8.0
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Moxy Amsterdam Houthavens

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Moxy Amsterdam Houthavens is een eigentijds hotel gelegen in het dynamische Westpoort-district van Amsterdam. Het hotel biedt moderne designaccommodaties met een sterke nadruk op welzijn en comfort. Gasten kunnen ontspannen in het wellnesscentrum dat is uitgerust met een sauna, een fitnesscentrum en een verwarmd binnenzwembad. Deze faciliteiten zijn geoptimaliseerd voor ultieme ontspanning en welzijn, en maken deel uit van het sterke aanbod dat het hotel onderscheidt in de competitieve hotelsector van Amsterdam.

Het hotel beschikt over slimme kamers die zijn voorzien van moderne gemakken, waaronder Smart-tv's en gratis WiFi, wat garant staat voor een verbonden en comfortabele verblijfsbeleving. De kamers zijn uitgekiend ontworpen om het verblijf van zowel zakelijke als recreatieve gasten te optimaliseren. Moxy Amsterdam Houthavens zorgt ervoor dat reizigers, ongeacht hun agenda, kunnen genieten van een naadloos geïntegreerde technologie-ervaring zonder in te boeten aan luxe of comfort.

Met een kleurrijke lobby en een altijd geopende Moxy Bar, biedt het hotel een levendige sfeer die uitnodigt tot sociale interactie of relaxte werkmomenten. De faciliteiten van het hotel worden verder aangevuld met een breed scala aan functionele voorzieningen zoals vergader- en banketfaciliteiten, evenals toegankelijke diensten voor gasten met een handicap. Parkeren kan ter plaatse tegen een dagelijks tarief en het hotel verwelkomt huisdieren, waarbij er mogelijk extra kosten van toepassing zijn. Deze zorgvuldig samengestelde voorzieningen maken Moxy Amsterdam Houthavens een uitstekende keuze voor reizigers die op zoek zijn naar een dynamische en gastvrije accommodatie in Amsterdam.



Faciliteiten in Moxy Amsterdam Houthavens

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • Toiletartikelen
  • Toiletbeugel
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Strijkvoorzieningen
  • TV
Woon gedeelte
  • Kabeltelevisie
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Fitnessruimte
  • Sauna
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
Roken
  • Rokersruimte
Diensten algemeen
  • Winkels in het hotel

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parkbee van Limburg Stirum Straat 2 km
  • Willemspoort 2 km
  • Haarlemmerdijk 2.1 km
  • IJdock 2.3 km
  • Parking Tetterode 2.5 km
  • A'DAM Parking 2.7 km
  • A'DAM Parking 2.7 km
  • Westerlijke K+R Amsterdam Centraal 2.8 km
Restaurant
  • Lars Amsterdam 37m
  • Buon Gusto Deli 2 174m
  • Za 614m
  • REM-eiland 668m
  • Karaat 725m
  • Loetje 747m
  • A-Fushion 785m
  • Helling 7 834m
Museum
  • Museum Het Schip 1.2 km
  • STRAAT 1.3 km
  • Nxt Museum 2.3 km
  • Pianola Museum 2.6 km
  • Amsterdam Cheese Museum 2.9 km
  • Amsterdam Tulip Museum 2.9 km
  • Multatuli Museum 2.9 km
  • Electric Ladyland 2.9 km
Toeristische attractie
  • Blast Galaxy 1.1 km
  • IJ-Hallen 1.5 km
  • Fabrique des Lumières 1.7 km
  • This is Holland 2.7 km
  • Over The Edge 2.7 km
  • A'DAM VR Game Park 2.8 km
  • Lovers Canal cruises/ Hop on Hop Off 3 km
  • Stromma Hop on Hop off 3 km
Treinstation
  • Isolatorweg 1.8 km
  • Station Sloterdijk 2.8 km
  • Amsterdam Sloterdijk 2.9 km
  • Centraal Station 3.1 km
  • Amsterdam Centraal 3.1 km
  • Centraal Station 3.2 km
  • Noorderpark 3.3 km
  • De Vlugtlaan 3.5 km

8.0

Beoordeeld door: 2243 gasten.

10

Keira

Jong stel
22 juni 2025

“perfect”
  • Het interieur is werkelijk mooi, zeer licht en met een prachtige inrichting. De kamers werden iedere dag schoongemaakt, indien nodig, en het bed was erg comfortabel!
  • Er was eigenlijk niets dat we niet leuk vonden - hoewel het buiten het centrum ligt, was het busstation zeer dichtbij en kwamen de bussen elke 10 minuten.

8

Kenna

Jong stel
22 juni 2025

“Zeer goed”
  • Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. We hadden een probleem met de kamer, zij boden onmiddellijk een oplossing en waren zeer meegaand. De locatie is uiterst rustig. Ik zou hier absoluut weer verblijven!

9

Colin

Alleenreiziger
21 juni 2025

“Geweldige betaalbare accommodatie, vriendelijk personeel, zeer schone faciliteiten.”
  • Mijn kamer was beschikbaar om middernacht, zoals gevraagd. Het personeel was vriendelijk. Ontspannen receptiegebied met een leuke sfeer. En ik was dankbaar voor een late checkout, aangezien ik een late vlucht had.
  • Niets om te vergelijken. Het voldoet meer dan aan zijn doel.

9

Codrin

Zakenreiziger
18 juni 2025

“Uitstekend”
  • Rijk ontbijt, schone kamer en zeer comfortabele bedden.
  • Als u een plaats voor het ontbijt wilt bemachtigen, moet u zo vroeg mogelijk komen, aangezien het erg druk kan worden. We hadden een probleem met onze televisie omdat deze defect was. Het personeel vertelde ons dat er wegens de kerstdagen geen technician beschikbaar was. Het stoorde ons niet zoveel, aangezien we het grootste deel van de tijd weg waren, maar het is het vermelden waard.

8

Joe

Zakenreiziger
11 juni 2025

“voorkeurs hotel in de omgeving”
  • * praktische locatie * leuke bar area * uitstekend personeel * prachtig uitzicht (op een zonnige dag!)
  • * kamerairconditioning bediening

8

Philipp

Jong stel
11 juni 2025

“Uitstekend hotel om Amsterdam te bezoeken.”
  • Het hotel was zeer goed - een comfortabele kamer, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het is iets buiten het stadscentrum gelegen, maar het centraal station is gemakkelijk te bereiken met de bus in ongeveer 15 minuten zonder enige moeite. Er is ook een gratis veerdienst in de buurt.

8

Stattin

Groepsreizigers
11 juni 2025

“Had een prettig verblijf!”
  • Weinig aandacht van het personeel in de bar. Niet optimaal geplaatste spiegels in de kamer, maar dat is slechts een klein detail. Over het algemeen was de kamer echt goed.

10

Maëva

Alleenreiziger
7 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Spa en lobby
  • Niets

9

Honoré

Jong stel
7 juni 2025

“Geweldig”
  • De vriendelijkheid van de bemanning

10

Shapran

Gezin met kinderen
3 juni 2025

“Uitstekend”
  • Alles ging perfect!

8

Kyle

Jong stel
2 juni 2025

“Het was verder echt prachtig.”
  • Zeer funky en modern ontwerp.
  • Het aanbod van het ontbijt was niet zo uitgebreid.

8

Conor

Vriendengroep
29 mei 2025

“zeer goed”
  • schoon, modern

9

Thinzar

Gezin met kinderen
26 mei 2025

“Uitstekend”
  • Vriendelijk en behulpzaam personeel
  • Geen

3

Anna-carolina

Jong stel
22 mei 2025

“Niet de moeite waard voor het geld.”
  • Het ontwerp en dat u het centrum van Amsterdam in 12 minuten met de bus kunt bereiken.
  • Het personeel gaf ons tegenstrijdige en onvolledige informatie over de betaling en de parkeergarage. De roomservice heeft onze kamer schoongemaakt, zonder enige aanwijzing van onze toestemming bij de deur, en nam een kamerdeurkaartje mee. Er was geen mogelijkheid om onze kleding te drogen, tenzij het de hele dag had geregend. De televisie werkte niet. Ontbijt: De roerei hadden totaal geen smaak. Zeer beperkte menu-opties. Niets voor veganisten.

9

Gizem

Groepsreizigers
19 mei 2025

“Uitstekend”
  • + Huisdiervriendelijk + Uitzicht + Sauna
  • -De kamertemperatuur was koud. -Het ontbijt was duur voor de geboden waarde. -De parkeerkosten bedragen 30 euro per nacht.

10

Yuliya

Zakenreiziger
19 mei 2025

“Bijzonder en leuk hotel met alles wat we nodig hadden om een paar geweldige dagen in Amsterdam door te brengen.”
  • Het zwembad, de gedeelde lobby met een 24-uursbar, prachtige uitzichten op de haven.
  • Er was geen kast om de kleding op te bergen en slechts een paar kledinghangers. Het zou prettig zijn om iets te hebben om kleding op te bergen, vooral de warme buitensportkleding.

9

Augusto

Jong stel
17 mei 2025

“Prachtig”
  • Het ontbijt was vrij eenvoudig, maar ik ben blij dat het beschikbaar was.

5

Danny

Zakenreiziger
16 mei 2025

“Goed”
  • Locatie, uitstraling en voorzieningen
  • Personeel niet getraind, schoonmaak van de kamer.

6

Tjarko

Vriendengroep
11 mei 2025

“ leuk, maar te duur voor de locatie.”
  • sfeer
  • geluid van andere gasten en andere geluiden

8

M

Jong stel
30 april 2025

“Geweldig hotel voor een modern en schoon verblijf.”
  • De locatie was geweldig, het was iets verder van het centrum maar de straten waren nieuw, schoon en erg rustig. Het is fijn om weg te zijn van het drukke centrum en te genieten van het uitzicht op het water zonder veel toeristen. Bus 48 is slechts 5 minuten lopen en brengt je recht naar het centrum. Het hotel is zeer modern en heeft een geweldige sfeer, totaal anders dan die ouderwetse hotels. Er is een geweldige bar, een biljarttafel en nog veel meer vermaak in de lobby.
  • De kamers zijn klein, geen kast, geen telefoon of chatsysteem om contact op te nemen met de receptie en onze badkamer had een erg slechte geur, wat uiteindelijk opgelost werd, maar ons toch een beetje ongemakkelijk deed voelen. Het eten is ook erg slecht; we hebben de Thaise kipcurry besteld, die een grap was, en de pizza was niet bijzonder lekker.

6

Tanya

Zakenreiziger
29 april 2025

“niet behulpzame nacht receptie”
  • Ik ging nagaan of ik eerder kon uitchecken dan mijn reservering en wat de kosten daarvoor zouden zijn, en of ik mijn zakelijke creditcard kon gebruiken om te betalen bij het uitchecken. Ik heb een zeer lange en intense dag achter de rug en het laatste wat ik nodig had, was dat de receptionist me drie keer herhaalde hoe creditcards werken en me toesprak alsof ik haar aanviel. Ik kreeg geen goed antwoord van haar en ze gaf me het nummer van haar manager, met de mededeling dat ik hem meteen kon bellen. Ik belde, maar het bleek dat het geen werktijd voor hem was. Ik voel me zo slecht dat ik in de vrije tijd van iemand heb ingegriffen. Het was 23.00 uur. Ik heb een slechte ervaring gehad met de nachtreception hier. De dagreceptie was echter zo vriendelijk en behulpzaam. Ik moest hier blijven, omdat het het dichtst bij mijn werk is; anders zou ik niet terugkomen.

2

Mark

Jong stel
28 april 2025

“VERMIJD ten koste van alles.”
  • De kamer was in orde, met een comfortabel bed en een nette badkamer.
  • Om te beginnen was het personeel onbeschoft en buitengewoon onbehulpzaam. Ik werd op verschillende momenten 'tot stilte gemaand' door een ploegleider. Ze hadden de kamer die we ver van tevoren hadden geboekt (queen) niet en probeerden ons extra kosten in rekening te brengen voor de vervangende twee-persoonskamer. We kregen te horen dat we "de bedden maar bij elkaar moesten duwen". Ook hadden ze vuile, beschimmelde handdoeken achtergelaten in de twee-persoonskamer. Daarnaast was er een borg van €25 per nacht. Dit was bovenop andere extra (VERBORGEN) kosten. Bij het uitchecken probeerden ze ons opnieuw extra kosten te laten betalen die geen verband hielden met ons of onze kamer. Hoge prijzen voor zo'n lage kwaliteit van service. Ik zou het niet aanbevelen.

7

Marsha

Jong stel
26 april 2025

“Goed”
  • slaap
  • meer geïnteresseerde medewerkers, vooral rond de bar

10

Gangaram

Jong stel
25 april 2025

“Geweldig hotel”
  • We hebben een kamer met zeezicht geboekt voor ons verblijf en het uitzicht vanuit onze kamer was betoverend. Het zwembad en de sauna waren schoon en goed onderhouden. Het hotelpersoneel was behulpzaam en vriendelijk.
  • Het enige nadeel is de locatie, want als u van plan bent meer tijd in het stadscentrum door te brengen, moet u een bus naar het stadscentrum nemen. Echter, er zijn regelmatig bussen en het is niet te moeilijk om met het openbaar vervoer rond te reizen.

6

Johanna

Zakenreiziger
24 april 2025

“Geweldig hotel, maar wellness werkt niet.”
  • Geweldige locatie (dichtbij het kantoor). Prachtige plek waar ik me thuis voel. Geweldige kamers, matrassen van hoge kwaliteit. Dranken aan de bar zijn zeer goed en het personeel is vriendelijk.
  • Wederom was het wellnessgedeelte niet beschikbaar, net zoals twee weken geleden :( Aangezien dit de reden is waarom ik bij Moxy boek (ik zou net zo goed een goedkoper hotel zonder deze voorzieningen kunnen boeken), is dit zeer teleurstellend en doet het me twijfelen om opnieuw te boeken.

10

Bozhin

Gezin met kinderen
23 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het personeel was zeer goed.
  • Het hotel heeft geen menu gelanceerd, en het is nodig dat het hotel op uw website plaatst dat het zwembad niet verhuurd kan worden.

8

Delphine

Gezin met kinderen
21 april 2025

“Zeer goed”
  • Hield van de ambiance!
  • Ontbijt was niet inbegrepen en was zeer duur.

10

Kelly

Jong stel
18 april 2025

“Onvergetelijk om alle juiste redenen.”
  • Het hotel is precies zoals het er op de foto's uitziet; uniek, ultramodern en de sfeer is zo ontspannen en relaxed, terwijl de service bijzonder goed is. Het personeel is geweldig. Het ontbijt was precies wat het moest zijn, de locatie perfect, met 10 minuten busreis naar het centrum van Amsterdam. We reisden voor onze huwelijksreis en het was de perfecte keuze voor ons verblijf!

6

Louise

Jong stel
17 april 2025

“comfortabel verblijf ver weg van de stad”
  • Het personeel was geweldig! De kamers waren zeer comfortabel met een mooi uitzicht.
  • De locatie van het hotel is in het midden van nergens! Het ontbijt is zeer pover voor 17 euro per persoon! Geen koelkast op de kamer. Het zwembad is mooi, maar stinkt naar chloor.

6

Anonymous

Jong stel
13 april 2025

“Aangenaam”
  • De bushalte naar de stad was dichtbij. De kamer was zeker het beste onderdeel ervan. Het uitzicht vanuit de slaapkamer was zeer goed en de kamer zelf was erg mooi. De Litouwse receptionist was erg vriendelijk!
  • Er is geen echte "bar", het is meer een loungegedeelte, wat net zo goed is als zitten in uw slaapkamer met een drankje, waarvan ik dacht dat het niet waard was om geld aan uit te geven. Er is niets in de buurt van het hotel, behalve één restaurant, of u moet 15-20 minuten lopen, wat niet ideaal is als u naar de winkel gaat en dingen moet meenemen, vooral omdat het tijdens ons verblijf hevig regende. Er is geen kluis of koelkast in de kamer en het zwembad had elke dag zoveel vuil dat we controleerden of het schoon was, maar dat was niet het geval.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Moxy Amsterdam Houthavens zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Moxy Amsterdam Houthavens via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Moxy Amsterdam Houthavens. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Moxy Amsterdam Houthavens.
Bij Hotels.nl kun je Moxy Amsterdam Houthavens reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Moxy Amsterdam Houthavens, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Moxy Amsterdam Houthavens ligt 3,3 km van het centrum van Amsterdam.

Moxy Amsterdam Houthavens heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Moxy Amsterdam Houthavens Heeft een eigen fitness ruimte.

Moxy Amsterdam Houthavens staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Moxy Amsterdam Houthavens heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Moxy Amsterdam Houthavens heeft een binnenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.