8.3
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg biedt een breed scala aan luxe en comfortabele voorzieningen, strategisch gelegen tussen Breda en Tilburg. De ruime kamers zijn uitgerust met boxspringbedden, een bad met een aparte douche, en gratis WiFi. Ontbijten kan met een uitgebreid buffet. Dit viersterrenhotel beschikt over het Toucan Health Club-complex, waar gasten gebruik kunnen maken van verwarmde binnenzwembaden, een sauna, en een Turks stoombad. Het hotel biedt een diversiteit aan culinaire ervaringen, van à la carte dineren tot zondagse brunches op het zonnige terras.

Het hotel bevindt zich gunstig voor liefhebbers van natuur en beweging, met gemakkelijke toegang tot prachtige fietspaden in de omgeving. Bovendien zijn er diverse faciliteiten beschikbaar voor zowel ontspanning als zakelijke doeleinden, waaronder een fitnesscentrum, een spa/wellnesscentrum, en uitgebreide vergader- en banketmogelijkheden. Voor gezinnen met kinderen zijn er kindvriendelijke buffetten, een speeltuin en een kinderclub. Huisdieren zijn toegestaan op aanvraag, waarmee Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg geschikt is voor een breed scala aan gasten.

Er zijn uitgebreide voorzorgsmaatregelen getroffen om de veiligheid en hygiëne van de gasten te waarborgen, zoals cashloze betaling, contactvrije in- en uitcheckprocedures en het naleven van lokale veiligheidsprotocollen. Parkeren is gratis op het terrein en er zijn voorzieningen voor elektrische voertuigen. Het hotel biedt ook extra diensten zoals fietsverhuur, een golfterrein, en toegang tot nabijgelegen wandelroutes. Met een focus op comfort en zorg, wordt een verblijf in dit hotel als veilig en plezierig ervaren.



Faciliteiten in Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Badslippers
  • Douche
  • Haardroger
  • Ligbad
  • Toiletartikelen
  • WC
  • Whirlpool
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Dvd-speler
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kitchenette
  • Kluis
  • Koelkast
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Magnetron
  • Radio
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • TV
  • Wasdroger
  • Wasmachine
Woon gedeelte
  • Broodrooster
  • Eethoek
  • Kabeltelevisie
  • Keuken
  • Strijkijzer
  • Vaatwasser
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Parkeerplaats
Entertainment
  • Casino
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Fitnessruimte
  • Massage
  • Sauna
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsverhuur
Activiteiten
  • Golfbaan
  • Speeltuin
Algemeen
  • Lift
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
Roken
  • Rokersruimte
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Lidl Heyhoef 4.8 km
  • Akkerstraat open tussen 08.00u en 18.00u 9 km
  • De Hovel 9.2 km
  • Charlottenburg 9.3 km
  • Parkeergarage Spoorzone Zwijsen 9.4 km
  • Parkeergarage Koningsplein 9.9 km
  • Parkeergarage Emmapassage 10 km
Restaurant
  • Van der Valk - Hotel Gilze Rijen 15m
  • Dynasty 822m
  • De Hof van Gilze 1 km
  • La Place 2.3 km
  • Stad Parijs 2.4 km
  • De Chinese Muur 2.8 km
  • Dining Plaza 3.1 km
  • Prise d'eau Gasterij 3.5 km
Museum
  • Dè Wascht en Strèkt 613m
  • Traditiekamer 2.9 km
  • Acht van Chaam Museum 7.8 km
  • Museum Heemerf De Schutsboom 8.7 km
  • Museum De Pont 9.1 km
  • PARK 9.4 km
  • Metropolitan Museum Tilburg 9.5 km
  • Natuurmuseum Brabant 9.5 km
Toeristische attractie
  • Schijnvliegveld De Kiek 6.5 km
  • Commando-bunker 6.5 km
  • MiG-21 9.9 km
Treinstation
  • Gilze-Rijen 3.7 km
  • Tilburg Reeshof 4.1 km
  • Tilburg Universiteit 7.5 km
  • Tilburg 9.7 km

8.3

Beoordeeld door: 1166 gasten.

10

Daren

Vriendengroep
14 juli 2025

“Het buiten verwarmde zwembad is uitstekend, het personeel is daar geweldig en behulpzaam. Een eenvoudige QR-code is alles wat vereist is.”
  • Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en doet meer dan de standaardverwachtingen om aan uw verzoeken te voldoen.
  • Een klein puntje, maar het is de moeite waard om op te merken: de gang die onze vleugel met het hoofdgebouw verbindt, is extreem warm door de zonnestraling van de ramen. Enkele raambekleding of vitrage zou dit probleem kunnen verhelpen.

8

Inga77reed

Jong stel
11 juli 2025

“Zeer goed”
  • Het water in de douche was niet warm genoeg.

10

Colin

Jong stel
5 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • De kamer was zo mooi en groter dan verwacht. Het personeel was ook heerlijk vriendelijk.

10

Lisa

Gezin met kinderen
29 juni 2025

“Heerlijk verblijf”
  • Prachtige ruime familiekamer. Modern met goede faciliteiten. Gratis parkeren en dicht bij Beekse Bergen, wat het doel van ons verblijf was. Vriendelijk personeel en een vlotte incheckprocedure.

10

Martyna

Jong stel
18 juni 2025

“Beste plek”
  • Dit is mijn favoriete plek om te ontspannen. We zijn daar al drie keer geweest en komen zeker terug. Het hotel is geweldig met heerlijk eten, echt vriendelijk personeel en een goede ontspanningsruimte met een zwembad, jacuzzi, gym, enzovoort.
  • Alles was perfect.

4

Juli

Zakenreiziger
16 juni 2025

“Het zou geweldig kunnen zijn, maar…”
  • Kan fantastisch zijn. De bediening in het restaurant was uitstekend. De kamers zijn geweldig, de bedden zijn goed, de verlichting is goed en de schakelaars zijn handig. Het eten in het restaurant is uitstekend. De shop in de foyer is geweldig, zeer handig. Het ontbijt is fantastisch, maar zoals door anderen opgemerkt, erg duur.
  • Het zou fantastisch kunnen zijn. Dit is de tweede keer dat ik hier verblijf, regelmatig hier voor werk, en ik heb behoefte aan gemakkelijke, handige en ondersteunende hulp. Het restaurantvoedsel is eigenlijk uitstekend, maar de service en de sfeer van de gebruikte ruimtes laten te wensen over. Er zijn geen USB-poorten, er ontbreekt zeep en andere benodigdheden. De voorzieningen voor het bad/douche/haren in de spa zijn problematisch; ik moet dit uit de douche in een kopje halen om het te gebruiken, wat een geweldige faciliteit verpest. De airconditioning is niet te regelen; je kunt alleen de ventilatorsnelheid instellen (hoewel het wel lijkt te koelen). De eerste keer dat ik om hulp vroeg, zeiden ze dat dit vreemd/onnatuurlijk was, maar de tweede kamer had hetzelfde probleem. De enige spiegel met behoorlijke verlichting bevindt zich achter een enorme wastafel, wat het moeilijk maakt om te gebruiken. Het is een druk hotel met geluidsoverlast van omliggende kamers op balkons, wat te verwachten is, maar het moet in overweging worden genomen voor lichte slapers. Mijn kamer, hoewel op de tweede dag opgemaakt, had een slordig bed en de badkamer was niet schoongemaakt. Ik heb gevraagd om een kamer boven de begane grond en kreeg een kamer op de begane grond met een ontgrendelde Franse deur, wat een serieus veiligheidsprobleem is. We arriveerden om 22.00 uur en kregen te horen dat er geen eten beschikbaar was, behalve pizza vanuit de foyerwinkel. Toen we doorgingen, waren er snacks beschikbaar. Op de tweede nacht kregen we te horen dat we niet gereserveerd hadden voor het restaurant (dat was ons niet verteld), en kregen we met tegenzin een tafel in de gang, terwijl er veel beschikbare tafels binnen het servicegebied waren. Op de derde nacht wilde ik om 21.00 uur buiten zitten (30 graden) voor een drankje, maar kreeg te horen “nee”. Toen ik vroeg naar de tuin achter het restaurant, kreeg ik ook “nee” te horen. Bij de bar werd gezegd dat deze gesloten was, waardoor we gedwongen werden om in de gangachtige zithoek te zitten - dit was niet wat we wilden. Ik begrijp dat het hotel misschien niet volgeboekt is en weinig personeel heeft, maar dit was echt jammer en leek zich meer te richten op het gemak van het personeel dan op het plezier van de klanten. Ze rekenen vooraf, maar bieden geen mogelijkheid voor creditcardbetalingen of vragen of je dat wilt, waardoor je elke keer moet betalen of naar de receptie moet voor ontbijt, drankjes, enz. - er is geen samenhang in de efficiëntie.

9

Remco

Zakenreiziger
10 juni 2025

“Uitstekend”
  • 07:00 is een vrij late tijd om de ochtendgymnastiek te beginnen.

10

Saeed

Gezin met kinderen
27 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Geweldige plek om te ontspannen, mooie zwembaden en fitnessruimte.
  • Ik had gewild dat er meer restaurantopties in de omgeving waren.

10

Jakau

Jong stel
25 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Kamer met infraroodsauna en massagebad, uitstekend ontbijt,

6

Mona

Zakenreiziger
23 april 2025

“Aangenaam”
  • Buiten spa
  • Onvriendelijk personeel bij de receptie.

3

Brittanyhaantjes

Gezin met kinderen
19 april 2025

“Het personeel was zo onvriendelijk dat het de gehele ervaring van het weekend overschaduwde. De kamer had problemen.”
  • Het algehele ontwerp en de voorzieningen voldeden aan de verwachtingen. Het ontbijt had een goede variëteit en de voedselkwaliteit was zeer goed.
  • Personeel. Het personeel bij Van Der Valk heeft ons soms een onwelkom gevoel gegeven. Dit is de horecasector en het merendeel van de tijd was het personeel onvriendelijk. De reden dat ik deze beoordeling schrijf, is vanwege de service die we op de eerste nacht ontvingen. De floormanager in het restaurant was onvriendelijk bij het begroeten van ons en de serveerster was de slechtste gastvrouw die ik ooit heb ervaren. Gelukkig werd ze vervangen en hebben haar collega's de avond gered. Een van de twee kamers die we gereserveerd hadden, was zo stoffig dat dit een ernstige sinusreactie veroorzaakte bij beide gasten met wie we reisden. Bij nadere inspectie waren de gordijnen bedekt met stof. Zodra we het hotel verlieten, verbeterde het ongemak vrijwel onmiddellijk. Bovendien maakte het interne verwarmingssysteem om 6 uur 's ochtends een luid en continu geluid. Dit was waarschijnlijk het gevolg van de uitzetting en samentrekking van de leidingen door de warmte, wat ons wakker maakte voor zonsopgang. Ik kon niet meer in slaap vallen, en zo begon mijn laatste ochtend. Ten slotte functioneerde de touchpad-console niet naar behoren in beide kamers, wat resulteerde in het onvermogen om restaurantreserveringen en roomservice te regelen. Helaas waren er zoveel negatieve punten dat we niet weer bij Van Der Valk zouden verblijven.

9

Ivan

Alleenreiziger
13 april 2025

“Een beetje buiten de locatie - maar geweldige mensen en goede faciliteiten.”
  • Niet slecht SPA.

8

Andrew

Groepsreizigers
10 april 2025

“goede locatie, goed eten”
  • Schoon zoals gewoonlijk, een beetje aan de prijzige kant, maar de extra kosten waard.
  • niets

7

Daniela

Alleenreiziger
3 april 2025

“ Goed hotel”
  • Grootte van de kamer, privacy, terras.
  • Schoon in de kamer

8

Anonymous

Jong stel
25 maart 2025

“Zeer goed”
  • Schoon en opgeruimd, mooie kamers, uitstekend badkamer.
  • De airconditioning zou veel beter kunnen zijn.

8

Richard

Zakenreiziger
19 maart 2025

“Zeer goed”
  • Het ontbijt was niet zo goed als gebruikelijk. Minder keuze.

9

John

Jong stel
13 maart 2025

“Bijna perfect”
  • Het was een beetje verwarrend waar alles zich bevond, maar het eten was goed.
  • Privéparkeergelegenheid dichter bij de duurdere kamers. Mijn auto is veel waard, maar ik moest hem aan de andere kant van het terrein parkeren. Als je zoveel voor een kamer betaalt, zou je de mogelijkheid moeten hebben om dicht bij je kamer te parkeren.

10

Neil

Zakenreiziger
1 maart 2025

“Zeer aangenaam”
  • Zeer vriendelijk en efficiënt personeel overal.
  • Het ontbijt was een beetje teleurstellend, er was een gebrek aan warme keuzes.

8

Tom

Jong stel
18 februari 2025

“Zeer goed”
  • Onze kamer was zeer ruim, de badkamer was uitstekend. We hadden een spabadhuis en een regendouche, beiden waren geweldig. De locatie van het hotel was prettig, het personeel was vriendelijk en we hoefden niet lang te wachten op ons eten.
  • Het ontbijtbuffet was een beetje teleurstellend omdat er niet zoveel keuze was als we gewend zijn bij Van der Valk hotels. De kwaliteit van het voedsel was ook niet bijzonder goed, maar het was alsnog acceptabel.

10

Carek85

Jong stel
23 januari 2025

“Uitzonderlijk”
  • Alles
  • De koelkast werkte niet in de kamer. En het bad was niet bepaald schoon.

9

Laurence

Zakenreiziger
23 januari 2025

“1 nacht voor nabijheid van de vergadering de volgende dag.”
  • mooie locatie
  • na

2

Krzysztof

Jong stel
5 januari 2025

“Nooit meer, het ergste hotel waar ik ooit ben geweest.”
  • niets
  • Geen veganistisch voedsel, kamers zijn vies.

1

Zakia

Zakenreiziger
2 januari 2025

“Bad”
  • locatie
  • zeer stoffig, ik kon mensen in hun kamers horen terwijl ik in mijn kamer was. mensen die in de gang lopen. extreem slechte isolatie. Slechte service, niemand helpt je met de bagage. Ik had voor 5 nachten geboekt, maar ben na 2 nachten naar een ander hotel gegaan. verschrikkelijk!

8

Cathy

Zakenreiziger
21 december 2024

“Zeer goed”
  • Flesjes water op de kamer zouden mijn verblijf hebben verbeterd.

7

Chauhan

Gezin met kinderen
18 december 2024

“Over het algemeen goed!”
  • De kamers waren te duur, gezien de prijs-kwaliteitverhouding. Hoewel sommige medewerkers vriendelijk waren, zouden anderen behoefte hebben aan verdere training in klantbehandeling en -relatie.

9

Mona

Zakenreiziger
7 december 2024

“geweldige prijs-kwaliteitverhouding - de faciliteiten zijn fantastisch - het enige nadeel is de onvriendelijke medewerkers.”
  • prachtige spa - zeer comfortabele en ruime kamer - ik had een spabad in mijn badkamer - het buitenzwembad, de sauna, de jacuzzi en het stoombad zijn geweldig, zelfs in de winter wanneer het koud is, kun je nog steeds genieten van de buitenjacuzzi die 42 graden Celsius is - er is ook een binnenzwembad met een binnen-spa, zodat je kunt kiezen tussen de buiten- en binnen-spa - al deze faciliteiten zijn gratis - er zijn ook goede massage- en spabehandelingen die aan ieders behoeften voldoen - hoewel ik op een zakenreis was, was het geweldig om van al deze faciliteiten te genieten - de dinertarieven zijn redelijk, het ontbijt is duur - ik wil u informeren dat dit hotel groot is en verschillende vleugels heeft: basic, superior, royal en ik denk nog een paar meer - geweldige locatie, niet te ver van mijn bedrijf.
  • Het enige nadeel van dit hotel is de vriendelijkheid van het personeel, vooral bij de receptie. Deze dames lijken niet te weten wat glimlachen betekent en begrijpen niet hoe ze klantvriendelijk moeten zijn; ze zijn zeer onvriendelijk. Dit is jammer voor zo'n mooi hotel met al deze geweldige faciliteiten. Ik zou aanraden een betere groep personeel aan te stellen, vooral bij de receptie.

10

Ahtil

Jong stel
24 november 2024

“Uitzonderlijk”
  • Het ontbijt was geweldig! En het barpersoneel op de eerste etage was zeer vriendelijk en behulpzaam.

10

Anke

Gezin met kinderen
23 november 2024

“spectaculair”
  • spectaculaire kamer met een grote jacuzzi
  • Geen tafels meer beschikbaar in het restaurant. Misschien hadden ze prioriteit moeten geven aan hotelgasten.

8

Daniel

Vriendengroep
18 november 2024

“Zeer goed”
  • Gastvrijheid en locatie
  • Geen wifi.

8

Monique

Jong stel
18 november 2024

“Zeer goed”
  • Het bed
  • Dat de roomservice niet naar de kamer kon bezorgen.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg.
Bij Hotels.nl kun je Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg ligt 644 meter van het centrum van Gilze.

Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg Heeft een eigen fitness ruimte.

Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Van der Valk Hotel Gilze-Tilburg heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.