6.9

Smartflats - Berlaymont Brussels

Adres:
Jozef II-straat 130
1000 Brussel

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Smartflats biedt meer dan 450 appartementen aan tussen België en Luxemburg, geschikt voor zowel korte als lange verblijven, zakelijk of recreatief. De accommodaties variëren van budgetvriendelijke stadsappartementen tot ruime designflats en luxe premium appartementen, altijd gelegen in de populairste wijken. Elk appartement beschikt over een modern interieur, zorgvuldig schoonmaakregime tussen elk verblijf, en digitale self check-in met 24/7 online receptie. Met opties variërend van 1 tot 30 beschikbare flats per locatie, biedt Smartflats een breed scala aan comfortabele en goed uitgeruste verblijven. De stadsappartementen zijn ideaal voor budgetbewuste reizigers, terwijl de designappartementen meer ruimte en een stijlvol interieur bieden. De premium appartementen staan garant voor uitzonderlijke luxe, hoogwaardige materialen en rust op een centrale locatie. Smartflats biedt de perfecte oplossing voor diverse huisvestingsbehoeften, met altijd een optie die bij u past. Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en speciale aanbiedingen door u in te schrijven voor onze nieuwsbrief; wij respecteren uw privacy volledig. Klaar om uw overnachtingen naar een hoger niveau te tillen? Ontdek onze vacatures en sluit u aan bij ons toegewijde team.



In de omgeving

Parkeergarage
  • Parking Pacific 551m
  • Belliard 645m
  • Loi - Wet 667m
  • Scailquin 792m
  • Spectrum 958m
  • MIEU 1.2 km
  • Parking Royal 1.2 km
  • Tulipe 1.3 km
Restaurant
  • Mazmiz 58m
  • Lasagna Tiramisu 90m
  • Maxburg 139m
  • Greekit 146m
  • Sushi Factory 214m
  • Atelier29 254m
  • La Galia 280m
  • Buono Buono 292m
Museum
  • LAB·AN 322m
  • Parlamentarium 586m
  • Musée Charlier - Charliermuseum 714m
  • Muséum des sciences naturelles de Belgique - Museum voor Natuurwetenschappen van België 905m
  • Royal Museum of the Armed Forces and Military - History Documentation Centre 958m
  • Musée Art & Histoire - Museum Kunst & Geschiedenis 1.1 km
  • Autoworld 1.2 km
  • Musée Camille Lemonnier - Camille Lemonnier Museum 1.2 km
Toeristische attractie
  • Kennedy Piece 256m
  • Partie du mur de Berlin - Deel van de Berlijnse Muur 619m
  • I♥SJTN 846m
  • 1040 851m
  • Glacière 1.7 km
  • Tintin et Milou - Kuifje en Bobbie 3.1 km
  • Tour & Taxis 3.1 km
  • Perfect Smile 3.2 km
Treinstation
  • Maelbeek - Maalbeek 153m
  • Bruxelles-Schuman - Brussel-Schuman 220m
  • Schuman 281m
  • Arts-Loi - Kunst-Wet 719m
  • Bruxelles-Luxembourg - Brussel-Luxemburg 790m
  • Madou 916m
  • Trône - Troon 940m
  • Parc - Park 1.2 km

6.9

Beoordeeld door: 154 gasten.

2

Paulo

Groepsreizigers
28 september 2025

“de ergste ervaring die ik ooit heb gehad bij het boeken van een accommodatie.”
  • De locatie was geweldig! Dichtbij 3 metro-stations.
  • De netheid was het slechtste dat ik ooit heb meegemaakt in een accommodatie. We arriveerden bij het appartement en alles was vies. We probeerden contact op te nemen met Smarflats, maar dat was erg moeilijk. De host beantwoorde geen e-mails en we hadden veel moeite om hen telefonisch te bereiken. Toen we hen eindelijk te spreken kregen, zeiden ze dat we daar moesten blijven slapen zonder enige oplossing. Ze stuurden de volgende dag alleen een schoonmaker, met de belofte dat de betaling voor de nacht zou worden terugbetaald, maar dat is niet gebeurd. Ze boden ons gedurende de nacht van aankomst geen enkele hulp. We vroegen om schone handdoeken en beddengoed, wat ook werd geweigerd.

