7.2
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

ibis Frankfurt Centrum

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


ibis Frankfurt Centrum biedt een strategische locatie in het hart van Frankfurt, aan de Speicherstr. 4. Deze accommodatie is ideaal gelegen op korte loopafstand van de rivier de Main en Frankfurt Hauptbahnhof, wat het een uitstekende keuze maakt voor zowel zakenreizigers als toeristen. Gasten hebben vanaf hier eenvoudig toegang tot de historische Römer-plein en de Frankfurt Trade Fair, beide bereikbaar binnen 20 minuten wandelen. Deze centrale ligging stelt bezoekers ook in staat om optimaal te profiteren van het rijke culturele en zakelijke leven dat Frankfurt te bieden heeft.

De accommodatie biedt een scala aan comfortabele kamers die voorzien zijn van moderne faciliteiten, zoals airconditioning, een flatscreen-tv en een eigen badkamer met een haardroger. Kamertypes variëren van de Economy Single Room tot de Superior King Room met uitzicht op de rivier, waarmee aan uiteenlopende voorkeuren en behoeften van gasten wordt voldaan. Het hotel biedt gratis WiFi in alle ruimtes, zodat gasten gemakkelijk verbonden kunnen blijven. Voor extra gemak en comfort zijn er ook geluiddichte kamers en faciliteiten voor gasten met een beperkte mobiliteit beschikbaar.

ibis Frankfurt Centrum staat bekend om zijn uitstekende dienstverlening en uitgebreide voorzieningen. Gasten kunnen de dag beginnen met een uitgebreid ontbijtbuffet en genieten van drankjes en snacks aan de 24-uursbar. Het hotel biedt ook een parkeergarage tegen betaling en is huisdiervriendelijk, hoewel er voor huisdieren kosten kunnen worden aangerekend. Andere diensten zijn onder meer een wasservice, een 24-uursreceptie, en een bagageopslag. Met diverse veiligheids- en hygiëneprotocollen in acht genomen, biedt het hotel een betrouwbare en veilige omgeving voor een aangenaam verblijf.



Faciliteiten in ibis Frankfurt Centrum

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Radio
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Parkeerplaats
  • Valet parkeren
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers

In de omgeving

7.2

Beoordeeld door: 2335 gasten.

8

Jiangwei

Zakenreiziger
13 augustus 2025

“Zeer goed”
  • Locatie
  • Om middernacht, met veel lawaai op de vloer.

8

Shane

Alleenreiziger
11 augustus 2025

“Ik zou een verblijf in Ibis Frankfurt aanbevelen. Een zeer gezellig en net hotel met vriendelijk personeel. De locatie is uitstekend. Goed ontbijt.”
  • Omgeving: Zeer dicht bij de Main River en voorzieningen. Op loopafstand van de museumboulevard en de toeristische attracties. De accommodatie is zeer schoon en netjes. Vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt. Wifi was uitstekend.

8

Manda

Alleenreiziger
10 augustus 2025

“Mijn algehele verblijf was eigenlijk erg goed en ik zou zeker opnieuw voor het hotel kiezen.”
  • Het hotel bevindt zich op een zeer goede, rustige, veilige en centrale locatie. U kunt gemakkelijk naar interessante locaties lopen indien u dat wenst, en het personeel daar was zeer behulpzaam en vriendelijk voor mij.
  • Ik zag wat stof op de lamp en de tafel.

6

Siwadhol

Groepsreizigers
9 augustus 2025

“Aangenaam”
  • Goedkoop
  • Locatie

8

Agnes

Gezin met kinderen
8 augustus 2025

“voor één nacht is het prima!”
  • locatie vooral
  • Het was moeilijk om de kans te krijgen om te dineren.

8

Peter

Gezin met kinderen
4 augustus 2025

“Het personeel is beleefd en behulpzaam en de prijzen zijn redelijk, maar de lobby oogt een beetje verouderd.”
  • Het ontbijt was redelijk en goed geprijsd.
  • Het hotel ondergaat een soort renovatie en er staat steigers voor de voorkant van het gebouw. Het is redelijk geprijsd, maar de kamers zijn vrij klein, evenals de badkamer.

6

Helene

Gezin met kinderen
28 juli 2025

“Goede locatie, redelijk hotel.”
  • Locatie, parkeergarage
  • Zeer kleine kamer, miniscuul badkamer, personeel niet al te professioneel, ontbijtruimte.

3

Berina

Groepsreizigers
25 juli 2025

“Zeer duur voor deze omstandigheden.”
  • Locatie
  • Inchecken om 15:00 uur, vies toilet, kleine kamer, zonder balkon, slaapbank is vreselijk. De thermostaat op de muur heeft geen zichtbare cijfers, waardoor het onmogelijk is om te weten of deze aan of uit staat. Het personeel heeft de bagage genomen, maar deze op de grond geplaatst, waar veel mensen zijn en het personeel niet continu in de buurt is, waardoor zij niet kunnen zorgen voor de veiligheid van onze spullen.

8

Flavia

Zakenreiziger
21 juli 2025

“Kort en krachtig”
  • Kamergrootte en tapijt

9

Damien

Groepsreizigers
20 juli 2025

“We hebben een geweldige tijd, dicht genoeg bij het treinstation.”
  • Geweldig, personeel zeer vriendelijk, hotel in een goede locatie, schoon en warm.
  • Nee, alles was goed.

9

Wanda

Gezin met kinderen
18 juli 2025

“Uitstekend”
  • Het ontbijt was uitstekend, de parkeergelegenheid is geweldig, maar het is het beste om de bagage bij de voordeur af te geven, aangezien er geen lift is om de bagage van de garage naar boven te brengen.
  • Geen lift van de garage naar het hotel. We moesten de bagage de trap op dragen.

5

Emma

Zakenreiziger
13 juli 2025

“Te duur”
  • Het ontbijt is acceptabel, met de gebruikelijke koude vleeswaren en ontbijtgranen. De roerei was lauw en de optie voor verse gepocheerde of gebakken eieren zou een mooie toevoeging zijn geweest.
  • We waren daar om een vakbeurs bij te wonen en het hotel heeft duidelijk geprofiteerd van de verhoogde tarieven. Een zoektocht voor het daaropvolgende weekend toonde aan dat de kamers meer dan 33% goedkoper waren. De kamers zijn klein voor twee personen, vooral voor twee mannen die de kamer delen. We moesten om handdoeken vragen en deze werden niet dagelijks verwisseld. Voor de prijs die we hebben betaald, had ik in ieder geval verse handdoeken verwacht.

9

Modi

Vriendengroep
13 juli 2025

“Uitstekend”
  • Er was geen tweede handdoek, we waren met zijn tweeën.

5

Alfiya

Zakenreiziger
12 juli 2025

“Het enige goede aan het hotel is de locatie.”
  • Locatie
  • Het personeel van het hotel. Ik heb een dag van tevoren ingecheckt. Toen arriveerde ik vroeg om 13.00 uur en meldde ik mij bij de receptie dat ik er was. Aangezien de inchecktijd 15.00 uur is, was de kamer nog niet klaar. Toen ik om 20.00 uur bij het hotel aankwam, was de kamer nog steeds niet klaar. Er was geen kamer voor mij beschikbaar. De receptionist zei dat het hotel overboekt was. Vervolgens werd ik naar kamer 517 gestuurd, die door een andere persoon bezet was. Ik was te moe om meerdere keren met de bagage naar beneden en naar boven te gaan. De cola die ik in de bar bestelde, was zonder koolzuur. De service in het hotel is niet goed.

5

Miray

Jong stel
11 juli 2025

“Onder mijn verwachting.”
  • De locatie was goed.
  • De kamer en badkamer waren erg klein. Het was 12 graden buiten tijdens het herfstseizoen en op een zeer regenachtige dag, maar de airconditioning werkte niet. Toen we de verantwoordelijke bij de receptie vroegen, zei hij: "Het is een centraal systeem en het werkt nog niet op de verwarmingsstand omdat we dit pas in de winter opstarten." Hierdoor was de kamer koud.

9

Mark

Alleenreiziger
10 juli 2025

“Uitstekend”
  • De kamer
  • Niets

10

Saranya

Groepsreizigers
9 juli 2025

“Zeer mooi”
  • Zeer schoon, volledige uitrusting in de kamer. De locatie is erg goed.

9

Leejnr

Jong stel
9 juli 2025

“Uitstekend”
  • De locatie was dicht bij het stadscentrum, alles was op loopafstand. We hadden een очень mooi uitzicht op de Main-rivier. De kamers waren comfortabel en het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
  • De badkamer had iets groter kunnen zijn, maar ik neem aan dat dit het handelsmerk van Ibis is.

4

Leslie

Jong stel
6 juli 2025

“Onaangenaam verblijf. Ik kan het niet aanraden.”
  • De kamer was schoon. Het was functioneel.
  • Zeer krappe kamer (de foto's zijn overdreven). De kamer was erg warm zonder mogelijkheid om de temperatuur te regelen. De thermostaat maakte in ieder geval geen verschil. Het personeel was niet gastvrij of behulpzaam. Een zeer "zo is het nu eenmaal"-houding.

7

Grabandgo777

Jong stel
29 juni 2025

“Kleine kamer op een gunstige locatie”
  • Locatie: Dicht bij de rivier en op slechts 10 tot 15 minuten lopen van het treinstation, dichtbij openbaar vervoer. Onzekerheid over parkeermogelijkheden. Ver genoeg verwijderd van de drukte van het treinstation. Gezellig bed, televisie met een breed scala aan zenders, een behoorlijk aantal oplaadpunten in de kamer en een bed. Goede inrichting die een ontspannen sfeer en ambiance creëert. Rustig en redelijk veilig, ondanks de drukke sportbar beneden. Lijkt een uitstekende plek voor voetbalfans en iedereen die een drankje wil doen.
  • Over het algemeen is de kamer waarin ik verblijf behoorlijk minder ruim dan verwacht, zelfs alleen voor mijzelf. Ik ben niet zeker of het een kamer is die bedoeld is voor twee personen. Het bed is groot genoeg voor twee, maar de ruimte van de rest van de kamer kan wat beperkt zijn. Toilet/douche: in sommige hoeken een beetje stoffig en zeer klein.

6

Nikhil

Zakenreiziger
29 juni 2025

“Het personeel zou vriendelijker kunnen zijn.”
  • Goed gelegen, goed ontbijt en waar voor uw geld.
  • De badkamerdeur was bevlekt en niet goed schoongemaakt. We kregen twee eenpersoonsbedden, ondanks dat we om één groot bed hadden gevraagd (dit was een uitdaging aangezien we met een baby reisden). Mijn vrouw vergat haar tandenborstel en we moesten €2,50 betalen voor een vervangende tandenborstel op korte termijn. Ondanks dat we te veel kosten moesten betalen, kregen we geen ontvangstbewijs voor deze aankoop. We konden het ontbijt niet aan de kamerkosten toevoegen, het moest van tevoren worden betaald (nog nooit eerder meegemaakt).

5

Emily

Gezin met kinderen
29 juni 2025

“Toegankelijk”
  • Het personeel heeft enkele items die koud moesten worden bewaard in de vriezer geplaatst, omdat we geen koelkast/vriezer in onze kamer hadden (we waardeerden dit). Echter, bij het uitchecken was er een probleem met het verlies van de tas en de hoofdmedewerker (een man met een bril) was uiterst onbeleefd, niet verontschuldigend en afwijzend bij het omgaan met de kwestie. Hij was zeer traag en desinteresseerd in het oplossen van de problemen, ondanks mijn uitleg dat we op het punt stonden naar de luchthaven te gaan voor een internationale vlucht. Hij negeerde me toen ik mijn frustratie uitte, in plaats van goede klantenservice te verlenen (ik was niet onbeleefd, ik sprak rustig en probeerde te begrijpen waarom ik niet kon helpen bij het zoeken, omdat ik precies wist waar ik naar zocht). Een jongere vrouw kreeg de taak om het te vinden, vermoedelijk omdat de man zich er niet mee wilde bemoeien. Zij was zeer vriendelijk en vond het uiteindelijk op exact dezelfde plek waar de man zogenaamd naar had gezocht. Ik begrijp dat fouten kunnen gebeuren, maar ik kon de gebrekkige sociale en communicatieve vaardigheden van de man aan de receptie, die in een positie van autoriteit leek te zijn, gewoon niet geloven. Een zeer slechte manier om een verder aangenaam verblijf af te ronden.

