7.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

New West Inn Amsterdam

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


New West Inn Amsterdam is een modern hotel gelegen in de wijk Nieuw-West, bekend om zijn rustige omgeving en goede bereikbaarheid. Het hotel bevindt zich aan de Reimerswaalstraat en biedt directe verbindingen met het openbaar vervoer, waardoor populaire attracties zoals de Dam, het Rijksmuseum en de iconische grachten van Amsterdam gemakkelijk toegankelijk zijn. De strategische ligging van het hotel maakt het aantrekkelijk voor zowel toeristen die de stad willen verkennen als voor zakelijke reizigers die op zoek zijn naar een comfortabele uitvalsbasis.

De hotelkamers zijn ontworpen met het oog op functionaliteit en comfort, waardoor ze een ideale keuze zijn voor diverse soorten reizigers. Elke kamer is uitgerust met moderne voorzieningen, waaronder een flatscreen-tv, een bureau en een eigen badkamer. Dit stelt gasten in staat om zich te ontspannen en zich thuis te voelen, ongeacht de duur van hun verblijf. Het hotel biedt daarnaast diverse faciliteiten zoals gratis Wi-Fi, een fitnessruimte en goed uitgeruste vergaderzalen voor zakelijke doeleinden, waarmee het de wensen van zowel leisure- als zakelijke gasten vervult.

Het hotel beschikt over een eigen restaurant waar gasten kunnen genieten van een gevarieerd ontbijtbuffet en à-la-carte-opties voor lunch en diner, met internationale gerechten in een ontspannen sfeer. De hotelbar biedt een informele plek voor een drankje of een snack, inclusief een terras voor de warmere maanden. Gasten hebben ook de mogelijkheid om te ontspannen in de nabije Sloterpark en Sloterplas, waar buitenactiviteiten zoals wandelen, fietsen en watersporten mogelijk zijn. Met een eigen parkeerterrein biedt New West Inn Amsterdam bovendien een praktische oplossing voor gasten die met de auto reizen, waardoor het hotel zowel voor inwoners van de stad als voor bezoekers een aantrekkelijke optie vormt.



Faciliteiten in New West Inn Amsterdam

Eten en drinken
  • Bar
  • Brasserie
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Vloerbedekking
  • WiFi
Woon gedeelte
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Excursiebalie
  • Ticketservice
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Computer (openbaar)
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
  • Kapper/schoonheidssalon
  • Solarium
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Activiteiten
  • Biljart
  • Speelruimte voor kinderen
Algemeen
  • Lift
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Roken
  • Rokersruimte
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Car Parking AH - XL 595m
  • Q-Park Osdorpplein 787m
  • Westgaarde 1.3 km
  • Nicolaas Ruychaverstraat 1.7 km
  • Louwesweg 2.7 km
  • S207 2.8 km
  • Zeemanlaan 2.9 km
  • Carnapstraat 3.2 km
Restaurant
  • Kwun Wah 464m
  • Sahan 585m
  • BeyMen 595m
  • Shobiyet 605m
  • Warung Spang Makandra 611m
  • Steakhouse - Pizzeria Osdorp 652m
  • Ravioli's 662m
  • Ons Dorpje 680m
Museum
  • Van Eesteren Museum 2.4 km
  • Levend Paardenmuseum 5.3 km
  • Bilderdijk Museum 5.8 km
  • Moco Museum 5.9 km
  • Diamant Museum Amsterdam 6 km
  • Max Euwe 6 km
  • Electric Ladyland 6 km
  • Houseboat Museum 6 km
Toeristische attractie
  • Banpaal 3.7 km
  • Olympiahuis 4.6 km
  • Canal Cruise 5.8 km
  • Lovers canal Cruises 5.8 km
  • Fabrique des Lumières 5.9 km
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 5.9 km
  • Blue Boat 6 km
  • Blue Boat 6 km
Treinstation
  • Postjesweg 2.7 km
  • Amsterdam Lelylaan 2.7 km
  • Heemstedestraat 2.9 km
  • Jan van Galenstraat 3 km
  • Henk Sneevlietweg 3.2 km
  • De Vlugtlaan 3.5 km
  • Amsterdam Sloterdijk 4.2 km
  • Halfweg-Zwanenburg 4.2 km

7.5

Beoordeeld door: 1451 gasten.

5

Kamran

Zakenreiziger
15 juni 2025

“Zou aanbevelen om andere hotels voor die prijs te overwegen.”
  • Het personeel was zeer goed, vriendelijk en behulpzaam. Het hotel bood fietsen aan en ondersteunde de verstrekking van tickets voor het openbaar vervoer. De netheid was ook in orde. De kamer was groot genoeg voor twee gasten. Ik had een tweepersoonsbed aangevraagd en de staat was in orde.
  • De prijs was te hoog in vergelijking met de staat van de kamer. Het meubilair was oud. De badkamer was absoluut niet modern. De locatie van het hotel was ver weg van het openbaar vervoer. U moet 10-15 minuten lopen om de stations te bereiken. Bovendien was het ook een beetje moeilijk om de ramen te openen voor frisse lucht.

8

Péter

Zakenreiziger
12 juni 2025

“Heerlijke plek om te ontspannen en te genieten van een smakelijk ontbijt.”
  • Gezellige, warme afbeelding aan de muur van windmolens bij nacht. Relatief groot bureau voor het geval u wilt werken. Snelle WiFi-verbinding. Vriendelijk en direct personeel bij de receptie.
  • Er is geen radiator (centrale verwarmingssysteem), maar een lokale airconditioner met een digitale regeling aan de muur. Maximaal 24 °C kan worden ingesteld. Indien u de temperatuur verhoogt, zal deze automatisch terugschakelen naar 24 °C. Toen ik aankwam was de temperatuur buiten ongeveer 0 °C en mijn kamer was koud omdat het personeel de verwarming in de kamer niet aan had gezet. Het duurde lange uren voordat de airconditioner de kamer opwarmde, maar de grote (niet-geïsoleerde) ramen zorgden ervoor dat de warmte verloren ging, waardoor het echt een uitdaging was om de kamer op een comfortabele temperatuur te krijgen.

3

Joao

Gezin met kinderen
7 juni 2025

“Het is goed, maar...”
  • Het is een schoon hotel, met goed vervoer, het personeel is in orde.
  • We hadden een situatie die niet opgelost werd, met betrekking tot de keuze van de kamers. In feite werd onze familie van elkaar gescheiden en moest ik van kamer wisselen, waarbij ik mijn geld verloor.

3

Luke

Zakenreiziger
5 juni 2025

“Slecht”
  • Het was wat je kunt verwachten van een hotel in deze prijsklasse. Het personeel was redelijk. De prijs was redelijk. De kamers waren schoon genoeg.
  • Ze waren de airco aan het repareren vlak voor onze hotelkamer om 9 uur 's ochtends. Het enige dat je als hotel moet doen en op orde moet hebben, is zorgen voor een goede nachtrust voor je gasten. Dit is volledig mislukt. Je zou verwachten dat je in zo'n situatie gecompenseerd zou worden, maar dat was niet het geval. In dergelijke situaties zou je ten minste een late check-out op kosten van het huis verwachten. In plaats daarvan drong men er bij ons op aan om het hotel te verlaten door om 11:15 uur te bellen om te controleren of we al weg waren.

10

Tanisha

Gezin met kinderen
5 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Alles voldeed aan de standaarden.
  • Niets

8

Evgenios

Jong stel
4 juni 2025

“Zeer goed”
  • De kamer was groot, comfortabel en met een leuke touch (decoratie).
  • Wat betreft de locatie is het hotel iets verder van het stadscentrum gelegen. Er zijn bushaltes in de buurt, maar houd er rekening mee dat u enige tijd moet besteden aan het reizen naar het centrum.

6

Lee

Jong stel
31 mei 2025

“2 Weken in Europa”
  • Er is een receptionist, zijn naam is Keny. Hij was bereid om me te helpen en toonde veel vriendelijkheid. Ontslag Jenny en bevorder hem tot manager.
  • 1) Tijdens het inchecken vertelde receptioniste Jenny me: "Roken is niet toegestaan in de kamer." Ik ben Koreaans en heb het gevoel dat ik te maken heb met raciale discriminatie. Ze heeft dit nooit tegen witte gasten gezegd. Natuurlijk rook ik niet. 2) We kwamen 's avonds terug uit de stad Amsterdam en ontdekten dat er 1 handdoek ontbrak in de kamer. Ik belde ze via de intercom en vroeg om 1 extra handdoek. Jenny antwoordde dat ze alleen was en het nu niet kon brengen. Ik was druk bezig met huiswerk en ben een uur later naar beneden gekomen. Ik zag 2 medewerkers, maar ze gaven nog steeds geen reactie op het verzoek van de gasten. 3) Ik had contant geld en wilde dit gebruiken voordat ik Amsterdam verliet, dus vroeg ik of ik contant kon betalen voor het ontbijt. Ze zeiden dat ze alleen creditcards accepteerden. De volgende ochtend (5 januari, vrijdag) vroeg ik dezelfde vraag aan Harold (een andere receptioniste), maar hij zei dat het mogelijk was. Is dit hotel in orde? De horecabranche is ontstaan in Europa, maar helaas is de meeste horeca in Europa niet wat het zou moeten zijn.

8

Robert

Jong stel
30 mei 2025

“Zeer goed”
  • Goed en schoon, goede entertainment.
  • Het ontbijt was iets te duur. Een mini-koelkast op de kamer had prettig geweest.

6

Michelle

Jong stel
28 mei 2025

“Oké, maar ik zou waarschijnlijk niet terugkeren!”
  • Het personeel was vriendelijk, de inrichting rondom het hotel was modern.
  • De locatie was 40 minuten met de tram, wat op zich prima is, maar niet wanneer je plannen hebt voor overdag en ’s nachts. De bedden waren erg zacht en gedipt in het midden, waardoor we ons erg ongemakkelijk voelden. Het tweepersoonsbed bestond uit twee eenpersoonsbedden die tegen elkaar waren geschoven. We hadden ook maar één kussen per persoon. De thee/koffiefaciliteiten bevatten slechts 1 zeer klein pakje melk per persoon voor ons verblijf van 2 nachten. We moesten meer aanvragen bij de receptie. Het ontbijt was vrij duur en niet inbegrepen bij de kosten van de accommodatie. We hoorden wat klonk als een knaagdier dat 's nachts op de zolder van onze kamer rondkroop en ook nog net voordat we de laatste dag vertrokken!

7

Rose

Jong stel
28 mei 2025

“Goed”
  • De locatie was in orde. We waren behoorlijk uitgeput na onze vlucht, dus ik herinner me er niet veel van, maar de ervaring was acceptabel. Het is dichtbij veel goedkope fruitwinkels, en ik ben dol op fruit.
  • Zeer duur voor wat het was, hoewel ik begrijp dat dit geheel Amsterdam is. Het is waarschijnlijk beter om de nacht in Rotterdam door te brengen en voor eventuele daguitstapjes naar Amsterdam te reizen.

10

Daniel

Groepsreizigers
28 mei 2025

“Uitstekend”
  • Ontbijt was goed. Kamer was ook goed, maar badkamer was voor mij niet al te modern.
  • De bedden waren niet zo comfortabel. Ik denk dat ze oud waren of intensief gebruikt. Mijn excuses.

4

Lea

Groepsreizigers
25 mei 2025

“Teleurstellend”
  • Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar de accommodatie zelf laat te wensen over - er was een muis in onze kamer en gelukkig zijn we naar een andere kamer verhuisd, maar toen was er diezelfde nacht rond 4 uur of 5 uur een voorval, en we konden alles horen aangezien de muren zo dun zijn. De kamers waren ook niet de schoonste.
  • te ver van het centrum

7

Kyle

Gezin met kinderen
23 mei 2025

“Over het algemeen in orde, maar ik zou de volgende keer ergens anders voor meer comfort gaan.”
  • De locatie was goed, op ongeveer 10 minuten lopen naar de tram, 20-25 minuten naar het centrum.
  • Een groep jongeren verzamelde zich elke nacht achterin, met veel auto's en fietsen die langskwamen, en sommigen kwamen regelmatig de kamers in het hotel binnen. Dit maakte ons in het begin ongemakkelijk.

