7.4
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Hotel Tiergarten Berlin

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Hotel Tiergarten Berlin bevindt zich tegenover het schilderachtige Kleiner Tiergarten park, en biedt comfortabele accommodatie met moderne faciliteiten. Alle kamers zijn ruim en voorzien van kabeltelevisie, een bureau en een eigen badkamer met een haardroger. Gasten hebben toegang tot gratis WiFi in alle ruimten van het hotel. Het hotel is uitgerust met verschillende kamertypes, waaronder een- en tweepersoonskamers, evenals gezinsvriendelijke opties zoals drie- en vierpersoonskamers. Voor gasten die iets extra's zoeken, biedt de Deluxe Tweepersoonskamer een zitgedeelte met een flatscreen-tv.

Het hotel onderscheidt zich door zijn uitstekende faciliteiten en service, waaronder een 24-uurs receptie, een golfbaan, vergader- en banketfaciliteiten, en voorzieningen voor gasten met een beperking. Huisdieren zijn welkom, hoewel er mogelijk extra kosten van toepassing zijn, en een verscheidenheid aan eet- en drinkopties is beschikbaar, inclusief een snackbar en bar op locatie. Het ontbijtbuffet van het hotel biedt een ideale start van de dag. Daarnaast zijn er in de directe omgeving diverse eetgelegenheden die garant staan voor een gevarieerde culinaire ervaring.

Gunstig gelegen in het hart van Berlijn, biedt Hotel Tiergarten uitstekende toegang tot openbaar vervoer, met het metrostation Turmstraße op loopafstand. Dit maakt het eenvoudig om nabijgelegen bezienswaardigheden zoals de Kurfürstendamm en de Brandenburger Tor te bezoeken. Het hotel beschikt ook over privéparkeergelegenheid tegen een dagelijkse vergoeding. Met zijn uitgebreide aanbod aan diensten en centrale locatie, biedt Hotel Tiergarten een ideale uitvalsbasis voor zowel toeristen als zakenreizigers die Berlijn willen verkennen.



Faciliteiten in Hotel Tiergarten Berlin

Eten en drinken
  • Bar
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • Toiletbeugel
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Radio
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Kabeltelevisie
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Kapper/schoonheidssalon
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsverhuur
Activiteiten
  • Golfbaan
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
Diensten algemeen
  • Winkels in het hotel

In de omgeving

7.4

Beoordeeld door: 2442 gasten.

10

Tanbir

Alleenreiziger
30 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • De kamer was echt schoon, het bed was comfortabel en het hotel is dicht bij de stad Berlijn gelegen. Ik had echt een oplader met twee pinnen voor mijn telefoon nodig, dus de receptie heeft dat geregeld. Al met al was het goed.

9

Sean

Groepsreizigers
29 juni 2025

“Uitstekend”
  • De locatie was op een redelijke loopafstand van vele belangrijke monumenten, en indien nodig waren er bussen die regelmatig reden. Daarnaast hadden we een Dönerwinkel direct naast de deur, wat het verkrijgen van maaltijden gemakkelijk maakte.

7

Robert

Alleenreiziger
14 juni 2025

“Ze zijn ermee bezig.”
  • Een acceptabele kamer in een goede locatie, dichtbij de U-Bahn van de Turmstrasse en de wandelpaden langs de rivier. Een behoorlijke keuze voor het ontbijt van de gebruikelijke Duitse selectie. De kamer was adequaat maar niet glamoureus. Altijd goed om een 24-uursreceptie te hebben.
  • Het hotel en de omliggende gebouwen ondergaan momenteel een grondige renovatie. Het geluid stoorde me niet (in het weekend), maar het kan wat vermoeiend zijn. De hele plek voelt momenteel vrij verwaarloosd aan, de vloerbedekking in de hal is een beetje versleten, de entree is gedateerd en moeizaam. Maar het is begrijpelijk dat ze daar nog niet aan toe kunnen komen terwijl er nog bouwvakkers door de foyer lopen.

6

Marian

Alleenreiziger
12 juni 2025

“Aangenaam”
  • Dichtbij U-Bahn station. Schoon.
  • De geluidsisolatie van de kamer was zeer slecht, waardoor ik de voetstappen van de gasten in de kamer hierboven kon horen. Zeer oude meubels die er dof uitzien.

