7.2
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

ibis Frankfurt Centrum

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


ibis Frankfurt Centrum biedt een strategische locatie in het hart van Frankfurt, aan de Speicherstr. 4. Deze accommodatie is ideaal gelegen op korte loopafstand van de rivier de Main en Frankfurt Hauptbahnhof, wat het een uitstekende keuze maakt voor zowel zakenreizigers als toeristen. Gasten hebben vanaf hier eenvoudig toegang tot de historische Römer-plein en de Frankfurt Trade Fair, beide bereikbaar binnen 20 minuten wandelen. Deze centrale ligging stelt bezoekers ook in staat om optimaal te profiteren van het rijke culturele en zakelijke leven dat Frankfurt te bieden heeft.

De accommodatie biedt een scala aan comfortabele kamers die voorzien zijn van moderne faciliteiten, zoals airconditioning, een flatscreen-tv en een eigen badkamer met een haardroger. Kamertypes variëren van de Economy Single Room tot de Superior King Room met uitzicht op de rivier, waarmee aan uiteenlopende voorkeuren en behoeften van gasten wordt voldaan. Het hotel biedt gratis WiFi in alle ruimtes, zodat gasten gemakkelijk verbonden kunnen blijven. Voor extra gemak en comfort zijn er ook geluiddichte kamers en faciliteiten voor gasten met een beperkte mobiliteit beschikbaar.

ibis Frankfurt Centrum staat bekend om zijn uitstekende dienstverlening en uitgebreide voorzieningen. Gasten kunnen de dag beginnen met een uitgebreid ontbijtbuffet en genieten van drankjes en snacks aan de 24-uursbar. Het hotel biedt ook een parkeergarage tegen betaling en is huisdiervriendelijk, hoewel er voor huisdieren kosten kunnen worden aangerekend. Andere diensten zijn onder meer een wasservice, een 24-uursreceptie, en een bagageopslag. Met diverse veiligheids- en hygiëneprotocollen in acht genomen, biedt het hotel een betrouwbare en veilige omgeving voor een aangenaam verblijf.



Faciliteiten in ibis Frankfurt Centrum

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Radio
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Parkeerplaats
  • Valet parkeren
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers

In de omgeving

7.2

Beoordeeld door: 2315 gasten.

7

Grabandgo777

Jong stel
29 juni 2025

“Kleine kamer op een gunstige locatie”
  • Locatie: Dicht bij de rivier en op slechts 10 tot 15 minuten lopen van het treinstation, dichtbij openbaar vervoer. Onzekerheid over parkeermogelijkheden. Ver genoeg verwijderd van de drukte van het treinstation. Gezellig bed, televisie met een breed scala aan zenders, een behoorlijk aantal oplaadpunten in de kamer en een bed. Goede inrichting die een ontspannen sfeer en ambiance creëert. Rustig en redelijk veilig, ondanks de drukke sportbar beneden. Lijkt een uitstekende plek voor voetbalfans en iedereen die een drankje wil doen.
  • Over het algemeen is de kamer waarin ik verblijf behoorlijk minder ruim dan verwacht, zelfs alleen voor mijzelf. Ik ben niet zeker of het een kamer is die bedoeld is voor twee personen. Het bed is groot genoeg voor twee, maar de ruimte van de rest van de kamer kan wat beperkt zijn. Toilet/douche: in sommige hoeken een beetje stoffig en zeer klein.

6

Nikhil

Zakenreiziger
29 juni 2025

“Het personeel zou vriendelijker kunnen zijn.”
  • Goed gelegen, goed ontbijt en waar voor uw geld.
  • De badkamerdeur was bevlekt en niet goed schoongemaakt. We kregen twee eenpersoonsbedden, ondanks dat we om één groot bed hadden gevraagd (dit was een uitdaging aangezien we met een baby reisden). Mijn vrouw vergat haar tandenborstel en we moesten €2,50 betalen voor een vervangende tandenborstel op korte termijn. Ondanks dat we te veel kosten moesten betalen, kregen we geen ontvangstbewijs voor deze aankoop. We konden het ontbijt niet aan de kamerkosten toevoegen, het moest van tevoren worden betaald (nog nooit eerder meegemaakt).

5

Emily

Gezin met kinderen
29 juni 2025

“Toegankelijk”
  • Het personeel heeft enkele items die koud moesten worden bewaard in de vriezer geplaatst, omdat we geen koelkast/vriezer in onze kamer hadden (we waardeerden dit). Echter, bij het uitchecken was er een probleem met het verlies van de tas en de hoofdmedewerker (een man met een bril) was uiterst onbeleefd, niet verontschuldigend en afwijzend bij het omgaan met de kwestie. Hij was zeer traag en desinteresseerd in het oplossen van de problemen, ondanks mijn uitleg dat we op het punt stonden naar de luchthaven te gaan voor een internationale vlucht. Hij negeerde me toen ik mijn frustratie uitte, in plaats van goede klantenservice te verlenen (ik was niet onbeleefd, ik sprak rustig en probeerde te begrijpen waarom ik niet kon helpen bij het zoeken, omdat ik precies wist waar ik naar zocht). Een jongere vrouw kreeg de taak om het te vinden, vermoedelijk omdat de man zich er niet mee wilde bemoeien. Zij was zeer vriendelijk en vond het uiteindelijk op exact dezelfde plek waar de man zogenaamd naar had gezocht. Ik begrijp dat fouten kunnen gebeuren, maar ik kon de gebrekkige sociale en communicatieve vaardigheden van de man aan de receptie, die in een positie van autoriteit leek te zijn, gewoon niet geloven. Een zeer slechte manier om een verder aangenaam verblijf af te ronden.

6

Rodrigo

Zakenreiziger
28 juni 2025

“Aangenaam”
  • Geweldige locatie, betaalbare parkeermogelijkheden.
  • Zeer kleine kamers en badkamers. Voor 2 personen erg claustrofobisch.

6

Lukáš

Gezin met kinderen
27 juni 2025

“Je verblijft hier omdat het noodzakelijk is, niet omdat je het wilt.”
  • De locatie was prima, naast het treinstation en aan de rivier. Het ontbijt was verrassend goed voor dat hotel. Het personeel was behulpzaam. De beddengoed was schoon.
  • We zijn overgestapt naar euro, dus de prijs was afhankelijk van de vraag, maar was overpriced. We hadden een tweepersoonsbed van 1,40 meter, dat is erg klein. 15 euro betalen voor 2 uur eerder inchecken is een afzetterij.

3

Rob

Zakenreiziger
25 juni 2025

“Slecht”
  • schoon
  • receptiepersoneel stevig kamer op de 7e verdieping was extreem luid; kon buren en de liftmotor horen.

6

Mónica

Zakenreiziger
21 juni 2025

“Aangenaam”
  • geweldige locatie, aan de rivier en op loopafstand van de metro, het treinstation en het stadscentrum
  • De kamer en badkamer waren extreem klein; Het personeel was niet erg beleefd.

4

Oana

Jong stel
19 juni 2025

“Teleurstellend”
  • De locatie
  • De kamers zijn zeer klein zonder een kledingkast, zoals het geval is in alle Ibis hotels. De badkamer is extreem klein, de douchecabine is oud en vuil, en het water liep langzaam weg. De muren zijn dun, je kon alles horen. Op de eerste ochtend werden we wakker van het geluid van een boormachine.

8

Kah

Jong stel
18 juni 2025

“Standaard Verblijf in een Ibis Hotel”
  • Typisch Ibis hotel en kamer. Precies wat we verwachtten. Het personeel was behulpzaam en vriendelijk.
  • Ik heb betere Ibis-kamers gezien. Klein toilet (een beetje verwacht). In de kamer had het gebruik van de ruimte beter gekund en meer opbergruimtes en planken zouden wenselijk zijn geweest.

6

Emre

Zakenreiziger
16 juni 2025

“Het is het hotel voor u, als u wilt betalen voor een gevangeniservaring...”
  • Alleen de locatie...
  • Helaas was er niets om leuk te vinden...

2

Sip

Zakenreiziger
1 juni 2025

“Niet aanbevolen”
  • De locatie is uitstekend, op ongeveer 10 minuten lopen van het centraal station aan de oever van de rivier de Mohan. Ook was het ontbijt fantastisch met een ruime keuze aan voedsel.
  • Ik arriveerde rond 17.00 uur en checkte in mijn kamer, maar mijn kamer was helemaal niet schoongemaakt. Er stond nog een glas wijn en een lege fles bier en mineraalwater op de tafel, de prullenbakken waren niet geleegd en de dekens/handdoeken waren niet vervangen. De receptionist heeft mijn kamer omgewisseld, maar ik betwijfel of het dezelfde kamertype was waarvoor ik betaald heb, omdat het zeker kleiner was, maar ik had geen tijd om dat verder uit te zoeken. Last but not least, geen van die kamers had uitzicht op de rivier, zoals in de kamerbeschrijving stond vermeld.

7

Mehmet

Zakenreiziger
26 mei 2025

“Goed”
  • ontbijt, personeel, bar
  • kamers en badkamer zijn klein

7

Ann

Gezin met kinderen
25 mei 2025

“Redelijk geprijsd hotel in een degelijke omgeving. Geschikt voor een kort verblijf.”
  • Goede omgeving bij de rivier en niet te ver lopen naar het station.
  • Beperkt barvoedsel in de avond. Ik had een probleem met mijn sleutelkaart dat nooit is opgelost, hoewel het personeel zich hier erg voor verontschuldigde.

8

Zakenreiziger
24 mei 2025

“Over het algemeen is het in orde.”
  • Over het algemeen is het in orde, het is rustig, de omgeving is goed, het ontbijt is goed en het verblijf is goed.

5

Jesus

Gezin met kinderen
24 mei 2025

“Reizen in de winterdagen.”
  • Het was op een goede locatie.
  • De airconditioning werkte helemaal niet, de kamer was warm en vochtig.