8

Emma

Vriendengroep
21 mei 2025

“Zeer goed”
  • Ruime kamer. Wat betreft de locatie waren er vrij veel restaurants, winkels en tram/bushaltes op loopafstand.
  • De geluidsisolatie was erg slecht - we hoorden vaak mensen in andere kamers en in de gang. De badkamer was behoorlijk verouderd en voelde niet bijzonder schoon aan.

6

Mohamed

Vriendengroep
19 mei 2025

“Voldoende verblijf, maar te ver van het stadscentrum.”
  • Schone kamers en vriendelijk personeel. Er is gratis openbaar parkeren voor het hotel met voldoende ruimte. De buurt is rustig en de bedden zijn comfortabel.
  • Het gebouw is verouderd en u bent met het openbaar vervoer 1 uur verwijderd van het stadscentrum. Met Uber kunt u in 30 minuten in het stadscentrum zijn, maar dit kost u 25 euro (dus 50 euro voor de retourrit). Hoewel het hotel goedkoper was dan de meeste hotels in het stadscentrum, kunt u, als u de reiskosten meerekent, mogelijk een kamer in een ander hotel voor dezelfde prijs in het centrum van Amsterdam verkrijgen.

10

Dinesh

Gezin met kinderen
19 mei 2025

“Fijne verblijf in het hotel in Amsterdam!”
  • Fijn comfortabel hotel met zeer behulpzaam personeel. Er zijn activiteiten in het hotel zoals biljart spelen, rondwandelen, enzovoort. We hebben de stad en omgeving de hele dag verkend en zijn teruggekeerd naar het hotel om te slapen. De parkeergelegenheid is gratis. Het is parkeren op straat, maar het was zeer handig. We hebben de auto geparkeerd en zijn met de tram naar het stadscentrum gegaan. Er zijn een paar supermarkten in de buurt en ook leuke restaurants. Er is geen thee of koffie op de kamer, dus moesten we elke ochtend naar beneden komen om voor Euro 2 koffie uit de automaat te halen. Dat hield ons gaande tot we brunch hadden in de stad. Het personeel was fantastisch. De kamers waren ruim en schoon.
  • Het belangrijkste probleem dat we hadden, was dat we elke ochtend de koffie beneden moesten kopen. Verder was alles in orde. Het was trouwens wat prijziger dan alle plaatsen waar we voor deze specifieke vakantie verbleven, maar dat is zoals het is. We hebben bespaard op parkeren, wat geweldig was!

8

Werhanowicz

Jong stel
18 mei 2025

“Het hotel is schoon en comfortabel.”
  • Het was schoon en comfortabel. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
  • Niets.

9

Mindlere

Gezin met kinderen
17 mei 2025

“Uitstekend”
  • Comfortabele en grote kamer. Zeer schoon, comfortabel. Goede locatie (Neem tram 17, deze gaat rechtstreeks naar het stadscentrum).
  • Het is meer een aanbeveling. - Als er een bar met tapbier in de lobby was, zou dat beter geweest zijn. - Als er een minibar in de kamer was, zou dat beter geweest zijn.

9

Khristina

Gezin met kinderen
15 mei 2025

“Uitstekend”
  • Mis een koelkast op de kamer.

8

Abigail

Groepsreizigers
13 mei 2025

“Het is de moeite waard en het is gemakkelijk om vanuit daar het centrum te bereiken.”
  • schoon, ruim, schone badkamer, ruikt lekker, geweldig uitzicht
  • De ramen kunnen niet veel geopend worden, de lift is iets traag en de fitnessruimte kan vernieuwd worden.

5

Thu

Gezin met kinderen
10 mei 2025

“Voldoende”
  • Het is schoon.
  • Het warme water was onbetrouwbaar. De wifi was zo zwak dat een van ons 4G moest gebruiken. De openingstijden van de gym waren niet geschikt (9:00-21:00) omdat we niet vroeg of laat konden trainen.

7

Neil

Gezin met kinderen
9 mei 2025

“Zou daar zeker opnieuw verblijven.”
  • Niet geweldig. Zeer beperkte warmewaren. Bonen, roerei en vreemdzame bacon. Ook geen vers fruit. Toch waren veel mensen tevreden met de continentaal selectie.
  • Ontbijt

10

Adonis

Gezin met kinderen
6 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • De kamer was schoon en netjes. Goede waar voor je geld. Onze kamer werd elke ochtend schoongemaakt. De strijkplek naast de receptie was een grote hulp. Over het algemeen was de accommodatie schoon en netjes.
  • Er was geen waterkoker op de kamer, ik moest koffie halen uit een automaat.

10

James

Jong stel
4 mei 2025

“Zeer goed”
  • Had geen ontbijt.

8

Dina

Jong stel
3 mei 2025

“Zeer goed”
  • Alles over de kamer en het personeel. Ook de locatie is zeer aangenaam.
  • Enigszins lage waterdruk in de badkamer, waardoor het een beetje moeilijk is om te douchen.

7

Anonymous

Jong stel
1 mei 2025

“Goed hotel”
  • Het is gemakkelijk om met de bus/tram naar het stadscentrum te komen (ongeveer 30-40 minuten) en er is gratis parkeergelegenheid voor het hotel. Ik zou hier zeker weer verblijven.
  • Het bed was laag en aan één zijde was het lichtjes gekanteld of een beetje beschadigd in het midden. Er was geen koelkast of waterkoker in de kamer. De Wi-Fi werkte niet, wat frustrerend was, omdat ik het echt nodig had. (pech gehad)

4

Sitara

Vriendengroep
28 april 2025

“Te duur voor weinig comfort.”
  • De locatie was handig voor ons, aangezien we een toernooi niet ver van het hotel hadden.
  • Er was geen airconditioning en het ontbijt personeel was zeer onvriendelijk en ontoegankelijk. De receptie was ook niet bereid om te helpen met vragen tijdens de avonddiensten.

8

Ammar

Gezin met kinderen
27 april 2025

“Het was goed.”
  • Alles was goed. Inchecken en uitchecken gingen zeer gemakkelijk en de receptioniste was erg vriendelijk en respectvol. Het ontbijt kost 14,50€ per persoon en is het waard. De kamer was schoon. Al met al was het een goede keuze.
  • Ik vond de verwarming niet prettig! Toen ik deze aanzette, maakte hij geluiden en het was een beetje koud; hij verwarmde niet goed.

3

Alexandra

Groepsreizigers
26 april 2025

“Goede locatie, schone kamer, vriendelijk personeel. Maar de kamers waren te koud.”
  • De bedden waren comfortabel, de douche had een zeer goede waterdruk. De kamer was zeer schoon. Ook een goede locatie voor toegang tot het stadscentrum.
  • De kamers waren zeer koud. De airconditioning was geblokkeerd, waardoor deze niet hoger kon dan 24 graden; wat acceptabel zou moeten zijn als de airconditioning daadwerkelijk naar behoren functioneerde. Ik moest 's nachts met lagen kleding slapen om niet koud te zijn, omdat ik niet denk dat de kamertemperatuur ooit hoger was dan 17 graden. De airconditioning was bovendien zeer oud en schakelde zich 's nachts zelf uit. De ramen waren ook erg oud, wat de kamer kouder maakte. Als ik op de stoel naast het raam zat, voelde ik een luchtstroom uit het raam komen.

9

Anonymous

Gezin met kinderen
21 april 2025

“goed”
  • Gratis parkeren, comfortabele bedden en de markt is dichtbij om iets te kopen.
  • Er zijn geen koffiezetapparaten, geen waterkokers en geen strijkijzers.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je New West Inn Amsterdam zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van New West Inn Amsterdam via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor New West Inn Amsterdam. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in New West Inn Amsterdam.
Bij Hotels.nl kun je New West Inn Amsterdam reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in New West Inn Amsterdam, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

New West Inn Amsterdam ligt 4,1 km van het centrum van Zwanenburg.

New West Inn Amsterdam heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

New West Inn Amsterdam Heeft een eigen fitness ruimte.

New West Inn Amsterdam heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.