8.8
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

GRAND ELYSEE Hamburg

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Grand Elysee Hamburg is een luxe hotel in het centrum van Hamburg, gelegen in de levendige wijk Rotherbaum. Dankzij de centrale ligging zijn bekende bezienswaardigheden zoals het Alstermeer, de historische binnenstad en het Kunsthalle museum eenvoudig te voet bereikbaar. Ook het centraal station en diverse metrolijnen bevinden zich op korte afstand, waardoor het hotel goed bereikbaar is voor reizigers die per trein of vliegtuig aankomen. In de directe omgeving liggen het befaamde operagebouw en de winkelstraten van Hamburg, waardoor het hotel een ideale uitvalsbasis vormt voor zowel culturele uitstapjes als winkelbezoeken. De sfeer in Grand Elysee Hamburg is klassiek en elegant, met een warme ambiance die uitnodigt tot ontspanning en comfort. Het hotel richt zich op gasten die waarde hechten aan rust, kwaliteit en een stijlvolle omgeving, en biedt een aangename balans tussen grandeur en gastvrijheid.

De kamers in Grand Elysee Hamburg zijn ruim en comfortabel ingericht, met aandacht voor privacy en rust. Elke kamer beschikt over moderne voorzieningen zoals airconditioning, een goed uitgeruste badkamer en gratis wifi. De bedden zijn van hoge kwaliteit en dragen bij aan een ontspannen nachtrust. Sommige kamers bieden uitzicht op de groene omgeving of de stad, wat bijdraagt aan het gevoel van luxe. Naast de kamers biedt het hotel uitgebreide faciliteiten, waaronder een wellnesscentrum, een fitnessruimte en een zwembad. Voor gasten die met elektrische voertuigen reizen is er een oplaadmogelijkheid aanwezig. Het hotel beschikt tevens over diverse vergaderruimtes en een businesscentrum, waardoor het ook geschikt is voor zakelijke reizigers. Fietsverhuur is beschikbaar voor wie Hamburg op een actieve manier wil verkennen.

De service in Grand Elysee Hamburg is gericht op persoonlijke aandacht en gastvrijheid. De receptie is 24 uur per dag bemand en het personeel staat bekend om hun vriendelijkheid en professionaliteit. Het hotel biedt een uitgebreid ontbijtbuffet in een stijlvolle ontbijtruimte, waar zowel internationale als regionale specialiteiten worden geserveerd. In het hotel bevinden zich meerdere restaurants met uiteenlopende keukens en een gezellige bar voor een ontspannen drankje na een dag in de stad. Door de combinatie van een rijke historie, duurzame initiatieven en een breed aanbod aan faciliteiten spreekt Grand Elysee Hamburg zowel romantische stellen, gezinnen als zakelijke gasten aan. Het hotel onderscheidt zich door zijn klassieke uitstraling, centrale ligging en veelzijdigheid.



Faciliteiten in GRAND ELYSEE Hamburg

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Badslippers
  • Bidet
  • Haardroger
  • Ligbad
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Kabeltelevisie
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Parkeerplaats
  • Valet parkeren
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Fitnessruimte
  • Massage
  • Sauna
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Roken
  • Rokersruimte
Buiten
  • Terras

In de omgeving

8.8

Beoordeeld door: 2633 gasten.

8

Maksims

Alleenreiziger
5 oktober 2025

“Het is een vrij goede plek om te verblijven, maar ik zal de volgende keer waarschijnlijk twee keer nadenken voordat ik een kamer hier boek.”
  • Kamer was netjes en behoorlijk ruim. Net als de badkamer. Over het algemeen comfortabel. Het personeel bij de receptie is vriendelijk en het schoonmaakpersoneel is ook aardig. Er was ook een spa-gebied, maar ik heb het nooit gebruikt, dus ik laat het maar bij de veronderstelling dat het goed was, want ik zag een paar mensen in badjassen met de lift daarheen gaan. Het ontbijt, hoewel tegen een prijs, is echt lekker en aangenaam. Grote verscheidenheid aan eten en drankjes. Het personeel was beleefd genoeg om geen vragen te stellen, ongeacht hoe gek je eruitzag bij het in- en uitgaan van het hotel. WiFi was gratis en goed.
  • De kamer - er is geen plek om uw handbagage netjes op te bergen. Het ligt ergens in de kamer of u moet een marmeren bank bij de ingang verplaatsen om het daar te kunnen plaatsen. Er is geen waterkoker of iets om wat water te koken en thee of koffie te maken. Als u 's avonds laat een kopje koffie wilt, moet u er een bestellen via de roomservice, aangezien het restaurant beneden, zelfs als het nog drankjes serveert aan klanten die iets eerder zijn aangekomen, zal weigeren om iets voor u te maken. U krijgt gewoon een fles mineraalwater (gratis) en enkele minibarproducten met unieke snacks (ten koste van uzelf). Op een gegeven moment heb ik de snacks op een bovenste plank geplaatst omdat ik ruimte nodig had, maar uiteindelijk heeft de roomservice deze opnieuw aangevuld zonder reden. U kunt ook twee appels op uw tafel krijgen aan het begin van uw bezoek, die, als ze niet worden gegeten, gewoon onveranderd op een bord blijven liggen en rotten, omdat het niemand iets kan schelen. Op een gegeven moment bleek het gebruik van de televisie behoorlijk nutteloos, aangezien de software die ze daarvoor gebruiken of verouderd is, slecht gecodeerd of alles erboven, aangezien u ongeveer 5 minuten besteed aan wachten tot het apparaat laadt en pagina's voor u opent. Het ontbijt was voornamelijk vervelend vanwege de service of om preciezer te zijn - de bon die u krijgt. Ik begrijp niet waarom een vijfsterrenhotel gewoon niet uw kamernummer kan opzoeken, kan zien dat het ontbijt is betaald en daarmee klaar is in plaats van u een bon te overhandigen met een veld voor fooien bovenaan. U krijgt schijnbaar ook een pen daarvoor. Ik weet niet hoe anderen hierover denken, maar ik vind dat je meestal mensen een fooi geeft voor de goede service die ze bieden, en het aanreiken van een pot of kop koffie is niet echt iets dat een fooi verdient. Ik zou het geen probleem vinden om mijn eigen pot of kop koffie te halen als er zo'n optie was, net als bij andere drankjes die je zelf kunt inschenken (sap, mineraalwater, champagne).

10

Lieke

Jong stel
30 september 2025

“Het was prettig en ontspannend. Het personeel was extreem vriendelijk.”
  • De mensen waren erg vriendelijk.
  • Het ontbijt was te druk.

10

Nader

Alleenreiziger
28 september 2025

“Alles perfect.”
  • Beste van het beste
  • Niets

7

Noha

Alleenreiziger
27 september 2025

“Goed”
  • Het personeel was vriendelijk, een grote lobby met een fijne sfeer en veel te bieden. Niet ver van het treinstation en het busstation.
  • Oncomfortabele geur in de badkamer van de kamer is er sinds het inchecken. Ik dacht dat het opgelost kon worden door water door te spoelen, omdat het misschien een tijd niet gebruikt is, maar dit werkt niet. Zeer duur en het ontbijt was niet inbegrepen, geen welkom drankje, chocolade of waterfles.

7

Lyndon

Jong stel
20 september 2025

“Teleurgesteld. Ik had meer verwacht van een vijfsterrenhotel.”
  • Het hotel is luxe en ruim, en alles is klassiek mooi en schoon. De lobby is mooi, zij het een beetje chaotisch. De incheckervaring was snel en aangenaam, en de bagage werd prompt naar onze kamer gebracht door een uitstekend team van portiers.
  • De kamer was veel te warm en stil, en de airconditioning koelde niet goed genoeg volgens de temperatuur die op de thermostaat was weergegeven. Het openen van het raam om zelfs maar enige frisse lucht te krijgen, schakelde de airconditioner uit. Toen we de staf vroegen om ernaar te kijken, werden we afgewimpeld en zij zeiden dat ze hier niets aan konden doen. Ik heb deze houding meerdere keren ervaren tijdens ons verblijf in het hotel. Er werd een ventilator met stekker verstrekt, wat nuttig was. De kussens waren zeer plat en ik werd beide nachten met een pijnlijke nek wakker. Ondanks dat we een 'extra groot tweepersoonsbed' hadden geboekt, kregen we twee kleine dekbedden in plaats van één groter dekbed. Er was geen kledingstrijkijzer aanwezig in onze kamer. De staf zei dat we naar de 'strijkkamer' op een andere verdieping moesten gaan. Ik vind het niet onredelijk om van een 5-sterrenhotel te verwachten dat er strijkijzers in elke gasten kamer beschikbaar zijn.

10

Jason

Zakenreiziger
19 september 2025

“Fantastisch pand, we hebben echt genoten van ons verblijf.”
  • Fantastische faciliteiten
  • Niets

10

Jeannette

Gezin met kinderen
6 september 2025

“Hoop op een dag weer het grand Elysée te bezoeken!”
  • Prachtig hotel dichtbij het stadscentrum. Vriendelijk personeel. Uitstekende spa en zwembad.
  • Ik heb niets.

9

Jens

Groepsreizigers
26 augustus 2025

“Zeer prettig verblijf in Hamburg in een mooi hotel.”
  • Geweldig hotel op een mooie locatie in de stad - zeer uitstekend ontbijt - goede service en

9

Andrew

Zakenreiziger
19 augustus 2025

“Goed”
  • Hoge klasse accommodatie
  • Geen thee en koffie op de kamer is teleurstellend.

7

Genevieve

Jong stel
17 augustus 2025

“Gewoon in orde.”
  • Dakterrasbar
  • Stuurde ons naar een bezette kamer en gaf ons bij de tweede poging een sleutel die niet werkte!

10

Henning

Vriendengroep
6 augustus 2025

“Een uitstekend hotel in Hamburg.”
  • Een uitstekend 5-sterrenhotel. Uiterst ruime lobby, diverse restaurants, overal in het grote hotel zeer schoon. Vriendelijke service. Ik zal zeker terugkomen.
  • Geen klachten.

3

Klaus

Jong stel
3 augustus 2025

“hoogstwaarschijnlijk niet opnieuw”
  • Locatie goed, voorzieningen over het algemeen mooi en goed onderhouden, vriendelijke service.
  • De airconditioning was niet voldoende; de kamer was te warm en kon niet worden gekoeld. Het openen van het raam had geen zin vanwege het drukke en geluidsoverlast van het verkeer; ik kon 's nachts nauwelijks slapen.

9

Niels

Jong stel
2 augustus 2025

“Mooi 5-sterrenhotel met een uitstekende locatie.”
  • De locatie is perfect voor een stedentrip naar Hamburg. De voorzieningen zijn zeer aangenaam, inclusief het zwembadgebied met service.
  • De prijzen in het hotel zijn hoog in vergelijking met Hamburg in het algemeen.

8

Sophie

Vriendengroep
31 juli 2025

“Zeer comfortabel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Geweldige spafaciliteiten.”
  • ruime kamer, comfortabel en groot bed. geweldige spa-faciliteiten.
  • Er zijn geen koffie- en theefaciliteiten op de kamer en de koffie / thee uit het restaurant was zeer prijzig. Twee flessen water - één per gast als welkomstgeschenk - zouden op prijs gesteld zijn.

10

Sergej

Zakenreiziger
31 juli 2025

“Best hotel in Hamburg”
  • everything
  • was alles 100%

10

Alexander

Zakenreiziger
30 juli 2025

“Perfect”
  • Het personeel maakt het hotel. En zij zijn het beste personeel in Hamburg. Bijzonder Lucas, een van de jongsten, de barman bij Theos, en iemand om in de hotelindustrie in de gaten te houden. Hij is fantastisch.

10

Andreea

Jong stel
30 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • Alles was geweldig, dicht bij het stadscentrum, ruime kamer, ontspannende spa-zone, gevarieerd ontbijt, uitstekende service.

10

Takane

Zakenreiziger
26 juli 2025

“Geweldig!”
  • Goede service door het personeel. Prachtige kamers.
  • Nee

9

Oleksandr

Zakenreiziger
26 juli 2025

“Uitstekend”
  • Practisch gezien alles. Het is een beetje een oude, maar het is goed.
  • Waar voor je geld zou beter kunnen zijn...

10

Frankmoffatt

Jong stel
18 juli 2025

“Nu onze nummer 1 keuze voor verblijven in Hamburg.”
  • De gehele ervaring heeft een hoge kwaliteit, geleverd door beleefd en behulpzaam personeel. De selectie van restaurants is voortreffelijk. Onze favoriet was Theo's. Live muziek in de bar 's avonds was zeer ontspannend—voornamelijk piano—en op zaterdagavond een jazzgroep. Bovendien is het niet ver van het centraal station met de taxi of slechts 5 minuten lopen van het lokale station. Er is zelfs een Avis autoverhuurkantoor in het hotel.

9

Sharon

Jong stel
17 juli 2025

“Fantastische Onderdak”
  • Geweldig grote slaapkamers die mooi schoon werden gehouden.
  • Het receptiepersoneel deed niet veel moeite, tenzij je telkens opnieuw om hulp vroeg.

2

Burak

Zakenreiziger
10 juli 2025

“vreselijk”
  • locatie
  • Er waren bouwwerkzaamheden in het hotel. Vanaf 10:00 uur was er een boormachine die boven mij aan het werk was. Ik heb de receptie vier keer gebeld om het stil te laten leggen of om mijn kamer te veranderen, maar zij zeiden telkens dat ze me binnen 10 minuten zouden terugbellen. Niemand heeft mij teruggebeld. Uiteindelijk ben ik naar de receptie gegaan en moest ik mijn best doen om hen te laten akkoord gaan met het veranderen van mijn kamer.

10

Alexander

Zakenreiziger
10 juli 2025

“Perfectie zoals gebruikelijk.”
  • Niets is te veel moeite. Het personeel, van de fantastische algemeen directeur mijnheer Takang tot de receptie, de achterzijde en de roomservice, is geweldig.
  • Alles was zoals het zou moeten zijn. We hebben alleen nog wat badjassen in maat 4XL nodig.

9

Tomer

Zakenreiziger
30 juni 2025

“Geweldig hotel. Zeer vriendelijk en attent personeel.”
  • zeer schoon grote kamers geweldig ontbijt
  • De kamer is een beetje verouderd, maar zeer comfortabel.

6

Delaram

Gezin met kinderen
12 juni 2025

“Aangenaam”
  • goede locatie en vriendelijk personeel
  • overprijsd voor de faciliteiten die zij bieden, basiskamers. Ontbijt is in orde.

10

Jessica

Jong stel
5 juni 2025

“10/10 overal: van locatie tot comfort, van eten tot mensen.”
  • Wij hebben genoten van alle details rondom het ontbijt, met regionale specialiteiten zoals krabbensalade, vlees salade en uienworst. Een geweldige keuze aan verschillende soorten broden en zoetigheden. De kamer was groot en comfortabel, en de schoonmaakdienst regelde een tijd voor het schoonmaken terwijl wij nog in de kamer waren. E-bikes waren beschikbaar tegen een redelijke vergoeding en de locatie was fantastisch. Er zijn drie verschillende restaurants en een rooftop bar. We hebben alles geprobeerd en het was heerlijk. We voelden ons echt welkom en thuis. Alles was super gemakkelijk.
  • Er waren alleen enkele problemen met de wifi voor een van ons.

9

Andrii

Zakenreiziger
4 juni 2025

“Alles was erg mooi, ik viel niet tussen de bedden, dus dat was een klein probleem. Geweldige plek om te verblijven.”
  • Locatie, service zoals gewoonlijk op het hoogste niveau. De kamer was geweldig, schoon en altijd op tijd opgeruimd.
  • Ik heb een kamer met een tweepersoonsbed geboekt en dat was het inderdaad, maar het waren twee eenpersoonsbedden die bij elkaar waren geschoven. De vloer was vrij glad, waardoor de bedden 's nachts uit elkaar konden schuiven, wat erg vervelend was. Ik zou willen dat, wanneer ik een kamer met een groot bed boek, ik daadwerkelijk een groot bed krijg en geen combinatie van twee eenpersoonsbedden.

10

Petteri

Zakenreiziger
3 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Zeer stijlvol en mooi.
  • De sauna was niet lange tijd geopend.

10

Caroline

Jong stel
1 juni 2025

“vriendelijk, welkom en mooi”
  • een van de beste accommodaties waar we ooit zijn geweest
  • alles, geen negatieve dingen

10

Saied

Zakenreiziger
15 mei 2025

“Fantastisch”
  • Gewoon perfect.
  • Daar eerder geweest.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je GRAND ELYSEE Hamburg zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van GRAND ELYSEE Hamburg via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor GRAND ELYSEE Hamburg. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in GRAND ELYSEE Hamburg.
Bij Hotels.nl kun je GRAND ELYSEE Hamburg reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in GRAND ELYSEE Hamburg, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

GRAND ELYSEE Hamburg ligt 1,6 km van het centrum van Hamburg.

GRAND ELYSEE Hamburg heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

GRAND ELYSEE Hamburg heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

GRAND ELYSEE Hamburg Heeft een eigen fitness ruimte.

GRAND ELYSEE Hamburg staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

GRAND ELYSEE Hamburg heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability