8.2
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre biedt een luxueuze verblijfsomgeving met adembenemend uitzicht over de rivier. Dit hotel, gelegen aan de Piet Heinkade in Amsterdam, beschikt over een moderne wellnessruimte en een fitnesscentrum. Gasten kunnen genieten van gratis toegang tot de fitnessfaciliteiten en innovatieve doucheruimtes, wat bijdraagt aan een verkwikkende ervaring. Het hotel heeft een beoordeling van 8.2 op basis van 4379 beoordelingen, wat getuigt van de tevredenheid van de bezoekers.

Culinair genieten is mogelijk in het Silk Road Restaurant van het hotel, waar een internationale menukaart met speciale grillgerechten wordt aangeboden. Gasten kunnen zich tevens ontspannen in de Silk Bar en kiezen uit een selectie van snacks, lichte maaltijden en cocktails. Een aanrader is de beroemde huisgemaakte Zwitserse appeltaart. Naast de eetgelegenheden biedt het hotel diverse andere voorzieningen waaronder gratis WiFi, een businesscentrum, en faciliteiten voor gezinnen, waaronder speciale kindermenu's en babysitdiensten.

Het hotel ligt strategisch nabij Amsterdam Centraal Station en biedt gemakkelijke toegang tot het bruisende stadscentrum en de vele culturele attracties van Amsterdam. Voorzieningen zoals toegang tot openbaar vervoer, een tourdesk voor excursies, en elektrische oplaadpunten voor voertuigen dragen bij aan een comfortabel en zorgeloos verblijf. Voor de zakelijke reiziger is het hotel uitgerust met vergaderzalen en biedt het zakelijke services zoals fax- en fotokopieerapparatuur. Categorieën zoals veiligheid en hygiëne worden streng nageleefd, met onder andere contactloze check-in/out en uitgebreide schoonmaakprotocollen.



Faciliteiten in Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Haardroger
  • Ligbad
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Minibar (exclusief)
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
Woon gedeelte
  • Strijkijzer
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Parkeerplaats
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
  • Massage
  • Sauna
  • Wellness centrum
Activiteiten
  • Golfbaan
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Roken
  • Rokersruimte
Diensten algemeen
  • Winkels in het hotel

In de omgeving

Parkeergarage
  • Piet Hein garage 69m
  • Q-Park IJ Oever Centrum 294m
  • Oostelijke K+R Amsterdam Centraal 748m
  • nieuw america 760m
  • A'DAM Parking 1.1 km
  • A'DAM Parking 1.1 km
  • Westerlijke K+R Amsterdam Centraal 1.1 km
  • Waterlooplein 1.2 km
Restaurant
  • 4'33 Grand Café 110m
  • Mediamatic Eten 170m
  • Hannekes Boom 243m
  • Scheepskameel 258m
  • Kanteen25 368m
  • DAK restaurant Nemo 413m
  • Gaja Korean BBQ & Bar 441m
  • Babel 461m
Museum
  • Reve Museum 440m
  • Nemo 462m
  • Arcam 711m
  • Leger des Heilsmuseum 1 km
  • Erotisch Museum 1.1 km
  • Verzetsmuseum 1.1 km
  • Red Light Secrets 1.1 km
  • Venustempel Sexmuseum 1.2 km
Toeristische attractie
  • IJ-toren 150m
  • Glow Golf 770m
  • Stromma 976m
  • Sint Olofskapel 979m
  • Rederij Kooij 990m
  • A'DAM VR Game Park 1 km
  • Stromma 1 km
  • Over The Edge 1 km
Treinstation
  • Centraal Station 896m
  • Centraal Station 911m
  • Amsterdam Centraal 928m
  • Nieuwmarkt 1.2 km
  • Noorderpark 1.3 km
  • Amsterdam Muiderpoort 2.2 km
  • Vijzelgracht 2.5 km
  • Wibautstraat 2.6 km

8.2

Beoordeeld door: 4528 gasten.

9

James

Jong stel
18 juli 2025

“Uitstekend”
  • goed gelegen bij de cruiseterminal.

5

Calvin

Jong stel
17 juli 2025

“Aanvaardbaar”
  • Prachtig uitzicht
  • De hotelkamer is oud en "goed gebruikt". Niet bijzonder schoon. De standaard was niet wat ik als 4 sterren zou beschouwen.

7

Ahammed

Gezin met kinderen
16 juli 2025

“vertraging bij het inchecken en zeer slechte respons van het personeel”
  • De incheckervaring was vreselijk. Mijn familie en ik arriveerden vroeg in het hotel na een lange, vermoeiende reis, maar omdat het druk was, moest ik wachten tot de reguliere inchecktijd van 15.00 uur. Ik vroeg regelmatig naar een beschikbare kamer, maar er was geen enkele beschikbaar. Uiteindelijk was de incheck pas na 16.00 uur geregeld en het meest irritante was de reactie van het personeel bij de incheckbalie, die me de schuld gaf van het lang staan in de rij in plaats van zich te verontschuldigen voor de vertraging van de kant van het hotel.

8

Frances

Gezin met kinderen
13 juli 2025

“Een modern en mooi hotel.”
  • - Het uitzicht vanuit het raam - Het moderne ontwerp van het hotel - Mövenpick-ijs in de lobby - Het ontbijt heeft veel variëteiten - De prijs-kwaliteit verhouding van de parkeergelegenheid
  • - We kregen de kamer die zich recht tegenover de lift bevond. Elke keer dat we de deur openden, konden mensen die op de lift wachtten de kamer in kijken. Het zou goed geweest zijn om hier bij het inchecken naar te vragen. - Het was te luidruchtig in het ontbijtgebied, een reden daarvoor was dat het een piekuur was tijdens de vakantieperiode. Een andere reden kon een slecht ontwerp van het gebied zijn, dat te ondiep was, en de gebruikte materialen waren niet geluidsisoleren. Ik voelde me gestrest tijdens het ontbijten. - Het was niet gemakkelijk om restaurants in de buurt te vinden.

9

Adams

Jong stel
13 juli 2025

“Uitstekend”
  • De kamers waren zeer schoon, ruim en hadden alles wat we nodig hadden.

7

Jamshaid

Gezin met kinderen
11 juli 2025

“Goed”
  • Schone en mooie kamers met uitzicht.
  • Ver weg van het stadscentrum. Ongeveer 25 minuten wandelen. Voor het treinstation moet u 15 minuten lopen.

10

Tameem

Alleenreiziger
9 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • Locatie, kamerzicht, personeel en faciliteiten.
  • Niets

8

Linda

Jong stel
8 juli 2025

“Zeer fijn hotel naast de cruiseschepenterminal.”
  • Bij de cruiseterminal! De locatie kon niet beter zijn voor iedereen die op cruise gaat.

10

Sandra

Jong stel
7 juli 2025

“Uitstekend”
  • Het Restaurant - ik kon niet op enige wijze binnenlopen en eten meenemen naar mijn kamer. Mij werd verteld dat ik via de QR-code moest bestellen en het voedsel ontvangen - wat veel langer duurde. Hoewel ik vroeg om mij simpelweg te laten bestellen, was zijn reactie dat dit niet was toegestaan omdat ze het te druk konden hebben om dit te doen. Ik zag enkele "koks" gewoon rondlopen en helemaal niets doen. Er was geen klant in het restaurant - ik merkte dit aan hem op, maar hij weigerde nog steeds mijn verzoek te honoreren. Ik had honger en was moe en eindigde met het bellen van Uber Eats voor McDonald's... Dit was een slechte ervaring met het Restaurant.

8

Marcia

Jong stel
7 juli 2025

“Handig gelegen bij treinstation en cruiseterminals.”
  • Het hotel bevindt zich op loopafstand van het treinstation en de bootdokken. Het ontbijt was goed. Er waren à la carte eieren, warme gerechten zoals spek of aardappelen, fruit en brood. De kamer was comfortabel. De badkamer had uitsluitend een douche, maar was van een goede grootte.
  • Geen deur/gordijn in de douche, dus je moest voorzichtig zijn om geen water op de vloer te krijgen. Betere verlichting bij de wastafel is nodig voor het opmaken. Meer haken in de badkamer zijn nodig om natte handdoeken op te hangen. Na een nachtvlucht wilden we echt snel de kamer in om te slapen, maar we kregen te horen dat we pas vanaf 15:00 uur toegang tot de kamer hadden. We hadden geen andere keuze dan wakker te blijven om in de regen sightseeing te doen!

