Blue Mansion Hotel Aalsmeer - Aalsmeer
Blue Mansion Hotel Aalsmeer
Blue Mansion Hotel Aalsmeer
Blue Mansion Hotel Aalsmeer
Blue Mansion Hotel Aalsmeer
Alle foto's
8.3

Blue Mansion Hotel Aalsmeer

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Hotel Blue Mansion is op 15 minuten rijden van luchthaven Schiphol. Het is ook een handige uitvalsbasis voor een bezoek aan Amsterdam, Amstelveen of Hoofddorp. Tegenover het hotel is gratis parkeergelegenheid en ook heeft u er gratis toegang tot WiFi.

Begin de dag goed met het ontbijt, waarbij alleen maar biologische ingrediënten zijn gebruikt. Geniet van een drankje op het terras in de tuin of bij de open haard in de lobby. Thee en koffie zijn gratis verkrijgbaar. Mocht u willen lunchen of dineren, vraag de medewerkers dan gerust naar tips voor restaurants in de omgeving.

Blue Mansion hotel bevindt zich op slechts 20 minuten rijden van het centrum van Amsterdam. Vanaf het nabijgelegen station Schiphol kunt u de trein pakken naar steden als Leiden, Rotterdam en Den Haag. Op 7 minuten loopafstand vindt u diverse winkels. Het is ook leuk om een bezoek te brengen aan de bloemenveiling, op 4 kilometer afstand. Vanaf het busstation, op 900 meter van het hotel, vertrekken bussen naar de Amsterdam ArenA en het centrum van Amstelveen.



Faciliteiten in Blue Mansion Hotel Aalsmeer

Eten en drinken
  • Bar
  • Ontbijt
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • iPod docking station
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Vloerbedekking
  • WiFi
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Excursiebalie
  • Ticketservice
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Green Key certificaat
  • Lift
  • Verwarming
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Koolhovenlaan 1.9 km
  • AFS 2.3 km
  • Tupolevlaan 2.4 km
  • Drive Up Services 3.3 km
  • Steigenberger Airport Hotel Amsterdam 3.6 km
  • Energiestraat 3.6 km
  • Evert van de Beekstraat 3.6 km
  • Evert van de Beekstraat 3.6 km
Restaurant
  • Creta Grieks Aalsmeer 225m
  • Steiger28 569m
  • Indian Hut 1.1 km
  • Bamboehof 2.4 km
  • The Hub 2.4 km
  • La farfalle 2.5 km
  • Oh! 2.5 km
  • Eetcafé De Zwarte Ruiter 2.5 km
Museum
  • Museum Crash '40-45 3.7 km
  • Museum Jan 4.8 km
  • Historisch Museum Ouder-Amstel 8.1 km
  • Bilderdijk Museum 8.2 km
  • Poldermuseum 8.9 km
  • Historisch Museum Haarlemmermeer 9.5 km
  • Oudheidkamer 9.5 km
Toeristische attractie
  • GlowGolf 262m
  • Clara Maria 3.7 km
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 4.5 km
  • Olympiahuis 8.6 km
  • Rembrandt Hoeve 9.2 km
Treinstation
  • Schiphol Airport 3.7 km
  • Hoofddorp 6.1 km
  • Henk Sneevlietweg 8.1 km
  • Amstelveenseweg 8.1 km
  • Heemstedestraat 8.7 km
  • Amsterdam Zuid 8.8 km
  • Zuid 8.9 km
  • Amsterdam Lelylaan 9.2 km

8.3

Beoordeeld door: 131 gasten.

6

Nina

Alleenreiziger
13 november 2025

“Aangenaam”
  • Het personeel, vooral 's nachts, was echt vriendelijk en hielp me een taxi van de luchthaven te krijgen.
  • De locatie is zeker geen luchthavenhotel... het was ongeveer 20 minuten met de taxi, rond de 25-35 euro enkele reis en dat was de enige reden waarom ik het hotel voor één nacht heb geboekt. Ik heb snel een kijkje genomen bij het ontbijt, maar het leek niet op een biologisch hoogwaardig gezond ontbijt.

