

8.6

G Meijer


donderdag 12 juni 2014

“Uitstekend verblijf met alles wat een hotelgast zich kan wensen ”
  • De gastvrijheid, de ruime kamer incl. mogelijkheid voor thee koffie maken op de kamer.
  • Het matras mag harder , is en blijft persoonlijk.

6

W. Weeda


woensdag 21 mei 2014

“goed voor een nachtje, op doortocht of na een feestje.”
  • de gordijnen waren super verduisterend en de kamer ruim
  • het afvoerputje in de douche en de wasbak zat vol vieze en aangekoekte haren laat schoonmakers eens verder kijken dan hun neus lang is, en 1 matras zakte heel erg door. ondanks deze ervaring zou ik het hotel wel aanraden voor overnachting, het personeel was vriendelijk.

8.4

G.J. Koerhuis


maandag 5 mei 2014

“prima hotel, wel makkelijk dicht aan de snelweg ”
  • service goed, kamer prima
  • dat wij op de vertrekdag niet meer in de kamer konden met ons pasje maar afhankelijk waren van het personeel.

8.6

H Marsman-Wittenberg


maandag 21 april 2014

  • De bediening bij het ontbijt was vooral voortreffelijk. Al het personeel was erg vriendelijk

8.2

G.J. Barteram


maandag 14 april 2014

8

r.a witjes


maandag 7 april 2014

8.4

A van der Wall


maandag 7 april 2014

“Prima hotel met een goede service.”
  • De ontvangst en het personeel was zeer goed te noemen. Nette kamer met goede voorzieningen. Het ontbijt was prima. Dit hotel is zeker door de prijs een aanrader.
  • Geen

8.2

O.C. Douma


vrijdag 14 maart 2014

“Goede prijs kwaliteitsverhouding en prima service”
  • vriendelijk personeel
  • geen

8.4

P.J.Th. van Veen


zaterdag 1 maart 2014

“Fijn hotel zeer vriendelijk personeel”
  • Zeer vriendelijk personeel.

4.6

wilbert


vrijdag 17 januari 2014

“hotel aan drukke spoorlijn”
  • Prima ontbijt.
  • Kamers aan de achterkant grenzen aan drukke spoorlijn. Je zult hier in de nacht NIET slapen. Sanitair voldeed, maar was wel erg gedateerd.

10

Toprakci


maandag 6 januari 2014

7

Ibrahim


maandag 30 december 2013

7.4

Lucia


maandag 16 december 2013

“Het hotel is in een woord redelijk goed te noemen.”
  • Het hotel is makkelijk te bereiken en de medewerkers zijn heel aardig. Er wordt duidelijk informatie aan de bali doorgegeven. Het feit is dat jij kan kiezen voor het ontbijt of niet. Dit vond ik ook prima bij hun. En dat er ook Wifi aanwezig is waardoor men makkelijk op het internet kan. Het station is ook heel dicht bij op loop afstand.
  • Dat de badkamers iets ruimer kunnen zijn.

8.2

Roses B.V.


zondag 13 oktober 2013

“Het is zeker voor herhaling vatbaar ”
  • Prijs / kwaliteit ons goed in balans / vriendelijke bediening .

9.4

Hans


donderdag 3 oktober 2013

7.4

Alie


dinsdag 1 oktober 2013

6.2

Huisman


maandag 30 september 2013

  • Ontbijt
  • Tv beeld zeer slecht Trein vlak langs raam Receptioniste wilde mij een 2e keer laten betalen terwijl ik al met ideal had betaald

8

van den Bout


vrijdag 20 september 2013

“prima geslapen”
  • service en aandacht van personeel
  • rokerslounge had hele avond opengestaan waardoor je een sigarettenlucht inademde als het het hotel binnenkwam.

8.8

Stadhouder


maandag 2 september 2013

6

Fish


maandag 15 juli 2013

  • Twee keer zijn we in de kamer door personeel gestoord. Ze tikken op de deur en voor je de kans krijgt iets te zeggen of doen, staan ze al binnen. Dit vind ik een schending van mijn privacy. De schoonmaakster die dit 's ochtends deed, toen wij nog op bed lagen, vond dat ze niets verkeerds had gedaan.

7

Bouwens


woensdag 10 juli 2013

“we waren beiden tevreden over ons verblijf in dit hotel.”
  • dicht langs de autoweg: dus goede uitvalsbasis voor uitstappjes.
  • de kamer mocht beter gezogen worden!

9.4

slijkerman


maandag 10 juni 2013

“mw”
  • vriendelijk personeel heerlijk ontbyt
  • zeer geschikt als hotel voor onderweg, weinig te belev en in omgeving

8.2

Nieuwkamer - de la Paz


dinsdag 4 juni 2013

“Rustige lokatie en”
  • Incl kinderbedje en kinderen tot 3 jaar gratis is een plus punt De prijs 47,50 per kamer is een pluspunt
  • Op de site stond betalen in het hotel. Dit geld alleen als je een creditcard hebt. Wat ik niet heb. Dit is jammer want t word wel als een "voordeel" beschreven op de website

7.4

Bormans


dinsdag 28 mei 2013

“Goed hotel voor een paar nachtjes voor mensen die niet gaan luxe.”
  • We mochten laat inchecken!
  • Er mag iets beter gepoetst worden. We schoven de bedden tegen elkaar en toen kwam er een hoop,rotzooi onder 1 van de bedden uit.

7

Reinhard


maandag 27 mei 2013

“goede prijs kwaliteitsverhouding”

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Bastion Hotel Zoetermeer zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Bastion Hotel Zoetermeer via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Bastion Hotel Zoetermeer. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Bastion Hotel Zoetermeer.
Bij Hotels.nl kun je Bastion Hotel Zoetermeer reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Bastion Hotel Zoetermeer, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Bastion Hotel Zoetermeer ligt 1,9 km van het centrum van Zoetermeer.

Bastion Hotel Zoetermeer heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Bastion Hotel Zoetermeer heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Bastion Hotel Zoetermeer heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability