8.3
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Royal Amsterdam Hotel


Informatie over de accommodatie


Het Royal Amsterdam Hotel is ideaal gelegen aan het Rembrandtplein 44, 1017 CV in Amsterdam en zal u aangenaam verrassen met zijn moderne voorzieningen en comfortabele sfeer. Dit 4-sterrenhotel staat voor een innovatief concept dat zich richt op persoonlijke service, diversiteit en intimiteit. Een apart restaurant met Amerikaanse grillkeuken en een capaciteit van 90 zitplaatsen binnen en 56 zitplaatsen buiten op het terras biedt een sfeervol uitzicht op het plein. Houd er rekening mee dat voor incidentele kosten een borg van EUR 50 per persoon per kamer, een toeristenbelasting van EUR 3 per persoon per dag en een toeristenbelasting van 7% vereist zijn. Voor gasten die hun verblijf vooruitbetalen biedt het Royal Amsterdam Hotel 10% korting op de totale rekening, exclusief de Royal Signature Steak. Gasten kunnen profiteren van een gereduceerd parkeertarief van € 45,- per 24 uur bij Q-Park aan de Amstelstraat 12, 1017 DA Amsterdam, vooraf te reserveren via de website.



Faciliteiten in Royal Amsterdam Hotel

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Telefoon
  • Ventilator
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Fietsen
  • Fietsenstalling
Algemeen
  • Lift
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras

In de omgeving

Parkeergarage
  • The Bank 101m
  • Muziektheater (Opera house) 322m
  • Gouden bocht 533m
  • Waterlooplein 595m
  • Parking De Hoofdstad 764m
  • Q-Park Bijenkorf Amsterdam 918m
  • Heinekenplein 976m
  • Hirschgebouw 1.1 km
Restaurant
  • Klein Breda 15m
  • Indrapura 16m
  • De Maria 23m
  • SLA 24m
  • Ô MAI Vietnamees Restaurant 27m
  • Oche 31m
  • Shisho 54m
  • Vapiano 66m
Museum
  • Willet-Holthuysen 118m
  • Our House 156m
  • Collectie Six 242m
  • FOAM 332m
  • Hermitage 335m
  • Amsterdam Museum 349m
  • Het Muizen Huis 351m
  • Museum Van Loon 366m
Toeristische attractie
  • Rondvaart Canal 216m
  • Kattenkabinet 390m
  • Waterloopleinmarkt 417m
  • Gasthuispoort 422m
  • Huis aan 3 grachten 444m
  • Rederij Kooij 486m
  • Ruiterstandbeeld van Koningin Wilhelmina 508m
  • Zuiderkerkstoren 522m
Treinstation
  • Nieuwmarkt 668m
  • Vijzelgracht 686m
  • Centraal Station 1.3 km
  • De Pijp 1.4 km
  • Amsterdam Centraal 1.5 km
  • Centraal Station 1.5 km
  • Wibautstraat 1.6 km
  • Amsterdam Muiderpoort 2.4 km

8.3

Beoordeeld door: 946 gasten.

10

Nicole

Jong stel
24 januari 2025

“Heb echt genoten van mijn verblijf hier.”
  • schoon en gastvrij
  • Niets, het was perfect.

5

Orla

Jong stel
23 januari 2025

“Aannemelijk”
  • Sommige restaurantmedewerkers waren niet vriendelijk.
  • Heel lawaaierig.

6

Yousef

Vriendengroep
17 januari 2025

“Aangenaam hotel voor een paar dagen in Amsterdam.”
  • De locatie en de netheid.
  • De kamer is erg klein.

3

Tracey

Groepsreizigers
13 januari 2025

“teleurstellend”
  • De kamer was zo klein dat één zijde tegen het raam was gedrukt en we er niet omheen konden lopen. Het raam in de kamer deed niet open. We hadden een deluxe kamer besteld en dat is niet wat we kregen. De man aan de receptie was onbeschoft. Iemand had gezorgd voor overlast op de trappen en dit was niet schoongemaakt, waardoor mensen erdoorheen liepen.

7

Megan

Jong stel
8 januari 2025

“Goed”
  • grote kamer, goede verwarming / airconditioning
  • kleine lift

4

Chris

Alleenreiziger
8 januari 2025

“Goede locatie, maar luid en enigszins vuil.”
  • locatie naar het stadscentrum
  • Aangezien het zich op een hoofdplein met restaurants en nachtclubs bevond, was het zowel van buitenaf als van bewoners die op alle uren kwamen en gingen, zeer luidruchtig!

7

Indiana

Groepsreizigers
5 januari 2025

“Geweldige locatie”
  • De locatie was geweldig, zeer centraal en gemakkelijk te belopen. Het personeel zorgde voor extra beddengoed op verzoek, wat uitstekend was. De afvalbakken in de kamer werden dagelijks geleegd, de bedden opgemaakt en de handdoeken verwisseld. Ik zou hier weer verblijven, maar dan in een grotere kamer.
  • Het enige negatieve dat ik kan zeggen is dat de kamer erg klein was en het moeilijk was om naar de badkamer te gaan wanneer je met twee personen in de kamer verblijft.

1

Adam

Zakenreiziger
5 januari 2025

“Absoluut verschrikkelijk, VERMIJD DIT ALLE MAKEN.”
  • Niets, vanaf het moment dat we arriveerden was de service afschuwelijk.
  • Ik heb een tweepersoonskamer aangevraagd voor mij en mijn collega, aangezien we uit het VK waren gekomen en uitkeken naar een goede nachtrust. Bij binnenkomst in de kamer troffen we een tweepersoonsbed aan, dat kon worden gesplitst in twee eenpersoonsbedden. We hebben de bedden uit elkaar geschoven, maar kregen de volgende items; x1 Tweepersoonsdekbed x1 Dekbedovertrek voor tweepersoonsbed x1 Onderlaken voor tweepersoonsbed x1 Tweepersoonsmatras Na naar de receptie te zijn gegaan, werd ons verteld dat de schoonmaakdienst naar huis was gegaan, maar dat ze zouden kijken of ze iets voor ons konden regelen. 15 minuten later klopte de receptionist op de deur met wat lakens; wat ze ons gaven was slechts x1 dekbedovertrek voor een eenpersoonsbed en x1 onderlaken, uiteraard niet genoeg om de benodigde twee eenpersoonsbedden op te maken. We gingen vervolgens naar buiten voor een welverdiend biertje, nadat we ons probleem aan de receptionist hadden uitgelegd, die ons vertelde dat hij het zou regelen. We kwamen een uur later terug en er was niets gedaan om ons de benodigde twee eenpersoonsbedden te geven; bij navraag stelde de receptionist dat er niets was wat hij kon doen, omdat er niemand beschikbaar was om naar de schoonmaakdienst te gaan en de benodigde items voor ons te halen. We vroegen toen om de manager, die "op vakantie" was. Met geen andere opties vroeg ik om een volledige terugbetaling en besloot ik een nieuw hotel te zoeken, waarop mij werd verteld "we zijn niet verplicht u een terugbetaling te geven", hoewel ze niet in staat waren om de gevraagde service te leveren. In de commotie van het verplaatsen van de bedden en het proberen uit te zoeken welke dekens we hadden, bleken een paar lelijke vlekken zichtbaar te zijn, iets wat ik absoluut niet had verwacht.

9

Joanne

Jong stel
25 december 2024

“Fantastische plek om te verblijven. Ik zal zeker weer boeken om hier te verblijven als ik Amsterdam bezoek.”
  • fantastische locatie. Gelegen in het midden van een druk plein, maar absoluut geen geluid of verstoring in uw kamer.
  • zoveel dichtbij enkele geweldige restaurants en bars, op loopafstand van alles.

6

Roger

Zakenreiziger
20 december 2024

“kleine kamers”
  • De locatie was mooi.
  • Echt krappe kamers en receptie.

7

Victoria

Jong stel
4 december 2024

“Geweldige locatie en een goed, comfortabel kamertje om alleen de nacht door te brengen.”
  • Goede locatie en gemakkelijk te vinden. Het personeel was echt vriendelijk en behulpzaam en kon bagage opslaan tot het inchecken en tot het vertrek op de vertrekdag. De kamer was klein en een beetje stoffig. De faciliteiten waren niet geweldig. De Engelse zenders op de televisie werkten niet en er was geen theezet- of koffiezetapparaat, maar dat was niet het einde van de wereld, aangezien we de kamer alleen gebruikten om te slapen. Het bed was erg comfortabel en zorgde voor een geweldige nachtrust, en de douche was heerlijk en krachtig!
  • De Engelse kanalen werkten niet op de televisie en er waren geen voorzieningen om thee of koffie te zetten.

1

Bassl

Alleenreiziger
29 november 2024

“Bad”
  • Heel kleine kamer, zeer duur hotel.

8

Donna

Jong stel
25 november 2024

“Prachtige centrale plek om te verblijven!”
  • Geweldige plek, mooi schoon en centraal gelegen, uitstekend personeel.
  • Niets

9

Ziad

Jong stel
15 november 2024

“goede waarde”
  • De locatie is ongelooflijk praktisch, bereikbaar te voet naar het stadscentrum. Het hotel is behoorlijk.
  • Niets bijzonders, misschien zijn de geluiden van nabijgelegen kamers hoorbaar.

7

Colin

Jong stel
15 november 2024

“Hotel gekozen op locatie.”
  • Had kamer 405, aan de achterkant, zelfs met het raam open (een extra plus), was het stil ondanks de drukke locatie. Personeel was behulpzaam en vriendelijk, maar nuchter. Zij drongen niet aan om zich aan te melden voor het ontbijt of het diner in het restaurant. Badkamer werd elke dag schoon gemaakt.
  • Bedden waren samengepropt in een ruimte waardoor men van de voeteneind moest inkrabbelen, dat wil zeggen vanaf de onderkant van de bedden. De twee eenpersoonsbedden waren niet aan elkaar bevestigd, wat betekende dat je in de opening viel tijdens een knuffel, wat alleen de eerste keer amusant was. De televisie was wifi-gestuurd en werkte niet meer als een van ons van het bed moveerde. Er werd een bedrag van €50 per persoon op de kaart in rekening gebracht voor eventuele schade, ondanks onze volwassen leeftijd. Dit bedrag werd terugbetaald bij het uitchecken, maar zal pas na 2 dagen op de kaart worden vrijgegeven. Dit is geen probleem, tenzij men niet in de positie is om €100 een week vast te hebben staan.

1

Nalini

Groepsreizigers
7 november 2024

“Niet aanbevolen.”
  • Ik heb mijn aanbetaling nog steeds niet ontvangen.. en mij was verteld dat dat snel zou gebeuren. Oplichterij. Het hotel doet slechte zaken. Bedroevend.

10

Dennison

Gezin met kinderen
6 november 2024

“Ik ben een vaste bezoeker in Amsterdam en ik kijk uit naar de volgende keer, wat binnenkort zal zijn.”
  • Het personeel, het ontbijt, de locatie en het uitzicht vanuit kamer 301.
  • Ik vond het niet leuk dat Holland van Engeland verloor :( Zou u ooit overwegen om een stapelbed in kamer 301 te plaatsen? Het zou de vloeroppervlakte verdubbelen en mogelijk aantrekkelijk zijn voor jongere toeristen.