5.8
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Hotel Mozart

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Hotel Mozart, gelegen in het historische centrum van Brussel, onderscheidt zich door zijn unieke Oriëntaalse inrichting. De Moorse decoraties die in elke kamer zijn terug te vinden, zorgen voor een luxueuze sfeer en worden aangevuld met moderne voorzieningen zoals privébadkamers en kabeltelevisie. Ondanks zijn grote stijl en allure biedt het hotel eerbiedwaardige comfortelementen zoals draadloos internet, dat kosteloos beschikbaar is in alle kamers.

De ligging van Hotel Mozart is strategisch ideaal voor toeristen die de stad willen verkennen. Het hotel bevindt zich op slechts een korte loopafstand van de beroemde Grote Markt en biedt gemakkelijke toegang tot tal van levendige bars en restaurants in de omgeving. Ook de nabijheid van het Centraal Station van Brussel en de iconische Manneken Pis maakt het hotel een aantrekkelijke keuze voor bezoekers die het culturele en historische erfgoed van de stad willen ontdekken.

Het hotel biedt een reeks voorzieningen die gericht zijn op een comfortabel en aangenaam verblijf. De receptie is 24 uur per dag bemand, en voor het gemak van de gasten is er een wasservice die zorgt voor een probleemloze ervaring. Let op dat er geen parkeergelegenheid is en huisdieren niet zijn toegestaan. Hotel Mozart biedt ruime familiekamers en heeft strikte richtlijnen voor fysieke afstand en hygiëne. Kinderen tot en met 17 jaar kunnen kostenloos verblijven bij gebruik van bestaande bedden, wat het hotel aantrekkelijk maakt voor gezinnen.



Faciliteiten in Hotel Mozart

Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Terras
  • TV
  • Wasdroger
  • Wasmachine
Woon gedeelte
  • Kabeltelevisie
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
Algemeen
  • Lift

In de omgeving

Parkeergarage
  • Grand Place - Grote Markt 246m
  • Monnaie - Munt 496m
  • Brucity 573m
  • Chambon 586m
  • De Brouckère 628m
  • Parking Royal 764m
  • Alhambra 766m
  • Pacheco 890m
Restaurant
  • Pizzeria Casa Nostra 13m
  • Venezia 19m
  • Giannino 22m
  • Santorini 22m
  • Gabbiani Reali 24m
  • Yummy bowl 33m
  • Chutney's 36m
  • Baladi 45m
Museum
  • Illusion Brussels 17m
  • Musée des Brasseurs belges - Museum van de Belgische Brouwers 83m
  • Musée de la ville de Bruxelles - Museum van de Stad Brussel 152m
  • Fondation Jacques Brel - Jacques Brel Stichting 178m
  • La Maison de la Marionnette - Het Marionettenhuis 185m
  • MOOF-Museum of Original Figurines 197m
  • Librarium 266m
  • Archives et Musée de la Littérature - Archief en Museum van de Franstalige Literatuur 266m
Toeristische attractie
  • Glacière 925m
  • I♥SJTN 1.2 km
  • Tintin et Milou - Kuifje en Bobbie 1.4 km
  • Partie du mur de Berlin - Deel van de Berlijnse Muur 1.8 km
  • Kennedy Piece 2 km
  • Perfect Smile 2.1 km
  • 1040 2.2 km
  • Tour & Taxis 2.2 km
Treinstation
  • Bruxelles-Central - Brussel-Centraal 267m
  • Bourse - Beurs 376m
  • Gare Centrale - Centraal Station 396m
  • De Brouckère 481m
  • Anneessens 563m
  • Parc - Park 636m
  • De Brouckère 651m
  • Sainte-Catherine - Sint-Katelijne 815m

5.8

Beoordeeld door: 3354 gasten.

5

Jonathan

Alleenreiziger
17 augustus 2025

“Voldoende”
  • Er is geen waterkoker in de kamer, en er is niet veel keuze voor het ontbijt. Het is behoorlijk koud in het eetgebied.
  • Warmer ontbijt. Waterkoker te gebruiken op de slaapkamer.

10

Martina

Zakenreiziger
16 augustus 2025

“uniek”
  • in het stadscentrum, 4 minuten van het centraal station, gemakkelijke toegang, zonder gedoe, ontbijt, unieke plaats, echt betaalbaar, vriendelijk en behulpzaam personeel, comfortabel.
  • Het bevindt zich in het stadscentrum, dus het is luidruchtig. Ten minste de kamer met uitzicht op de straat hieronder is zeer luidruchtig, en de activiteit op straat kan tot laat in de nacht doorgaan (ik was er voor een zakelijke bijeenkomst, anders zou ik aan het feest hebben deelgenomen).

3

Jane

Alleenreiziger
15 augustus 2025

“Slecht”
  • Stijlvol, uitstekende locatie
  • Kamer was vuil, beddengoed niet gestreken, onzeker of het schoon was, schimmel in de badkamer, gordijnen werkten niet. Heb een verschrikkelijke nachtrust gehad vanwege het lawaai en het gevoel dat het vies was. Als ik niet zo laat was aangekomen, zou ik niet gebleven zijn.

3

Kempton

Gezin met kinderen
15 augustus 2025

“Slecht”
  • Het was recht in het centrum.
  • Voor de prijs was het ontbijt zeer slecht, en de bedden, de kamer was erg oud, rook slecht en leek niet overal erg schoon.

10

Neil

Jong stel
14 augustus 2025

“Zeer tevreden, ik zou zeker teruggaan.”
  • locatie en de behulpzaamheid van de eigenaar.
  • n/a

7

Metwally

Jong stel
13 augustus 2025

“niet slecht”
  • personeel en locatie
  • Kamers moeten beter schoon zijn.

10

Ruairidh

Alleenreiziger
13 augustus 2025

“Uitzonderlijk”
  • Goede locatie

4

Apostolis

Zakenreiziger
11 augustus 2025

“Teleurstellend”
  • Locatie perfect en wifi zeer goed!
  • Slecht ontbijt, veel geluid, slecht bed, smalle kamer zonder voorzieningen.

6

Seyed

Alleenreiziger
10 augustus 2025

“Aangenaam”
  • Locatie
  • Ontbijt

7

Nils

Alleenreiziger
9 augustus 2025

“Ongewoon hotel, alsof het een museum is van binnen, met een zeer vriendelijke eigenaar, basisaccommodatie op een goede locatie.”
  • De eigenaar

8

Sampo

Alleenreiziger
9 augustus 2025

“Zeer goed”
  • Locatie is uitstekend. De kamers aan de achterkant zijn rustig. De prijs was laag voor de locatie. Het interieur is zeer interessant.
  • De badkamer stonk en het toilet was gedeeltelijk kapot. Ik moest het bovenste deksel van het toilet verwijderen om handmatig enkele knoppen in te drukken zodat de spoeling goed functioneerde. De kamer was vrij donker.

3

Nelasari

Alleenreiziger
7 augustus 2025

“Ik ben ziek geworden van het constante geluid en de rokers daar. Ik verzoek om een terugbetaling (minimaal een deel daarvan).”
  • Locatie is goed; Oud gebouw, zeer stoffig en kapotte ramen; Geen autotoegang, kasseien op de straat; Slepen met uw koffers; Geen airco, GELUIDSOVERLAST; Kettingrokers op elk moment; Zeer overpriced gezien alle problemen; 2 stukken droog brood en waterige thee; Vermijd dit.
  • Bijna alles;

5

John

Zakenreiziger
6 augustus 2025

“Centrisch gelegen voor overnachtingen.”
  • Locatie
  • Het bed was zeer oncomfortabel, gemaakt van ijzer met ijzeren stangen in plaats van latten, met een laag matras zonder veren of latexvering. Daarnaast heeft de kamer dringend een opknapbeurt nodig en de netheid was enigszins twijfelachtig, vooral de tapijten in de gangen die een onaangename geur hadden.

8

Bogdan

Zakenreiziger
6 augustus 2025

“Geweldig voor korte uitstapjes gezien de locatie en de omstandigheden.”
  • Het hotel ligt zeer dicht bij Brussel-Centraal en heeft veel kleine restaurants in de buurt. De interieurs zijn vrij eclectisch, wat mogelijk jouw smaak is of niet; ik vond de inrichting interessant. Het personeel was beleefd en behulpzaam. De kamers leken mij schoon genoeg en het bed was in orde.
  • Het hotel vertoont hier en daar enkele tekenen van veroudering, de kamers zijn enigszins vochtig en de muren zijn wat dun, hoewel ik het niet al te luidruchtig vond. Het ontbijt was inderdaad eenvoudig, maar persoonlijk vond ik het prima.

2

Wardhawala

Gezin met kinderen
5 augustus 2025

“Wij hebben een slechte ervaring gehad in Hotel Mozart, met name door het gedrag van de eigenaar.”
  • Hotel Mozart bevindt zich op een goede locatie, maar de eigenaar van het pand, meneer Ben Abdelrahman, was zeer onbeschoft en arrogant toen hij ons om middernacht om ongeveer 00.30 uur bij de receptie ontving. Dit was in de nacht van 13 op 14 augustus, omdat onze Flix trein van Berlijn naar Brussel was geannuleerd en we een alternatieve Flix bus moesten nemen. Toen meneer Ben ons zag, was hij verstoord over de hoeveelheid bagage die we bij ons hadden en vervloekte hij ons. Hij zei dat we geen verstand hadden, dat we gek en onwetend waren, en vroeg zich af waarom we zoveel bagage meevoerden. Ook zei de receptionist dat onze reservering er niet was en dat we het hotel moesten verlaten om een ander hotel te vinden. Op ons verzoek, aangezien we een gezin van vier personen waren, stemde hij uiteindelijk toe om ons twee kamers te geven en vroeg contant 300 € hiervoor. We verbleven in kamer 315 en 321 tot 11 uur op 14 augustus en werden gedwongen om daarna te vertrekken. Ik heb een factuur van de contant betaalde 300 €. Kunt u me laten weten waar ik deze kan bijvoegen in de e-mail?
  • Hotel Mozart bevindt zich op een goede locatie, maar de eigenaar van het pand, heer Ben Abdelrahman, was zeer onbeleefd en arrogant toen hij ons bij de receptie ontving. We arriveerden laat, rond 00.30 uur, in de nacht van 13 augustus op 14 augustus, omdat onze Flix-trein van Berlijn naar Brussel was geannuleerd en we een alternatieve Flix-bus moesten nemen. Toen heer Ben ons zag, was hij blijkbaar ontevreden over de hoeveelheid bagage die we bij ons hadden en vervloekte hij ons, terwijl hij zei dat we geen verstand hadden en gek en onwetend waren. Hij vroeg zich af waarom we zoveel bagage meedroegen. De receptionist zei ook dat onze reservering er niet was en dat we het hotel moesten verlaten en een ander hotel moesten zoeken. Op ons verzoek, omdat we met een gezin van vier personen waren, stemde hij uiteindelijk in om ons twee kamers te geven en rekende 300 € contant voor de kamers. We verbleven in kamer 315 en 321 tot 11.00 uur op 14 augustus en werden gedwongen te vertrekken. Ik heb een factuur van de 300 € die contant is betaald. Laat me alstublieft weten waar ik deze informatie aan de e-mail kan toevoegen.

8

Gareth

Alleenreiziger
3 augustus 2025

“kleurig en eigenzinnig hotel”
  • fantastische locatie dicht bij de Grote Markt en alle toeristische attracties

7

Joan

Groepsreizigers
2 augustus 2025

“Geweldige locatie, schoon en bijzonder.”
  • De locatie van het pand was geweldig. Dichtbij het treinstation en de Grote Markt. Het was heerlijk om elke ochtend ontbijt te hebben, basic maar volledig voldoende.
  • We hadden kamers op de lagere verdieping aan de achterkant van het hotel, wat prima was, maar we werden vroeg in de ochtend wakker door de aankomst van het keukenpersoneel via de achterdeur.

6

Evgeni

Jong stel
1 augustus 2025

“Aangenaam”
  • Locatie
  • Ik zou een hotelontbijt geen ontbijt noemen. Het lijkt meer op een koffiepauze.

5

Cor03

Zakenreiziger
31 juli 2025

“Aanvaardbaar”
  • Goede locatie

5

Ha

Jong stel
31 juli 2025

“Acceptabel”
  • Het hotel heeft veel vervelende bedwantsen. We zijn de hele nacht door hen gestoken. Ik heb contact opgenomen met het hotel, maar zij hebben me niet geholpen. Ik heb een verschrikkelijke nacht gehad. Het is zo afschuwelijk.

4

Montebello

Zakenreiziger
28 juli 2025

“Teleurstellend”
  • het hotel is gelegen in een zeer goede locatie
  • het hotel moet de netheid en de bereiding van het ontbijt verbeteren.

6

Janet

Alleenreiziger
25 juli 2025

“Het is een geweldige locatie, maar het was niet erg ontspannend.”
  • Het is gewoon een prachtige inrichting, en in een geweldige locatie.
  • Het is naar mijn mening een beetje te duur. Ik had de hele tijd problemen met de televisie (geen signaal), dit heb ik twee keer gemeld. De haardroger deed het niet, het toiletzitje wiebelde (is gerepareerd), de telefoon bevindt zich in de nachtkast, maar is met niets verbonden?! Het ontbijt is zeer, zeer basaal, oké voor één dag, maar niet voor drie! Geen fruit, geen yoghurt, geen keuze - alleen bewerkt kaas, brood, boter, croissant, sinaasappelsap, jam - en toen ik vroeg om heet water met een schijfje citroen omdat ik geen thee/koffie drink, werd me verteld dat dit niet mogelijk was. De schoonmaakdienst ontgrendelde eenvoudigweg de deur en liep binnen zonder te kloppen?! Ik zag een muis op de begane grond. De manager was erg behulpzaam met de luidruchtige buren ’s nachts, maar omdat de telefoon in de kamer niet werkte, moest ik naar de receptie gaan om alles te melden. Veel kleine problemen misschien, maar bij elkaar opgeteld liet het me teleurgesteld voelen.

8

Riaz

Zakenreiziger
24 juli 2025

“Geweldige decoratie”
  • De decoratie was geweldig en de locatie.
  • Geur van de kamer

7

Berina

Zakenreiziger
24 juli 2025

“Perfecte locatie”
  • Uitstekende locatie nabij de Grote Markt. Het hotel is visueel zeer onderhoudend en vol karakter.
  • Slechte geluidsisolatie. Badkamer heeft een renovatie nodig.

4

Nini

Jong stel
22 juli 2025

“Ik was één nacht in het hotel, maar het was een zeer ongemakkelijke verblijf. Er waren slippers in de hotelkamer. Ik raad de”
  • Ik was één nacht in het hotel, maar het was een zeer ongemakkelijke verblijf. Er waren slippers in de hotelkamer. Ik raad aan om deze schoon en hygienisch te houden!
  • Ik was één nacht in het hotel, maar het was een zeer ongemakkelijke verblijf. Er waren slippers in de hotelkamer. Ik raad hen aan om alles schoon en hygiënisch te houden!

8

Saintigny

Zakenreiziger
20 juli 2025

“Zeer goed”
  • De locatie, de stijl!

4

Daniel

Zakenreiziger
18 juli 2025

“Ik zal hier niet weer verblijven. Hoewel het interieurontwerp geweldig is, leidt het af van de problemen.”
  • De decoratie was uniek. Anders dan alles wat er is.
  • Er waren insecten in mijn kamer. De kussens waren oud en versleten. Het geluid van de straat was behoorlijk luid. Er was geen luchtcirculatie in de kamer zonder een raam naar de straat open te zetten, wat erg luidruchtig was.

10

Maximilien

Alleenreiziger
17 juli 2025

“Een prettige verrassing”
  • Dit hotel was een aangename verrassing. Niet duur en zo dicht bij de Grote Markt, ik wist niet wat ik kon verwachten. Wat ik vond was een prachtig verzorgde hotel, de eigenaar die verantwoordelijk is voor de doordachte decoratie en aandacht voor detail is een geweldig persoon en pianist. De kamer was oprecht charmant. Ik zal zeker teruggaan naar Hotel Mozart. Perfect gepositioneerd, zeer schoon. Een hotel met een ziel.

7

Ian

Alleenreiziger
13 juli 2025

“Zal de volgende keer met vrienden terugkomen.”
  • het Marokko hotel, sfeer, personeel, eigenaar, locatie
  • alles goed

7

Gottfried

Zakenreiziger
13 juli 2025

“Goed”
  • Het hotel zelf is zeer mooi.
  • Ontbijt bestaat uit één brood, sap, 1 plakje kaas en marmelade.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Hotel Mozart zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Hotel Mozart via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Hotel Mozart. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Hotel Mozart.
Bij Hotels.nl kun je Hotel Mozart reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Hotel Mozart, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Hotel Mozart ligt 187 meter van het centrum van Brussel.

Hotel Mozart heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability