8.4
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Hyatt Regency Amsterdam

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Hyatt Regency Amsterdam biedt hoogwaardige accommodatie in het centrum van Amsterdam, op een strategische locatie aan de Sarphatistraat. Het hotel beschikt over 211 kamers en suites die zijn geïnspireerd door botanische elementen, wat bijdraagt aan zowel luxe als een kalmerende omgeving. De ruime kamers behoren tot de grootste in de stad, wat ongekend comfort en gemak biedt voor zowel zakelijke reizigers als toeristen. De faciliteiten omvatten onder andere een modern fitnesscentrum, een sauna, en een uitgebreid wellnesscentrum, waarmee gasten een brede waaier aan ontspanningsmogelijkheden ter beschikking hebben.

Het hotel is uitstekend geschikt voor zakelijke bijeenkomsten, evenementen en conferenties, met vijf moderne vergaderruimtes die zijn ontworpen vanuit een duurzame en botanische inspiratie. Hierdoor wordt iedere bijeenkomst in een unieke setting gehouden. Zakelijke gasten profiteren verder van diensten als high-speed internet, een business center en audiovisuele ondersteuning, wat bijdraagt aan een soepele en professionele vergaderervaring. Hyatt Regency Amsterdam biedt ook een scala aan eetgelegenheden, met als hoogtepunt het Mama Makan Indonesian Restaurant & Bar, waar gasten kunnen genieten van authentieke Indonesische gerechten zonder het hotel te hoeven verlaten.

Naast de interne faciliteiten, biedt de locatie van het hotel gemakkelijke toegang tot diverse culturele en historische bezienswaardigheden in Amsterdam, zoals de Grachten en het Artis Koninklijk Zoölogisch Genootschap. Het hotel voorziet verder in fietsverhuur, ideaal om de stad op een typisch Nederlandse wijze te verkennen. Voor gasten die met de auto reizen, is er privéparkeerplaats beschikbaar tegen een dagelijkse vergoeding. Hyatt Regency Amsterdam onderscheidt zich door een sterke focus op zowel luxe als duurzaamheid, wat een aantrekkelijk verblijf garandeert voor ieder type gast.



Faciliteiten in Hyatt Regency Amsterdam

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Badslippers
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • Ligbad
  • Toiletartikelen
  • Toiletbeugel
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Kabeltelevisie
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
  • Valet parkeren
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
  • Massage
  • Sauna
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers

In de omgeving

Parkeergarage
  • Q-Park Centrum Oost 335m
  • Ooster-parking 467m
  • Muziektheater (Opera house) 888m
  • Waterlooplein 959m
  • The Bank 1 km
  • Vomar 1.2 km
  • Parkbee Cruquiusstraat 1.4 km
  • Heinekenplein 1.4 km
Restaurant
  • Mama Makan 31m
  • Cantina Caliente 87m
  • Agora (mensa) 199m
  • Oleg Pelmeni Bar 225m
  • Aguada 231m
  • Marits 303m
  • Sushi Fanatics 310m
  • STAN&CO 321m
Museum
  • Het Groote Museum 493m
  • Hollandsche Schouwburg 517m
  • National Holocaust Museum 566m
  • Micropia 571m
  • Verzetsmuseum 668m
  • Wereldmuseum Junior 724m
  • Amsterdam Museum 749m
  • Wereldmuseum Amsterdam 751m
Toeristische attractie
  • Pride 691m
  • Kraan Entrepotdok 752m
  • Gassan Diamonds 1 km
  • Glow Golf 1 km
  • Waterloopleinmarkt 1 km
  • Zuiderkerkstoren 1.3 km
  • Rondvaart Canal 1.3 km
  • Oost-Indisch Huis 1.4 km
Treinstation
  • Wibautstraat 816m
  • Nieuwmarkt 1.3 km
  • Amsterdam Muiderpoort 1.3 km
  • Vijzelgracht 1.4 km
  • De Pijp 1.7 km
  • Amsterdam Amstel 1.8 km
  • Centraal Station 1.9 km
  • Amsterdam Centraal 2 km

8.4

Beoordeeld door: 2669 gasten.

8

Fiona

Gezin met kinderen
7 juni 2025

“Zeer goed”
  • Het restaurant was gesloten op Valentijnsavond, de reden voor onze reis, en er was alleen gemeenschappelijk dineren aan een grote tafel beschikbaar. Dit was niet ideaal met een 1-jarige of zeer romantisch om het diner te delen met vreemden.

8

Amit

Gezin met kinderen
3 juni 2025

“Zeer goed”
  • Het hotel was schoon en comfortabel en is gunstig gelegen op 20 minuten van alle belangrijke bezienswaardigheden. De tramhalte is op 2 minuten loopafstand.
  • De interactie met het personeel gedurende het ontbijt verliep gedurende alle drie de dagen niet soepel. Ik denk dat ze te veel zaken om te bestellen aan tafel hebben gelaten, waardoor het personeel overweldigd raakt tijdens drukke momenten.

6

Joseph

Jong stel
23 mei 2025

“een beetje teleurgesteld in Hyatt”
  • goede locatie - de kamer was schoon, maar niet goed voorzien tijdens ons verblijf.
  • De kamer die oorspronkelijk voor ons was gereserveerd, was weggegeven. Toen ik de manager hierover vroeg, zei hij dat hij er niets aan kon doen, nadat we enkele uren op de kamer hadden gewacht. Ik vroeg de receptie om een paar koffiepakjes omdat we er geen hadden; een uur later moest ik opnieuw naar de receptie gaan om opnieuw te vragen, waarna ik nog eens 20 minuten moest wachten.

10

Chris

Gezin met kinderen
22 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het is een geweldig hotel. Ik verblijf daar altijd als ik in Amsterdam ben, iets weg van de toeristen maar dicht genoeg bij alle musea en bezienswaardigheden. Bij mooi weer is wandelen een absolute vreugde. Het hotel is fantastisch. Alles wat nodig is voor een verblijf van een paar dagen... Van het ontbijt tot de lounge op de tweede verdieping, alles is van topkwaliteit.

8

Mat

Jong stel
22 mei 2025

“Geweldig modern hotel, dicht bij vele voorzieningen.”
  • Geweldige locatie, dicht bij veel brasserieën, metro en kanalen. De kamer was stil, hoewel deze aan de straatzijde lag. Zeer schoon en modern.
  • De WiFi was niet geweldig. Het bargebied is relatief klein.

10

Ann

Vriendengroep
22 mei 2025

“Een fabuleus hotel in Amsterdam.”
  • moderne faciliteiten op een goede locatie. vriendelijk en behulpzaam personeel en niets was te veel moeite. Ik hield van het groene thema met alle planten overal, het was een thuis ver van huis.
  • Mijn bed had comfortabeler kunnen zijn, maar ik verbleef in een twee- persoonskamer.

8

Radu

Jong stel
21 mei 2025

“Zeer goed”
  • Kamers waren comfortabel.
  • De airconditioning was defect. We hebben gevraagd om een andere kamer, maar dit werd geweigerd. De enige oplossing die het personeel voorstelde, was om de airco met tape af te plakken.

10

Fatma

Gezin met kinderen
20 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Heerlijke schone, comfortabele kamers met geweldige inloopdouches. Ook een fantastisch ontbijt. Zeer dicht bij de metro- en tramhaltes, of een gemakkelijke wandeling vanaf het centrum. Ik zou hier zeker weer verblijven.

7

Reshaan

Zakenreiziger
18 mei 2025

“Hoewel we een prettig verblijf hebben gehad, vonden we dat de service voor een 5-sterrenhotel te wensen overliet.”
  • Uitstekende locatie - goede nabijheid van tramverbindingen en dicht bij het stadscentrum. Schone en moderne faciliteiten - zowel op de kamer als buiten. De Regency club was prettig voor de kleine - altijd behoefte aan snacks.
  • Mijn gezin en ik (familie van 3) hadden een verblijf van 3 nachten geboekt in een Regency Club kamer. Echter, toen we naar het ontbijt kwamen, werd ons verteld dat onze reservering GEEN ontbijt omvatte en we werden weggestuurd - we hebben zelf ontbijt geregeld. Op de laatste dag, toen we verder vroegen, werd ons verteld dat onze reservering inderdaad ontbijt omvatte - feitelijk hadden we betaald voor een dienst en product dat we niet hebben ontvangen. We hebben nog steeds de volle prijs betaald. Op onze tweede dag werd onze kamer niet schoongemaakt - we moesten rond 17.00 uur bellen om de schoonmaakdienst te herinneren.

10

Nada

Gezin met kinderen
17 mei 2025

“uitstekend”
  • Over het algemeen was alles uitstekend.
  • De receptiemedewerkster die mijn incheckproces verzorgde, was zeer onbeleefd en kwaad, en haar stem was luid en uitdagend. Ze liet me meer dan een half uur wachten terwijl ze worstelde met mijn boeking, hoewel ik haar alle benodigde informatie gaf. Ze leek niet te begrijpen dat ik de ambassadeursuite had geboekt, en weigerde me in te checken.