10

Nhu

Alleenreiziger
9 juni 2025

“Engelachtig oud hotel, maar een goed verblijf.”
  • Redelijke prijs voor de eenpersoonskamer. Schone en nieuwe badkamer. Goede locatie voor de prijs.
  • De wanddecoraties zijn vrij griezelig, het hotel heeft een oude uitstraling en de flikkerende ganglichten geven een horrorsfeertje. Het zou een leuke ervaring zijn als je een positieve en open instelling hebt.

6

Stavros

Zakenreiziger
7 juni 2025

“Aangenaam”
  • Comfortabel bed, elke dag een schone kamer, warme kamer, maar er waren geen gratis artikelen voor de badkamer. Slechts zeep en toiletpapier waren gratis.
  • Er zou meer ruimte in de kamer kunnen zijn, evenals wat lotion en tandpasta.

8

Anna

Gezin met kinderen
29 mei 2025

“Alles was uitstekend!!!!”
  • Vriendelijk personeel, zeer schone kamers en badkamers. Locatie zeer handig.
  • Geen opmerkingen

6

Vladislav

Zakenreiziger
26 mei 2025

“Aangenaam”
  • Goedemiddag! Alles ging goed, bedankt! Ik heb in kamer 65 1 bruine T-shirt, 1 bordeaux overhemd en aangekochte schoenenaccessoires achtergelaten. Ik ontdekte dit pas na thuiskomst. Niemand van uw personeel heeft gebeld. Dit was enigszins teleurstellend. Vladislav.

9

Richard

Jong stel
25 mei 2025

“Alles is geweldig, behalve de bouwers.”
  • Vriendelijk personeel, schone kamer, lekker ontbijt.
  • De aannemers waren bezig met het sorteren van de gevel en begonnen om 7 uur 's ochtends te werken, en ze waren luidruchtig. Echt HEEL luid. Er is niets dat het hotel hieraan kan doen, maar er was ook geen voorafgaande waarschuwing dat we, of we dat nu wilden of niet, met een vroege ochtendlawaai te maken zouden krijgen.

9

Pradeep

Gezin met kinderen
24 mei 2025

“Zeer memorabel”
  • Locatie, netheid en beschikbaarheid van personeel.
  • De verlichting in de kamer kan worden verbeterd.

10

Anastasiia

Gezin met kinderen
20 mei 2025

“Superb”
  • Geweldig personeel, geweldige service! Grote badkamer, doucheruimte. Enige minpunt is het reparatiewerk in het naastgelegen gebouw, dit wekt u om 7:00 uur.

5

Clare

Gezin met kinderen
15 mei 2025

“Eerlijke prijs-kwaliteitverhouding en goed personeel, bedden zijn erg comfortabel.”
  • De bedden zijn zeer comfortabel, het nacht personeel is vriendelijk en behulpzaam, en het ligt erg dicht bij alle openbaar vervoer.
  • We hadden graag van tevoren willen weten dat het hotel in renovatie was, niet vanwege het geluid, maar omdat de uitstraling slecht was door stofhoezen die de trappen bedekten, enzovoort.

10

Paul

Gezin met kinderen
6 mei 2025

“Grote kamers in een uitstekende locatie.”
  • De stad was een korte busrit verwijderd, ruime lichte kamers met ondergrondse parkeergelegenheid op enkele minuten loopafstand.

5

Mateusz

Groepsreizigers
6 mei 2025

“Aanvaardbaar”
  • De badkamer is in orde. De locatie is uitstekend, maar dat is alles.
  • Geluid en stof van de bouwplaats, de kamer was vrij rommelig, valse reclame - we kregen een kamer die er anders uitzag dan degene die ik had gereserveerd. Blij dat het maar één nacht was. Zou niet opnieuw verblijven.

5

Darja

Groepsreizigers
30 april 2025

“Bevredigend”
  • De administrator die bij de receptie werkte was zeer vriendelijk, zij bood ons een oplossing voor het opgetreden probleem en deed alles wat zij kon om ervoor te zorgen dat we ons comfortabel voelden in dit hotel.
  • Bij aankomst in het hotel ontdekten we dat in plaats van de vierpersoonskamer die ik voor mij en mijn twee vrienden heb geboekt (de kamer met 4 AFZONDERLIJKE bedden), we een driepersoonskamer kregen met één enkel bed en één stapelbed. De vrouw bij de receptie vertelde ons dat dit een probleem met de boeking was en dat het systeem automatisch bepaalt welke kamer aan de gasten wordt toegewezen op basis van het aantal personen. Maar kom op, ik heb een VIERPERSOONSKAMER geboekt en betaalt voor het comfort van AFZONDERLIJKE bedden! Ik ben 1 meter 85 en mijn vrienden hebben mij vriendelijk één van de weinige aparte bedden gegeven, terwijl zij vier nachten in een stapelbed hebben geslapen (twee volwassen en ook niet kleine vrouwen)!!!!!!! Het tweede probleem is dat dit stapelbed in zeer slechte staat verkeert - het is niet stabiel, het wiebelt erg en als de één zich rondom draait in zijn slaap, moet de ander dit voelen). Is het zelfs normaal om zo'n bed aan te bieden?? De uiteindelijke "toef op de taart" was het bouwwerkzaamheden in het hotel; de gehele gevel van het gebouw aan de kant waar onze ramen op uitkeken, was gevuld met bouwafval. Vanaf 7 uur 's ochtends werden we niet alleen gedwongen om wakker te worden door de geluiden van verschillende werktuigen, maar we moesten ook naar de werknemers door de ramen kijken. Ons advies - wanneer er werkzaamheden aan een gebouw worden uitgevoerd - VERHUUR GEEN KAMERS MET RMA IN DEZE RICHTING.

8

Shakhrukh

Gezin met kinderen
26 april 2025

“redelijk goed”
  • De kamers zijn schoon.
  • vrij dure ontbijt, ik zou niet zeggen dat de prijs gelijk staat aan de ontbijtmaaltijden. Geen gratis parkeren.

6

Wei

Alleenreiziger
23 april 2025

“oké om te slapen”
  • Locatie, service geweldig.
  • bouw van het gebouw is nog niet afgerond

8

Shelja

Jong stel
8 april 2025

“perfecte locatie en waar voor uw geld”
  • De locatie is perfect. Het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. De kamer was schoon en ruim.
  • niets

4

Polina

Alleenreiziger
26 maart 2025

“Ik kom nooit meer terug naar deze plaats en raad u ten zeerste aan dit ook niet te doen. Het is geen enkele dollar waard.”
  • De dame aan de receptie in de ochtend was zeer behulpzaam en klantgericht. Ook is er de mogelijkheid om de bagage voor een bepaalde tijd bij hen achter te laten voor de vlucht. De locatie is dichtbij het stadscentrum (ongeveer 10 minuten met de taxi).
  • Het was zo verschrikkelijk als het maar kon zijn. Ik heb ongeveer 30 uur gereisd vanuit Azië en was echt uitgeput. Tijdens het inchecken (om 1 uur 's nachts) kreeg ik de sleutel van de kamer, die al bezet was (ik betrad de kamer en daar lag een vrouw te slapen). De receptionist controleerde alles en gaf me een andere sleutel voor een andere kamer (die van een andere categorie was dan degene die ik eerder had betreden, ook anders dan wat ik had geboekt). Dit kan gebeuren, maar er was geen uitleg of verontschuldiging voor wat er was gebeurd. De volgende ochtend om 7.15 uur begon de bouwactiviteit van het gebouw (niemand had ooit hierover geïnformeerd) en sindsdien was er geen kans meer om te slapen (bovendien, toen ik naar het raam keek, stond er een man recht voor mijn raam, zijn werk te doen - om 7 uur 's ochtends!!!! (Ik heb de foto bijgevoegd). Mijn kamer bevond zich op de derde verdieping en toen het tijd was om uit te checken, realiseerde ik me dat de lift niet werkte! Ik had 2 koffers van in totaal 50 kilo die ik naar beneden moest brengen (na 30 uur reizen, verkeerd inchecken en lawaai sinds 7 uur 's ochtends)… echt? Er werd geen hulp aangeboden door het personeel om de koffers naar beneden te brengen, zelfs enkele van de medewerkers zagen me worstelen.. verschrikkelijke service! Heel slechte communicatie, helemaal geen klantenservice!

8

Mats

Alleenreiziger
25 maart 2025

“Zeer goed”
  • De aangename sfeer en de vriendelijke behandeling door het personeel. Perfecte accommodatie voor een weekend in Berlijn.

8

Arriola

Alleenreiziger
25 maart 2025

“Zeer goed”
  • Het personeel was vriendelijk.

8

Ada

Alleenreiziger
21 maart 2025

“Een goede plek om te verblijven in een geweldige stad.”
  • De locatie is zeer schoon en het personeel is erg vriendelijk. Goed gelegen.
  • Het gebouw is oud en heeft een opfrisbeurt nodig.

1

Nerissa

Alleenreiziger
19 maart 2025

“Een negatieve manier om welkom te worden geheten in Berlijn.”
  • Locatie
  • Ik heb het hotel binnen enkele minuten verlaten! De neerbuigende receptionist vertelde me dat ik de upgrade, zoals aangegeven in mijn boeking, niet kreeg. De kamer die ik toegewezen kreeg, bevond zich aan de zijde waar verbouwingen direct naast mijn raam plaatsvonden. Ik vroeg om een andere kamer en kreeg als voorstel om een kamer voor 4 personen te krijgen voor 25€ meer. Ik moest mijn comfort opnieuw kopen, ondanks de beloofde upgrade. Hij had een kamer kunnen voorstellen die verder weg van de bouwwerkzaamheden lag. Dit is ongepast!

10

Maria

Jong stel
18 maart 2025

“Comfortabele kamer en locatie”
  • Het ontbijt is zeer goed.
  • Niets

8

Dmitry

Alleenreiziger
16 maart 2025

“Zeer goed”
  • Hoewel er geen waterkoker op de kamer was, kan er gratis heet water worden verkregen uit een machine op de begane grond.
  • Er is geen waterkoker in de kamer.

4

Ingvild

Alleenreiziger
10 maart 2025

“Teleurstellend”
  • Het schoonmaakpersoneel heeft geen rekening gehouden met het “niet storen”-bordje dat ik had opgehangen en heeft onophoudelijk op mijn deur geklopt op de eerste dag van mijn verblijf. Na deze ervaring werd mijn kamer gedurende mijn verblijf van vijf nachten helemaal niet schoongemaakt.

6

Mark

Gezin met kinderen
9 maart 2025

“De kamers hebben een make-over nodig.”
  • Dichtbij metrostation Doucheschuim/shampoo beschikbaar in de badkamer
  • Beide lattenbodems van het stapelbed hadden een gebroken onderdeel. Het stapelbed was onstabiel, waardoor de matras op de vloer moest worden geplaatst. Er is geen ventilatie in de kamer, het open raam maakte de kamer zeer luidruchtig, direct naast een drukke straat. De kast kan niet worden gebruikt, tenzij u eerst het hele bed verhuist. Klein badkamer waarvan de douchedeuren niet gesloten blijven. De douchekop valt steeds naar beneden.

8

Cassidy

Vriendengroep
1 maart 2025

“Zeer goed”
  • Mooie omgeving

2

Carberry

Gezin met kinderen
1 maart 2025

“Teleurstellend.”
  • Het had vele mooie architectonische kenmerken.
  • De kamer was erg basic. Familieleden sliepen in stapelbedden. Er zat cellofaan op de kapotte ramen in de kamer. Buiten was er een steiger, terwijl er in de vroege vrijdagochtend luidruchtig werk begon. De wastafel had op verschillende plaatsen scheuren.

7

Daniel

Alleenreiziger
28 februari 2025

“Goed”
  • Dicht bij het centraal station (10 minuten met de tram), maar niet zo gemakkelijk te vinden aangezien steigers de voorkant van de kamer bedekken. Het bed was comfortabel.
  • De kamer rook muf bij aankomst. Ik moest alle ramen openzetten en er zaten veel vlekken op het tapijt. De receptiemedewerker gaf me alleen mijn kamerschip en vertelde me niet waar mijn kamer zich bevond. Ik moest naar beneden komen om het hem te vragen, omdat ik het niet kon vinden, aangezien het een . kamer was.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Hotel Tiergarten Berlin zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Hotel Tiergarten Berlin via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Hotel Tiergarten Berlin. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Hotel Tiergarten Berlin.
Bij Hotels.nl kun je Hotel Tiergarten Berlin reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Hotel Tiergarten Berlin, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Hotel Tiergarten Berlin ligt 4,1 km van het centrum van Berlijn.

Hotel Tiergarten Berlin heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Hotel Tiergarten Berlin staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Hotel Tiergarten Berlin heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.