7.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Kameha Grand Bonn

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Kameha Grand Bonn biedt een luxueuze verblijfservaring met moderne en stijlvolle kamers die zijn uitgerust met kabeltelevisie, kamerhoge ramen, en faciliteiten voor het bereiden van warme dranken. Het hotel is een toonbeeld van modern design en biedt zijn gasten een keur aan voorzieningen, waaronder bekroonde eetgelegenheden zoals het restaurant YUNICO en ontspanningsmogelijkheden in de StageBar & Lounge. De kamers variëren van de stijlvolle Superior Room tot de exclusieve Junior Suite, elk voorzien van uniek ontworpen badkamers met bijzondere onderwaterfotografie.

Het hotel beschikt over uitgebreide wellnessfaciliteiten die zorgen voor ultieme ontspanning en verjonging. De tweeverdiepingen hoge spa biedt toegang tot sauna's, een fitnesscentrum en een verwarmd buitenzwembad met een prachtig uitzicht over het schilderachtige Rijndal. Gasten kunnen genieten van diverse spabehandelingen voor een ontspannen verblijf. De locatie van de accommodatie maakt het mogelijk om eenvoudig van Bonn's stadscentrum en de luchthaven Keulen/Bonn te genieten, met goede toegang tot nabijgelegen S-Bahn- en metrostations voor verdere verkenning van de regio.

Aanvullende faciliteiten omvatten WiFi in het gehele hotel, veelzijdige eetmogelijkheden, een 24-uurs receptie, en een scala aan diensten zoals kinderopvang, was- en stomerijdiensten, en zakelijke faciliteiten. Huisdieren zijn toegestaan op aanvraag, waarvan mogelijk extra kosten in rekening worden gebracht. Parkeren is ter plaatse mogelijk tegen een dagtarief, hoewel reserveren niet mogelijk is. Door zijn kwaliteitsdiensten en strategische ligging, biedt Kameha Grand Bonn een uitmuntende ervaring voor zowel zakenreizigers als toeristen.



Faciliteiten in Kameha Grand Bonn

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Badslippers
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • Toiletartikelen
  • Toiletbeugel
  • WC
  • Whirlpool
Slaapkamer
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kitchenette
  • Kluis
  • Koelkast
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Eethoek
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Parkeerplaats
  • Valet parkeren
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Buitenzwembad
  • Fitnessruimte
  • Massage
  • Sauna
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Activiteiten
  • Speeltuin
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
Roken
  • Rokersruimte
Buiten
  • Terras
  • Tuin

In de omgeving

7.9

Beoordeeld door: 3321 gasten.

10

Nick

Alleenreiziger
22 mei 2025

“Opwindend, innovatief, kleurrijk, gedurfd en prachtig ingericht.”
  • Alles! De spa is absoluut fantastisch.
  • De lichten zijn hetzelfde als die van iedereen!

8

Ingeborg

Zakenreiziger
17 mei 2025

“Geweldige locatie, fantastisch personeel.”
  • Het wellnesscentrum en het zwembad. Ludwig's restaurant bood werkelijk fantastisch eten. We hadden het verrassingsmenu met wijn.

4

Marie

Alleenreiziger
16 mei 2025

“Zou ik niet aanbevelen, beter in een hotel in Keulen verblijven.”
  • Het slechtste roomserviceontbijt van mijn leven. Het bed was niet echt comfortabel. Geen zonwering voor de ochtendzon. Het restaurant was echt slecht. Geen roomservice laat in de avond. Geen fruit.

10

Matthew

Alleenreiziger
13 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Pop

6

Sally

Zakenreiziger
8 mei 2025

“Zeer traag personeel bij de receptie.”
  • Comfortabel
  • Vereist bijwerking. Geen waterfaciliteiten in de gym.

10

Becker

Zakenreiziger
4 mei 2025

“Aangenaam verblijf aan de rand van Bonn.”
  • Geweldig spa, mooi uitzicht en een open zwembad. De junior suites zijn zeer mooi en modern uitgerust.
  • Het was geweldig, niet erg centraal gelegen, maar in plaats daarvan vredige uitzichten vanuit de spa.

9

Bernd

Zakenreiziger
30 april 2025

“Mooi en modern hotel voor zakelijke reizigers met een zeer goede waarde-voor-geld verhouding.”
  • Ik hou van de moderne inrichting en uitstraling van het hotel en de kamers. Het hotel is zeer ruim en men heeft een goed gevoel van individualiteit. Het ontbijtbuffet was goed.
  • Persoonlijk hou ik niet van de moderne multifunctionele lichtschakelaars waarbij meerdere lampen (vijf of meer) op één schakelaar zijn aangesloten. Vooral onder lichtomstandigheden 's nachts is het moeilijk om de juiste lamp te vinden, bijvoorbeeld voor de badkamer: je schakelt steeds verschillende verlichting in de kamer aan en uit (trial and error).

10

Mariana

Gezin met kinderen
29 april 2025

“Ik zal terugkomen.”
  • verbazingwekkend alles
  • niets

7

Southwest

Gezin met kinderen
27 april 2025

“Goed”
  • Bizar ontwerp, het zwembad was goed, comfortabele bedden, fijne restaurants en goed eten, het ontbijt was goed.
  • De badkamerleiding zorgde ervoor dat de kamer slecht rook, de service was af en toe slecht - vroeg om vervangende koffiepads en water die nooit zijn gekomen - de schoonmaakster heeft onze kamer niet schoongemaakt.

8

Alessandra

Jong stel
26 april 2025

“Zeer goed”
  • Mooie locatie, zeer aandachtig personeel, goede eetmogelijkheden binnen het hotel.
  • Helaas was de kamer (we hadden een kamer met uitzicht op de binnenplaats) de hele tijd veel te warm. We kregen eenstaande airconditioning als aanvulling, die snel werd geleverd, maar dit maakt het totaal niet waar voor ons geld. Zelfs met de staande airconditioning was de kamer nog steeds heet, terwijl de gang koel was, dus ze zijn in staat de temperatuur te reguleren, maar niet binnen de kamer? Het hotel dient dit probleem oprecht te onderzoeken; het is niet normaal dat een dergelijk luxe hotel de temperatuur niet kan reguleren.

10

Eva

Zakenreiziger
13 april 2025

“Vriendelijk personeel, eenvoudig incheckproces, fantastisch ontbijt!”
  • Uitstekend ontbijt!

8

R

Jong stel
27 maart 2025

“Zeer goed”
  • Geweldig spategbied!

8

Daxlou

Zakenreiziger
23 maart 2025

“niet zoals we verwachten”
  • meer reactie op beoordeling
  • Wij hebben om 15:00 uur een kofferverzoek gedaan en de receptie heeft ons verteld dat we op het terras zullen worden bediend, maar we wachten hier nog steeds op.

6

Ilse

Zakenreiziger
23 maart 2025

“Aangenaam”
  • Zwembadontbijt
  • Lege minibar, gordijnen bedekken niet het hele raam, daardoor kan het niet volledig donker gemaakt worden, geen bodylotion of conditioner. Het halve flesje water op het bureau wordt weggehaald, zonder vervanging. Geen thee, alleen koffie in de kamer.

6

Ian

Gezin met kinderen
14 maart 2025

“Aangenaam”
  • Grote kamers. Schoon.
  • Sinds het laatste bezoek is de kwaliteit achteruitgegaan. Lange wachttijd bij inchecken/uitchecken. Weinig voorzieningen op de kamer tegenwoordig. Geen gratis water (vergeten en drie keer gebeld voordat er een reactie kwam), geen waterkoker/thee. Geen snacks aanwezig. Het ontbijt is erg duur, maar nu echt een beperkt aanbod.

10

Andrew

Groepsreizigers
9 maart 2025

“Weer een geweldig verblijf in Kameha Grand in Bonn.”
  • De locatie is ongeëvenaard .. aan de oevers van de Rijn en op grote schaal. Geweldige architectuur. Indrukwekkend infinity zwembad! Schitterende kamers .. comfortabele bedden.
  • De spa en het zwembad waren behoorlijk druk op een regenachtige zaterdagmiddag, maar iedereen genoot van ontspannen, zwemmen en gewoon relaxen!

3

Jutta

Zakenreiziger
3 maart 2025

“Slecht”
  • stofkamer, kapotte koelkast, geen water of andere spullen in de minibar bij het inchecken om 17:30 uur, spa gesloten...

7

Pedro

Zakenreiziger
2 maart 2025

“Trendy en luxueus”
  • Trendmatig, comfortabel, schoon.
  • Te hoge prijs voor de locatie en inbegrepen diensten.

1

Peter

Alleenreiziger
27 februari 2025

“Nooit meer.”
  • Service een ramp. Receptie onbruikbaar.

10

Kleemans

Zakenreiziger
22 februari 2025

“Uitzonderlijk”
  • Geweldig hotel. Prachtig infinity zwembad. Slechts 30 minuten verwijderd van de Koelnmesse!

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.