10

Fudge

Jong stel
12 november 2025

“Echt een goede prijs-kwaliteitverhouding”
  • Het hotel is prachtig, echt gezellig en het bed is enorm. Ik kan er niets op aanmerken.
  • Onze eigen schuld - het hotel was vrij ver van het centrum van Amsterdam, we moesten twee bussen nemen. Maar dat is geen slechte weerspiegeling van het hotel.

6

Lawrence

Jong stel
9 november 2025

“Prachtige locatie, mooie kamer, maar het is nodig om de details te verbeteren.”
  • Geweldig kamer, een beetje klein. Het ontwerp is een geweldige toevoeging, ik hou van de kleuren. Het gebouw zelf is prachtig en voelt erg gastvrij en licht aan. De Nespresso-machine was ook een zeer welkome aanvulling en ik heb enorm genoten van de koffie, en de mini-koelkast was een redder in nood. De televisie is van een prima formaat en we konden schermspiegeling gebruiken om YouTube te kijken. Helaas werkte het niet met streamingdiensten. Een supermarkt is ook op loopafstand!
  • Helaas waren er een paar dingen niet in orde. Er lagen vuile sokken van de vorige gast onder het bed. Het kingsize bed is eigenlijk geen kingsize bed, maar twee eenpersoonsbedden die tegen elkaar zijn geschoven, waardoor knuffelen in het midden onmogelijk werd, omdat de toppermatras tussen de matrassen kwam te zitten en een krater creëerde waarin je kon vallen. De matrassen en bedden zouden met klittenband moeten worden vastgezet om dit te voorkomen. Het is een kleine investering met wat textiellijm, maar het is de moeite waard voor het comfort van de gasten. Dit heeft mijn slaap echt verstoord, aangezien we het bed verschillende keren in de nacht moesten opmaken. De netheid van de entree en slaapkamer, afgezien van de vreemde sokken, was goed. De badkamer in kamer 110 heeft echter echt wat aandacht nodig. De voegen tussen de tegels hebben schimmelplekken. De siliconenvoegen hebben schimmelsporen. Na een schoonmaakbeurt zou ik overwegen om voegverf te gebruiken; dit verbergt bestaande vlekken en maakt nieuwe vlekken minder opvallend als je een donkere kleur gebruikt. Ik geloof dat ze ook in stiftachtige pennen beschikbaar komen. Ik denk niet dat de ventilatie daar ook werkte. En dan mijn grootste bezwaar. De claim over geluidsisolatie. Misschien geldt dat voor de andere kamers, maar onze kamer was dat zeker niet. De deur had een opening van 2 mm tussen de deur en het kozijn bij de scharnieren. Voldoende om licht door te laten en natuurlijk ook al het geluid. Als iemand in de gang sprak, hoorde ik het. Dus ik neem aan dat zij ons ook gehoord hebben.

10

Michael

Alleenreiziger
6 november 2025

“Geweldig, ik zou daar opnieuw verblijven.”
  • De kamer was schoon, de bedden waren comfortabel en ze boden ook een wasseretteservice aan. Het ontbijt was geweldig en het personeel was zeer vriendelijk. Ik zou deze plek ten zeerste aanbevelen.
  • Ik wist dit al voordat ik mijn verblijf boekte, de locatie is wat verder van de stad, maar het comfortabele blauwe herenhuis maakt het goed :)

3

Sue

Jong stel
25 oktober 2025

“Versleten handdoeken, vuile matrassen en gordijnen, niet onder de indruk.”
  • Het was redelijk modern.
  • Het had schoner kunnen zijn.