9

George

Zakenreiziger
4 juli 2025

“Geweldig hotel voor zakelijke reizen, een uitstekend ontbijt en vriendelijk personeel.”
  • Fantastisch ontbijt voor alle smaken. De kamer was vrij standaard, het bed was super comfortabel. Ik was op de 8e verdieping en het uitzicht over het water en het hoofdstation was uitstekend. Geweldig personeel.
  • Het hotel ligt zeer dicht bij Amsterdam Centraal, maar het is vrij moeilijk om in het centrum van Amsterdam te komen; het was ofwel 25 minuten lopen of een taxi. Hier kan het hotel niet veel aan doen. De fitness- / wellnessruimte is in orde, maar heeft een update nodig.

10

Julie

Gezin met kinderen
3 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • De locatie was goed, één halte met de tram naar het Centraal Station en het belangrijkste gebied van Amsterdam.
  • Alles goed.

10

Szabolcs

Gezin met kinderen
2 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • Buitengewoon panorama vanuit de kamer, behulpzaam personeel, de oude stad is slechts een paar minuten verwijderd.

9

Heather

Jong stel
1 juli 2025

“Geweldig hotel op een uitstekende locatie.”
  • Geweldige locatie, het personeel was schitterend. Uitstekende netheid. Ik waardeer dat het bedrijf probeert zo 'groen' mogelijk te zijn.
  • Hoewel het bedrijf milieuvriendelijk is, zouden ze baat hebben bij betere instructies over hoe klanten kunnen helpen.

4

Mohammed

Vriendengroep
1 juli 2025

“Het hotel moet zijn personeel opleiden in gastvrijheid.”
  • De locatie van het hotel is uitstekend voor wie een rustige plek wil, weg van het centrum van Amsterdam, maar het is slechts 5 minuten lopen naar een tramhalte die u naar het Centraal Station brengt.
  • Het receptiepersoneel voldeed niet aan de verwachte normen van Movenpick en was niet ondersteunend. De stagiair aan de receptie was professioneler dan de meeste medewerkers. De kussens waren niet comfortabel om op te slapen.

10

Anthony

Jong stel
28 juni 2025

“Stappen verwijderd van de haven met uitstekende service.”
  • Onze vertegenwoordiger George was simpelweg geweldig! Zijn zorg, aandacht voor de kleine details en professionaliteit waren ongeëvenaard! We konden ons geen betere ervaring wensen. Onze kamer was schoon, comfortabel en had uitzicht op de rivier.
  • Ik had problemen met het internettoegang, maar een IT-medewerker deed zijn best om het werkend te krijgen. Verder waren we behoorlijk tevreden.

2

Moetaz

Gezin met kinderen
28 juni 2025

“Slechte ervaring”
  • De man bij de receptie was erg onbeleefd. Ik arriveerde om 14:30 en wachtte tot 15:00 zodat ik kon inchecken, maar ze bleven het inchecken van de kamer uitstellen tot 16:30, wat zeer ongemakkelijk is. Ik heb betaald om de kamer om 15:00 te ontvangen en tot 16:30 bleven ze uitstellen met de mededeling dat de kamer nog niet klaar was. Pas nadat ik had moeten discussiëren, gaven ze mij een kamer.

10

Noeleen

Jong stel
28 juni 2025

“We hadden kamer 1700, die geweldig was, en wanneer we in september terugkomen, hopen we dezelfde kamer te kunnen krijgen.”
  • Locatie

10

Faisal

Gezin met kinderen
28 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Lobby, er zijn altijd belastingen buiten, bagagemannen "Turkse man en Egyptische man", en het is vrij stil.
  • Langzaam internet, er is beperkte tijd voor koffie in de lobby en de zeepfles was bij aankomst leeg, en de dag daarna heeft de kamermeisje de kamer schoongemaakt en deze niet bijgevuld. Op de derde dag heb ik de kamermeisje ontmoet en hem gevraagd om deze bij te vullen en hij vroeg mij waarom ik de receptie niet had gebeld? Ik zei hem dat hij niet met de receptie zou hoeven te communiceren zolang er iemand binnenkwam om de badkamer schoon te maken, aangezien het zijn taak is om alle vloeistoffen te controleren.

10

Rutger

Zakenreiziger
26 juni 2025

“Kort maar krachtig”
  • De kamerupgrade was geweldig! Het ontbijt was opnieuw fantastisch.
  • Geen tv-zenders in de bar om de halve finales van de Nederlandse beker te bekijken!

10

Georgijs

Jong stel
23 juni 2025

“Geweldige locatie, fantastisch personeel en prachtige kamers!”
  • Zeer dicht bij het busafzetpunt van de veerhaven in Rotterdam naar Amsterdam.
  • Niets

9

Yaron

Gezin met kinderen
18 juni 2025

“Geweldige prijs-kwaliteitverhouding, goede locatie, supervriendelijke staf.”
  • De locatie was over het algemeen uitstekend. De kamers waren absoluut geweldig, het uitzicht was fantastisch. De fitnessruimte en de spa waren uitstekend en zeer schoon.
  • Het hotel dient een pendeldienst naar het centraal station te hebben.

9

David

Groepsreizigers
18 juni 2025

“Uitstekend”
  • Het personeel was geweldig!

9

Razvan

Zakenreiziger
16 juni 2025

“Uitstekend”
  • Het is zeer dicht bij het centraal station en biedt een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.
  • Niets echt.

10

Sutatinee

Gezin met kinderen
14 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Zeer goede locatie

8

Anne

Jong stel
12 juni 2025

“Het personeel was zeer aardig en het hotel was schoon.”
  • Locatie ideaal voor cruiseschepen en dicht bij de tramhalte.
  • De douche was glad voor mij en er was geen plek om je aan vast te houden. Bovendien was de waterdruk van de douche niet goed.

10

Ricardo

Zakenreiziger
7 juni 2025

“Het was fantastisch, hulde aan het vriendelijkste personeel dat ik ooit in een hotel heb ontmoet.”
  • Vriendelijk personeel, geweldig ontbijt, netheid, koffiemachine in de slaapkamer.
  • Het wifi-signaal verbond tijdelijk niet in mijn slaapkamer, waardoor ik naar de begane grond moest gaan om verbinding te krijgen.

9

Naclerio

Jong stel
3 juni 2025

“mooi hotel, maar te duur”
  • De kamer was prachtig met uitzicht op de haven.
  • klantenservice bij het afdrukken van plandocumenten

9

Victoria

Zakenreiziger
2 juni 2025

“Geweldig zakelijk hotel, het restaurant zou beter kunnen.”
  • Mijn kamer had alles wat ik nodig had en een geweldige wifi-verbinding. Het beschikte over een koelkast, voldoende handdoeken en kussens, evenals toiletartikelen en een Nespresso-machine met voldoende koffie. Er was voldoende opbergruimte, een bureau om aan te werken en prachtige uitzichten op het water met de vele grote cruiseschepen. Een geweldig hotel voor zakelijke reizigers. Het personeel aan de receptie is zeer vriendelijk.
  • Ik heb het eten in het restaurant tijdens het avondeten of ontbijt niet beoordeeld. De service was ook traag tijdens het diner. Bovendien moet het tapijt dringend worden vernieuwd.

8

S.a

Gezin met kinderen
30 mei 2025

“Geweldig hotel en locatie, maar houd het eenvoudig.”
  • Geweldige locatie Vriendelijk personeel
  • Het is zeer moeilijk om het voedselmenu te bestellen als iemand niet goed overweg kan met technologie. Er zou alleen een menukaart en roomservice moeten zijn. Kussen is te zacht.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre.
Bij Hotels.nl kun je Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre ligt 1,6 km van het centrum van Amsterdam.

Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre Heeft een eigen fitness ruimte.

Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.