6.8
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Wyndham Garden Berlin Mitte

Adres:
Osloer Straße a 116
Berlin

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Wyndham Garden Berlin Mitte is gevestigd in een historisch gebouw uit de jaren 1920 en biedt een combinatie van klassieke en moderne kamers, elk uitgerust met gratis Wi-Fi. De accommodatie ligt op een gunstige locatie, op slechts 10 minuten lopen van het treinstation Gesundbrunnen, waardoor gasten gemakkelijk toegang hebben tot populaire bezienswaardigheden zoals Alexanderplatz en de Brandenburger Tor. Het hotel biedt een scala aan voorzieningen, waaronder een fitnesscentrum, een businesscentrum, een 24-uurs receptie en faciliteiten voor mindervalide gasten. Voor reizigers met eigen vervoer is er betaalde privéparkeergelegenheid op het terrein beschikbaar.

De voorzieningen van het Wyndham Garden Berlin Mitte omvatten ook diverse eet- en drinkmogelijkheden. Het Uhrwerk restaurant serveert een rijk ontbijtbuffet en mediterrane gerechten in de avond. De bar nodigt uit om te ontspannen met een drankje en snacks, met de optie om van de glazen overdekte terras te genieten. Gasten kunnen ook gebruikmaken van extra diensten zoals een wasservice, dagelijkse schoonmaak en een conciërge-service die rekening houdt met verschillende dieetwensen en andere persoonlijke voorkeuren.

Het hotel accepteert zowel huisdieren als kinderen, waarbij kinderen tot en met 2 jaar oud gratis verblijven bij gebruik van een kinderbedje of bestaand bed. De kamers zijn ontworpen om aan diverse behoeften te voldoen, variërend van Standaard Eenpersoonskamers tot ruime Suites. Met voorzieningen zoals een flatscreen-tv, een kluis en een geluiddicht ontwerp, biedt elke kamer een comfortabele verblijfservaring. Bij het boeken van meer dan 9 kamers, kunnen andere voorwaarden en toeslagen van toepassing zijn.



Faciliteiten in Wyndham Garden Berlin Mitte

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • Ligbad
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
  • Valet parkeren
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
Roken
  • Rokersruimte
Buiten
  • Terras

In de omgeving

6.8

Beoordeeld door: 3860 gasten.

2

Callum

Jong stel
8 augustus 2025

“Hotel Ryanair”
  • Mijn favoriete gedeelte was vertrekken. Wat slecht is, om dat te verduidelijken.
  • Ik vond het chagrijnige personeel niet erg prettig, de lift die klonk alsof hij ieder moment kon opgeven, de oversized bedden en kamers die de indruk wekten een viersterrenhotel te zijn terwijl het niet eens drie sterren waard was. Ik vond de locatie niet fijn, het was een van de slechtste delen van Berlijn die ik ooit heb bezocht en ik vond het gebrek aan beveiliging ongemakkelijk. Het was als de Ryanair onder de hotels. U moet extra betalen voor WiFi, een kluis (die klein was), airconditioning en de handdoekenkeuze bestond uit één gezichtsdoek voor twee personen. Ook heb ik geen oog dichtgedaan.

7

Maria

Gezin met kinderen
4 augustus 2025

“Tevreden”
  • Leuk, vrij eenvoudig hotel. Maar onze familiekamer was zeer ruim. Goed ontbijt. Het was eenvoudig om er te komen vanaf de luchthaven en gemakkelijk om naar het centrum te gaan. Museum Labyrint voor kinderen ligt aan de andere kant van de weg.

7

Mordecai

Zakenreiziger
4 augustus 2025

“Goed”
  • Fatsoenlijke kamer, maar ontbrekende voorzieningen zoals een koffie-/theepot, tissues, enzovoort... Het ontbijt had een goede variëteit aan keuzes.
  • Men kan buren door de muren heen horen. Één trage lift.

7

Klaus

Gezin met kinderen
3 augustus 2025

“Goed”
  • Ontbijt voor 18 Eur is echt duur!

8

Goia

Zakenreiziger
30 juli 2025

“Oud, schoon hotel. Perfect.”
  • Goed

8

Galia

Jong stel
29 juli 2025

“Zeer goed”
  • Het personeel en het ontbijt waren zeer goed.
  • We vonden de buurt niet prettig.

5

Marta

Gezin met kinderen
27 juli 2025

“Aanvaardbaar”
  • Geweldig personeel, uitstekende locatie en zeer smakelijk ontbijt.
  • De kamer was zeer verouderd en de bedden waren erg ongemakkelijk.

7

Doris

Vriendengroep
24 juli 2025

“Goed”
  • Mooie locatie, grote kamer, grote badkamer.
  • De tapijtvloer in de kamer was vuil en had veel vlekken.

7

Aychew

Gezin met kinderen
19 juli 2025

“Goed”
  • Schoon, comfort, onder privacy.
  • Het personeel volgt ons wanneer we ontbijt serveren. Ik had geen comfort.

6

Svetlana

Gezin met kinderen
18 juli 2025

“Aangenaam”
  • Ik ontving een e-mail van het hotel waarin stond dat ik een test moest ondergaan om binnen te komen en een masker moest dragen, wat financieel en tijdrovend was. Het bleek dat dit oude informatie was en niemand heeft de boeking geïnformeerd dat het niet langer noodzakelijk is. Het was zeer onaangenaam voor mij. Daarnaast bleek dat er geen ontbijt inclusief was, terwijl in de boeking stond dat dit wel het geval was. De hygiënisten hebben de elektriciteitskaart meegenomen en de koelkast zonder stroom gelaten.

5

Aleksandra

Jong stel
16 juli 2025

“Kan beter.”
  • Het ontbijt was erg goed, met een grote selectie aan voedsel en dranken; de locatie is ook uitstekend, dicht bij verschillende metrostationen.
  • We hadden een probleem met de verlichting in onze kamer; sommige lampen werkten niet, of werkten alleen als je het snoer een beetje bewoog. Het personeel is niet vriendelijk en gastvrij, zoals het zou moeten zijn in hotels van dit niveau. Ze willen ook niet echt met je in het Engels praten, terwijl ik hier als toerist ben en ik niet verondersteld word Duits te kennen.

7

Jan

Jong stel
12 juli 2025

“Goed”
  • De receptionist werd onbeleefd toen ik een van zijn vragen tijdens het inchecken verkeerd begreep en probeerde op te lossen dat mijn naam verwisseld was in het hotelsysteem. Tijdens het ontbijt om 11 uur werden we gevraagd de tafel te verlaten terwijl we nog aan het eten waren, omdat ze zich moesten voorbereiden voor een groep. Hij was beleefd, maar het was onverwacht. Aangezien ons was verteld dat het ontbijt tot 11 uur werd geserveerd, zouden we na 11 uur wat tijd moeten krijgen om af te ronden.

10

Valeryia

Jong stel
11 juli 2025

“Rustig verblijf in Berlijn.”
  • Comfortabele kamers met uitzicht op de achtertuin in een zeer rustige wijk van Berlijn. Dichtbij de tramhalte. Zeer interessant gebouw van dat hotel, ik vind het echt mooi.
  • Misschien niet te dicht bij de S/U-baan (~10-15 minuten te voet).

4

Charlotte

Alleenreiziger
8 juli 2025

“Teleurstellend”
  • Relatief eenvoudig om van hieruit door Berlijn te reizen, zeer rustig hotel.
  • Kamer niet schoon gemaakt tijdens het verblijf en stof op de aankomst, geen nieuwe handdoeken verstrekt gedurende het verblijf, medewerker onvriendelijk bij het uitchecken.

8

Maximilian

Zakenreiziger
18 juni 2025

“Zeer goed”
  • Alles was goed!

5

Martin

Zakenreiziger
18 juni 2025

“Oud maar schoon”
  • Het personeel was zeer vriendelijk. Het voedsel was goed. Het buitenterras onder het dak was uitstekend.
  • Te veel trappen in het hotel. De lift was traag en zeer druk. Er was geen actieve aanbieding van eten en drinken.

7

James

Alleenreiziger
13 juni 2025

“Zeer comfortabel, schoon, vriendelijk personeel.”
  • Goed gelegen nabij een U-Bahn-station.
  • Geen airconditioning betekende dat het tijdens de recente hittegolf erg warm was. De kamer had wel een grote ventilator, maar deze kon weinig doen tegen de uitzonderlijke hitte.

5

Maeez

Zakenreiziger
8 juni 2025

“50/50 niet te goed of te slecht.”
  • Het personeel was extra ondersteunend.
  • Betaald voor de airconditioning, maar deze werkte niet en de kamer was te heet.

6

Alin

Groepsreizigers
4 juni 2025

“Aangenaam”
  • locatie
  • netheid

7

Isabell

Alleenreiziger
3 juni 2025

“mooi hotel in oude stijl maar geen goede eetmogelijkheden”
  • De kamer was zeer gezellig en het hotel bevindt zich op een rustige locatie waar je je ook veilig voelt. Het personeel was erg vriendelijk.
  • late check-in (15:00) zonder bagageruimte wanneer u eerder arriveert. Ik had ook meer eetmogelijkheden verwacht. Ze bieden alleen ontbijt aan voor 18 euro.

9

Preben

Gezin met kinderen
30 mei 2025

“Handig gelegen in een woongebied met goede communicatiemogelijkheden!”
  • Gelegen in Wedding, een woonwijk, was dit een goede locatie voor ons, aangezien we de voorkeur gaven aan een verblijf buiten het toeristische gebied. Dichtbij het treinstation Gesundbrunnen, met tram en buslijnen op de ringweg, en niet te ver van het centrum met stadsfietsen. Het hotel verdient een betere beoordeling dan sommige van de hieronder vermelde; misschien niet helemaal 4 sterren, maar zeer goed als een ~3-sterren toeristenhotel. Schone, ruime kamer (driepersoonskamer), goed ontbijt! Een goede prijs-kwaliteitverhouding voor een hotel in Berlijn!
  • De advertentie vermeldde fietsverhuur ter plaatse; echter, dat was niet waar. Sommigen zouden de interieurontwerpen als een beetje verouderd kunnen beschouwen, maar wie maakt zich daar druk om; alles werkte voor ons! Behalve voor de kebab zijn er niet veel restaurants in de buurt, maar u wilt wellicht toch in het stadscentrum eten!

7

David

Zakenreiziger
29 mei 2025

“Prima”
  • De kamer was prettig met hoge plafonds, het personeel was vriendelijk.
  • De tapijten in alle gangen waren zeer slecht bevlekt.

10

Athanathi

Alleenreiziger
25 mei 2025

“Zeker weten dat ik terugkom.”
  • Aangenaam en privé.
  • Het was te heet.

7

Donald

Jong stel
24 mei 2025

“Gemakkelijk, maar niet bijzonder.”
  • De locatie was goed, op niet meer dan 10 minuten lopen van het appartement van mijn zoon.
  • Ontbreken van verfrissingen, zoals theezet- en koffiemogelijkheden in de kamer.

9

Anonymous

Groepsreizigers
23 mei 2025

“Goed hotel, comfortabel en gezellig. We zouden kunnen terugkomen.”
  • Zeer comfortabel en rustig. De kamer was ruim en mooi. We hadden altijd schone handdoeken wanneer dat nodig was. Het was prettig om onze bagage daar te kunnen achterlaten bij aankomst en vertrek.
  • Toen we aankwamen, was de kamer niet echt schoon, er lagen haren in de douche. Tijdens ons verblijf is er op mysterieuze wijze een chocoladereep verdwenen.

3

Wiglyne

Groepsreizigers
23 mei 2025

“We hadden een net en schoon bed om ons hoofd te laten rusten… beter dan een hostel.”
  • De ingang was in orde en dicht bij het openbaar vervoer.
  • De binnenkant, kamer, conciërgegebied en de algehele uitstraling van de buitenkant.

