6.9
  • hotel stars
  • hotel stars

Hotelpension Margrit

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Hotelpension Margrit, gesitueerd in de wijk Wilmersdorf in Berlijn, biedt comfortabele accommodatie in een gastvrije omgeving. De kamers zijn ruim opgezet met hoge plafonds en voorzien van moderne gemakken zoals kabeltelevisie en een minibar, wat bijdraagt aan een aangename verblijfservaring. Voorzieningen omvatten gratis WiFi in alle ruimtes, een lift voor gemakkelijke toegang en rookvrije kamers. Hotelpension Margrit volgt strikte hygiënerichtlijnen, met onder andere contactloos betalen en handdesinfectie die beschikbaar is voor gasten. Huisdieren zijn welkom tegen een toeslag.

Het hotel serveert elke ochtend een uitgebreid ontbijtbuffet, een ideale start voor een dag vol ontdekkingen in Berlijn. De nabijgelegen metro (U-Bahn) stations bieden uitstekende verbindingen, waardoor het verkennen van verschillende delen van de stad, waaronder de beroemde winkelboulevard Kurfürstendamm, eenvoudig is. Hoewel er geen parkeergelegenheid beschikbaar is, zorgen de nabijheid van het openbaar vervoer en busverbindingen voor gemakkelijke reistijden naar belangrijke bezienswaardigheden en attracties.

De gastenkamers variëren van eenpersoonskamers, sommige met gedeeld toilet, tot tweepersoons- en driepersoonskamers met privévoorzieningen, elk doordacht ingericht met geluidsisolatie voor een rustige nachtrust. Voor gezinnen en jonge kinderen zijn er speciale regelingen zoals kinderbedjes beschikbaar, onderhevig aan bevestiging door het management. Eventuele extra kosten voor kinderen en extra bedden worden separaat in rekening gebracht. Dankzij deze zorgvuldige aandacht voor detail en gemak, is Hotelpension Margrit een betrouwbare keuze voor reizigers die zowel korte als langere verblijven in Berlijn plannen.



Faciliteiten in Hotelpension Margrit

Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Koelkast
  • TV
Woon gedeelte
  • Kabeltelevisie
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Algemeen
  • Lift

In de omgeving

6.9

Beoordeeld door: 2772 gasten.

8

Afzal

Gezin met kinderen
9 juni 2025

“Het is een goede plek om in stilte en netheid te slapen.”
  • Het is klein, maar goed onderhouden.
  • De vloer maakte geluid tijdens het lopen erop. De matrassen waren niet comfortabel; ze waren in het midden doorgezakt en ze dienen hun matrassen te upgraden.

2

Abdul

Gezin met kinderen
9 juni 2025

“Bovenmatig slecht.”
  • Er was niets om leuk te vinden.
  • Alles was slecht, van de ingang naar de lift, naar de trap, naar de kamer, naar het toilet en de douche. Alles was vreselijk.

9

Sanja

Gezin met kinderen
7 juni 2025

“Uitstekend voor een kort verblijf, goed verbonden met het openbaar vervoer.”
  • Alles was zoals op de foto's en in de beschrijving. Het bed was zeer comfortabel, wat we zeer waardeerden.
  • Voor dit type accommodatie is de prijs te hoog, maar dat is denk ik het geval bij de meeste accommodatieaanbiedingen in Berlijn.

4

Geraldine

Groepsreizigers
4 juni 2025

“Teleurstellend”
  • De lift is een verkooppunt.
  • Het kussen is te zacht. De waterdruk is erg slecht. Ik kan niet altijd warm water krijgen. Het is zeer frustrerend als er geen warm water is om mijn haar te wassen.

3

Baerbel

Alleenreiziger
2 juni 2025

“Slecht”
  • Ontbijt
  • Eenpersoonskamer was zo klein, geen badkamer. Toilet op de verdieping voor 10 kamers. 's Nachts moet je 20 meter lopen. Zeer oude meubels. Uitzicht vanuit het raam slecht.

8

Aimar

Groepsreizigers
2 juni 2025

“Eenvoudig en aangenaam verblijf,”
  • Ontbijt is heel eenvoudig, maar u zult uw ochtend niet met een lege maag beginnen, wat het belangrijkste is. We hadden een driekamer en deze was zeer ruim met drie bedden, een bank en een kleine koelkast. Een soort waterkoker zou het perfect hebben gemaakt.
  • Alles was goed. Alleen een waterkoker op de kamer zou prettig geweest zijn. Maar het was geen groot probleem.

7

Luna

Alleenreiziger
30 mei 2025

“Zeer betaalbaar en comfortabel op een rustige locatie.”
  • Zeer schoon, vriendelijk personeel. De U-Bahn is zeer dichtbij. Redelijk betaalbaar voor de locatie.
  • Ontbijt met beperkte opties (heeft een lokaal aanbod, geen bakkerijproducten). Maar het is fijn dat het inbegrepen was. De muren zijn erg dun, maar het bevindt zich in een zeer rustige buurt.

8

Mohamed

Zakenreiziger
23 mei 2025

“Een comfortabel verblijf.”
  • De kamer en de badkamer zijn zeer schoon. Het personeel is fantastisch en zeer behulpzaam.
  • We hadden moeite om een parkeerplaats te vinden en waren ook niet tevreden over de lift.

6

Artis

Zakenreiziger
6 mei 2025

“Goede potentie, maar moet verbeterd worden.”
  • Het personeel was professioneel, het ontbijt was goed en de kamer was groot.
  • Er was geen ventilatie in de kamer! U kon de ramen niet openen of een boete van 200€. Er was geen airconditioning. Op de tweede dag was het benauwd en moeilijk om te ademen.

8

Katie

Jong stel
6 mei 2025

“Verrukkelijke korte vakantie”
  • De keuze voor het ontbijt was goed en er zijn veel eetgelegenheden in de buurt.
  • De locatie was een beetje ver van het centrum van Berlijn en de meeste bezienswaardigheden.

4

B

Jong stel
4 mei 2025

“Oké”
  • De locatie was geweldig en we hadden een mooie kamer.
  • Het inbegrepen ontbijt was eerlijk gezegd vreselijk.

8

Stephen

Gezin met kinderen
30 april 2025

“Goede prijs-kwaliteitverhouding”
  • Locatie...kamer rustig
  • De inrichting is een beetje vermoeid.

7

Mohammad

Gezin met kinderen
27 april 2025

“Over het algemeen was het goed, maar het kan ook beter.”
  • Het kan schoner zijn. Het personeel dient betere manieren te hebben.
  • locatie

9

Mohamed

Vriendengroep
21 april 2025

“Het was echt zeer aangenaam.”
  • Locatie, netheid, ontbijt
  • Niets, behalve de lift, is erg klein.

7

Alexandra

Groepsreizigers
19 april 2025

“Wij hebben genoten van ons verblijf in het appartement in oude stijl en de prachtige lift.”
  • Het ontbijt was goed.
  • Een plek om 's avonds te zitten.

7

Baharehyousefian

Jong stel
16 april 2025

“Het hotel was schoon en op een goede locatie, alleen de kwaliteit van het ontbijt was niet bevredigend.”
  • de kamer was schoon en het personeel was vriendelijk.
  • Ik kon het niet geloven, de lift!!!! Het was echt een uitdaging! Ik stel voor dat u het hotel zonder ontbijt reserveert.

7

Wai-han

Jong stel
10 april 2025

“Goed om te slapen, niet om van het uitzicht op de kamer te genieten.”
  • De locatie was goed.
  • Zeer verouderd, ik moest elke keer niezen door het tapijt/stof. Badkamer en inrichting zijn ook zeer verouderd.

7

Khalid

Zakenreiziger
8 april 2025

“Over het algemeen was het goed, behalve enkele problemen zoals wifi.”
  • Net en schoon plaats.
  • De gordijnen waren gescheurd en deze zijn niet vervangen. Bovendien werkte de wifi niet goed in de kamer.

8

Marialena

Jong stel
27 maart 2025

“Goed”
  • De buurt is echt fantastisch, het is dicht bij het metrostation en u heeft een supermarkt en voedselwinkels in de nabijheid. De kamer was groot en het personeel was vriendelijk.
  • De kamer was erg stoffig.

9

Anna

Groepsreizigers
26 maart 2025

“Het hotel is gelegen in een rustige, maar goed bereikbare buurt. Ik heb er van genoten!”
  • Prachtige dame aan de receptie, die in mijn moedertaal sprak. Al het personeel is zeer behulpzaam en het ontbijt is heerlijk!
  • Alles was geweldig.

10

Olena

Gezin met kinderen
20 maart 2025

“We hebben een geweldige tijd gehad in Berlijn tijdens ons verblijf in dit hotel. De administratie van het hotel was vriendelijk genoeg om ons een vroege check-in toe te staan.”
  • goede prijs, vriendelijk personeel, geweldige locatie

4

Klaudia

Groepsreizigers
20 maart 2025

“Geschikt voor een kort verblijf.”
  • Het personeel was zeer vriendelijk. De locatie is uitstekend, de metro is dicht bij het gebouw en winkels zijn ook dichtbij. We voelden ons hier veilig. Het ontbijt was redelijk.
  • Het was erg koud in de kamer; we lagen ongeveer 3 uur in bed te wachten tot de radiator begon te verwarmen. Er was een zeer lage waterdruk in de douchekop, waardoor het moeilijk was om te douchen. De kamerinrichting leek afkomstig uit vervlogen tijden. Daarnaast was de verlichting in de kamer zeer zwak.

4

Andy

Zakenreiziger
15 maart 2025

“Verschillend van onze verwachtingen.”
  • Ik vond de locatie leuk.
  • De kamer was te klein.

9

大咕咕咕鸡

Gezin met kinderen
12 maart 2025

“Het was goed.”
  • alles goed
  • niets

1

Sharma

Gezin met kinderen
5 maart 2025

“Badkamer”
  • Niets
  • Alles

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Hotelpension Margrit zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Hotelpension Margrit via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Hotelpension Margrit. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Hotelpension Margrit.
Bij Hotels.nl kun je Hotelpension Margrit reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Hotelpension Margrit, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Hotelpension Margrit ligt 6,3 km van het centrum van Berlijn.

Hotelpension Margrit heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Hotelpension Margrit staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.