5

Daniel

Alleenreiziger
21 mei 2025

“Redelijke ervaring. Ik zal zeker een andere volgende keer vinden.”
  • De locatie
  • De wijze van het personeel

6

Ching

Zakenreiziger
21 mei 2025

“Aangenaam”
  • goede locatie. vriendelijk personeel
  • minder keuze bij het ontbijt. kamer te klein.

9

Dave

Alleenreiziger
19 mei 2025

“Goede locatie, goed hotel.”
  • Mooi hotel. Comfortabel en schoon. Geweldig personeel en het is fijn om mijn motorfiets in de beveiligde ondergrondse parkeergarage te kunnen parkeren.
  • Niet veel. Ik denk misschien wat meer warme opties voor het ontbijt.

7

Olga

Alleenreiziger
17 mei 2025

“Goed”
  • Het hotel ligt niet ver van het stadscentrum en er zijn tramhaltes in de buurt. De kamers zijn een beetje klein, maar als u voor een korte tijd verblijft en niet veel bagage bij zich heeft, is het prima.
  • Geluidisolatie kan beter: ik hoorde alles wat er in de hal gebeurde :( Als u last heeft van slapeloosheid of andere slaapproblemen, kan dit een probleem zijn.

9

J

Jong stel
6 mei 2025

“Uitstekend”
  • Centrale ligging, gemakkelijke toegang, gezellige kamer.

6

Rachelle

Zakenreiziger
1 mei 2025

“Aangenaam”
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding.
  • De bedden waren vreselijk, ze waren gebogen en zeer oncomfortabel.

7

Purnima

Jong stel
25 april 2025

“Goed”
  • De locatie en het uitzicht waren prachtig.
  • De kamer was een beetje krap, maar dat krijg je voor de prijs. Hoewel, de badkamer had iets ruimer kunnen zijn. Er was niet genoeg ruimte om je te verplaatsen zonder de muren of de wastafel te raken.

4

Mikalai

Gezin met kinderen
22 april 2025

“Zou beter kunnen zijn.”
  • De locatie is goed, de kamers zijn schoon en worden schoongemaakt.
  • 1) Slechte ventilatie: ramen kunnen niet geopend worden. 2) Geen waterkoker, geen koelkast op de kamer. 3) Tweepersoonsbedden worden nagebootst door een "dubbel" bed te scheiden en een nachttafel er tussen te plaatsen. In deze configuratie bevindt een stopcontact zich precies boven het hoofd van een slapende persoon. Kortom, comfort is geen sterk punt van het hotel.

7

Eq

Vriendengroep
18 april 2025

“Gewoon oké. Geluidsoverlast door bouwwerkzaamheden.”
  • Het was schoon en op 6 minuten van het treinstation. Het personeel was vriendelijk. De bedden waren comfortabel. De oude stad was op 15-20 minuten loopafstand van dit hotel.
  • Ik had het op prijs gesteld om te weten dat er renovaties aan de gevel werden uitgevoerd. Ik werd beide dagen om 7:00 uur (Frankfurter tijd) wakker gemaakt door luid boren en/of timmeren. Het uitzicht was onopvallend. De kamer was klein.

10

Helmy

Gezin met kinderen
17 april 2025

“Waar voor je geld”
  • Het was behoorlijk dicht bij het station.
  • Niets

6

Chidanand

Alleenreiziger
12 april 2025

“Oké”
  • Locatie
  • Te kleine kamer.

6

Subba

Groepsreizigers
8 april 2025

“Het was redelijk.”
  • Wij hebben geen ontbijt gehad.

8

Mark

Groepsreizigers
1 april 2025

“Heel goed”
  • Het personeel was geweldig en zeer behulpzaam. Het upgraden van mijn kamer was eenvoudig en kostenefficiënt. De locatie was prettig, aangezien het recht tegenover de rivier lag met een mooi wandel- en hardlooppad, en op 10 minuten loopafstand van het centraal station.
  • Een nadelig aspect van de locatie was dat er geen Duitse restaurants op loopafstand zijn.

8

Lynne

Jong stel
26 maart 2025

“Zeer goed”
  • De locatie is nabij het treinstation en had beveiligde fietsparkeermogelijkheden. De pizza was geweldig.

9

Grant

Jong stel
24 maart 2025

“Geweldige locatie”
  • De kamer was erg klein en de kosten waren zeer hoog.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je ibis Frankfurt Centrum zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van ibis Frankfurt Centrum via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor ibis Frankfurt Centrum. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in ibis Frankfurt Centrum.
Bij Hotels.nl kun je ibis Frankfurt Centrum reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in ibis Frankfurt Centrum, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

ibis Frankfurt Centrum ligt 1,6 km van het centrum van Frankfurt am Main.

ibis Frankfurt Centrum heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

ibis Frankfurt Centrum heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

ibis Frankfurt Centrum staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

ibis Frankfurt Centrum heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.