8.2
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Corendon Amsterdam Schiphol Airport, a Tribute Portfolio Hotel

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Corendon Amsterdam Schiphol Airport, a Tribute Portfolio Hotel, biedt luxe accommodatie dicht bij belangrijke locaties en faciliteiten, op slechts 8,3 km van het Vondelpark. Elke kamer is uitgerust met moderne voorzieningen om gasten een comfortabel verblijf te garanderen. Het hotel scoort een indrukwekkende 8,2 op basis van 4444 beoordelingen, wat de kwaliteit en hoge standaard van dienstverlening bevestigt. Dit viersterrenhotel staat bekend om zijn moderne voorzieningen en hoge niveau van comfort en gemak voor zowel vakantiegangers als zakelijke reizigers.

Gasten kunnen genieten van uitgebreide ontspannings- en wellnessfaciliteiten, waaronder een spa- en wellnesscentrum met een binnenzwembad, fitnesscentrum, sauna en een rustige tuin. Dit maakt het hotel een perfecte plek om te ontspannen en te verjongen na een lange dag reizen of werken. Daarnaast biedt het hotel diverse praktische diensten zoals gratis WiFi, een restaurant en bar, een 24-uurs receptie, en meertalig personeel om ervoor te zorgen dat elke gast een zorgeloos verblijf heeft.

De ligging van het hotel in Badhoevedorp biedt gemakkelijke toegang tot de luchthaven, dankzij de gratis pendeldienst van en naar Schiphol. In de nabijheid bevinden zich ook populaire attracties zoals het Van Gogh Museum en het Moco Museum. Andere waardevolle faciliteiten zijn onder meer fietsenverhuur, vergader- en banketvoorzieningen, en parkeermogelijkheden tegen betaling. Het hotel respecteert ook de lokale veiligheid- en gezondheidsprotocollen, wat bijdraagt aan een betrouwbaar en veilig verblijf.



Faciliteiten in Corendon Amsterdam Schiphol Airport, a Tribute Portfolio Hotel

Eten en drinken
  • Bar
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Koelkast
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Kabeltelevisie
  • Strijkijzer
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Fitnessruimte
  • Massage
  • Sauna
  • Wellness centrum
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
Roken
  • Rokersruimte
Buiten
  • Tuin
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle
  • Winkels in het hotel

In de omgeving

Parkeergarage
  • Zeemanlaan 1.2 km
  • Berkenhoek 2.5 km
  • Nieuwemeerlaan 2.6 km
  • Steigenberger Airport Hotel Amsterdam 2.9 km
  • World Trade Center Schiphol Airport 3 km
  • Hilton Parking 3.2 km
  • Louwesweg 3.3 km
  • Westgaarde 3.4 km
Restaurant
  • Breakfast Room 588m
  • Sun Wing 876m
  • Later aan 't Water 1.1 km
  • Amon 1.4 km
  • De Halve Maen 1.4 km
  • Houten Klaas 1.5 km
  • New Hung Kwan 1.6 km
  • Kerkzicht 1.7 km
Museum
  • Museum Jan 5.1 km
  • Bilderdijk Museum 5.5 km
  • Van Eesteren Museum 5.6 km
  • Levend Paardenmuseum 6.9 km
  • Moco Museum 7.3 km
  • Diamant Museum Amsterdam 7.4 km
  • Museum Crash '40-45 7.5 km
  • Max Euwe 7.6 km
Toeristische attractie
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 3.2 km
  • Olympiahuis 5.1 km
  • GlowGolf 5.2 km
  • Banpaal 7.1 km
  • Canal Cruise 7.5 km
  • Lovers canal Cruises 7.5 km
  • Blue Boat 7.5 km
  • Blue Boat 7.5 km
Treinstation
  • Schiphol Airport 2.7 km
  • Henk Sneevlietweg 3.8 km
  • Heemstedestraat 4.2 km
  • Amsterdam Lelylaan 4.6 km
  • Amstelveenseweg 5 km
  • Postjesweg 5.1 km
  • Jan van Galenstraat 5.9 km
  • Amsterdam Zuid 6.1 km

8.2

Beoordeeld door: 4586 gasten.

7

Ruth

Groepsreizigers
31 mei 2025

“Goed”
  • We moesten vier uur wachten om de kamer in te kunnen. Een van de bedden was kapot en ze kwamen het nooit repareren. De instructies voor de faciliteiten in de kamer waren zo klein geschreven dat we er een foto van moesten maken met onze telefoon om het te vergroten en het te kunnen lezen. Er was een tissuebox in de kamer verstopt achter de handdoeken in de badkamer, maar er waren geen tissues beschikbaar in de kamer.

5

Darren

Gezin met kinderen
30 mei 2025

“Beschikbaar kamertype”
  • Het was oké.
  • Niets bijzonders.

7

Kamvl

Jong stel
28 mei 2025

“Dit hotel was acceptabel voor een overnachting tijdens het doorreizen via de luchthaven van Amsterdam.”
  • Extra kussens en handdoeken nodig.

10

Terence

Alleenreiziger
26 mei 2025

“Unieke dakterrasbar van topkwaliteit.”
  • Het personeel was zeer behulpzaam. Het zwembad, de sauna en de stoombad waren in de avond gemakkelijk beschikbaar. De skybar was geweldig. Het eten was overvloedig.
  • Had de dakt bar van tevoren kunnen reserveren.

3

Frans

Alleenreiziger
24 mei 2025

“Slecht”
  • Ik werd wakker met meerdere insectenbeten op mijn armen en benen. Ik heb dit aan het personeel gemeld en vroeg om met de manager te spreken, maar ontving een onbevredigende reactie op mijn zorgen. Aangezien ik een latere vlucht in de middag had, wilde ik graag in het hotel blijven, maar dat kon ik niet, omdat ik weigerde de kamer te gebruiken waarvan ik geloofde dat deze besmet was met bed bugs. Ik heb mijn koffer verwijderd en kreeg te horen dat ik in de cafe kon blijven. Ik gaf de voorkeur aan een andere kamer. Het was op geen enkele manier een goede ervaring. Zeer teleurgesteld overall.

7

Phil

Groepsreizigers
24 mei 2025

“Mooi hotel, maar vreselijke douche. Verblijf niet op de bovenste verdieping als u wilt slapen.”
  • Het hotel was voldoende. De kamers waren ruim, de badkamer had een goede grootte, maar werd volledig teleurgesteld door de waterdruk van de douche.
  • Het hotel biedt gratis pendeldiensten van en naar de luchthaven. Het hotel is onderdeel van de Marriott-groep. We hadden hier geen idee van tot we bij het hotel aankwamen. We hebben meer dan een uur gewacht op de pendelbus, die elke 30 minuten komt, maar die niet kwam… of zo dachten we. De bussen reden wel, maar gaven alleen Marriott aan en noemden Corendon helemaal niet. Dus hebben we uiteindelijk €25 aan een taxi uitgegeven. Mijn kamer bevond zich op de 7e verdieping en na een lange dag reizen wilde ik enkel naar bed, maar dat was niet mogelijk vanwege de muziek die door de rooftopbar werd gespeeld tot 1 uur 's nachts.

10

Evelyne

Gezin met kinderen
24 mei 2025

“Een goed hotel om te verblijven tijdens een tussenstop.”
  • De locatie was goed, het hotel bood een keuze aan eetgelegenheden, de gratis pendelbus naar de luchthaven was geweldig, het all-you-can-eat hoofdrestaurant bood waar voor je geld en het personeel was zeer vriendelijk.
  • Het personeel van het café was onbeleefd en leek niet geïnteresseerd in de service; het leek alsof ze hun baan niet leuk vonden. Het eten was slecht, aangezien het smaakte als droge restjes. Mensen klaagden over hoe traag het personeel was en dat het eeuwig duurde voordat je je maaltijd kreeg. Tegen de tijd dat je het kreeg, was het uitgedroogd. Dranken werden geserveerd in vuile glazen en toen je hen hierop attendeerde, zuchtte men alsof je hen in de weg zat. Dit gebied heeft verbetering en training van het personeel op het gebied van etiquette nodig.

10

Daana

Zakenreiziger
22 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Perfect voor een kort verblijf. Ik moest vroeg in de ochtend van Schiphol Airport vertrekken en heb dit hotel op het laatste moment geboekt. Ze boden een shuttle aan en alles was zeer goed georganiseerd. Schoon, handig, en het personeel was vriendelijk.

10

Marcus

Gezin met kinderen
20 mei 2025

“Als u door de luchthaven Schiphol reist, wordt dit ten zeerste aanbevolen.”
  • Als luchthavenhotel kan je echt niet meer wensen. Alles op één plek. Goed gelegen met een gemakkelijke busverbinding. Ik kon niets aan de accommodatie afkeuren.
  • Niets

7

Lisa

Alleenreiziger
20 mei 2025

“Perfect voor een tussenstop op de luchthaven.”
  • Het personeel was vriendelijk. Modern hotel. De pendelbus was zeer handig.
  • De kamer was koud en ik kon de airconditioning niet uitschakelen (het was december). 19 euro voor het ontbijt vond ik echt aan de dure kant.

9

Ron

Alleenreiziger
17 mei 2025

“Mooi hotel, aangenaam verblijf.”
  • Goede locatie, op minder dan 10 minuten rijden van Schiphol. Vriendelijke service. De 747 in de tuin is vrij bijzonder en uniek. Ook vond ik het ontbijtbuffet leuk en redelijk geprijsd.
  • Ik houd niet van badkamers met bewegingssensorverlichting, zoals ze die hebben. De gast moet kunnen kiezen wanneer het licht in- of uitgeschakeld wordt. Ze zouden dat moeten heroverwegen.

10

Arsenio

Gezin met kinderen
13 mei 2025

“De vakantie was geweldig en het verblijf in het hotel maakte het nog beter!”
  • Het hotel was een van de beste waar we verbleven. Hoewel het niet dichtbij Amsterdam Centraal lag, maakte de vervoersdienst naar Schiphol het zeer handig! De kamers waren ruim, schoon en goed uitgerust. Het personeel was uitstekend! Sterk aanbevolen!!!
  • Een kleine lastigheid was dat mijn kamer boven de lobby/receptie was, waardoor er in de vroege uurtjes wat geluid van beneden te horen was. Echter, dit was geen groot bezwaar.

6

Ansa

Zakenreiziger
13 mei 2025

“Adequaat en efficiënt.”
  • Het hotel is efficiënt en de pendeldienst werkt goed.
  • Lawaai in de hal.

2

Renate

Zakenreiziger
10 mei 2025

“Zeer slecht”
  • Inchecken duurde 45 minuten - eerst zeiden ze dat er geen kamers beschikbaar waren, hoewel we vooraf boekten en vooraf betaalden, maar uiteindelijk hadden ze toch een kamer. Ik had om een wake-up call gevraagd, maar deze is nooit gekomen.

8

Bruno

Alleenreiziger
10 mei 2025

“Zeer goed”
  • Verrassend aangenaam over de kwaliteit van de service en de kamer. Ik kan deze hotel ten zeerste aanbevelen voor een verblijf, vooral als u een vroege vlucht heeft van Schiphol luchthaven.

8

Miloud

Zakenreiziger
9 mei 2025

“Zeer goed”
  • Alles was goed. Ik had een vroege ochtendvlucht en er is elke 15 minuten een gratis shuttlebus van het hotel naar de luchthaven, die er in 5 minuten naartoe rijdt. Het personeel en de faciliteiten van het hotel zijn uitstekend.
  • Alles goed!

7

Maksym

Alleenreiziger
8 mei 2025

“Goed”
  • Luidruchtige basmuziek tot laat in de nacht vanuit de skybar, luid ventilatiesysteem in de kamer.

9

François

Jong stel
8 mei 2025

“We hebben genoten van een nacht en ontbijt bij Corendon voordat we op vakantie gingen. Het was een really goed begin.”
  • Locatie dicht bij de luchthaven met pendeldienst, het ontbijt, de grootte van de kamer en goede service.
  • Er was niets dat we bijzonder minderden.

9

Basheer

Gezin met kinderen
7 mei 2025

“Barzenji”
  • De gratis luchthavenshuttle was geweldig, de kamer en badkamer waren van groot formaat.
  • De kamer en badkamer waren niet schoon, de fles met handzeep, shampoo en conditioner was leeg, er was niet genoeg suiker en koffiemelk, de receptie beantwoordde nooit de telefoon, ongeacht hoe laat je belt.

9

Bagdad

Vriendengroep
7 mei 2025

“Uitstekend”
  • Goed ontbijt, gratis reguliere shuttle, mooie kamer, bagageopslag.
  • Niets

10

Lidia

Alleenreiziger
3 mei 2025

“Perfect hotel voor een lange tussenstop.”
  • Veel open ruimte en natuurlijk licht.

8

Helen

Jong stel
1 mei 2025

“Een comfortabel en handig luchthavenhotel.”
  • We hadden een late check-in, die soepel en vriendelijk verliep. Onze kamer was schoon, stil en comfortabel, hoewel het vrij warm was. Het ontbijtbuffet was zeer handig en bood een goede selectie aan opties. De luchthavenshuttle was ook zeer praktisch in de ochtend.
  • De luchthavenshuttle rijdt niet na 23:00 uur en taxi's voor de rit van 5 minuten zijn zeer duur. In de kamer is er geen minibar en zijn er geen basisvoorzieningen voor de badkamer, die bij de receptie aangevraagd moeten worden. Dit vormt geen probleem als u overdag arriveert, maar het was meer een probleem bij een late aankomst in de nacht.

8

Chloe

Gezin met kinderen
24 april 2025

“Zeer goed”
  • Schoonmaak. Skybar. Uitstekend ontbijt. Goede locatie. Gratis pendelbus.
  • Het kostte meer dan een halfuur om in te checken.

10

Lyn

Zakenreiziger
24 april 2025

“Geweldig wanneer je aan het reizen bent.”
  • Shuttlebusdiensten van en naar de luchthaven. Comfortabel bed en heerlijk eten.
  • Niets

8

Janine

Vriendengroep
14 april 2025

“Een zeer mooi hotel dat uitzonderlijke waar voor zijn geld zou bieden met enkele verbeteringen.”
  • Dit hotel, zeer dicht bij de luchthaven, heeft zeer ruime kamers, een uitstekend ontbijt tegen een redelijke prijs en restaurants waar u kunt dineren. Er is ook een gratis pendelbus naar de luchthaven die elke 30 minuten vertrekt.
  • De bedden waren niet erg comfortabel en de kussens waren klonterig. Het personeel bij de receptie was niet vriendelijk en het was moeilijk om met hen te communiceren.

8

Julleeyofficial

Jong stel
11 april 2025

“Schoon, geweldig personeel, goed eten!”
  • Geweldig personeel!

9

Ebun

Jong stel
11 april 2025

“Geweldig verblijf”
  • Locatie dicht bij de luchthaven en voorzieningen.
  • Niets

7

Lake

Jong stel
11 april 2025

“We zullen teruggaan, maar zijn niet blij met de wachttijd om in te checken.”
  • Een nieuw pand is zeer goed ontworpen en erg handig gelegen bij de luchthaven met de pendelbussen.
  • U moet voortdurend in de rij staan om in te checken; het heeft me meer dan een uur gekost om in dat hotel in te checken, wat belachelijk was voor een luxe hotel.

8

Natascha

Gezin met kinderen
9 april 2025

“Heel goed”
  • Het hotel was geweldig. De afstand tot de luchthaven was perfect.
  • Het bed.

9

Maria

Vriendengroep
7 april 2025

“We hebben een geweldige stay gehad.”
  • Het hotel is klassiek en modern, handig en dicht bij de luchthaven, met een gratis pendeldienst als extra voordeel. Heerlijk eten en vriendelijk personeel.
  • Geen

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.