8.7
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Cityden Stadshart

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Cityden Stadshart is een uitstekend aparthotel gelegen in Amstelveen, Nederland. Het hotel scoort 8.7 uit 10 op basis van 1280 beoordelingen, wat getuigt van de hoogwaardige diensten en faciliteiten die het biedt. De accommodatie is ontworpen volgens Feng Shui-principes, wat de gasten een harmonieuze en rustgevende omgeving biedt. De ruime appartementen zijn uitgerust met volledig ingerichte keukens en regendouches, ideaal voor zowel korte als lange verblijven. Tot de moderne voorzieningen behoren een fitnessruimte en een sauna, en er is gratis WiFi beschikbaar in het hele pand voor optimaal gemak.

Cityden Stadshart biedt een scala aan eetgelegenheden met Lucia’s Restaurant, dat mediterrane gerechten serveert, en de exclusieve Chef’s Table voor een unieke eetervaring. Voor dagelijkse benodigdheden kunnen gasten terecht in de handige minimarkt ter plaatse. Hoewel er geen parkeerfaciliteiten beschikbaar zijn, is het eenvoudig om Amsterdam en de groene omgeving van Amstelveen te verkennen met de fietsverhuurservice van het hotel. Deze locatie biedt zo een fijne balans tussen stedelijke toegankelijkheid en natuurlijke rust.

Voor families en zakenreizigers zijn er diverse faciliteiten zoals gezinskamers, een wasdienst, en vergader- en banketruimtes. Veiligheid en hygiëne staan voorop met maatregelen als contactloze in- en uitcheckmogelijkheden, hand desinfectie in gemeenschappelijke ruimtes, en strikte schoonmaakprotocollen. Het hotel accepteert gasten van alle leeftijden, waarbij kinderen tot en met 2 jaar tegen een gereduceerd tarief kunnen verblijven. Hoewel huisdieren niet zijn toegestaan, zorgt het hotel voor een veilige en toegankelijke ruimte voor alle gasten, inclusief faciliteiten voor mindervaliden.



Faciliteiten in Cityden Stadshart

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Ligbad
  • Toiletartikelen
  • Toiletbeugel
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Magnetron
  • Radio
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Strijkvoorzieningen
  • TV
  • Wasdroger
  • Wasmachine
Woon gedeelte
  • Eethoek
  • Kabeltelevisie
  • Keuken
  • Oven
  • Strijkijzer
  • Vaatwasser
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
  • Sauna
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
Diensten algemeen
  • Winkels in het hotel

In de omgeving

Parkeergarage
  • Q-Park Stadsplein 697m
  • Oude Karselaan 2.2 km
  • Willem van Weldammelaan 3.1 km
  • Gelderlandplein P2 3.2 km
  • P1 VUmc 3.6 km
  • Nieuwemeerlaan 3.8 km
  • Weekend P+R VUmc 3.8 km
  • P2 VUmc / P+R Transferium VU MC 3.9 km
Restaurant
  • Amber Garden 18m
  • Lucia's 32m
  • Kokusai 165m
  • Indian Street Food & Co 342m
  • The Indian Kitchen 348m
  • Kaya 350m
  • Tanuki 435m
  • New Peking City 523m
Museum
  • Museum Jan 1.5 km
  • Historisch Museum Ouder-Amstel 2.4 km
  • Bilderdijk Museum 3.6 km
  • Museum De Dageraad 5.7 km
  • Open Space Contemporary Museum 5.8 km
  • Youseum 6 km
  • Museum Vrolik 6.3 km
  • Moco Museum 6.4 km
Toeristische attractie
  • Rembrandt Hoeve 3.2 km
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 3.2 km
  • Clara Maria 4.5 km
  • Olympiahuis 4.8 km
  • GlowGolf 6.2 km
  • Amsterdam canal cruises 6.4 km
  • Blue Boat 6.7 km
  • Blue Boat 6.7 km
Treinstation
  • Amstelveenseweg 4.1 km
  • Amsterdam Zuid 4.1 km
  • Zuid 4.1 km
  • Amsterdam RAI 4.1 km
  • Station RAI 4.2 km
  • Europaplein 4.6 km
  • Overamstel 4.7 km
  • Van der Madeweg 5.2 km

8.7

Beoordeeld door: 1359 gasten.

7

Firoz

Gezin met kinderen
27 mei 2025

“Goed”
  • Het was goed, maar de tijd voor het ontbijt was kort.

10

Krisztina

Gezin met kinderen
24 mei 2025

“Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding!”
  • Rustige, stille buurt, zeer goede verbindingen van/naar de luchthaven en het stadscentrum, vriendelijk personeel. Het appartement kwam overeen met de foto's en de beschrijving.
  • Schoonmaak en het vervangen van handdoeken zijn niet automatisch en dienen apart aangevraagd te worden, wat niet duidelijk was uit de informatie in de kamer. Het personeel heeft de situatie echter opgelost.

7

Suliman

Gezin met kinderen
13 mei 2025

“Goed”
  • Alles was perfect, de kamer en faciliteiten waren uitstekend en de locatie was op 20 minuten van de luchthaven. Het was ook dicht bij de P R arena, waardoor je soepel met de trein het AMS centraal station kon bereiken.
  • Het hotel heeft geen parkeergelegenheid, dus moet u veel betalen, namelijk 18 euro per 4 uur.

10

Christy

Groepsreizigers
5 mei 2025

“We hebben ervan genoten - echt onder de indruk.”
  • Geweldige locatie buiten het stadscentrum, maar gemakkelijk bereikbaar via het openbaar vervoer. Mooi appartement - fantastisch badkamervoorzieningen, keukenfaciliteiten voor eenvoudige voedselbereiding zijn echt goed. Geweldig restaurant op het terrein. Zeer comfortabele bedden, zelfs de slaapbank.
  • Niets - het is een behoorlijk geweldige plek.

8

Ana

Gezin met kinderen
1 mei 2025

“Prachtig Amstelveen”
  • Locatie, personeel en sfeer zijn gewoon uitzonderlijk! Amstelveen is zo mooi en rustig. Het gebouw is prachtig, met een geweldig interieurdesign en een tuin!
  • het hotel is erg duur, vooral het ontbijt en de fietsverhuur :(

5

Wasili

Zakenreiziger
30 april 2025

“Gemiddeld”
  • Modern hotel in een rustige buurt.
  • Ik ontving ongeveer twintig e-mails voor mijn aankomst om me te laten weten dat ik een reservering had gemaakt en dat ik zou moeten inchecken. Ik begrijp niet waarom er zoveel e-mails verzonden moeten worden. Het inchecken was op zijn best amateuristisch. Mij werd verteld dat ze €50 op mijn creditcard moesten blokkeren als borg. Ik vroeg hen te bevestigen of dit een pre-autorisatie of een daadwerkelijke betaling was. Mij werd verteld dat het slechts een pre-autorisatie was. Tot mijn verbazing ontving ik een bericht van mijn creditcardmaatschappij dat er een betaling was gedaan. Aangezien ik niet in de EU woon, is mijn kaart in een buitenlandse valuta en moest ik conversiekosten betalen over dat bedrag. Aangezien ik na mijn klacht slechts een gedeeltelijke terugbetaling ontving, moet ik nog steeds de conversiekosten over het volledige bedrag betalen. Belachelijk, en de meer senior persoon aan de receptie was noch vriendelijk, noch behulpzaam. Ik heb tijdens een eerder verblijf met hem te maken gehad en hij had toen ook al een probleem met zijn houding. De stopcontacten aan de rechterkant van mijn bed waren ook los, wat een veiligheidsrisico kan vormen.

8

Cliff

Jong stel
26 april 2025

“Zeer goed”
  • Had eerlijk advies kunnen geven over hoe je van de luchthaven naar het appartement kunt komen. Het is zo eenvoudig als de bus nummer 300 naar station Oranjebaan te nemen en daar 5 minuten te lopen. Ik heb voorafgaand aan mijn vlucht geïnformeerd en kreeg het advies om een taxi te nemen.

7

Artur

Gezin met kinderen
24 april 2025

“Goed”
  • Mooi appartement, goed uitgerust. De beschikbaarheid van de fitnessruimte was ook een goed punt.
  • Het ontbijt was pover, beslist niet de prijs waard. De roerei smaakten alsof ze van bewerkte eieren waren, niet van verse, en werden lauw geserveerd. Ook de pannenkoeken waren niet vers. Het glutenvrije brood dat een van ons werd aangeboden, arriveerde nauwelijks ontdooid en was nog steeds steenkoud. We hebben de volledige verblijfskosten voor vier dagen van tevoren betaald, maar na de eerste poging besloot het merendeel van de familie om niet meer te ontbijten, en we zijn uiteindelijk toch zelf gaan koken.

8

Sushil

Gezin met kinderen
24 april 2025

“Zeer goed”
  • De douchedeur lekte en er was water op de vloer van de badkamer. Er was ook een slechte geur die, volgens het personeel, te wijten was aan een "tijdelijke situatie met de leidingen", en het lijkt erop dat meerdere gasten hierover klachten hadden.

10

Lucy

Zakenreiziger
18 april 2025

“Geweldig zoals altijd, Cityden Stadshart is een verborgen juweeltje in Amstelveen.”
  • Ik verblijf hier regelmatig vanwege de uitstekende service, het vriendelijke personeel, de goede locatie en de voorzieningen die in de kamer worden aangeboden. Het hotel is gunstig gelegen, dicht bij de bushalte van lijn 300, die je snel naar luchthaven Schiphol brengt, en de tramlijn 5, die je naar het centrum van Amsterdam brengt.

9

Mario

Zakenreiziger
18 april 2025

“perfecte serviced appartement voor gezinnen”
  • netheid, personeel zeer vriendelijk en altijd beschikbaar
  • De wasmachine in het appartement werkte nog steeds niet na een verblijf van drie weken.

8

Markus

Zakenreiziger
15 april 2025

“In orde.”
  • Vriendelijk personeel
  • Moeilijke toegang tot de kast

7

Kentaro

Zakenreiziger
14 april 2025

“Goed”
  • Voedsel
  • De douche is ongemakkelijk omdat het water de toiletruimte uitstroomt.

9

Zbyněk

Jong stel
9 april 2025

“Uitstekend”
  • Modern gebouw in een rustige buurt, schone en goed uitgeruste kamers met keuken, airconditioning en koffiezetapparaat. Jong, altijd lachend en zeer behulpzaam personeel. We waren een beetje verrast dat het ontbijt niet in de vorm van een typisch hotelbuffet was, maar het ontbijtaanbod was rijk en het eten heerlijk. Het hotel ligt aan de rand van de stad, maar de verbinding met het stadscentrum per tram (+ 1 overstap naar de metro) is snel en frequent. Fijne verblijf!
  • Het water dat door de leidingen van de douches in de andere kamers stroomde, was erg luid, maar je kunt ermee leven. ;)

5

Sonali

Gezin met kinderen
3 april 2025

“Voldoende”
  • De kamer was te klein voor de hoge prijs. Er was geen service en de mensen in het hotel waren zeer met zichzelf bezig.

9

Pallav

Jong stel
2 april 2025

“Uitstekende locatie, zeer vriendelijke staf. Comfortabele kamers en het is geweldig om keukenfaciliteiten te hebben.”
  • Uitstekende locatie, zeer vriendelijk personeel. Comfortabele kamers en het is geweldig om keukenfaciliteiten in de kamer te hebben.

10

Sumina

Jong stel
28 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • De kamer was prachtig en zeer ruim, met uitstekende voorzieningen. Het is een rustige locatie met een aantal mooie restaurants in de buurt. Dichtbij een winkelcentrum en vervoersmogelijkheden. Vriendelijk personeel.
  • Ik zou niet zeggen dat ik het niet leuk vond. Het was voor ons geen probleem, maar misschien voor anderen wel. Als je dicht bij het centrale gebied van Amsterdam wilt zijn, dien je met de tram ongeveer 30-35 minuten naar het centrum te reizen. De tramhalte is minder dan 5 minuten lopen van het hotel, dus het stoorde ons niet. Bovendien ben je dichtbij luchthaven Schiphol - ongeveer 10-15 minuten.

10

Gemm

Jong stel
25 maart 2025

“Een thuis weg van huis.”
  • Precies zoals het op de foto's leek, rustige locatie maar uitstekende vervoersverbindingen, het personeel was erg vriendelijk. De kamer was erg goed ingericht met een vaatwasser en wasmachine!
  • Het enige wat ik kon vermelden was dat we geen strijkijzer in onze kamer konden vinden, maar ik heb er vertrouwen in dat het personeel er een had kunnen bieden als we erom hadden gevraagd.

10

Badr

Gezin met kinderen
24 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • De locatie was uitstekend, rustig en dichtbij een voortreffelijk winkelcentrum. De schoonmaak was voortreffelijk. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.
  • Alles is uitmuntend, ik raad deze accommodatie ten zeerste aan al mijn vrienden aan. En ik zal bij mijn volgende bezoek opnieuw in deze accommodatie verblijven.

10

Annemarie

Jong stel
22 maart 2025

“Geweldige rustige locatie met comfortabele bedden.”
  • Comfortabel bed. Dichtbij bus of tramlijn 5. Gemakkelijke wandeling naar de bushalte voor bus 300 naar de luchthaven. Amstelveense winkels in de buurt. Het Indiase streetfoodcafé is een bezoek waard.

8

Aleksandra

Gezin met kinderen
20 maart 2025

“Zeer goed”
  • Locatie
  • Schoonheid

8

Doğukan

Zakenreiziger
19 maart 2025

“Behulpzaam personeel, geweldige locatie.”
  • Comfortabele bedden, geweldige locatie.
  • Het zou beter zijn als het ontbijt in buffetstijl werd aangeboden.

8

Daryna

Jong stel
13 maart 2025

“Zeer goed”
  • Het ontwerp is zo mooi! Comfortabel bed en douche. Ik hou van de vaatwasser in het appartement.
  • Geen wifi in het appartement of slecht signaal.

7

Marat

Jong stel
12 maart 2025

“Goed”
  • - 1-slaapkamer appartement - Met een keuken. - Met een wasmachine (gecombineerd met een droger). - Met een strijkijzer en strijkplank in het appartement. - Een tramhalte is heel dichtbij. - Veel winkels op loopafstand. - Uitstekend bed.
  • - Ik kan niet spreken over de andere appartementen, maar wij hadden een deur naar het naastgelegen appartement in onze woonkamer (samengevoegd met de keuken). Het zou acceptabel zijn als deze geluidsdicht en afgedicht is. - We hoorden alles en roken sigaretten van de buren door de deur. - De receptie heeft niets gedaan met onze klacht over de rook (het is niet toegestaan om te roken in het hotel). - Er was een zwakke verlichting in het appartement (dit is een veelvoorkomend probleem in Nederland). - De stoelen in het appartement zijn prima tot je vanuit het appartement moet werken en lange uren moet zitten. - De airconditioning is centraal geregeld en werkt op een vreemde manier. Deze schakelt zich zonder duidelijke reden in en uit midden in de nacht. - De watertemperatuur van de keukenkraan is onvoorspelbaar (ofwel zeer heet ofwel zeer koud met dezelfde hendelpositie).

8

Vittoriacovaliu

Jong stel
10 maart 2025

“Uitstekend verblijf”
  • Comfortabele, schone en ruime kamer, vriendelijk personeel. Locatie gemakkelijk bereikbaar vanaf het centrum van Amsterdam per tram. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Rustige locatie. Keuken voorzien van alle benodigde keukengerei, maar houd er rekening mee dat, als u van plan bent om te koken, u kruiden, olie, enzovoort moet aanschaffen. De kamer beschikt over een Nespresso-koffiezetapparaat.
  • Ik kan de airconditioning in de kamer niet uitschakelen. Hoewel de centrale eenheid was uitgeschakeld, schakelde deze automatisch weer in na een paar minuten. Er waren slechts 2 Nespresso-pads in de kamer beschikbaar (bij een verblijf van 4 nachten), maar toen ik vroeg om enkele extra pads, werd mij verteld dat ik deze moest kopen in de winkel bij de receptie. Ik begrijp dat ze gasten geen onbeperkte thee/koffie kunnen bieden, maar het zou fijn zijn om tenminste 1 per dag per gast te hebben.

9

Altan

Zakenreiziger
7 maart 2025

“Uitstekend”
  • Mooi ingericht en een comfortabel bed en matras. De kussens waren echter niet zo goed. Er is een klein winkeltje beneden voor de essentiële benodigdheden en een gezellige bar bij de receptie. Het is modern en knus en het personeel was zeer vriendelijk.
  • De bar sluit om 23.00 uur.

6

Charles

Jong stel
5 maart 2025

“Aangenaam”
  • Uitstekende locatie Veel ruimte Goede douche
  • Ontbijt werd niet gebruikt omdat het om 10.00 uur sloot, wat te vroeg is. Voor 37 euro voor een stel is het bovendien geen goede waarde, aangezien je alleen uit bepaalde secties kon kiezen... en er geen koffie bijgevuld werd. Dit zou slecht waar voor je geld zijn geweest. We hebben eten afgehaald bij nabijgelegen winkels.

10

Dharmista

Jong stel
2 maart 2025

“geweldig personeel dat verder gaat dan verwacht om je gelukkig te laten voelen. Ik zal zeker opnieuw naar het BL komen en zal daar zeker verblijven.”
  • geweldige locatie en prachtige kamers met alle voorzieningen die je nodig hebt tijdens een vakantie. Ik wou dat er nog een paar extra koffiepads waren, want ik hou van mijn koffie, maar dat is gewoon mijn persoonlijke smaak.
  • Ik denk niet dat ik iets over het hotel kan aanmerken.

9

Bartosz

Zakenreiziger
2 maart 2025

“Ik kom zeker terug.”
  • Het ontbijt was voor de prijs die we betaalden niet zo uitgebreid, maar wel heerlijk.

10

Dharmista

Zakenreiziger
1 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • locatie
  • een beetje duur

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.