6.1
  • hotel stars
  • hotel stars

MAX Hotel Amsterdam

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


MAX Hotel Amsterdam bevindt zich in de levendige wijk De Pijp, een populaire buurt bekend om zijn multiculturele sfeer en bruisende markten. Het hotel geniet een gunstige ligging nabij belangrijke bezienswaardigheden zoals de Heineken Experience en de Albert Cuypmarkt. Deze locatie biedt gasten niet alleen de rust van een serene omgeving, maar ook snelle toegang tot de culturele hoogtepunten van Amsterdam. De nabijheid van het Oosteinde tramstation, op slechts 300 meter afstand, vergemakkelijkt reizen naar prominente plekken zoals het Rijksmuseum en de Dam.

De kamers van MAX Hotel Amsterdam zijn opvallend door hun levendige inrichting en beschikken over moderne voorzieningen, waaronder een eigen badkamer met douche. Sommige kamers bieden uitzicht op de charmante binnenhof, wat bijdraagt aan een ontspannen atmosfeer. Het hotel hanteert een strikt beleid voor volwassenen, wat bijdraagt aan een rustige en volwassen omgeving voor verblijf. Gasten kunnen rekenen op gratis WiFi in alle ruimtes, wat ideaal is voor zowel zakelijke als recreatieve doeleinden.

Bekend om zijn strikte naleving van hygiëne- en veiligheidsprotocollen, zorgt MAX Hotel Amsterdam voor een veilige en comfortabele ervaring. Het hotel biedt voorzieningen zoals niet-rokenkamers, privé in- en uitchecken en een minimarkt ter plaatse. Hoewel er geen privéparkeergelegenheid op het terrein is, is er wel openbare parkeermogelijkheid in de nabije omgeving. Huisdieren zijn niet toegestaan, en er is geen inrichting voor kinderen, waardoor het een geschikte keuze is voor volwassenen die op zoek zijn naar een serene accommodatie in de geliefde stad Amsterdam.



Faciliteiten in MAX Hotel Amsterdam

Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Flatscreen televisie
  • TV
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Parkeerplaats
Fietsen
  • Fietsverhuur
Diensten algemeen
  • Winkels in het hotel

In de omgeving

Parkeergarage
  • Q-Park Centrum Oost 576m
  • Heinekenplein 650m
  • The Bank 937m
  • Ooster-parking 978m
  • Muziektheater (Opera house) 997m
  • Parking De Hoofdstad 1.2 km
  • Waterlooplein 1.2 km
  • Gouden bocht 1.3 km
Restaurant
  • Trattoria l'Angoletto 69m
  • Graham's Kitchen 144m
  • Ah Lung 176m
  • Pasta e pizza 178m
  • Saravanaa Bhavan 178m
  • Fou Fow Ramen 179m
  • Pho King 191m
  • Pizza Beppe De Pijp 233m
Museum
  • Heineken Experience 702m
  • Collectie Six 799m
  • Amsterdam Museum 828m
  • Museum Van Loon 856m
  • Hermitage 860m
  • Willet-Holthuysen 880m
  • FOAM 905m
  • Museum De Dageraad 920m
Toeristische attractie
  • Amsterdam canal cruises 727m
  • Pride 1 km
  • Kattenkabinet 1.1 km
  • Rondvaart Canal 1.1 km
  • Waterloopleinmarkt 1.2 km
  • Gassan Diamonds 1.3 km
  • Gasthuispoort 1.4 km
  • Huis aan 3 grachten 1.4 km
Treinstation
  • Wibautstraat 775m
  • Vijzelgracht 811m
  • De Pijp 891m
  • Nieuwmarkt 1.5 km
  • Amsterdam Amstel 1.6 km
  • Europaplein 2 km
  • Amsterdam Muiderpoort 2 km
  • Centraal Station 2.2 km

6.1

Beoordeeld door: 750 gasten.

2

Stanislaw

Gezin met kinderen
2 juni 2025

“Inconsistent niveau tussen kamers met twijfelachtige schoonmaak, maar goede locatie.”
  • De locatie is handig voor toeristen - er is een Lidl aan de overkant van de straat, een tramhalte op ongeveer 7 minuten afstand, het Rijksmuseum is 20 minuten en het centrum is hooguit 30 minuten verwijderd. Er is een koffiezetapparaat in de 'lobby'.
  • De aanbetaling die u per kamer moet betalen, komt niet echt professioneel over voor hotels - dit is geen guesthouse. We hadden één kamer van goede kwaliteit, relatief ruim en een redelijk goede prijs-kwaliteitverhouding, en een andere kamer waarin de wastafel zich in de kamer bevond in plaats van in de badkamer, met geen faciliteiten, geen zeep, en geen plaatsen om uw spullen neer te leggen - geen nachttafeltje, geen kast, niet eens een eenvoudige plank. De kamer was vóór mijn inchecken niet goed schoongemaakt. De lakens voelden niet aangenaam aan en vielen binnen enkele minuten van het bed, de dekbed, het kussen en de matras. Ze waren ook bevuild.

6

Debra

Jong stel
26 mei 2025

“2 zou kunnen verblijven”
  • Vriendelijk personeel
  • Kon de faciliteiten voor het maken van koffie niet gebruiken vanwege de positie van de waterkoker en stopcontacten. De indeling was niet optimaal.

9

Amiera

Jong stel
22 mei 2025

“Uitstekend”
  • Mooi, schoon hotel in een erg leuke buurt in de Pijp, nabij de Dam en alle leuke plaatsen. Vriendelijk personeel en we hebben een aangenaam verblijf gehad.

6

Pedro

Zakenreiziger
3 mei 2025

“Aangenaam”
  • Er was geen ontbijt.

3

Michael

Jong stel
30 april 2025

“Arm”
  • locatie
  • Ik heb mijn borg nog steeds niet terugontvangen.

6

Helen

Jong stel
23 april 2025

“Aangenaam”
  • We hadden een koelkast, maar geen thee- of koffiezetfaciliteiten.

8

Anonymous

Jong stel
20 april 2025

“Zeer goed”
  • Vond de locatie en de toegankelijkheid geweldig.
  • Te heet en de ventilator werkte niet.

5

Nonceba

Alleenreiziger
18 april 2025

“Ondermaats - niet de kosten waard. Ik wou dat ik mijn geld terug kon krijgen.”
  • De locatie is het beste aspect van de plaats. Op loopafstand van de Albert Cuypmarkt, Lidl en verschillende cafés, evenals de bus- en metrohaltes.
  • De muur van de kamer is zo dun dat je je buren kunt horen en zij waren luidruchtig met lachen en hoesten. Het douchwater loopt niet af, waardoor je in een ondiepe plas staat tijdens het douchen - vies! De televisie werkte niet omdat de kabels niet waren aangesloten. Ik had veel liever een waterkoker gehad om wat water voor thee te verwarmen dan een bagagerek in de kamer... de koffiezetmachine bij de receptie was niet geweldig. Er waren geen instructies voor het verwarmingssysteem - handmatig de radiator inschakelen was vereist. De kamer lag net onder het straatniveau, waardoor je voetgangersgeluiden vlakbij je hoofd hoorde. De badkamer rook alsof er was gerookt en de lucht bleef benauwd voor de 3 dagen dat ik daar was. Slechts 1 bedlampje had een gloeilamp. De deurgreep van de douche was kapot. De koudwaterkraan bij de wastafel ging niet open.

7

Luke

Jong stel
3 april 2025

“Een comfortabel en schoon verblijf. Niet slecht voor een budgethotel.”
  • Schone kamer en badkamer en een comfortabel bed. Het incheckproces is eenvoudig en gemakkelijk online. Het hotel waar u uw sleutel ophaalt, is slechts een korte wandeling verwijderd. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Een borg van €150 wordt onmiddellijk terugbetaald bij uitchecken. Zeer handige locatie dicht bij een Lidl, coffeeshop en openbaar vervoer. Ik zou opnieuw verblijven als ik een goedkope reis wilde.
  • Geen theefaciliteiten of koffiefaciliteiten, geen ontbijt, geen airconditioning. De doucheruimte is een natte ruimte, waardoor de hele vloer nat wordt.

6

Néstor

Jong stel
1 april 2025

“Aangenaam”
  • Het bed en het comfort zijn het enige goede punt.
  • Zeer klein en de bovenverdieping gevaarlijk.

6

Joseph

Gezin met kinderen
28 maart 2025

“Goed en slecht hotel tegelijkertijd.”
  • De locatie was goed.
  • De trappen zijn erg moeilijk te beklimmen. Het toilet bevindt zich in de douche. De televisie werkt niet. We hadden niemand aan de deur.

3

Mariota

Groepsreizigers
20 maart 2025

“Zeer beperkte faciliteiten, geen personeel aanwezig, kapotte badkamerverlichting.”
  • Geweldige locatie, prachtige zolderruimte.
  • Het licht in de badkamer deed het niet; de kussens waren veel te hard en vies; er was geen personeel in de buurt om te helpen; het stopcontact kwam los van de muur.

6

Jessa

Jong stel
17 maart 2025

“Aangenaam”
  • De locatie is geweldig. Er zijn supermarkt, Albert Cuypmarkt en cafés in de buurt.
  • Je kunt de gesprekken en het geluid uit andere kamers horen omdat de wanddivider slechts van hout is. De toiletartikelen zijn niet compleet; er is alleen handzeep en tissue in de badkamer.

4

Lisa

Jong stel
15 maart 2025

“Ons bed zat vol met haren, de kussensloop zag eruit alsof deze niet was verwisseld. Gelukkig neem ik altijd een kussensloop mee.”
  • De accommodatie was gewoon tevredenstellend voor wat we betaalden. We wilden alleen maar ergens onze hoofden neerleggen en het mocht geen fortuin kosten.
  • De accommodatie was niet schoon.

10

David

Alleenreiziger
12 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • Rustig

5

Alina

Alleenreiziger
3 maart 2025

“Doorlopend”
  • De kamer had geen tv, de borg was te hoog voor wat de kamer biedt. Ik denk dat de kamer zelf goedkoper is dan de borg. Dat is belachelijk. Bovendien wordt de borg pas na 2 weken naar uw rekening teruggestort, zelfs als u slechts één nacht heeft verbleven en letterlijk niets van de kamer heeft aangeraakt.

9

Slawomir

Vriendengroep
26 februari 2025

“Uitstekend”
  • Prijs en locatie
  • De kamer zou iets groter kunnen zijn.

7

Anonymous

Zakenreiziger
24 februari 2025

“Goede prijs-kwaliteitverhouding, zeer centraal gelegen en een supermarkt direct tegenover het pand.”
  • Een goed gebruikte accommodatie, maar alles was in orde en netjes.
  • Het brandalarm ging af om 1 uur 's nachts! Mijn kamer was een beetje luidruchtig bij de voordeur, en de sigarettenrook van mensen waaide naar binnen vanaf de voordeur. Een waterkoker, koffie/thee en een broodrooster zouden een geweldige service zijn geweest, of een kleine keuken/eetruimte, maar deze zijn helaas volledig afwezig.

3

Megan

Vriendengroep
20 februari 2025

“Duur voor 2 sterren.”
  • Eduardo heeft ons ingecheckt in het PH Hotel en hij was vriendelijk en charmant. De locatie was goed in De Pijp als je bekend bent met Amsterdam en vertrouwd bent met het openbaar vervoer. Het is een 2-sterrenhotel, als je echt een beperkt budget hebt en het niet erg vindt dat het hier en daar wat stoffig is - het is draaglijk. Het was schoon genoeg zonder dat je er te veel naar hoefde te kijken.
  • Dit was geen goede prijs-kwaliteitverhouding voor wat het is. De receptie in het Max Hotel is ongebruikt en het is stoffig en onwelkom, het voelt als binnenkomen in een verlaten B&B. Het is slechts 2 sterren, dus ik verwachtte geen luxe, maar het water in onze kamer (20) stonk. Het rook stilstaand - we wilden onze handen er niet in wassen en hebben flessenwater gebruikt om onze tanden te poetsen.

7

Peter

Jong stel
16 februari 2025

“Goed”
  • Het hotel is gevestigd in een mooi oud gebouw aan de rand van het historische centrum (maar de meeste bezienswaardigheden zijn te voet of met het openbaar vervoer bereikbaar). Daarom is er geen lift en zijn er steile trappen. De kamer was klein en bijna volledig in beslag genomen door het bed, maar had de basisfaciliteiten. Er is een handige LIDL-supermarkt tegenover het hotel.
  • Geen lift en steile trappen (dit is echter een historisch gebouw, dus het kon niet anders). Geen scherm tussen het toilet en de douche (daarom overal water op de vloer). De elektriciteit in de badkamer is verbonden met die in de zolder, wat 's nachts niet erg handig is. Geen ontbijt (voor de prijs die we hebben betaald, had ik dat wel verwacht).

2

Ephraim

Jong stel
16 februari 2025

“vreselijk!”
  • De locatie was prima.
  • De kamer was letterlijk even breed als het bed, waardoor er geen ruimte was om aan de zijkant uit te stappen! Alles was even krap. De deur van het toilet kon niet gesloten worden!

5

Madison

Alleenreiziger
8 februari 2025

“Goede locatie en dichtbij het vervoer, maar luidruchtig en niet ideaal voor slaap.”
  • Het personeel was erg vriendelijk en uiterst behulpzaam! De locatie was goed voor alle delen van de stad.
  • Luidruchtige locatie met dunne muren. Veel komen en gaan en je kunt elke kamer en gang horen. De kamer heeft alles wat je nodig hebt, maar is basaal.

4

Taras

Jong stel
3 februari 2025

“Teleurstellend”
  • Geen parkeergelegenheid. Slecht. Slechte geluidsisolatie.

8

Rob

Alleenreiziger
3 februari 2025

“Zeer goed”
  • Geweldige locatie. Vriendelijk personeel, de kamer die ik had geboekt was schoon en netjes.

8

Ilke

Vriendengroep
31 januari 2025

“betaalbare, comfortabele en probleemloze accommodatie”
  • centrale locatie, comfortabel bed en behulpzaam personeel.
  • de kamer is een beetje klein en er is geen douchecabine

4

Vincent

Groepsreizigers
26 januari 2025

“Duur en vuil.”
  • De badkamer was vies, de televisie werkte niet, het tapijt was niet schoon.

7

Charley

Groepsreizigers
23 januari 2025

“Goed”
  • De locatie was uitstekend, op loopafstand van vrijwel alles wat we nodig hadden.
  • De douche is een beetje moeilijk te gebruiken, maar afgezien daarvan was het een zeer aangenaam verblijf.

6

Maeva

Jong stel
21 januari 2025

“teleurstellend”
  • Schoonmaak = Het team kwam de handdoeken verwisselen tijdens een verblijf van 2 nachten. Locatie = Niet direct in het centrum, maar gemakkelijk bereikbaar met tramverbindingen naar het centrum van Amsterdam. Wandelend is het mogelijk, maar het kost aanzienlijk meer tijd om belangrijke bezienswaardigheden te bereiken.
  • Inchecken = We waren niet tijdig geïnformeerd dat het inchecken in een ander nabij gelegen hotel diende te gebeuren, wat veel meer lopen met bagage betekende. Kamer = 3e verdieping zonder lift. Zeer klein met inderdaad een privébadkamer, maar het bleek slechts een smalle douchecabine te zijn, inclusief toilet, met de wastafel buiten de eigenlijke badkamer. Erg duur voor wat het was. Geen ontbijt, maar eerlijk gezegd hebben we zelfs geen ontbijtzaal opgemerkt. (Supermarkt LIDL tegenover het gebouw)

7

Rémon

Vriendengroep
16 januari 2025

“Goede verblijven voor minder geld.”
  • Geweldige locatie nabij De Pijp.
  • Oud

1

Colin

Alleenreiziger
11 januari 2025

“vreselijk.”
  • niets
  • bedwantsen

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.