6

Rodrigo

Zakenreiziger
28 juni 2025

“Aangenaam”
  • Geweldige locatie, betaalbare parkeermogelijkheden.
  • Zeer kleine kamers en badkamers. Voor 2 personen erg claustrofobisch.

6

Lukáš

Gezin met kinderen
27 juni 2025

“Je verblijft hier omdat het noodzakelijk is, niet omdat je het wilt.”
  • De locatie was prima, naast het treinstation en aan de rivier. Het ontbijt was verrassend goed voor dat hotel. Het personeel was behulpzaam. De beddengoed was schoon.
  • We zijn overgestapt naar euro, dus de prijs was afhankelijk van de vraag, maar was overpriced. We hadden een tweepersoonsbed van 1,40 meter, dat is erg klein. 15 euro betalen voor 2 uur eerder inchecken is een afzetterij.

3

Rob

Zakenreiziger
25 juni 2025

“Slecht”
  • schoon
  • receptiepersoneel stevig kamer op de 7e verdieping was extreem luid; kon buren en de liftmotor horen.

6

Mónica

Zakenreiziger
21 juni 2025

“Aangenaam”
  • geweldige locatie, aan de rivier en op loopafstand van de metro, het treinstation en het stadscentrum
  • De kamer en badkamer waren extreem klein; Het personeel was niet erg beleefd.

4

Oana

Jong stel
19 juni 2025

“Teleurstellend”
  • De locatie
  • De kamers zijn zeer klein zonder een kledingkast, zoals het geval is in alle Ibis hotels. De badkamer is extreem klein, de douchecabine is oud en vuil, en het water liep langzaam weg. De muren zijn dun, je kon alles horen. Op de eerste ochtend werden we wakker van het geluid van een boormachine.

8

Kah

Jong stel
18 juni 2025

“Standaard Verblijf in een Ibis Hotel”
  • Typisch Ibis hotel en kamer. Precies wat we verwachtten. Het personeel was behulpzaam en vriendelijk.
  • Ik heb betere Ibis-kamers gezien. Klein toilet (een beetje verwacht). In de kamer had het gebruik van de ruimte beter gekund en meer opbergruimtes en planken zouden wenselijk zijn geweest.

6

Emre

Zakenreiziger
16 juni 2025

“Het is het hotel voor u, als u wilt betalen voor een gevangeniservaring...”
  • Alleen de locatie...
  • Helaas was er niets om leuk te vinden...

2

Sip

Zakenreiziger
1 juni 2025

“Niet aanbevolen”
  • De locatie is uitstekend, op ongeveer 10 minuten lopen van het centraal station aan de oever van de rivier de Mohan. Ook was het ontbijt fantastisch met een ruime keuze aan voedsel.
  • Ik arriveerde rond 17.00 uur en checkte in mijn kamer, maar mijn kamer was helemaal niet schoongemaakt. Er stond nog een glas wijn en een lege fles bier en mineraalwater op de tafel, de prullenbakken waren niet geleegd en de dekens/handdoeken waren niet vervangen. De receptionist heeft mijn kamer omgewisseld, maar ik betwijfel of het dezelfde kamertype was waarvoor ik betaald heb, omdat het zeker kleiner was, maar ik had geen tijd om dat verder uit te zoeken. Last but not least, geen van die kamers had uitzicht op de rivier, zoals in de kamerbeschrijving stond vermeld.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je ibis Frankfurt Centrum zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van ibis Frankfurt Centrum via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor ibis Frankfurt Centrum. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in ibis Frankfurt Centrum.
Bij Hotels.nl kun je ibis Frankfurt Centrum reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in ibis Frankfurt Centrum, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

ibis Frankfurt Centrum ligt 1,6 km van het centrum van Frankfurt am Main.

ibis Frankfurt Centrum heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

ibis Frankfurt Centrum heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

ibis Frankfurt Centrum staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

ibis Frankfurt Centrum heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.