6

Chinonso

Alleenreiziger
24 oktober 2025

“Het personeel en de netheid waren goed, de wifi was goed, het voedsel was goed, maar de locatie viel tegen.”
  • Het bed was zeer, zeer klein voor mijn formaat. Misschien was het niet zo duidelijk bij de kamerselectie, maar ik zie niet in waarom een volwassene deze optie zou moeten krijgen qua bedgrootte.
  • Bed

10

Kevin

Zakenreiziger
8 oktober 2025

“Het is altijd te korte tijd om te verblijven.”
  • zeer modern
  • niets

8

Rishayal

Vriendengroep
7 oktober 2025

“Heel goed”
  • Schoon en comfortabel, vriendelijk personeel.
  • Ver van het centrum, maar dat wist ik al voor het boeken.

10

Courtney

Jong stel
6 oktober 2025

“Alles wat we nodig hadden!”
  • Zeer comfortabel en schoon, en het personeel was erg vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Gelegen in een prachtige rustige buurt.

8

Andrea

Alleenreiziger
6 oktober 2025

“Goede prijs-kwaliteitverhouding, comfortabel en schoon, met boodschappen en andere voorzieningen op loopafstand.”
  • Schoon en comfortabel hotel voor een geweldige prijs-kwaliteitverhouding.
  • Geen karretje om te helpen met de bagage. Daarnaast was ik een beetje teleurgesteld dat geen van de twee aanwezige mannen bij de receptie mij kon helpen met mijn 3 koffers naar mijn kamer.

8

Aida

Alleenreiziger
5 oktober 2025

“aangenaam”
  • schoon, comfortabel
  • Het hotel ligt ver van het centrum van Amsterdam en is moeilijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Als u 's nachts de stad wilt ingaan, kunt u geen gebruik maken van het openbaar vervoer.

8

Cully

Alleenreiziger
3 oktober 2025

“Het personeel is welkom en de service, evenals de nette uitstraling, zijn gewoon fantastisch.”
  • Ik had een plek nodig in de buurt van Schiphol voor een vroege ochtendvlucht. Telefoongesprekken naar de receptie waren zeer goed en buitengewoon behulpzaam; ze gaven mij busalternatieven voor de taxi, wat veel geld bespaarde op de weg naar Blue Mansions. Ik waardeerde de behulpzaamheid van al uw medewerkers. Ik vond de ontvangst bij de receptie plezierig, zowel wat betreft het interieurdesign en de netheid als de behulpzaamheid van het personeel. Ik bestelde de schnitzel, maar hoewel de buitenkant heet was, was het midden niet. Uw medewerker was eerlijk en meldt dat het haar eerste dag was en dat we moesten aangeven als er problemen waren. Ik liet hen weten dat ik niet tevreden was met de koude binnenkant van de schnitzel, en deze werd snel vervangen, maar het midden bleef toch minder dan lauw. Ik vroeg om een extra portie salade. Ik was onder de indruk toen een medewerker me een andere schnitzel bracht, maar tegen die tijd had ik al te veel frietjes gegeten. Ik proefde een stuk en was blij te kunnen melden dat het midden heet was. Echter, ik denk dat het management moet kijken naar de leveranciers en de consistentie van deze kip schnitzel. Ik heb de vriendelijkheid van het personeel gewaardeerd.
  • Uw schnitzelleverancier is geen kip. Kortom, ik denk dat uw managementteam het basisproduct zou moeten heroverwegen.

6

Lia

Alleenreiziger
2 oktober 2025

“Al met al was mijn verblijf, ondanks de vele bedwantsbeten die ik heb opgelopen, redelijk.”
  • Het bevond zich in een prettige omgeving en het hotel zelf was ook aangenaam.
  • Ik had bedwantsen in mijn kamer en bij het informeren van de receptie werd er niet veel gedaan. Er waren geen beschikbare kamers en de man aan de receptie heeft de lakens verwisseld, maar dat hielp helemaal niet. Bij mijn vertrek werd me gezegd: "Ik hoop dat u ons geen slechte beoordeling geeft.", wat naar mijn mening niet erg professioneel was. Er werd mij verschillende keren gevraagd of ze me iets (eten, drinken) konden aanbieden voor het ongemak, wat vriendelijk was.

8

Sharon

Gezin met kinderen
1 oktober 2025

“Zeer goed”
  • Kamers zijn van goede grootte. Bushalte ligt op 2 km afstand.
  • De verlichting is niet helder genoeg.

6

Gary

Jong stel
28 september 2025

“Aangenaam”
  • Het hotel lag dicht bij een bushalte, wat handig was. De bedden waren zeer comfortabel.
  • De televisie had slechts drie werkende kanalen. De kluis ging niet op slot. Enkele items voor het ontbijt waren niet beschikbaar. De kamer was de dag voordat we vertrokken niet schoongemaakt.

5

Antoni

Zakenreiziger
26 september 2025

“Eerlijke optie voor wat het is.”
  • De douche is comfortabel en werkt perfect. Het warme water komt onmiddellijk met druk. De deur heeft een alarm dat afgaat als je hem open laat, wat zeer handig is. Gedurende de nacht was er goede stilte, zodat je een goede nachtrust kon hebben.
  • Ik telde 4 vliegen en 5 muggen. Ik kon ze niet allemaal doden, dus het was erg vervelend. Dit moet worden opgelost. Daarnaast, als je aan de receptie staat en het publiek aanspreekt, kost het niets om te glimlachen. Kom op! Je kunt het!

4

Andrew

Zakenreiziger
22 september 2025

“Teleurstellend”
  • Er liepen muizen rond in het restaurant. Ik heb dit gemeld bij een serveerster, maar zij leek niet geïnteresseerd. Later zagen we nog 3 muizen in het restaurant en de lobby.

8

Ladyvi

Zakenreiziger
16 september 2025

“Zeer goed”
  • Brede douches, knoppen om van de douche naar de kleine douche over te schakelen, modern. De temperatuur kan alleen worden aangepast als het raam gesloten is (erg prettig), er is een telefoon om met de receptie te spreken of eten te bestellen. De telefoon heeft ook een radio en bluetooth, ik heb hem verbonden met mijn Spotify en heb een fijne tijd gehad. Het koffiezetapparaat is goed. Het personeel was zeer attent. Er is een toilet direct bij binnenkomst in de kamer, ik was altijd mijn handen, dus het was fijn dat het daar was. De locatie is zeer rustig en praktisch, er is een geweldige markt in de buurt. WIFI QR wordt meteen aangeboden.
  • Geen veganistische opties op het menu. Er kwamen drie keer mensen aan mijn deur kloppen. Eén iemand probeerde naar binnen te gaan en vertrok snel, waarschijnlijk per vergissing. Een ander wilde de houder voor de kamersleutel repareren en de laatste vroeg of ik schoonmaakservice wilde. Er zou een waterkoker en een opener voor flessen aanwezig moeten zijn. Wat bestek is ook nuttig. Iemand van het personeel vertelde me dat late checkout €20 was, maar toen ik ging uitchecken, werd ik gevraagd om €25 te betalen. Ik weigerde en ze accepteerden dat, maar dit kan niet gebeuren.

10

Valdir

Zakenreiziger
12 september 2025

“Uitzonderlijk”
  • Alles was zo fijn, zo comfortabel.

9

Garry

Alleenreiziger
5 september 2025

“Geweldig hotel voor de prijs.”
  • uitstekend hotel met alles wat je nodig hebt, iets verder van de luchthaven maar niet te ver, ook een geweldig ontbijt.
  • niets echt heel goed

10

Ahmet

Groepsreizigers
3 september 2025

“Uitzonderlijk”
  • locatie, ontbijt

8

Angelika

Jong stel
3 september 2025

“Zeer goed”
  • Geweldige locatie en zeer behulpzaam personeel - in het bijzonder grote dank aan Aisha die onze verwachtingen overtrof :) hartelijke dank!

8

Joris

Zakenreiziger
2 september 2025

“Zeer goed”
  • Goede locatie om de tentoonstelling in Haarlemmermeer te bezoeken.

9

Ben

Zakenreiziger
30 augustus 2025

“Alles is in orde en beter dan de buren.”
  • Het is eenvoudig en in orde.
  • Stoppen aan de voorkant is niet toegestaan.

2

Gary

Zakenreiziger
29 augustus 2025

“nooit te herhalen”
  • Bij aankomst en het ontvangen van de kamersleutel was de kamer vies en niet schoon gemaakt. We hebben de kamer laten schoonmaken en zijn vervolgens naar de kamer gegaan, maar de koelkast was rot en de tv-afstandsbediening werkte ook niet. We hebben eten besteld terwijl we wachtten, dat niet eetbaar was.

8

Coralarella

Gezin met kinderen
19 augustus 2025

“Goed hotel. Niet in Amsterdam, maar geweldig personeel.”
  • Het hotel en het personeel zijn geweldig!!! Ze zijn zeer behulpzaam.
  • Ik dacht dat het dichter bij de luchthaven zou zijn. De locatie is ver weg van alles wat ik nodig heb (luchthaven en stad).

8

Amy

Groepsreizigers
18 augustus 2025

“Goed, als u in deze omgeving moet zijn.”
  • Het bed was zeer comfortabel en de kamer werd dagelijks schoongemaakt met nieuwe handdoeken en nieuwe flesjes douchegel en shampoo, enzovoort.
  • We hebben een deluxe tweepersoonskamer geboekt, omdat er werd aangegeven dat de kamer een stuk groter was. Echter, we denken niet dat dit inderdaad het geval was, of ze hebben ons gewoon de standaardmaat gegeven. De bedden waren tegen elkaar geschoven zonder mogelijkheid om ze te scheiden, dus we hadden net zo goed een tweepersoonsbed kunnen hebben, terwijl we specifiek om tweepersoonsbedden hadden gevraagd. De meeste medewerkers waren vriendelijk, maar één was minder vriendelijk; wij vonden haar behoorlijk onbeleefd. Over het algemeen was de locatie echter erg prettig.

10

Samadov

Gezin met kinderen
14 augustus 2025

“Uitzonderlijk”
  • Personeel, locatie, ontbijt, faciliteiten, alles was gewoon perfect.
  • Niets

8

Barshana

Vriendengroep
13 augustus 2025

“Niet slecht overall, ik zou het 4/5 geven als ze een goed werkende waterkoker hadden. ;)”
  • rustige plek
  • Er was geen ketel om water te verwarmen, de koffiemachine verwarmde het water niet genoeg, wat we ook aan de receptionist hebben gemeld. Zijn reactie was dat dit is wat ze momenteel aanbieden. De televisie had geen Netflix of YouTube opties. Er was slechts één stopcontact voor een Engelse telefoonoplader.

7

Hardy

Jong stel
12 augustus 2025

“Goed”
  • Geweldige vriendelijke medewerkers
  • N.v.t.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Blue Mansion Hotel Aalsmeer zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Blue Mansion Hotel Aalsmeer via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Blue Mansion Hotel Aalsmeer. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Blue Mansion Hotel Aalsmeer.
Bij Hotels.nl kun je Blue Mansion Hotel Aalsmeer reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Blue Mansion Hotel Aalsmeer, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Blue Mansion Hotel Aalsmeer ligt 2,9 km van het centrum van Aalsmeer.

Blue Mansion Hotel Aalsmeer heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Blue Mansion Hotel Aalsmeer heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Blue Mansion Hotel Aalsmeer heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Blue Mansion Hotel Aalsmeer heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability