8.2
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Courtyard by Marriott Bremen

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Het Courtyard by Marriott Bremen biedt een strategische ligging direct naast Bremen Centraal Station en op korte afstand van het Messe Expositiecentrum. Het is een ideale keuze voor zowel zakelijke reizigers als toeristen die gemakkelijke toegang wensen tot belangrijke bestemmingen in Bremen. De nabijheid van het openbaar vervoer maakt het verkennen van de stad en de omgeving moeiteloos. Bremen is een stad met een rijke geschiedenis en cultuur, waarbij bezienswaardigheden zoals de Bremer Stadsmuzikanten en het historische Schnoor-district gemakkelijk bereikbaar zijn.

Dit viersterrenhotel verleent moderne faciliteiten, inclusief geluiddichte kamers die ervoor zorgen dat gasten in alle rust kunnen overnachten. Alle kamers zijn voorzien van airconditioning, een flatscreen-tv en koffie- en theefaciliteiten, evenals gratis vast internet. Voor het gemak van de gasten is er een 24-uurs winkel en gratis fitnessmogelijkheden beschikbaar. Het Courtyard by Marriott Bremen gaat verder met het leveren van kwaliteit met aanvullende voorzieningen zoals een zakencentrum, wasservice, en een pendeldienst naar de luchthaven tegen een toeslag.

Culinaire verwennerijen zijn te vinden in Lloyd Bar & Restaurant, waar gasten kunnen genieten van uitgebreide ontbijtbuffetten en lokale Bremen specialiteiten. Het restaurant combineert lokale smaken met Amerikaanse gerechten, waardoor een gevarieerd aanbod aan eetopties ontstaat. Voor vergaderingen en evenementen biedt het hotel volledig uitgeruste vergader- en banketfaciliteiten. Met extra voorzieningen zoals parkeren op eigen terrein, faciliteiten voor gasten met een beperking en een zorgvuldige naleving van veiligheidsprotocollen, belooft het Courtyard by Marriott Bremen een verblijf dat zowel comfortabel als betrouwbaar is.



Faciliteiten in Courtyard by Marriott Bremen

Eten en drinken
  • Bar
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Badslippers
  • Douche
  • Haardroger
  • Ligbad
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Koelkast
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Radio
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Strijkijzer
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle
  • Winkels in het hotel

In de omgeving

8.2

Beoordeeld door: 1399 gasten.

9

Laura

Gezin met kinderen
13 mei 2025

“Geweldig”
  • Alles was geweldig.
  • Niets om over te klagen.

4

Elizaveta

Jong stel
11 mei 2025

“Teleurstellend”
  • Ruime kamer, mini-markt op de eerste verdieping, goede locatie: naast het Centraal Station, winkels. Op loopafstand van de beste attracties.
  • Zeer teleurstellend dat er in een viersterrenhotel geen slippers, geen badjassen, een lege minibar, geen drinkwater (slechts één fles voor €4,9), geen koffiezetapparaat en kartonnen bekers voor thee zijn. Het ontbijt is de kosten niet waard: er is geen aanduiding waar je koffie kunt halen - je moet het personeel om hulp vragen. Ik heb gezien dat iemand een omelet at - daarvoor moet je ook om hulp vragen. Bij de check-in was er een receptionist die zijn collega alles vroeg, wat wat tijd kostte.