3

Esther

Jong stel
22 mei 2025

“Niet de beste ervaring.”
  • Had geen ontbijt.
  • We moesten na de eerste nacht van kamer veranderen vanwege overlast door het geluid van de radiatoren. De nieuwe kamer was in orde, maar niet comfortabel. Het werd aangekondigd als een tweepersoonskamer met een queensize bed; in werkelijkheid waren het twee aparte 90 cm divans die tegen elkaar waren geschoven. De bedden stonden op wielen, waardoor ze uit elkaar bewogen als je je omdraaide, wat het gevoel gaf dat je uit bed zou vallen, niet prettig. De kluis was open gelaten maar vergrendeld door eerdere gasten, en we hebben vier achtereenvolgende dagen gevraagd om dit te laten verhelpen, maar er gebeurde niets gedurende ons hele verblijf van 14 dagen. Bij aankomst, die laat was, werd ons verteld dat de bar om 22.00 uur sloot, wat geen goede start was na een lange reis. De volgende dag kwamen we terug in het hotel en moesten we naar de barman zoeken, maar we kregen een drankje. De dag daarna werd ons verteld dat de barman ziek was en dat de bar gesloten was omdat niemand anders de bar kon bedienen. De volgende ochtend, 21 december, werd ons verteld dat de barman ziek was tot 3 januari 2024, terwijl wij op 2 januari vertrokken. We begonnen zelf drankjes van buitenaf mee te nemen en gingen in het bargebied zitten omdat het niet handig was om in de kamer te zitten. Andere gasten waren ook ontstemd hierover en haalden ook hun eigen drankjes naar het hotel. Is er niemand die zich druk maakt om geld te verdienen in dit hotel? Voor een hotelgroep zo groot als Wyndham vonden wij dit ongelooflijk, aangezien we eerder in andere Wyndham-hotels hebben verbleven, waaronder het Wyndham Excelsior in Berlijn (nu gesloten), en nooit eerder deze problemen hebben ervaren. We konden niet geloven dat er maar één persoon was opgeleid om de bar te runnen. Zouden we weer verblijven? Alleen als we verzekerd zijn van hotelservice en comfort. We hebben genoten van het verkennen van Berlijn, maar waren niet tevreden met het hotel.

7

Aleksandra

Zakenreiziger
10 mei 2025

“Goed”
  • Extreem vriendelijke en hulpvaardige hotelmedewerkers! (en ik had twee dagen een 'niet storen' bordje, dus kwamen ze kijken of ik oké was en of er iets was dat ze voor me konden doen - zo aardig van hen)
  • Ik heb een zekere gevoeligheid voor geluid, en helaas was de kamer niet stil genoeg. Maar afgezien daarvan heb ik genoten van mijn verblijf.

4

Sorana

Gezin met kinderen
3 mei 2025

“Teleurstellend”
  • Wij hadden een driepersoonskamer die een vreselijk toilet had. De vloer was vies. Ik zal hier nooit meer terugkeren.

6

Sk1971

Gezin met kinderen
30 april 2025

“Basisvoorzieningen ontbreken.”
  • De kamer was ruim en net. De oorspronkelijke architectuur is goed doordacht en geeft een bijzondere sfeer aan het hotel.
  • Er was geen mogelijkheid om thee/koffie of heet water in de kamer te maken. Op verzoek kregen we een waterkoker voor de kamer, maar geen glazen, bekers of koffie/thee. Ik heb veel hotels over de hele wereld gezien, maar dit was de eerste keer dat ik zo'n gebrek tegenkwam in een hotel van deze klasse. Bepaalde gebieden van het hotel zijn moeilijk te bereiken als je een kinderwagen hebt, omdat niet alle niveaus toegankelijk zijn met de lift.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Wyndham Garden Berlin Mitte zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Wyndham Garden Berlin Mitte via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Wyndham Garden Berlin Mitte. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Wyndham Garden Berlin Mitte.
Bij Hotels.nl kun je Wyndham Garden Berlin Mitte reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Wyndham Garden Berlin Mitte, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Wyndham Garden Berlin Mitte ligt 5,0 km van het centrum van Berlijn.

Wyndham Garden Berlin Mitte heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Wyndham Garden Berlin Mitte Heeft een eigen fitness ruimte.

Wyndham Garden Berlin Mitte staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Wyndham Garden Berlin Mitte heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability