8.1

Corendon Apartments Amsterdam Schiphol Airport

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Corendon Apartments Amsterdam Schiphol Airport, gelegen aan de Schipholweg 285, Badhoevedorp, Nederland, biedt het beste van twee werelden voor zakenreizigers en vakantiegangers. Deze accommodatie biedt gemakkelijke toegang tot de stad Amsterdam, de zakenwijk Zuidas en het conferentiecentrum RAI. De ruime appartementen zijn voorzien van een volledig uitgeruste keuken, comfortabele woon- en werkruimtes en wasfaciliteiten. Verder ligt het Corendon Sister Hotel op steenworp afstand en biedt tal van faciliteiten waaronder een buffetrestaurant, een café en bistro, een bioscoop, een 24-uurs supermarkt, een binnenzwembad en een fitnessruimte. Het hotel zorgt ook voor uw reisbenodigdheden met 470 parkeerplaatsen op het terrein, oplaadmogelijkheden voor elektrische voertuigen en een gratis pendeldienst naar de luchthaven. De accommodatie is rookvrij en huisdieren zijn niet toegestaan. Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur. Uitchecken dient voor 12.00 uur te zijn.



Faciliteiten in Corendon Apartments Amsterdam Schiphol Airport

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Restaurant
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Koelkast
  • Magnetron
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Keuken
  • Oven
  • Strijkijzer
  • Vaatwasser
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Finse Sauna
  • Fitnessruimte
  • Massagekamer
  • Stoomkamer
  • Strandstoelen
  • Wellness centrum
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

Parkeergarage
  • Zeemanlaan 1.2 km
  • Berkenhoek 2.4 km
  • Nieuwemeerlaan 2.6 km
  • Steigenberger Airport Hotel Amsterdam 2.9 km
  • World Trade Center Schiphol Airport 3.1 km
  • Hilton Parking 3.2 km
  • Louwesweg 3.3 km
  • Westgaarde 3.3 km
Restaurant
  • Breakfast Room 578m
  • Sun Wing 865m
  • Later aan 't Water 1.1 km
  • Amon 1.3 km
  • De Halve Maen 1.4 km
  • Houten Klaas 1.5 km
  • New Hung Kwan 1.5 km
  • Kerkzicht 1.6 km
Museum
  • Museum Jan 5.1 km
  • Bilderdijk Museum 5.5 km
  • Van Eesteren Museum 5.6 km
  • Levend Paardenmuseum 6.8 km
  • Moco Museum 7.3 km
  • Diamant Museum Amsterdam 7.3 km
  • Max Euwe 7.5 km
  • Rembrandts Amsterdam Experience 7.5 km
Toeristische attractie
  • Geitenboerderij Ridammerhoeve 3.2 km
  • Olympiahuis 5 km
  • GlowGolf 5.3 km
  • Banpaal 7.1 km
  • Canal Cruise 7.4 km
  • Lovers canal Cruises 7.5 km
  • Blue Boat 7.5 km
  • Blue Boat 7.5 km
Treinstation
  • Schiphol Airport 2.8 km
  • Henk Sneevlietweg 3.8 km
  • Heemstedestraat 4.1 km
  • Amsterdam Lelylaan 4.5 km
  • Amstelveenseweg 4.9 km
  • Postjesweg 5 km
  • Jan van Galenstraat 5.8 km
  • Amsterdam Zuid 6 km

8.1

Beoordeeld door: 209 gasten.

8

Raed

Gezin met kinderen
29 juni 2025

“Goed hotel voor reizen.”
  • Goede shuttleservice voor de luchthaven 's avonds, 30 minuten.
  • Familiekamer

8

Jan

Jong stel
22 juni 2025

“Goed hotel. Rustig en uitstekende pendeldienst naar de luchthaven. Ruime kamers.”
  • Goed hotel met uitstekende pendeldienst. Zeer rustig, zonder vliegtuiggeluiden. Opvallende 747 Jumbo is in de binnenplaats geïnstalleerd. Heerlijk ontbijt.
  • Wachten met inchecken voor alle gasten strikt om 15.00 uur, ook al waren de kamers duidelijk klaar. Dit was het enige hotel waar we verbleven tijdens een 5-weekse Europese reis waar dit voorviel. Niet een goede klantenservice.

8

Grace

Gezin met kinderen
19 juni 2025

“Zeer goed”
  • schoon en comfortabel

2

Sonia

Alleenreiziger
19 juni 2025

“Zeer slecht”
  • Het zwembad en de sauna
  • 1) Ik heb om een extra dekbed gevraagd omdat de verwarming niet werkte en ontving een vies dekbed van de vorige gast en een schoon hoeslaken, waarvan mij werd verteld dat ik het zelf moest verwisselen. Dit is, naar ieders maatstaven, gewoon walgelijk en volstrekt onaanvaardbaar. 2) Ik vroeg om ontbijtkommen omdat er GEEN enkele in de kamer was, alleen 6 borden, maar na 3 DAGEN continu vragen was ik zo gefrustreerd dat ik er gewoon zelf een heb gekocht bij een winkel genaamd Blokker in de stad; ik kon het niet geloven, maar ik wilde yoghurt eten. 3) De keuken was erg vuil; ik vond dode zilvervisjes in de lades met het bestek, wat mij ervan weerhield de keuken te gebruiken en ik heb 5 dagen lang alleen maar sandwiches gegeten. 4) Ik heb ook meer dan een en een half uur in de kou gewacht op de hotelbus in de avond en heb uiteindelijk een taxi gedeeld met een andere gast, wat 35 euro kostte. Ik heb meer dan 35 jaar in de horeca gewerkt en het probleem is eenvoudig: er zijn geen leidinggevenden die het personeel en de faciliteiten in de kamers controleren. Ik heb zo vaak gevraagd om met de manager te spreken en raad eens... ik wacht nog steeds.

8

Tish

Gezin met kinderen
17 juni 2025

“Zeer goed”
  • Dichtbij de luchthaven, wat handig voor ons was, was ik verrast over hoe stil het was. Het ligt een beetje buiten de gebaande paden, maar de gratis shuttleservice naar de luchthaven was fantastisch en het was zeer eenvoudig om treinen en bussen te nemen naar waar we ook wilden gaan. Mijn man vond de spafaciliteiten prettig. Ik zou absoluut aanbevelen hier te verblijven en zou zeker terugkomen.
  • Er waren een paar zeer kleine problemen, maar het hotel was geweldig en erg snel in het oplossen van zaken.

10

Harish

Gezin met kinderen
14 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Alles
  • Niets

7

Gerwin

Zakenreiziger
13 juni 2025

“Over het algemeen een zeer prettig verblijf, zorg alleen voor meer keukengerei.”
  • De accommodatie was mooi en ruim.
  • Het feit dat er een keuken aanwezig was, maar niet genoeg materiaal om te koken. Er ontbraken snijplanken, pannen en potten. We hebben deze locatie gekozen zodat we zelf konden koken, maar dat was eigenlijk niet mogelijk.

10

Mathew

Zakenreiziger
7 juni 2025

“Het was uitstekend, rustgevend en stil.”
  • Het ontbijt was uitstekend en de variëteit aan voedsel was goed!
  • De busdienst naar de luchthaven. De chauffeur die mij naar de luchthaven bracht was erg onbehulpzaam, hoewel de vrouwelijke chauffeur die mij naar het hotel bracht zeer behulpzaam was.

9

Brouwer

Gezin met kinderen
2 juni 2025

“Uitstekend”
  • Geweldig appartement, zeer mooi complex, uitstekende voeding en zeer vriendelijk personeel.

10

Rachel

Gezin met kinderen
1 juni 2025

“Uitstekend verblijf, ik zou zeker weer komen.”
  • Voorzieningen voor gezinnen Bioscoop, mooi zwembad, speeltuin En de on-site markt was een reddingsboei.

10

Miilton

Gezin met kinderen
29 mei 2025

“Ik heb echt genoten van dit verblijf. Zelfs hun zwembad was zeer netjes en aangenaam.”
  • Ik vind de omgeving en locatie echt geweldig. Het eten was perfect en het personeel was zeer professioneel.
  • Ik denk dat alles voorlopig in orde is, maar het zou fijn zijn als u ook sportkanalen kunt aanbieden, zelfs als de gast de optie heeft om te betalen of niet.

8

Renee-france

Vriendengroep
29 mei 2025

“Heel goed”
  • Het restaurant en de pendeldienst zijn uitstekend en de kamers zijn groot en comfortabel.
  • Er waren kleine mieren over onze keuken verspreid.

7

Arunkumar

Gezin met kinderen
29 mei 2025

“Goede locatie en vriendelijk personeel, maar een beperkt ontbijtaanbod en vooral de chef aan de balie was niet vriendelijk.”
  • Personeel bij de receptie toen ik incheckte.
  • Ontbijt - zeer droog

6

Vilija

Vriendengroep
27 mei 2025

“Slecht”
  • Het appartement was schoon, de bedden comfortabel en het was 's nachts rustig. Er was één persoon met de sleutels die zich leek te bekommeren om de gasten. De shuttle rijdt elke 30 minuten.
  • Wij kregen een dubbele kamer in plaats van een vierpersoonskamer. We gingen naar de receptie om om een andere kamer te vragen. Het blijkt dat het systeem voor kamerindeling dat bij de receptie wordt gebruikt, de grootte van de kamer niet weergeeft, aangezien drie medewerkers naar één scherm keken om te proberen te achterhalen of het een dubbele of vierpersoonskamer was. We moesten teruglopen met een persoon die veel sleutels had, om te verifiëren dat onze slaapbank daadwerkelijk niet gebruikte kon worden voor een goede nachtrust. Het was niet mogelijk om de receptie vanuit de kamer te bellen, aangezien de telefoon niet werkte en van de muur viel. Na drie keer heen en weer te zijn gelopen, kregen we te horen dat er geen ruimte was om onze bagage op te slaan, wat teleurstellend was. We moesten het personeel overtuigen om onze bagage te accepteren. Als compensatie voor de teleurstelling kregen we een gratis drankje aangeboden in de bar. Tijdens het drinken in de avond liep er een muis rond de tafels.

8

If

Vriendengroep
24 mei 2025

“Zeer goed”
  • Dichtbij de luchthaven Schiphol

5

Ashish

Zakenreiziger
22 mei 2025

“Redelijk”
  • Absoluut teleurstellend. De appartementen hadden doorslag en stonken.

8

Endra

Gezin met kinderen
19 mei 2025

“Shuttlebus en airconditioning zijn zeer tevredenstellend.”
  • Het vervoer met de pendelbus was zeer tevredenstellend, de Wi-Fi was goed en de airconditioning was geweldig om te hebben tijdens de zomer.
  • De wasserijfaciliteit moet gerepareerd worden (de meeste machines zijn kapot), en enkele keukengerei dienen vernieuwd te worden.

5

Pei-hsuan

Gezin met kinderen
17 mei 2025

“Voldoende”
  • De hotelvoorzieningen zijn goed.
  • Ik heb lang gewacht op de shuttle op de luchthaven, meer dan 50 minuten. De shuttles van andere hotels kwamen twee keer langs terwijl ik wachtte. Ik heb twee keer contact opgenomen met de klantenservice; de eerste keer zeiden ze dat de shuttle nog bij het hotel was en binnen 15 minuten zou komen. De tweede keer werd gezegd dat de shuttle was vertrokken, maar ik heb deze nooit gezien. De receptie lijkt niet om het probleem te geven.

4

Peter

Gezin met kinderen
17 mei 2025

“De plek was een toeristenvallen.”
  • De receptie was beleefd en vriendelijk, echter hebben ze nooit ons verzoek opgevolgd. Het was moeilijk om na het uitserveren van de uren kamerservice te krijgen.
  • De kamer voldeed niet aan mijn verwachtingen. De foto’s toonden een bank naast twee bedden, maar er was alleen sprake van twee bedden zonder bank. De keuken was niet adequaat bemand voor het aantal gasten en er waren niet voldoende eetgerei. Er waren naar mijn mening te veel dronken Russen. We moesten speciale voorzorgsmaatregelen nemen, aangezien mijn dochter en echtgenoot door een paar dronken Russen werden lastiggevallen en er geen beveiliging te zien was. Ik zal daar nooit meer verblijven.

8

Patrizia

Gezin met kinderen
12 mei 2025

“Zeer goed”
  • Het restaurant boden geen à la carte optie aan, alleen een buffet, en was niet betaalbaar voor een gezin met kleine kinderen die alleen kleine hapjes nemen.

10

Susan

Gezin met kinderen
12 mei 2025

“Het personeel was bij aankomst zeer behulpzaam, de kamer was groot met een kleine kitchenette, en het diner was een buffet. We hebben nooit de kans gekregen om het zwembad te gebruiken, aangezien...”
  • Geweldige pendelbus, individuele suites die we graag willen uitproberen, maar de vliegtuigfunctie is geweldig, prachtig zwembad. FANTASTISCH BUFFETDINEER 5 sterren inclusief wijn en bier €30.
  • zeer schoon, het ontwerp is heel anders, we hebben er gewoon van gehouden

9

Prasad

Gezin met kinderen
8 mei 2025

“alles goed. geweldige verblijf”
  • toegang tot de luchthaven. rustigere buurt. goede faciliteiten.
  • De deurvergrendeling in het appartement werkte niet. De toegangspassen stoppen regelmatig met functioneren, waardoor we terug naar de receptie moeten om nieuwe passen te halen.

10

Anonymous

Groepsreizigers
2 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • schoon, ruim en handig

9

Sachin

Groepsreizigers
2 mei 2025

“Aangenaam verblijf, zeer nuttige pendeldienst.”
  • Uitstekende voorzieningen, de pendelbus was zeer behulpzaam en de kamers waren bijzonder schoon.
  • Zou graag dubbele bedden hebben gehad in de familiekamer in plaats van twee aaneengeschakelde eenpersoonsbedden.

10

Dan

Gezin met kinderen
28 april 2025

“goed waar voor je geld”
  • perfecte spa

6

Salomon

Gezin met kinderen
27 april 2025

“Aangenaam”
  • In deze appartementen wonen veel werknemers die uit andere landen komen om in Nederland te werken. Het gevoel is dat dit een gebouw is voor nieuwe buitenlanders en alleen mannen, waardoor het vervelend aanvoelt om mijn gezin alleen te laten.

9

Luis

Gezin met kinderen
26 april 2025

“Uitstekend”
  • De faciliteiten, het zwembad, de gratis pendeldienst.
  • Er was een klein probleem met de sleutelkaarten, maar dit werd snel opgelost.

7

Carmen

Gezin met kinderen
25 april 2025

“Goed”
  • Het gratis vervoer van de luchthaven, de spa en de kamer waren ruim en comfortabel.
  • Er was geen afwasmiddel, schoonmaakdoekjes, keukenhanddoeken of afvalzakken voor recycling...

10

Sharon

Jong stel
20 april 2025

“Ik waardeer iedereen voor hun uitstekende service en oprechte vriendelijkheid tijdens mijn verblijf. Mijn verjaardag was geweldig, dankzij...”
  • De locatie was prachtig, het personeel was ongelooflijk behulpzaam en vriendelijk en het uitzicht was absoluut prachtig. Een adembenemend uitzicht op de tuin en een vintage vliegtuig in de tentoonstelling, de kamer was onberispelijk schoon, en de rooftop bar was werkelijk van topniveau, met geweldige drankjes en eten geserveerd door vriendelijk personeel. De zwembaden en sauna waren heerlijk, en de sportschool was niets minder dan geweldig. Ik waardeerde de vriendelijke en warme ontvangst van de receptionisten die ik ontmoette, met de drankvoucher voor mijn verjaardag.
  • Ik vond het incheckproces bij de receptie behoorlijk tijdrovend en stressvol. Een uur in de rij wachten om uit te checken was niet ideaal. Het zou geweldig zijn om een efficiënter uitchecksysteem te hebben, mogelijk via een online applicatie. Zelf inchecken en uitchecken zou een positieve verbetering zijn. Bovendien was het inconvenient om naar buiten te moeten lopen en een ander gebouw binnen te gaan om toegang te krijgen tot het zwembad, de sauna of de sportschool, vooral bij slecht weer. Het zou perfect zijn als er een verbinding naar het gebouw zou zijn voor eenvoudigere toegang tot deze voorzieningen. De wastafel tussen de slaapkamer en de badkamers was verstopt.

8

Gaurav

Zakenreiziger
19 april 2025

“Zeer goed”
  • Kamergrootte en comfort
  • NA

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Corendon Apartments Amsterdam Schiphol Airport zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Corendon Apartments Amsterdam Schiphol Airport via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Corendon Apartments Amsterdam Schiphol Airport. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Corendon Apartments Amsterdam Schiphol Airport.
Bij Hotels.nl kun je Corendon Apartments Amsterdam Schiphol Airport reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Corendon Apartments Amsterdam Schiphol Airport, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Corendon Apartments Amsterdam Schiphol Airport ligt 3,5 km van het centrum van Schiphol.

Corendon Apartments Amsterdam Schiphol Airport beschikt over een luchthaven shuttle. Neem contact op met het hotel voor verdere informatie.

Corendon Apartments Amsterdam Schiphol Airport heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Corendon Apartments Amsterdam Schiphol Airport heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Corendon Apartments Amsterdam Schiphol Airport Heeft een eigen fitness ruimte.

Corendon Apartments Amsterdam Schiphol Airport heeft familiekamers beschikbaar. Kijk op de website van de accommodatie om deze te reserveren.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.