8.4
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Meliá Berlin

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Meliá Berlin is een viersterrenhotel strategisch gelegen aan de beroemde Friedrichstrasse in Berlijn, Duitsland. Dit hotel biedt een luxueuze ervaring met zijn ruime en modern uitgeruste kamers, waaronder keuze uit de Melia Room, The Level Junior Suite, The Level Room, Premium Double Room en The Level Grand Suite. Elke kamer beschikt over faciliteiten zoals flatscreentelevisies, comfortabele zithoeken en privébadkamers met vloerverwarming. De Level kamers en suites bieden extra voordelen, zoals toegang tot de Executive Clublounge, waar gasten kunnen genieten van een reeks exclusieve diensten, waaronder een late check-out, gratis WiFi en verfrissingen.

Het hotel beschikt over uitgebreide voorzieningen om ervoor te zorgen dat de gasttevredenheid op het hoogste niveau blijft. Gasten kunnen ontspannen in de moderne spa met een goed uitgeruste fitnessruimte en sauna, en voor degenen die de stad actief willen verkennen, zijn er fietsen te huur. Het hotel heeft een strategische ligging, wat zorgt voor gemakkelijke toegang tot belangrijke bezienswaardigheden zoals de Brandenburger Tor. Verder wordt een rijk buffetontbijt en smakelijke mediterrane specialiteiten en tapas geserveerd in het hotelrestaurant, wat bijdraagt aan de complete luxe-ervaring.

Met een beoordeling van 8,4 uit meer dan 7000 beoordelingen, staat Meliá Berlin bekend om zijn uitstekende klantenservice en toegankelijke faciliteiten, waaronder een conciërge service, roomservice en voorzieningen voor mindervaliden. Gasten kunnen genieten van diverse maatregelen die de veiligheid en hygiëne waarborgen, zoals naleving van lokale veiligheidsprotocollen, social distancing richtlijnen en contactloze diensten. Hoewel parkeren niet mogelijk is, voorziet het hotel in een scala aan andere gastgerichte voorzieningen, zoals op aanvraag huisdiervriendelijke opties en diverse dieetmenu's.



Faciliteiten in Meliá Berlin

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Badslippers
  • Bidet
  • Haardroger
  • Ligbad
  • Make-up spiegel
  • Toiletartikelen
  • Toiletbeugel
  • Wastafel
  • WC
  • Whirlpool
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Dvd-speler
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Eethoek
  • Kabeltelevisie
  • Strijkijzer
  • Verwarming
  • Waterkoker
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
  • Sauna
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers

In de omgeving

8.4

Beoordeeld door: 7113 gasten.

10

Patrick

Gezin met kinderen
12 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Locatie en behulpzaamheid van het personeel

9

Melissa

Jong stel
12 juni 2025

“Prachtige plek om te verblijven, centraal gelegen met comfortabele voorzieningen.”
  • Geweldige locatie en een comfortabele en rustige kamer.
  • Niets

2

Margaret

Jong stel
12 juni 2025

“Zeer slecht”
  • Niets aan de Melia Berlin zou mij ooit willen laten terugkeren.
  • Het beddengoed had een muffe geur van onverzorgd mens, het toilet zag eruit alsof er nog urine in zat, zelfs na flushen. De douche/bad was verkleurd, de douchewand was eigenlijk zeer verkleurd, bruin. Er was geen water in de kamer bij aankomst. Het strijkijzer is een ander verhaal.

8

Christiana

Jong stel
9 juni 2025

“Zeer goed”
  • Veel ruimte in de kamer. Handige locatie nabij het treinstation.
  • We hadden een late check-out, maar het schoonmaakpersoneel was niet op de hoogte en kwam meerdere keren onze kamer binnen.

7

Ben

Jong stel
6 juni 2025

“Goed”
  • De douche was wat verouderd.

10

Kyriaki

Jong stel
3 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Ruime kamer, schoon en perfecte locatie!

8

Damla

Gezin met kinderen
30 mei 2025

“Zeer goed”
  • Het hotel bevindt zich op een goede locatie voor winkelen en musea.
  • De tweepersoonskamer was te klein en de glazen in de kamer werden niet dagelijks vervangen, ondanks dat ze zichtbaar vuil waren.

5

Sonia

Jong stel
28 mei 2025

“Zou beter kunnen.”
  • Locatie, conciërge
  • Kamer niet goed schoongemaakt.

7

Fatih

Jong stel
23 mei 2025

“Geweldige locatie, gemiddelde service.”
  • Het hotel is gelegen op een van de meest centrale punten van Berlijn. Er zijn veel restaurants, bars en markten op loopafstand. U kunt binnen twee stappen alle mogelijkheden voor openbaar vervoer bereiken. Er is een vriendelijke ontvangst bij de deur. De schoonmaak is behoorlijk voldoende. Toegang en vertrek zijn eenvoudig.
  • Houd er rekening mee dat er geen gratis water in de kamer is. De prijs van water in de minibar is 3,50 EUR. Hoewel we om een tweepersoonsbed vroegen, waren het twee losse eenpersoonsbedden die aan elkaar waren geschoven. Er is geen stopcontact naast het bed. De kwaliteit van het Wi-Fi is zeer laag, ik raad aan om het Wi-Fi van het hotel niet te vertrouwen. Hoewel er "Niet Storen" op de deur was bevestigd, is er op dezelfde dag twee keer op onze deur geklopt door de huishouding. Over het algemeen zou ik niet zeggen dat het een slecht hotel is, maar ze zijn in de loop der tijd zeker wat gemakzuchtig geworden, en ik hoop dat ze de punten waarop ze moeten verbeteren zo snel mogelijk zullen oplossen.

10

Michael

Gezin met kinderen
21 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Uitstekende locatie! De kamers waren schoon en de bedden comfortabel. De kamers hadden een goede grootte. Het hotelrestaurant/de bar had een geweldige service.
  • De airconditioning werkte goed, hoewel de knoppen moeilijk leesbaar waren doordat ze versleten waren, waardoor de kamer warmer werd dan gewenst. Het ontbijt was wat aan de dure kant. De kussens waren ook plat.

8

Jennifer

Vriendengroep
17 mei 2025

“Geweldig hotel”
  • Het is een heel mooi hotel en gunstig gelegen. Het personeel was zeer behulpzaam.
  • Niet van toepassing

9

Jane

Jong stel
2 mei 2025

“Uitstekend”
  • Geen stopcontacten in de buurt van de spiegel voor het föhnen van haar.

10

Noeleen

Jong stel
30 april 2025

“We hebben een fantastisch lang weekend gehad en hebben alles enorm genoten.”
  • Zeer gastvrij, helder, schoon en geweldige service.
  • Niet van toepassing.

9

Renata

Gezin met kinderen
26 april 2025

“Goede locatie en redelijk geprijsd hotel.”
  • Locatie. Comfortabele bedden.

3

Gautam

Alleenreiziger
26 april 2025

“oké”
  • De locatie is uitstekend en heeft toegang tot de metro en het treinstation om overal te komen.
  • De kamer stonk, het tapijt is een plastic net waar stof zich eenvoudig verzamelt en het zou nooit schoon zijn, zelfs niet als ze dagelijks zouden schoonmaken.

10

Katrin

Gezin met kinderen
20 april 2025

“We hebben absoluut van het hotel gehouden en alles was geweldig.”
  • De lounge-diensten waren uitstekend en ik raad deze aan iedereen aan.

9

Fernando

Zakenreiziger
18 april 2025

“Uitstekend”
  • Locatie
  • Oké

10

Suzanne

Groepsreizigers
4 april 2025

“Prachtige plek om te verblijven. We zullen terugkeren.”
  • Het personeel was zeer behulpzaam en gastvrij, en de kamers waren prachtig en comfortabel. Een welkomstdrankje was een leuke bonus. Dichtbij het station en alles wat u nodig had of wilde zien was gemakkelijk toegankelijk.
  • niets

5

Louise

Jong stel
1 april 2025

“Zeer teleurstellend voor een luxe hotel!”
  • De locatie was handig, overal toegankelijk.
  • Er moest meerdere keren om koffie/melk en schone handdoeken worden gevraagd, en er werden insecten in de kamer aangetroffen. Ik had om een groot bed gevraagd, maar kreeg twee eenpersoonsbedden die bij elkaar waren geschoven. Er was geen uitzicht vanuit de kamer, alleen dakramen. Het water drainede niet tijdens het douchen, waardoor ik in vies water stond. Ik had op één dag om ontbijt gevraagd, maar alle warme gerechten waren koud. Toen ik de volgende dag weer om ontbijt vroeg, werd mij verteld dat het beschikbaar was, maar na ondertekening voor de kosten op de kamer waren er geen tafels meer beschikbaar. Het ontbijt is zeer duur.

5

Mohammad

Alleenreiziger
31 maart 2025

“Acceptabel”
  • Hoewel ik een bord "Niet binnenkomen" op de deur had geplaatst, zijn ze toch mijn kamer binnengekomen. Wat heeft het voor zin om het bord te plaatsen als ze toch binnenkomen? Zeer onbeschoft en geen respect voor privacy.

8

Ellie

Vriendengroep
24 maart 2025

“Uitstekende locatie, zeer handige plek om te verblijven voor een korte stedentrip.”
  • De locatie kon niet beter zijn. Midden in het centrum van Berlijn, aan de rivier, met alles letterlijk om de hoek. De belangrijkste toeristische attracties waren allemaal op loopafstand en er was een groot metrostation vlakbij het hotel, wat zeer handig was voor verdere reizen en ook voor de heen- en terugreis van de luchthaven. Het hotel was prachtig en modern. Het personeel was vriendelijk.
  • De kamers waren een beetje verouderd.

10

Emily

Jong stel
22 maart 2025

“Geweldig kamer op een fantastische locatie.”
  • Deze kamer was geweldig! De locatie is perfect, op een kwart block van het treinstation Friedrichstraße, direct langs de rivier. Zeer comfortabel, ruime grootte, goede voorzieningen. Er is ook een leuk tapasrestaurant op de begane grond.

9

Björn

Jong stel
18 maart 2025

“Het geweldige hotel maakte de hele ervaring en het bezoek aan Berlijn fantastisch!”
  • Het ontbijt was fantastisch. Een van de beste die ik ooit in een hotel heb ervaren. De locatie was perfect en zeer centraal, op loopafstand van de meeste bezienswaardigheden in het centrum van de stad.

8

Vinod

Gezin met kinderen
15 maart 2025

“Zal dit hotel zeker aanbevelen en ook een verblijf plannen als we in de toekomst Berlijn bezoeken.”
  • Locatie: De locatie van het hotel is uitstekend en handig. Uitstekende uitzichten. Gemakkelijke toegang tot het station en verschillende toeristische attracties. Kamer: Zeer ruim en comfortabel. Ook een extreem grote badkamer. Ontbijt: Goede selectie. Personeel: Goede service en zeer aangenaam en professioneel personeel.
  • De extreem grote badkamer had een onaangename geur die alleen kon worden verwijderd als de afzuiging de hele nacht aan stond. Bovendien kregen we geen gratis wifi-signaal in de kamer. We moesten dit vanuit de lounge doen. Dit waren onze enige problemen met het hotel.

4

Martin

Gezin met kinderen
9 maart 2025

“Niet geweldig, kies een ander hotel.”
  • De grootte van de kamer was goed en de locatie is uitstekend.
  • Het was niet bijzonder schoon, de kamer was niet gereed bij het inchecken om 15.00 uur, de gym bestond slechts uit een paar fietsen en enkele lichte dumbbells/kettlebells, en de service leek voortdurend geïrriteerd door de aanwezigheid van gasten.

10

Kevin

Jong stel
9 maart 2025

“Ontspannen vierdaagse vakantie met een uitmuntende kamer, uitzicht op de rivier en overvloedig eten en drinken.”
  • De locatie is uitstekend voor toegang tot alle delen van de stad. De kamer en het uitzicht op de 7e verdieping waren uitstekend. Het eten, het personeel, de tapasbar en de entertainment waren exceptioneel.
  • Niets, we hebben zo genoten van ons bezoek voor Kerstmis.

5

Min

Jong stel
6 maart 2025

“Redelijk”
  • Heerlijk ontbijt, schoon.
  • De verwarming van de kamer is niet voldoende, er zijn extra belastingkosten na het uitchecken, dit is niet opgemerkt tijdens de reservering.

7

Dr.

Jong stel
2 maart 2025

“Het hotel is prachtig, maar je voelt je meer een nummer dan een persoon.”
  • De locatie
  • Wij hebben zondagavond in het hotel verbleven: de dag waarop de meeste gasten vertrekken en er veel kamers vrij zijn. In het verleden zijn wij meerdere keren gasten geweest. Ik vroeg om een upgrade: dit zou alleen mogelijk zijn als ik 30 of 50€ betaalde. Op andere plekken werd dit als een blijk van waardering voor loyale klanten aangeboden. Voor het hotel zou het een kosteloze manier zijn geweest om de gasten tevredener te maken. Ik was zeer teleurgesteld. Ik denk niet dat dit een goede manier is om klanten aan u te binden.

9

Susanna

Jong stel
28 februari 2025

“Een uitstekend centraal gelegen hotel.”
  • Het hotel is centraal gelegen en nabij het Friedrichstraße station. De kamer die uitzicht op de rivier had, was zeer comfortabel en schoon. We hadden een groot bed (twee eenpersoonsbedden naast elkaar), een badkamer met een douche boven het bad, een toilet en een bidet. Er was een waterkoker en een koffiezetapparaat. Thee en koffie werden dagelijks aangevuld. Het ontbijt was uitstekend met zowel warme als continue gerechten. Het personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam. We zouden hier zeker opnieuw verblijven.

8

Foad

Zakenreiziger
27 februari 2025

“Zeer goed”
  • Het was een rustige kamer, groot genoeg, perfect schoon en mooi ingericht met de essentiële faciliteiten. Het zou beter zijn om wat extra apparatuur te voorzien om het verblijf van de gasten daar nog aangenamer te maken, zoals een kleine koffiezetapparaat!
  • Niets, alles was goed.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Meliá Berlin zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Meliá Berlin via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Meliá Berlin. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Meliá Berlin.
Bij Hotels.nl kun je Meliá Berlin reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Meliá Berlin, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Meliá Berlin ligt 1,4 km van het centrum van Berlijn.

Meliá Berlin heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Meliá Berlin Heeft een eigen fitness ruimte.

Meliá Berlin staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.