4

Amisha

Gezin met kinderen
27 september 2025

“Tja. Als de boiler en de verwarming hadden gewerkt, zouden we van ons verblijf hebben genoten.”
  • De esthetiek van het appartement was geweldig. Zeer modern. Alles wat je op de foto's ziet, was daadwerkelijk aanwezig in het echt. Het had alle benodigde benodigdheden. Ik voelde me zeer veilig.
  • Wij hadden problemen met het betreden van ons appartement omdat wij de onjuiste PIN-code voor het gebouw hadden ontvangen. We moesten de verhuurder bellen en kregen het codewoord een uur later om het appartement binnen te gaan, waardoor we in de kou moesten staan wachten tot dat moment. Toen we eindelijk binnen konden, ontdekten we dat er geen verwarming of warm water beschikbaar was. Opnieuw moesten we het vastgoedmanagementteam van SmartFlats bellen zodat ze iemand konden sturen om de boiler en de radiatoren te repareren. Ons werd beloofd dat er voor het vallen van de nacht op de 19e iemand zou komen om deze problemen op te lossen, dus we wachtten tot 21.00 uur die avond. Niemand kwam om het probleem op te lossen. Daarom belden we het bedrijf opnieuw en ze zeiden dat ze nu op zoek waren naar een technicus om het probleem te verhelpen. We waren allemaal erg ontevreden, aangezien we een lange reis achter de rug hadden en gewoon wilden ontspannen, douchen en slapen. Maar dat was niet mogelijk. We wachtten tot 23.00 uur, maar niemand kwam het probleem verhelpen, dus belde ik het bedrijf opnieuw, dat me vertelde dat er die avond niemand zou komen om het probleem op te lossen, maar dat ze iemand zouden sturen de volgende ochtend om 09.00 uur om de kwestie op te lossen. We waren allemaal uitgeput, boos en teleurgesteld tijdens onze eerste nacht in deze accommodatie. We stonden de volgende ochtend om 09.00 uur op in afwachting van de technicus die nooit kwam. We hebben het bedrijf meer dan 10 keer gebeld tot 14.00 uur, maar niemand kwam om het probleem op te lossen. Onze avond en ochtend waren al verspild en we wilden geen tijd meer verdoen, dus zei ik het bedrijf dat ze het probleem moesten oplossen voordat we weer naar huis gingen. Uiteindelijk belden ze ons toen we onderweg waren en zeiden dat het probleem niet kon worden opgelost omdat de boiler kapot was. We waren erg ontevreden en hadden geen idee wat we moesten doen, aangezien we deze basisvoorzieningen nodig hadden. Na meerdere verzoeken waren ze in staat om een ander appartement voor ons te vinden, maar dit was een aanzienlijke downgrade ten opzichte van wat we betaald hadden en er was slechts 1 badkamer en toilet beschikbaar voor 6 personen. We hebben om een gedeeltelijke terugbetaling gevraagd, maar het is nu al 2 weken geleden en we hebben nog geen terugbetaling ontvangen...

9

Jana

Gezin met kinderen
24 september 2025

“Ruim appartement nabij EU-instellingen”
  • Het appartement is mooi en ruim, gelegen in een fijne buurt, heel dicht bij de EU-instituties. Het appartement is smaakvol ingericht en de bedden in de slaapkamers waren comfortabel. De keuken is goed uitgerust en heeft veel keukengerei. Tabbladen voor de vaatwasser werden ook verstrekt. Voor het gebouw is een park, en om de hoek is een kleine voedselwinkel. Er zijn ook enkele restaurants en bars in de directe omgeving. De metrostation ligt op 3 minuten afstand. We hebben genoten van ons verblijf.
  • De bankmatras is vrij oud en vuil en het slaapt niet erg comfortabel. De waterdruk in de douche kan beter zijn.

4

Ioana

Zakenreiziger
23 september 2025

“Het is beter om in een hotel te verblijven. Het is het niet waard.”
  • Locatie
  • Niets anders. Zeer, zeer vuil. Stinkende handdoeken en we hadden slechts 2 in het gehele appartement. Zeer luidruchtig, een zeer vreemde indeling.

3

Ranjith

Gezin met kinderen
15 september 2025

“Slecht”
  • De locatie was aangenaam met meerdere metro mogelijkheden in de buurt.
  • Het wifi-systeem werkte vanaf dag één niet. Het wifi-netwerk was beschikbaar, maar het verstrekte wachtwoord was niet correct. We hebben elke dag om een update gevraagd, maar de enige reactie die we kregen was dat ze het met het team aan het nagaan waren. We verbleven in een nieuwe stad zonder wifi, wat zeer uitdagend was, en ik zou een andere accommodatie hebben gekozen als ik van tevoren over het wifi-probleem had geweten.

8

Edgar

Zakenreiziger
9 september 2025

“Goede korte gezinsverblijf.”
  • Na het lezen van de recensies waren we een beetje sceptisch, maar we waren bereid het een kans te geven, aangezien het slechts voor één nacht was. We hebben echter een andere ervaring gehad dan veel anderen. Het appartement was schoon en goed voorbereid voor ons gezin van 5 personen. Ook waren de foto's redelijk representatief. Het klopt dat sommige onderdelen een beetje versleten zijn, zoals loslatend behang, maar dat lijkt te zijn veroorzaakt door 'onjuist gebruik'. Bij voorbeeld was de badkamer schoner dan gemiddeld. Het appartement ligt vrijwel letterlijk in het EP en kijkt uit op een klein park met speeltuin voor jonge kinderen. De lift werkte perfect. Uiteraard alles in perspectief van de gevraagde prijs; als de prijs premium is, kan het als te hoog gewaardeerd worden, maar wij waren tevreden met ons verblijf en kijken ernaar uit om terug te keren.

2

Colm

Vriendengroep
19 augustus 2025

“dit is slecht beheerd onroerend goed.”
  • locatie
  • De lift werkte niet, ondanks meerdere telefoontjes naar de receptie, en bleef vastzitten op de bovenste verdieping.

6

Alexandru

Zakenreiziger
15 augustus 2025

“Ruim appartement nabij de Europese wijken”
  • Geweldige locatie, op loopafstand van de Europese Wijk. Ruim appartement met bijna alle noodzakelijke voorzieningen.
  • De lift was kapot. De verdiepingen zijn tegen intuïtief genummerd. Het internet werkte niet. De klantenservice was niet responsief. Net als alles in die buurt, schandalig overpriced.

7

Goktug

Zakenreiziger
30 juli 2025

“waar voor je geld”
  • Mooie ruime locatie, gunstig gelegen voor zakelijke doeleinden.
  • zeer koud bij aankomst (14 graden Celsius)

9

Alberto

Gezin met kinderen
30 juli 2025

“Uitstekend”
  • Het appartement is echt schoon en gemakkelijk bereikbaar met de metro.
  • Ik wist niet dat je om het sofabed te gebruiken 25 euro extra moet betalen voor de bedlinnen en dit 48 uur van tevoren moet doorgeven.

5

Fatemah

Gezin met kinderen
25 juli 2025

“Acceptabel”
  • De ruimte
  • Het bed De slaapbank Geen warm water De koffiezetapparaat was kapot

7

Markéta

Zakenreiziger
27 juni 2025

“Goed”
  • Adres is geweldig.
  • Europese stijl van beddegoed - dekbed is betaald: (25 euro voor één dekbed).

5

Dakoda

Gezin met kinderen
15 juni 2025

“Als u op zoek bent naar iets eenvoudigs, is dit geschikt.”
  • Grote kamers en woonruimte
  • De vaatwasser viel uit elkaar.

9

Jolita

Gezin met kinderen
26 mei 2025

“heel erg goed en comfortabel”
  • Plaats dicht bij het Europese gebied en het centrum.
  • geluid op straat en laute buren in de nacht. natte vloer in de douche.

4

Juliane

Alleenreiziger
10 mei 2025

“Enkele problemen, maar handig.”
  • Mooi groot appartement. Hou van het bad.
  • Het toilet werkte niet. Het spoelmechanisme was verwijderd van boven het toilet. Ik moest een emmer uit de keuken gebruiken. Ondanks dat ik op de eerste dag na mijn avondcheck-in contact opnam met SmartFlats, werd er niets aan gedaan. Ik verbleef daar gedurende 4 dagen en moest de hele tijd een emmer gebruiken. De bank had grote vlekken. De hoezen moesten duidelijk gewassen worden.

3

Agimi

Groepsreizigers
5 mei 2025

“Slecht”
  • Locatie
  • Personeel, schoonmakers, het slaapbankje was kapot, in zeer slechte staat, de haardroger ontbrak, er waren geen lakens voor het slaapbankje.

10

Juliane

Alleenreiziger
21 april 2025

“Grote plek die ik weer zal huren.”
  • Grote plaats en het had een badkuip naast een douche.
  • De lift rook slecht.

10

Ulrika

Zakenreiziger
16 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Locatie, ruimtelijkheid, sfeer.

3

Veronika

Zakenreiziger
14 april 2025

“Slecht”
  • Er was tijdens het gehele verblijf geen wi-fi beschikbaar en de host was niet in staat een oplossing te vinden. Er waren waterschadeplekken op de muren.

8

Mhantáin

Jong stel
10 april 2025

“Zeer goed”
  • Ruim, goed uitgerust appartement.
  • De lift werkte niet goed. De mat buiten de deur was versleten.

8

Pongpuk

Jong stel
31 maart 2025

“Zeer goed”
  • Zeer goed

7

Laura

Zakenreiziger
29 maart 2025

“Goed”
  • De locatie is geweldig. Slechts enkele stappen verwijderd van de Europese instellingen. Het appartement was groot.
  • De gerechten waren vuil. Het appartement was niet hetzelfde als op de foto's. De lift was één keer kapot. De code was lang en iets vervelend om telkens in te voeren. Ik had graag gehad dat het toilet bij de douche was, niet gescheiden. Er was geen kast in het appartement! Mijn kleding was opgeborgen in enkele textiele planken.

7

Hrishikesh

Gezin met kinderen
25 maart 2025

“Goed”
  • De locatie is goed. Het appartement is schoon.
  • Er is niemand om te helpen de locatie te vinden. Er zijn zeer weinig keukengerei om te koken. Eenvoudige dingen zoals lepels en vorken zijn er niet. De verwarming werkte niet. Gelukkig was het niet erg koud buiten tijdens ons verblijf.

1

Alistair

Zakenreiziger
19 maart 2025

“Geen warm water en verwarming vanwege een defecte gasboiler.”
  • Comfortabel bed, veel ruimte.
  • Moest de ketel zelf opnieuw onder druk zetten om verwarming en warm water te krijgen op de tweede nacht (na zelf het probleem te hebben vastgesteld) - voornamelijk omdat er geen actie werd ondernomen toen Smartflats werd geïnformeerd.

9

Bogdan

Zakenreiziger
19 maart 2025

“Uitmuntend”
  • Goed, ruim appartement, goede voorzieningen. Geweldige douche (regenvalldouche). Verwarming kon niet aan, maar het was vrij warm met 19 graden, een goede temperatuur om te slapen. Koffie en thee beschikbaar naar eigen keuze. Het grootste pluspunt: locatie. Te verbeteren: betere coördinatie voor de controle van diensten, werknemers lijken geen gecentraliseerd dashboard te hebben (waarschijnlijk alleen een eenvoudige inbox). De procedures omtrent het kennen van uw klanten (KYC) en de AVG-naleving zijn niet conforme, zij vragen om een kopie van de creditcard en van de ID, wat niet dient voor identificatie (men zou iemands ID en een willekeurige creditcard kunnen gebruiken). Te veel persoonlijke informatie wordt gedeeld in onveilige omstandigheden. De faciliteiten/apartment zijn echter geweldig.

6

Manana

Zakenreiziger
7 maart 2025

“Aangenaam”
  • locatie, netheid
  • We hebben om extra dekens gevraagd, maar deze zijn nooit geleverd. Er was een familiedeken, terwijl we tijdens de boeking hebben opgegeven dat we met zijn tweeën zouden zijn.

5

Melanie

Gezin met kinderen
27 februari 2025

“Goede locatie, maar gebrek aan comfort.”
  • De ruimte en de locatie. Keuken goed uitgerust.
  • Ik heb niet gekregen wat ik heb gevraagd. Een slaapkamer beneden met alleen een toilet. Twee slaapkamers boven via zeer gevaarlijke, smalle en draaiende betonnen trappen, zonder leuningen. Ik ben oud en durfde niet naar boven te gaan. We vroegen om een appartement met twee slaapkamers, niet om een duplex met drie kamers. Het enige slaapbank in de grote woonkamer is ongelooflijk ongemakkelijk en er is geen andere fauteuil. Ik ben teruggekomen met hevige rugpijn.

7

Sujiro

Zakenreiziger
19 februari 2025

“Goed”
  • De locatie is perfect voor een zakenreis in de Europese regio. Zeer groot appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Mooi ontworpen meubels in de eetkamer en alle kookgerei om ter plaatse te eten.
  • Slaapkamers op de begane grond, had een hogere verdieping geprefereerd. Één gordijnroede is gebroken. Zeer vuile stoffen meubels. Slechts één handdoek per persoon voor een verblijf van 3 nachten. Niet veel om kleding op te hangen. Slechts één kledingrek en 2 kleerhangers.

7

Bogdan

Zakenreiziger
7 februari 2025

“Goed”
  • goede locatie, in het hart van de Europese wijk
  • Ik had problemen met de toegangscode, maar dit werd na enige wachttijd opgelost. Mohamed was uiterst professioneel en loste het snel op, terwijl andere medewerkers moeite hadden. Ik moest echter tot vlak voor middernacht wachten, maar het werd opgelost. Er was geen warm water, maar dit stoorde me niet zozeer, aangezien ik van koude douches houd. Voor de meeste gasten zou dit waarschijnlijk een dealbreaker zijn, maar ik had er geen probleem mee.

9

Filip

Zakenreiziger
3 februari 2025

“Voor iedereen die een bed nodig heeft in het Europese Kwartier.”
  • Ik verblijf hier slechts voor één nacht. Ik heb een paar dagen van tevoren toegangscodes per e-mail ontvangen. Mijn appartement was zeer ruim, warm en gezellig. Het bed was erg groot en comfortabel. Ik waardeer vooral de nachtkastjes en de verlichting naast het bed (slim ontwerp). Tot mijn verbazing bevatte de inventaris ook droogrekken, een strijkijzer en een klein plankje om op te strijken. Tot slot, en misschien het belangrijkst, de gebouwen van de Raad en de Commissie liggen op ongeveer 5 minuten lopen (evenals de metrohalte). Ik was zeer tevreden met mijn korte verblijf.
  • Ik had moeite met de douche. Deze werkte niet naar behoren (lekte) en de waterstroom was erg zwak. Ik zou het op prijs stellen om een doos met tissues te hebben, maar dat is slechts mijn (niesend persoon) voorkeur. Tot slot kon ik de wifi niet vinden, ook al had ik inloggegevens ontvangen. Maar het was geen probleem, aangezien er gratis internet in de buurt was. Dit waren slechts kleine zaken die ik opmerkte, maar ik was zeer tevreden!

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Smartflats - Berlaymont Brussels zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Smartflats - Berlaymont Brussels via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Smartflats - Berlaymont Brussels. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Smartflats - Berlaymont Brussels.
Bij Hotels.nl kun je Smartflats - Berlaymont Brussels reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Smartflats - Berlaymont Brussels, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Smartflats - Berlaymont Brussels ligt 978 meter van het centrum van Brussel.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability