7.1

Smartflats Design - L42

Adres:
Wetstraat 42
1040 Brussel

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Smartflats biedt meer dan 450 appartementen in België en Luxemburg, geschikt voor zowel korte als lange verblijven, voor zakenreizigers of toeristen, in diverse groottes en stijlen. Met moderne ontwerpen en een thuisgevoel bevinden onze appartementen zich op de populairste locaties in de steden. Een grondige schoonmaak wordt uitgevoerd tussen elk verblijf om de hoogste hygiënestandaarden te waarborgen. Onze online check-in en digitale receptie zijn 24/7 beschikbaar voor een naadloze ervaring. Met verschillende Smartflats beschikbaar in steden variërend van 1 tot 30 units, garanderen wij een passend verblijf voor iedere gast. Wij bieden City appartementen die budgetvriendelijk zijn en gunstig gelegen, ideaal voor stedentrips. Onze Design appartementen zijn ruimer, met een strak interieur en alle noodzakelijke voorzieningen, centraal gelegen in trendy buurten. Voor een luxueuze ervaring bieden wij onze Premium flats aan, met hoogwaardige afwerking, prachtige uitzichten en serene locaties. Wij streven ernaar om overnachtingen naar een hoger niveau te tillen en nodigen geïnteresseerden uit om onze vacatures te bekijken. Abonneer u op onze nieuwsbrief voor updates en speciale aanbiedingen. Uw privacy is bij ons gegarandeerd.



Faciliteiten in Smartflats Design - L42

Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Eethoek
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Koelkast
  • Magnetron
  • Terras
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Keuken
  • Koffiezetapparaat
  • Oven
  • Vaatwasser
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Diensten receptie
  • Conciërgeservice
  • Excursiebalie
Algemeen
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers

In de omgeving

Parkeergarage
  • Loi - Wet 92m
  • Belliard 432m
  • Spectrum 533m
  • Parking Pacific 552m
  • Scailquin 554m
  • Parking Royal 678m
  • Pacheco 869m
  • Grand Place - Grote Markt 1 km
Restaurant
  • Foro Romano 81m
  • Vespa Caffè 85m
  • Casa Mia 88m
  • GÅRD 114m
  • Kamilou 126m
  • Les 4 Jeudis 253m
  • Au Chapati 284m
  • Au Fil des Saveurs 334m
Museum
  • Musée Charlier - Charliermuseum 262m
  • Parlamentarium 628m
  • LAB·AN 721m
  • CINEMATEK 751m
  • Musée BELvue - BELvue Museum 763m
  • experience.brussels 796m
  • Musée des Arbalétriers 812m
  • Coudenberg 813m
Toeristische attractie
  • I♥SJTN 457m
  • Partie du mur de Berlin - Deel van de Berlijnse Muur 775m
  • Kennedy Piece 813m
  • 1040 1.2 km
  • Glacière 1.3 km
  • Tintin et Milou - Kuifje en Bobbie 2.5 km
  • Tour & Taxis 2.7 km
  • Perfect Smile 2.7 km
Treinstation
  • Arts-Loi - Kunst-Wet 141m
  • Maelbeek - Maalbeek 466m
  • Trône - Troon 535m
  • Madou 536m
  • Parc - Park 596m
  • Bruxelles-Schuman - Brussel-Schuman 744m
  • Bruxelles-Luxembourg - Brussel-Luxemburg 810m
  • Schuman 827m

7.1

Beoordeeld door: 141 gasten.

8

Georgia

Jong stel
31 juli 2025

“Zeer aangenaam verblijf - ik zou het aanbevelen.”
  • Het belangrijkste deel van het appartement (slaapkamer-woonkamer-keuken) was erg mooi en modern. De keuken is volledig uitgerust, zodat u tijdens uw verblijf alles kunt bereiden! Het ligt dicht bij het centrum, waardoor u de hele stad gemakkelijk in 2 dagen kunt verkennen!
  • We waren niet dol op de badkamer, deze voelde niet zo fijn aan als de rest van het appartement, maar het was wel hetzelfde als op de foto's!

6

Vladislav

Gezin met kinderen
24 juli 2025

“Vlad”
  • Zeer goede locatie. De grootte van het appartement.
  • De lift was buiten werking. Er moet wat gerepareerd worden. We hadden een probleem met de Wi-fi verbinding: we konden het netwerk met de door de gast opgegeven naam niet vinden.

9

Benjamin

Vriendengroep
20 juli 2025

“Geweldig verblijf, geweldige eigenaren!”
  • De locatie was perfect gelegen in het midden van Brussel. Niet te ver van het uitgaansleven te voet, maximaal 20 minuten. Het appartement was groot, had een prachtig uitzicht op de hoofdstraat en een lift om naar de bovenste verdiepingen te gaan.
  • De airconditioning ontbrak, waardoor het snel erg warm werd in het appartement. Het zou goed zijn als er schoonmaakmateriaal beschikbaar was voor degenen die na hun verblijf willen schoonmaken.

2

Karyo

Gezin met kinderen
15 juli 2025

“Zou het niet aanbevelen.”
  • Geweldige locatie
  • De lift werkte niet en we zijn daar niet voor onze aankomst over geïnformeerd, waardoor we zes verdiepingen moesten lopen. Er werd geen beddengoed geleverd voor het tweede bed, er waren geen lichten in de woonkamer - we konden letterlijk 's nachts niets zien, en er was geen koffiezetapparaat. Ik zou dit niet aanbevelen.

7

Kamila

Zakenreiziger
29 juni 2025

“regelmatig verblijf - te duur vanwege de locatie”
  • locatie, reinigingen
  • problemen met warm water, geen haardroger, lawaai (van de straat en van buren), TV werkt niet

4

Zoltán

Zakenreiziger
25 juni 2025

“Was vroeger een goede plek, maar de laatste boeking was vreselijk, ze bleven vragen om extra betalingen, enzovoort. Vermijd deze accommodatie.”
  • Smartflats was jarenlang ons gebruikelijke verblijf in Brussel. We waarderen dat het net als thuis is, met ruimte om te rusten en te werken wanneer dat nodig is.
  • De ervaring van deze laatste boeking was verschrikkelijk. Deze Duve of iets dergelijks heeft het beheer van de locatie overgenomen, die eerder door een start-up werd geleid. Het is een rommeltje geworden. Lastige berichten, datalekken, geen privacybeleid op het formulier dat vraagt om persoonlijke gegevens, inclusief het kaartnummer. Het spijt me zeer dat de eigenaren deze keuze hebben gemaakt; het heeft onze hele ervaring verpest. In december keren we voor een week terug naar Brussel, maar we hebben een andere plek gekozen om te verblijven. U moet dit omdraaien en weer de vertrouwde plek worden zoals u vroeger was.

3

Oscar

Zakenreiziger
17 juni 2025

“Slechtere kwaliteit hostel-stijl appartement zonder enige charme.”
  • Goede locatie dichtbij de EU-instellingen.
  • De flat leek absoluut niet op de foto's. Afgeleefde meubels, kapotte lampen bij het bed, een half kapotte ventilator, geen airconditioning, geen zeep of shampoo in de douche, en een lekkende douche. Ik kom hier niet terug.

9

Zoltán

Zakenreiziger
30 mei 2025

“Uitstekend”
  • Het betreden van de kamer is eenvoudig en gemakkelijk. Sneller dan in elk hotel waar ik eerder ben geweest. Dit wordt zeer gewaardeerd na een lange reis. Daarnaast merkte ik ook op dat het pand beveiligd is met het gebruik van toegangscodes.
  • Ik kon geen föhn in de kamer vinden. Ik heb lang haar en moest het wassen na veel gereis. Het weer was behoorlijk koud en nat, ik miste dat erg. Echter, de vele handdoeken die werden aangeboden, hielpen wel.

3

Maria

Groepsreizigers
24 mei 2025

“de slechtste ervaring die we hebben gehad tijdens onze reis door Europa.”
  • is zeer ruim. de locatie is goed.
  • Het personeel kwam nooit opdagen toen we belden over de problemen in het appartement. Het licht in de toiletruimte werkte niet, de douche was verstopt, de bank had een ontbrekend onderdeel, de televisie doet het niet, het personeel dat we belden, vertelde ons dat ze zouden komen maar kwam nooit, de keuken was zeer slecht. Zeker niet aan te raden.

8

Čeprnja

Zakenreiziger
16 mei 2025

“Zeer goed”
  • Locatie.
  • Er antwoordt niemand op de telefoon.

6

Elena

Gezin met kinderen
24 april 2025

“Aangenaam”
  • Centrale locatie, groot appartement.
  • De lift was buiten werking. De schoonmaak was suboptimaal, het afval van de vorige gast was niet verwijderd.

3

Franz

Zakenreiziger
18 april 2025

“Slechte hygiëne”
  • Zeer vuil, beschadigde lampen, televisie werkt niet.

3

Ling

Zakenreiziger
16 april 2025

“goede locatie, maar er is ruimte voor verbetering.”
  • De flat was koud en er waren onvoldoende dekens op het bed. De lichten werkten niet. Eén stoel was kapot. Een verkeerd wachtwoord voor toegang is gegeven.

9

Kamila

Zakenreiziger
12 april 2025

“geweldige faciliteiten voor een redelijke prijs”
  • locatie, netheid, ruimte, volledig uitgerust
  • lift werkt niet - geen informatie vooraf

5

S.f.h

Jong stel
6 april 2025

“Afdwingbaar”
  • Wij waren tevreden over de ruimte, de inrichting van het appartement en de locatie.
  • Er zijn drie dingen die ons verblijf in Smart Flats een beetje teleurstellend maakten. Ten eerste bevond ons appartement zich op de vijfde verdieping en de lift was defect, waardoor we onze bagage naar boven moesten dragen, wat een uitputtende onderneming was. Het bed leek in orde totdat we er op gingen liggen en realiseerden dat de matrassen verend waren. Het bed zakte feitelijk in het midden door. Tot slot werkte de afstandsbediening van de tv niet, wat een minor probleem is in vergelijking met de laatste twee kwesties.

2

J.

Zakenreiziger
6 april 2025

“Zeer slecht”
  • Locatie
  • Late check-in. Geen toegang tot de locatie (de codes werkten niet, de telefoon van de klantenservice beantwoordde niet, de nieuwe code werkte ook niet). Ik moest mijn eerste vergadering hybride beneden op de grond in de gang voor de liftlobby houden. Toen het probleem met de code eindelijk was opgelost, functioneerde de lift niet! Vijf verdiepingen met de bagage via de smalle steile trap was al te veel. En zo was het elke keer wanneer ik naar buiten moest.

6

Tetiana

Zakenreiziger
25 maart 2025

“Groot appartement”
  • Mooi locatie Geweldig ontwerp Topetage met mooi uitzicht De gehele 7e verdieping is één appartement met veel kamers Eigen keuken
  • Kon niet naar het appartement komen omdat ik de verkeerde code kreeg toegestuurd. Zeer slecht wifi. De lift werkt niet altijd. Een deel van het appartement lijkt verlaten met een onaangename geur. De deuren naar het balkon en de ramen functioneren nauwelijks.

4

Ines

Zakenreiziger
19 maart 2025

“Zou ik niet aanbevelen.”
  • De locatie is geweldig.
  • Het appartement was niet schoon en had een vreemde geur. De hosts hebben het douchegordijn vervangen nadat wij hadden geklaagd, maar bij aankomst was het zeer vuil, alsof het nooit was vervangen. We hadden geen waterkoker in het appartement, hoewel werd aangegeven dat er één zou zijn. Uiteindelijk hebben we bij het boeken van het verblijf expliciet aangegeven dat we een bedrijfsfactuur nodig hadden, aangezien we voor zakelijke doeleinden reisden, maar ze hebben de factuur op de verkeerde naam gesteld en wilden deze niet aanpassen. Nadat we een herinnering hadden gestuurd, negeerden ze onze e-mail. Ik zou deze accommodatie niet aanbevelen.

7

Sara

Gezin met kinderen
14 maart 2025

“Een leuk appartement, maar ik zou het niet aanbevelen op een warme zomernacht.”
  • ruim. goed gelegen voor EU-bezoeken. dichtbij metro en supermarkt. gemakkelijke loopafstand naar het stadscentrum.
  • Met de ramen open is het echt erg luidruchtig. U bevindt zich boven een zeer drukke weg (sirenes, claxons) aan de voorkant en op een avond was er muziek die tot 4 uur 's ochtends op de achterkant te horen was. Dit was tijdens de week. Erg moeilijk te slapen.

3

Angelos

Gezin met kinderen
9 maart 2025

“Alleen de locatie was goed...”
  • De service van het personeel was slecht. Ten eerste vonden we bij aankomst slechts drie handdoeken in plaats van drie grote en drie kleine, en we hebben onmiddellijk een bericht gestuurd naar de manager, maar ik wacht nog steeds op de handdoeken. Na de vierde dag moesten we omgaan met een defecte lift. Af en toe was de lift buiten gebruik. Ons verblijf duurde 8 dagen.

1

Imre

Gezin met kinderen
3 maart 2025

“Eindeloze wrok en teleurstelling”
  • Onze laptoptas is gestolen in de lobby van het aparthotel. Tevergeefs vroegen we om hulp via het telefoonnummer +32 2 640 72 40, maar niemand hielp ons. Uiteindelijk hebben we de politie gebeld. Ter plaatse keek de politie naar de videobeelden van twee beveiligingscamera's van het hotel, die duidelijk toonden dat drie mannen zich rondom onze koffers bevonden en dat een van hen onze laptoptas oppakte en wegliep. De geschatte waarde van de gestolen goederen bedraagt ongeveer 3000 EUR. Het feit is dat de diefstal van onze tas plaatsvond achter de code-lock en beveiligde entree deur, op het terrein van de accommodatieverstrekker, dus niet in openbare ruimtes. Onze ervaringen: er hing een sigarettengeur bij binnenkomst van het appartement, de linkerarmleuning van de sofa is half gebroken, de rand van de sofa is gescheurd, de rode sofa is bezaaid met vlekken en vuil, er ontbrak een gloeilamp in de bedside lamp, de stoel voor het keukenblad is gescheurd, de spons is zichtbaar, de deurknop van de patio viel eruit, de ramen en gordijnen waren vuil en stoffig, de wand van de woonkamer is op verschillende plaatsen ingedeukt, er was harde muziek tot 4 uur 's nachts, we zijn vast komen te zitten in de lift, enzovoort. We hebben verschillende brieven naar het aparthotel gestuurd. We vroegen om hulp op basis van de aansprakelijkheidsverzekering van het hotel. Ze hebben nog niet eens op onze brieven gereageerd. Ze waren teleurstellend, ongeïnteresseerd en onethisch.

6

Javiera

Gezin met kinderen
13 februari 2025

“Aangenaam”
  • Zeer mooi en comfortabel appartement, de kamers zijn ruim evenals de woonkamer. De locatie is zeer goed, zeer centraal en naast de metro en het treinstation.
  • De lift functioneerde niet en we waren op de 6e verdieping. Dit was een probleem omdat ik met ouderen reist en het voor hen erg moeilijk was om zoveel trappen te beklimmen.

4

Nadiya

Zakenreiziger
28 januari 2025

“Het smerigste appartement OOIT! Vloer, koelkast, badkamer! De WC-bril was kapot.”
  • Locatie
  • Met het geleverde serviceniveau heeft u alle voordelen van dit appartement tenietgedaan!

5

Mohd

Zakenreiziger
19 januari 2025

“De lift werkt niet en dit is niet vermeld tijdens de boeking. We moeten 5 verdiepingen met bagage omhoog klimmen.”
  • De locatie is dichtbij.
  • Lift werkt niet.

1

Sammy

Gezin met kinderen
29 december 2024

“ Teleurstellend en problematisch verblijf.”
  • De locatie was goed, 15 minuten lopen naar het Centraal Station.
  • Wij hadden verschillende problemen met het appartement. Allereerst, omdat we enkele uren voor de inchecktijd aankwamen, heb ik contact opgenomen met Smartflats om te vragen of ik mijn bagage in hun opslag kon achterlaten. Ze verwezen me naar een adres waar ze onze bagage niet wilden aannemen en de verantwoordelijke persoon was zeer onbeschoft. Vervolgens stuurden ze ons naar een andere locatie, waar we onze bagage eindelijk konden achterlaten. We waren niet de enige groep met dit probleem; er waren nog twee andere groepen die ook met veel bagage van de verkeerde locatie naar de juiste moesten gaan. Vervolgens was de grootste teleurstelling later, toen we het appartement bereikten dat op de zesde verdieping lag en er geen functionele lift was. Het is geen toeval dat de lift kapot was; u kunt op de bijgevoegde foto zien dat de lift sinds afgelopen mei (vier maanden!!) niet heeft gewerkt. We hadden twee koffers van meer dan 23 kg, drie handbagagestukken en een kinderwagen met een baby, dus het was niet erg comfortabel om te voet naar de zesde verdieping te gaan. Het appartement was groot, maar het was niet erg schoon. Er lag veel stof, er was oud en beschadigd meubilair, de deurhendel van de badkamer was kapot, er ontbraken gloeilampen in lampen, de koelkast had grote ijsblokken; duidelijk dat ze niet veel zorg besteden aan de staat van het appartement. Bovendien arriveerde er op de dag van onze incheck een andere man die beweerde dat hij hetzelfde appartement als wij had geboekt en hij klaagde bij het personeel. Ik weet niet hoe die situatie is geëindigd, maar het management leek een ramp te zijn. Dit staat ver af van de naam van dit Smartflats-bedrijf.

9

Anouk

Zakenreiziger
29 december 2024

“fantastisch, we komen zeker de volgende keer terug.”
  • het verheven gevoel, het grote terras, geweldige keuken
  • Slechts 1 badkamer voor 2 slaapkamers, het zou beter zijn met 2 badkamers.

6

Tomass

Groepsreizigers
19 december 2024

“Aangenaam”
  • Het uitzicht en de locatie
  • De handdoeken waren niet schoon.

8

Tobias

Zakenreiziger
16 december 2024

“Ik ben blij.”
  • Zeer ruim en schoon. De kitchenette was volledig uitgerust - het is jammer dat ik de tijd niet had om het te gebruiken. :-) Geen geluid van de drukke straat, waardoor ik goed en lang kon slapen. Geweldig! + Geweldige ondersteuning van de "receptie" voorafgaand aan mijn reis - heeft me als niet-technisch persoon enorm geholpen met alles in orde te maken.
  • Enkele kleine defecten zoals een defect aan de handgreep van het voorraam, ontbreken van een lampenkap in de slaapkamer of een losse kraan in de badkamer - echter technisch in orde. Dus klachten op hoog niveau. Ik was tevreden met mijn appartement.

3

Sorin

Alleenreiziger
16 december 2024

“Een nachtmerrie, een dure nachtmerrie!”
  • De locatie was prima, dicht bij wat ik nodig had.
  • Lift werkt niet, Vriezer was ijsvorming en geopend, Licht in de badkamer werkt niet, TV afstandsbediening werkt niet, Lamp in de woonkamer is kapot, Afwasmachine werkt niet, Toilet is vuil, Geluid van de muziek uit de club op de begane grond, Geen terras.

4

Ellen

Gezin met kinderen
5 december 2024

“Ok verblijf, afgezien van enkele kleine problemen.”
  • Goede ruimte en een mooi dakterras.
  • Ontbreekt aan veel afwerking. De deurknoppen vallen eraf, verschillende lampen werken niet, de parasol werkt niet, er ontbreken veel buitenkussens en er is een minimum aan keukenuitrusting. We hebben contact opgenomen met Smartflats over enkele van onze problemen. Ze reageerden en zeiden dat ze hierop terug zouden komen. We hebben geen update ontvangen.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Smartflats Design - L42 zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Smartflats Design - L42 via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Smartflats Design - L42. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Smartflats Design - L42.
Bij Hotels.nl kun je Smartflats Design - L42 reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Smartflats Design - L42, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Smartflats Design - L42 ligt 628 meter van het centrum van Brussel.

Smartflats Design - L42 heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Smartflats Design - L42 heeft familiekamers beschikbaar. Kijk op de website van de accommodatie om deze te reserveren.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability