5.9

Smartflats - Meir Antwerp

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Smartflats biedt meer dan 450 appartementen in België en Luxemburg, geschikt voor zowel korte als lange verblijven, en ideaal voor zowel zakenreizen als vakanties, variërend van compacte tot ruime opties. Onze moderne appartementen bevinden zich in de populairste wijken, wat zorgt voor een comfortabele en stedelijke woonervaring. Alle appartementen worden grondig schoongemaakt tussen verblijven door en bieden gemak via online inchecken en een digitale receptie die 24/7 beschikbaar is. Onze City appartementen combineren betaalbaarheid met eigentijdse ontwerpen, ideaal gelegen voor reizigers met een beperkt budget. Voor degenen die meer ruimte en stijl zoeken, bieden onze Design appartementen luxe en een breed scala aan faciliteiten op toplocaties in de stad. Onze Premium flats zijn hoogwaardig afgewerkt met exceptioneel interieur en bieden een serene en luxueuze ervaring, inclusief adembenemende uitzichten. Wij zijn voortdurend op zoek naar getalenteerde individuen die ons team kunnen versterken om het verblijf van onze gasten naar een hoger niveau te tillen. Houd ons op de hoogte van de laatste aanbiedingen en nieuws door u in te schrijven voor onze nieuwsbrief, waarbij we uw privacy ten volle respecteren.



Faciliteiten in Smartflats - Meir Antwerp

Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Balkon of Terras
  • Eethoek
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Koelkast
  • Magnetron
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Kabeltelevisie
  • Keuken
  • Koffiezetapparaat
  • Oven
  • Vaatwasser
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Diensten receptie
  • Excursiebalie
Algemeen
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras

In de omgeving

Parkeergarage
  • Van Dijck 177m
  • Q-Park Handelsbeurs 222m
  • Meir 269m
  • Parking Inno 306m
  • Horta 337m
  • Hopland 358m
  • Interparking 423m
  • Diamant 694m
Restaurant
  • Café Imperial 65m
  • The Foodmaker 79m
  • Little Soul 199m
  • Fiera 206m
  • Brasserie Monico-Meir 230m
  • BarBouf 236m
  • The Josephine 242m
  • Horta Grand Café 244m
Museum
  • Snijders & Rockoxhuis 389m
  • Maagdenhuis 489m
  • Het Letterenhuis 537m
  • Poorterswoning 608m
  • MoMu 609m
  • DIVA 746m
  • Eugeen Van Mieghem Museum 809m
  • Museum De Reede 814m
Toeristische attractie
  • Groenplaats 459m
  • Kipdorpbrug 579m
  • Diamantkwartier 801m
  • Royal Hamilton Light Infantry (Canada) Liberation of Antwerp Plaque 817m
  • Hyacinthara 1 km
  • Berggeiten 1 km
  • Alpaca 1 km
  • Bergbongo 1.1 km
Treinstation
  • Astrid 920m
  • Antwerpen-Centraal 945m
  • Zegel 2.5 km
  • Antwerpen-Zuid 2.6 km
  • Antwerpen-Berchem 2.7 km
  • Antwerpen-Luchtbal 3.1 km
  • Mortsel 4.9 km
  • Mortsel-Deurnesteenweg 4.9 km

5.9

Beoordeeld door: 67 gasten.

9

Adam

Gezin met kinderen
1 juli 2025

“Uitstekend”
  • De locatie is echt geweldig en ligt in de stad. Het hele appartement is zeer groot en luchtig.
  • Openbare parkeerplaatsen bevinden zich op 5 minuten afstand, dus u dient hiermee rekening te houden. Bovendien is de toegang tot de kamer wat minder gelukkig.

7

Ivica

Zakenreiziger
10 juni 2025

“goede locatie, zeer ruim, grote badkamer”
  • de locatie
  • 1. De afstandsbediening voor de televisie kon niet worden gevonden. 2. Het internet werkte niet en de technische ondersteuning was slecht. 3. Niemand heeft vermeld dat het appartement zich op de vierde verdieping bevond (92 treden door een zeer smalle gang, zeer onpraktisch bij het dragen van bagage). 4. Het terras is eigenlijk een noodtrap. 5. Het appartement lijkt helemaal niet op het appartement dat op de foto's staat.

4

Ameh

Vriendengroep
24 mei 2025

“Teleurstellend”
  • Dichtbij openbaar vervoer en winkels.
  • De slaapbank was kapot. Ik heb het voorval zowel online gerapporteerd als telefonisch gemeld. Niemand heeft gereageerd, waardoor we vier nachten op een kapotte bed moesten slapen. Ook was er geen WiFi in de kamer. Ik heb dit gerapporteerd, maar er heeft niemand contact met mij opgenomen. Vier dagen zonder WiFi en we konden de televisie ook niet aan de praat krijgen.

4

Edijs

Jong stel
14 maart 2025

“Teleurstellend”
  • Slechte klantenservice...bijna onmogelijk om contact met hen op te nemen. Ik kon niet werken omdat het internet niet werkte... De televisie werkte ook niet.