10

Estelle

Jong stel
16 mei 2025

“Geweldig hotel, schone kamers, comfortabele bedden.”
  • Onze suite was ruim, schoon, had een comfortabel bed en bood alle faciliteiten die nodig zijn voor een kort verblijf. We hadden toegang tot de executive lounge. In de kamer waren gratis fruit, chocolade en wijn beschikbaar. Het ontbijt was goed met veel keuze en de bar en de pooltafel waren geweldig.
  • De tafels staan tijdens het ontbijt erg dicht bij elkaar, waardoor er weinig privacy is. We kregen geen menu aangeboden en koffie werd maar één keer aangeboden bij het naar de tafel worden gebracht. De executive lounge kan beter worden gepromoot; in de informatie over de kamer staat dat er koffie, frisdranken en snacks beschikbaar zijn. Er staat echter niet vermeld dat deze open is voor ontbijt en dat er 's avonds alcohol beschikbaar is. Er is geen minibar; de koelkast die zich in de kamer bevond, was daadwerkelijk op slot. Een minibar zou standaard moeten zijn in eenupgrade suite.

8

Armen

Jong stel
15 mei 2025

“Gezellig en modern hotel”
  • Schone en groene hotel met vriendelijk personeel. We hadden een kamer met uitzicht op de bomen/gracht en niet op de hoofdstraat, waardoor het zeer rustig was - vogels die 's ochtends tjirpen en frisse lucht die de kamer binnenstroomde. Daarnaast krijgt de douche persoonlijk een A+ beoordeling van mij en de beschikbaarheid van ondergrondse parkeergelegenheid direct naast het hotel is voor mij een duidelijke plus (als autoliefhebber in Amsterdam is het niet eenvoudig).
  • Als u graag uw ontbijt in een ruime omgeving nuttigt, dan is dit hotel niet geschikt voor u. Tijdens drukke tijden voelt het alsof u met twee personen aan tafel zit, aangezien de tafels erg dicht op elkaar zijn geplaatst. Gelukkig is het ontbijt zelf vrij goed.

10

Judith

Jong stel
13 mei 2025

“Uitstekend”
  • Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.

9

Andy

Jong stel
9 mei 2025

“Prettig verblijf in een mooi, modern en schoon hotel. Uitstekend ontbijt.”
  • Zeer vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt. Schone en ruime kamer.
  • De eerste ochtend moesten we vrij lang wachten op koffie. De bedden zijn wat hard naar onze smaak.

10

Anonymous

Gezin met kinderen
8 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • De kamers waren mooi, de locatie was goed en het ontbijt was goed.
  • Niets

3

Steve

Zakenreiziger
7 mei 2025

“Nooit meer.”
  • Ontbijt
  • Ons werd verteld dat we een kamer met uitzicht op het kanaal hadden, in plaats daarvan hadden we uitzicht op een muur. Daarnaast zijn we niet geïnformeerd over de sauna-inrichtingen totdat we uitcheckten.

7

Taghreed

Gezin met kinderen
1 mei 2025

“Het receptiepersoneel is goed ervaren. Verder zou ik het een 7 uit 10 geven.”
  • De receptie was vriendelijk en behulpzaam.
  • Allereerst was de incheckprocedure te traag en toen we om 15:00 uur aankwamen, was de kamer nog niet schoon! Pas om 16:30 uur was deze gereed! Ten tweede liet de schoonmaakdienst de badkamer niet voldoende schoon achter! Bovendien opende iemand de deur terwijl we aan het slapen waren, terwijl er een 'niet storen'-bord aan de deur hing! Ten derde stond onze auto de hele nacht naast de hoteldeur en niemand heeft deze naar de parkeergelegenheid verplaatst! We hebben de conciërge de sleutel gegeven en hem verteld dat de auto buiten stond. Toen we de volgende ochtend terugkwamen, was de auto nog steeds op dezelfde plek! Gelukkig was het zondag en heeft niemand de auto verplaatst! Mocht er een schadevergoeding of boete zijn, is het hotel hiervoor verantwoordelijk! Dit is niet mijn eerste keer bij Hyatt Regency hotels, maar zeker de slechtste ervaring tot nu toe!

5

Mang

Gezin met kinderen
27 april 2025

“De prijs staat niet gelijk aan de kwaliteit!”
  • Oké, maar niet aantrekkelijk!
  • Het WIFI was erg slecht!

10

Aliaa

Gezin met kinderen
27 april 2025

“Geweldig.”
  • De inrichting was uitzonderlijk. Het personeel was absoluut charmant. De locatie was goed, vlakbij een winkel. Prachtig uitzicht vanuit onze kamer op de rivier en de wilg. Het ontbijt was voortreffelijk.
  • Als ik er kritisch op moest zijn, zou ik zeggen dat de hotelkamer iets aan de prijzige kant was. De hotelkamer was vrij standaard en niets bijzonders.

8

Andres

Gezin met kinderen
26 april 2025

“Veel te verbeteren aan het restaurantpersoneel.”
  • Wij zijn met mijn familie gaan dineren en het heeft een uur geduurd voordat we ons diner geserveerd kregen. Niet aanbevolen.

10

Karin

Gezin met kinderen
25 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Issam aan de receptie was uitmuntend, hij bood perfecte service en was altijd vriendelijk! Hij heeft ook een verjaardagstaart voor mij op mijn kamer gestuurd, heel attent. Fantastisch ontbijt, ook met goede service. Mooi, schoon en volledig uitgerust kamer. Ik had de bed en het kussen graag mee naar huis genomen. We komen zeker terug!

9

David

Jong stel
25 april 2025

“Zeer tevreden”
  • Moderne kamers ontworpen. Goede locatie naast de rivier en niet te druk.
  • Niets

5

Hariprasad

Gezin met kinderen
23 april 2025

“Een betere ervaring verwacht in overweging nemende dat het om Hyatt in Amsterdam gaat en gezien de 500 euro per nacht die ons in rekening zijn gebracht.”
  • 1. Schone kamers. 2. Goed ontbijt - het restaurantteam was goed.
  • 1. De receptie heeft zowel het incheck- als uitcheckproces verstoord. Zij toonden een slechte training en begrip van het proces. 2. Sommige medewerkers heb ik als onbeschoft ervaren.

7

Duncan

Jong stel
23 april 2025

“Goed”
  • Restaurant Mama Makan in het hotel is zeer goed.
  • Het hotel ligt te ver van het centrum om gemakkelijk te voet te bereiken. Het is noodzakelijk om vertrouwd te raken met het tram- en treinvervoer.

10

Judith

Zakenreiziger
23 april 2025

“Een uiterst aangenaam en comfortabel hotel op een uitstekende locatie.”
  • De locatie van het hotel is fantastisch - ver weg van het drukke toeristische centrum en in een prachtige buurt. We hielden van de luchtige, moderne inrichting en het feit dat de kamer zeer stil was, ondanks dat deze aan de hoofdweg lag. De verduisteringsgordijn zorgde voor een goede nachtrust, net als de zeer comfortabele matras. Het ontbijt was uitstekend en al het personeel, zonder uitzondering, was vriendelijk, behulpzaam en efficiënt. Een ander klein detail dat ik zeer waardeerde, omdat het in veel hotels ontbreekt, was de goede leeslamp naast het bed. We waren ook erg blij te zien dat het hotel geen plastic wegwerpflessen voor water of cosmetica gebruikt.
  • Niets!

5

Siti

Gezin met kinderen
21 april 2025

“Voldoende”
  • De kamer was groot.
  • Geen waar voor je geld.

10

Tracy

Gezin met kinderen
19 april 2025

“Prachtig hotel”
  • Prachtig hotel en geweldig personeel ... we zouden hier weer verblijven, aangezien het een gemakkelijke wandeling naar het metrostation is om ons te verplaatsen. Het bed was iets aan de harde kant, waardoor we niet erg goed sliepen, maar afgezien daarvan was het een geweldig verblijf :)
  • Het bed was hard.

10

Sinisa

Zakenreiziger
19 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • De tweede keer dat we naar hetzelfde hotel komen. Nu hebben we betaald voor de clubkamer en het was fantastisch. De club is goed georganiseerd en het eten, de drankjes en de koffie zijn bepalend.

9

Aabgina

Groepsreizigers
15 april 2025

“Fantastisch 50e verjaardag van een vriend.”
  • Het personeel was geweldig. Uitstekende locatie. Ruime kamers.
  • Het tapijt kan worden vernieuwd. De gangpaden waren donker.

9

Max

Jong stel
13 april 2025

“Geweldig.”
  • Het was een zeer mooi hotel, iedereen was vriendelijk, de faciliteiten en de slaapkamers waren echt mooi, al met al een geweldige ervaring.
  • Niets

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Hyatt Regency Amsterdam zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Hyatt Regency Amsterdam via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Hyatt Regency Amsterdam. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Hyatt Regency Amsterdam.
Bij Hotels.nl kun je Hyatt Regency Amsterdam reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Hyatt Regency Amsterdam, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Hyatt Regency Amsterdam ligt 1,9 km van het centrum van Amsterdam.

Hyatt Regency Amsterdam heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Hyatt Regency Amsterdam heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Hyatt Regency Amsterdam Heeft een eigen fitness ruimte.

Hyatt Regency Amsterdam staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Hyatt Regency Amsterdam heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.