8

Anonymous

Gezin met kinderen
10 mei 2025

“Zeer goed”
  • Leuke plek nabij het centrum.
  • Toen ik dit hotel boekte, vroeg ik ook om een babybedje en ik heb ze hierover gemaild. Ze zeiden dat het klaar zou zijn. Bij aankomst in de hotelkamer was er echter geen bed. Ik ging naar de receptie, waar twee medewerkers aanwezig waren. Een man was druk in gesprek met een andere gast en een blonde jonge vrouw deed verder niets en keek niet eens naar me. Ik ben naar haar toegegaan en vertelde haar dat ik graag een babybedje wilde. Ze zei dat ze gingen kijken en dat als er een beschikbaar was, ze het naar de kamer zouden brengen. Daarna gingen we dineren. Na het diner gingen we naar de kamer en was het bedje er nog steeds niet. Ik ging terug naar de receptie. De houding van de vrouw gaf me het gevoel dat ze er helemaal niets mee had gedaan. Ze begon excuses te maken dat ik morgen maar bij de huishoudelijke dienst moest vragen en dat ze er niets van wist. Ze beweerde zelfs dat ik geen e-mail had gestuurd. Ik toonde haar de berichten en zei dat dit vier weken geleden was afgesproken. Toen zei ze dat ze met de manager zou spreken. Tien minuten later stond ze met het babybedje voor mijn kamer. Ik had het gevoel dat ze me niet wilde helpen of simpelweg lui was.

6

Roderick

Gezin met kinderen
2 mei 2025

“Enkele onverwachte nadelen”
  • Ruime en comfortabele kamers en badkamer.
  • Zwarte vlekken naast het bad, het toilet is niet schoon, de optie om de tv met de smartphone te koppelen staat op de tv, maar werkt niet. Wanneer je het personeel vraagt, vertellen ze simpelweg dat het nooit werkt (alsof ik dat zou moeten weten...). Daarnaast kwam het personeel de bedden opmaken, hoewel we het 'niet storen'-bordje hadden opgehangen.

8

Alison

Jong stel
29 april 2025

“We hebben genoten van ons verblijf, bedankt.”
  • Handig voor onze vrienden.
  • Zeer druk gebied vanwege het Freimarkt-festival.

9

Dwight

Zakenreiziger
21 april 2025

“Over het algemeen een geweldige verblijf.”
  • Niet van toepassing
  • Niet van toepassing

7

Luay

Gezin met kinderen
17 april 2025

“Geweldig hotel, maar de medewerkers die in contact staan met klanten moeten worden getraind.”
  • Zeer schoon en de faciliteiten zijn fantastisch.
  • De receptioniste was onvriendelijk.

9

Semih

Zakenreiziger
24 maart 2025

“Uitstekend”
  • Goede plek om te verblijven.

9

Peter

Jong stel
22 maart 2025

“De kamer was stil, de normen werden perfect nageleefd en de locatie was ideaal voor vervoer.”
  • De kamer was rustig, de standaarden werden perfect nageleefd en de locatie was ideaal voor ons om de volgende dag de trein te nemen.
  • Mensen die buiten bedelen, maar dat is het leven.

8

Sunna

Zakenreiziger
9 maart 2025

“Zeer goed”
  • Geweldige locatie voor ons, zo dichtbij de trein. Vriendelijk personeel.
  • De bar sloot vroeg. Het zou fijn zijn om aan het einde van de dag de gelegenheid te hebben om met collega's te zitten.

6

Marina

Gezin met kinderen
7 maart 2025

“Niet de moeite waard om te verblijven als je geen station nodig hebt.”
  • Niet de moeite waard om te verblijven als je niet vanwege het station verblijft. Wij hadden geluk dat er een parkeerplaats in het hotel beschikbaar was, anders zou ik me zorgen maken over een auto op een openbare parkeerplaats. Zeer onveilige omgeving.
  • Wij zijn zaterdagavond aangekomen en het restaurant was het hele weekend gesloten. Er staat niets vermeld dat het in het weekend gesloten is, anders had ik een andere plek gekozen. De omgeving is zeer onveilig. Er zijn te veel daklozen en immigranten. We hebben om een late uitcheck gevraagd, maar onze kaarten stopten met werken om 12 uur, dus konden we de kamer niet verlaten. De haardroger deed het niet. Ze hebben geen factuur gestuurd, hoewel ik het twee keer heb gevraagd.

8

Laurent

Gezin met kinderen
3 maart 2025

“Perfect voor een nacht in Bremen.”
  • Personeel en netheid
  • Prijs van het ontbijt

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.