4

Atilla

Groepsreizigers
12 maart 2025

“Teleurstellend”
  • Geweldige locatie
  • Fohn werkt niet. Het matras is erg oncomfortabel door de veren. Er werd bouwwerkzaamheden uitgevoerd in het appartement net onder ons en dit begon elke dag om 7:30. Er waren kleine insecten in het appartement. Water dat uit de douchecabine stroomt, vloeit naar het appartement eronder. Aangezien de vaatwasser geen mand had, moesten we de afwas met de hand doen. Hoewel we het probleem hebben gemeld, werd het niet binnen 5 dagen opgelost.

1

Victor

Gezin met kinderen
23 februari 2025

“Goede locatie, maar mentaal uitputtend appartement met faciliteiten die veel verbeteringen behoeven.”
  • Ik hield van de locatie van het appartement, aangezien het in het hart van het stadscentrum ligt. Elke bezienswaardigheid is op loopafstand te bereiken.
  • Het beklimmen van de steile trap naar de vierde verdieping was een Herculeaanse taak. Internet en televisie werkten niet, zelfs niet nadat ik klantcontact had opgenomen. Het appartement was niet goed geventileerd en er waren geen ventilatoren. Er waren veel muggen in het appartement. De handdoeken en beddengoed waren niet volledig wit, mogelijk door herhaald gebruik. Daarnaast was er geen bezem of borstel om te kunnen schoonvegen. Graag zou ik willen vragen om deze kleine zaken te voorzien. Ventilatoren in de zomer zijn ook wenselijk. Eerlijk gezegd was dit geen waar voor je geld, aangezien het aanvoelde alsof ik in een sociale of gratis woning verbleef, vooral door de faciliteiten en het daadwerkelijk oplossen van problemen. Ik zie mezelf niet terugkeren naar dit appartement. Het was mentaal uitputtend voor mij.

9

Maikel

Gezin met kinderen
6 februari 2025

“Een uitstekend gelegen appartement.”
  • de locatie is PERFECT! Het appartement heeft alles wat men nodig heeft. Echter mist het enkele afwerkingsdetails.
  • Er zijn veel trappen te beklimmen. Voor oudere gasten is dit niet prettig. Persoonlijk heb ik veel goederen gekocht en moest ik 5 trappen naar beneden met een totaalgewicht van 80 kilo. Dit zou vermeld moeten worden in de advertentie. Dit was echter de enige negatieve opmerking. De rest was uitstekend en ik geef het alsnog 8 punten.

10

Ak

Vriendengroep
27 januari 2025

“Verre van bevredigend.”
  • De locatie was goed. Dichtbij de meeste plaatsen die ik wilde bezoeken.
  • WiFi werkt niet, televisie buiten gebruik, audio speaker werkt niet, vaatwasser buiten gebruik, kon de douche niet gebruiken vanwege verstopping en het water liep de gang in, lichtknopje is defect, zeepdispenser is kapot, stinkende vaatwasser omdat het gebruikte keukengerei ongewassen is achtergelaten, afvoerplug is kapot en kon geen bad nemen, in- en uitchecktijden zijn zonder kennisgeving gewijzigd ten opzichte van de oorspronkelijke bevestigings-e-mail, personeel was niet behulpzaam.

8

Anonymous

Groepsreizigers
17 januari 2025

“Het is een korte trip voor ons, maar het is aangenaam om daar te verblijven in een appartement in het hart van de stad.”
  • Het heeft een uitstekende locatie, dicht bij het stadscentrum.
  • Het bevindt zich op de derde verdieping, zonder lift en zonder parkeergelegenheid. Pech voor ons, de buren waren middernacht erg luidruchtig.

1

Princewill

Zakenreiziger
5 januari 2025

“Zeer slechte klantenservice en waarschijnlijk creditcard oplichters.”
  • Centrisch gelegen.
  • Slechte toegang tot het appartement via zeer smalle trappen en niemand heeft eerder vermeld dat er geen lift was. We werden hier pas na betaling over geïnformeerd. Er was geen internetverbinding; ik belde meteen bij aankomst in het appartement het vaste nummer en kreeg te horen dat een technisch team contact met ons zou opnemen. We hebben een tijdje gewacht en geprobeerd opnieuw te bellen, maar op de eerste dag werd er nooit opgenomen. Vanaf de tweede dag was hun nummer niet meer bereikbaar. Tijdens het inchecken vroegen ze naar mijn creditcardnummer en vervaldatum met de mededeling dat dit als waarborg voor eventuele schade zou dienen. Maar de nacht na de incheck heeft men mijn kaart met een extra bedrag van 488€ belast, terwijl we al voor het appartement hadden betaald. Deze mensen zijn oplichters, wees voorzichtig, en ik vermoed dat hun klanten nu alleen diegenen zijn die geen beoordelingen lezen vóór het boeken, zoals ik deed. Ik raad iedereen aan dit appartement te vermijden. De televisie werkt niet. Er is GEEN internetservice in dit appartement; ze zullen je een e-mail sturen met details van het appartement en op het niveau van de "wifi naam" hebben ze het leeg gelaten, maar gaven wel een wifi-wachtwoord, toen wist ik meteen dat er iets niet klopte.

1

Rinailiz

Groepsreizigers
2 januari 2025

“SLECHT, NOOIT WEER”
  • Ik heb de beoordelingen niet gelezen, slecht van mijn kant.
  • Ik heb de beoordelingen niet gelezen, dat is mijn fout. Enkele uren voor ons verblijf kregen we een schriftelijk bericht dat we op de 4e verdieping zaten en er geen lift was. Kleine trap. - Geen wifi. - Beddengoed was niet schoon. - De deuren openen met een code. - We hebben daar 1 nacht verbleven en zijn het gebouw verlaat, hoewel ons verblijf in België langer was (niemand merkte dat we vertrokken waren).

4

Wei

Alleenreiziger
17 december 2024

“Een prachtig onhandig appartement toegankelijk via de achterkamers van de Nike-winkel; geen wifi/televisie.”
  • Het appartement was ruim en schoon. Het bed was zeer comfortabel. De ligging van het appartement was geweldig; dichtbij openbaar vervoer en toeristische attracties. Er waren veel winkelmogelijkheden in de buurt en ook uitstekende restaurants.
  • Er was geen wifi in het appartement, hoewel dit als een faciliteit werd vermeld. De televisie werkte niet en de "klantenservicelijn" heeft me genegeerd na 2 dagen waarin ik deze problemen meldde; we hebben heen en weer gecommuniceerd zonder oplossing. Ook is de locatie van het appartement in het gebouw uiterst ongemakkelijk. Om het appartement te bereiken, moet je via een zeer onopvallende deur naar binnen en verschillende trappen omhoog (in het donker als het na sluitingstijd van de NIKE-winkel beneden is) en door wat in wezen de achterkant van de NIKE-winkel op de eerste verdieping is. Er zijn aanwijzingen van een lift systeem dat het gemakkelijker zou moeten maken om bagage naar de bovenverdiepingen te brengen, maar het werkt niet. En als je het appartement op de bovenste verdieping (5e verdieping) hebt, zul je wensen dat je SUPER licht hebt ingepakt, want het navigeren van 5 verdiepingen in het donker is niet prettig. Zorg er dus voor dat je films/shows al op je apparaten hebt gedownload of neem een boek mee; of, net als ik, breng de meeste avonden buiten door met drinken om de tijd te doden.

4

Scott

Groepsreizigers
16 december 2024

“eerlijke prijs, maar zou de volgende keer meer betalen voor een upgrade”
  • licht, luchtig en een goede hoeveelheid faciliteiten
  • De Wi-Fi was slecht. We hadden kamer 401 en 301 geboekt. Bij onze aankomst was de douche in kamer 301 overstroomd en was de slaapbank kapot. De schoonmaakdienst heeft de douche opgeruimd, maar het bed bleef in een kapotte staat. Wat niet duidelijk was, waren de 94 trappen die beklommen moesten worden om bij kamer 401 te komen. Daarnaast was de Wi-Fi niet functioneel.

4

Ingunn

Gezin met kinderen
10 december 2024

“Teleurstellend”
  • De locatie was goed.
  • Twee keer is er iemand het appartement binnengekomen omdat het kantoor het sleutelnummer naar iemand anders had gestuurd en mijn nummer niet was aangepast totdat ik aangaf dat ik van plan was te vertrekken en mijn geld wilde terugkrijgen. De 24-uurs noodtelefoon naar het kantoor wordt alleen beantwoord wanneer het personeel dat wil, en ik heb geprobeerd ze gedurende 2 uur te bellen, maar niemand nam op! Er was geen salontafel, de tv werkte niet en de WiFi functioneerde ook niet. Geen lift en trappen naar de 5e verdieping.

9

Ayush2196

Vriendengroep
8 december 2024

“Geweldig verblijf”
  • De locatie en het appartement waren geweldig.
  • Internet en tv werkten niet. Er waren geen deurvergrendelingen in de badkamer.

8

Jelle

Groepsreizigers
3 november 2024

“Heerlijk verblijf op een voortreffelijke locatie.”
  • De locatie was uitstekend.
  • Veel trappen om bij het appartement te komen.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Smartflats - Meir Antwerp zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Smartflats - Meir Antwerp via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Smartflats - Meir Antwerp. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Smartflats - Meir Antwerp.
Bij Hotels.nl kun je Smartflats - Meir Antwerp reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Smartflats - Meir Antwerp, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Smartflats - Meir Antwerp ligt 500 meter van het centrum van Antwerpen.

Smartflats - Meir Antwerp heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Smartflats - Meir Antwerp heeft familiekamers beschikbaar. Kijk op de website van de accommodatie om deze te reserveren.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability