7.3
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Smartflats - EU Commission

Adres:
17 Rue de la Charité
Brussels

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Smartflats - EU Commission biedt een luxueuze verblijfservaring in het centrum van Brussel, België. De appartementen zijn voorzien van moderne voorzieningen zoals ruime gezinskamers, compleet uitgeruste keukens en comfortabele zithoeken met een flatscreen-tv. Gasten kunnen gebruikmaken van een wasmachine, vaatwasser en gratis WiFi gedurende hun verblijf. Deze accommodatie scoort 7.3 op basis van 771 beoordelingen, wat getuigt van een solide reputatie onder bezoekers.

De locatie van Smartflats - EU Commission is bijzonder gunstig voor het verkennen van Brussel. Gelegen nabij het centraal station van Brussel, hebben gasten eenvoudig toegang tot prominente bezienswaardigheden zoals het Mont des Arts, het Magritte Museum en de Koninklijke Sint-Hubertusgalerijen. Dit maakt het een uitstekende keuze voor toeristen die de culturele en historische rijkdom van Brussel willen ontdekken. Bovendien bieden de nabijgelegen mogelijkheden voor rondleidingen extra gemak voor bezoekers.

Het appartementencomplex biedt comfort en gemak op diverse fronten. Zo is er een terras met uitzicht op de stad en een lift voor eenvoudig bereik van alle verdiepingen. Smartflats - EU Commission voorziet in alle behoeften van gasten, inclusief beddengoed en handdoeken. De accommodatie hanteert hoge veiligheids- en schoonmaakstandaarden, inclusief contactloos in- en uitchecken en gebruik van professionele schoonmaakdiensten. Houd er wel rekening mee dat er geen parkeergelegenheid is en huisdieren niet zijn toegestaan.



Faciliteiten in Smartflats - EU Commission

Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Koelkast
  • Magnetron
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • TV
  • Wasmachine
Woon gedeelte
  • Eethoek
  • Kabeltelevisie
  • Keuken
  • Oven
  • Vaatwasser
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Algemeen
  • Lift

In de omgeving

Parkeergarage
  • Scailquin 200m
  • Spectrum 238m
  • Parking Pacific 351m
  • Loi - Wet 391m
  • Parking Royal 561m
  • Pacheco 652m
  • Belliard 795m
  • Passage 44 826m
Restaurant
  • Banh Mi Express 87m
  • Manola II 89m
  • Snack Istanbul 102m
  • Fou d'food 107m
  • Green'Go Burger 109m
  • Pomo 152m
  • Senraku 173m
  • Destiny Sandwicherie 174m
Museum
  • Musée Charlier - Charliermuseum 126m
  • LAB·AN 695m
  • CINEMATEK 895m
  • Musée de la Banque nationale de Belgique - Museum van de Nationale Bank van België 968m
  • Parlamentarium 970m
  • Musée BELvue - BELvue Museum 970m
  • experience.brussels 984m
  • Coudenberg 999m
Toeristische attractie
  • I♥SJTN 127m
  • Kennedy Piece 976m
  • Partie du mur de Berlin - Deel van de Berlijnse Muur 1.1 km
  • 1040 1.5 km
  • Glacière 1.6 km
  • Tour & Taxis 2.4 km
  • Perfect Smile 2.4 km
  • Tintin et Milou - Kuifje en Bobbie 2.7 km
Treinstation
  • Madou 201m
  • Arts-Loi - Kunst-Wet 362m
  • Maelbeek - Maalbeek 677m
  • Parc - Park 685m
  • Botanique - Kruidtuin 702m
  • Trône - Troon 865m
  • Gare Centrale - Centraal Station 884m
  • Bruxelles-Schuman - Brussel-Schuman 931m

7.3

Beoordeeld door: 836 gasten.

3

Beatrice

Groepsreizigers
6 september 2025

“Slechte klantenservice en hygiëne.”
  • De locatie is in orde, niet te ver van het historische centrum. De buurt is echter niet de beste. Het appartement is acceptabel, maar staat te dicht bij het gebouw ervoor, wat weinig privacy biedt.
  • Het slaapbank was niet opgemaakt, vuil met bloedvlekken, iemands haar zat vast in de matras en een kussen was niet te gebruiken omdat het vies was. Het leek erop dat de beddengoed niet was verwisseld van de vorige gasten. We hebben het personeel per e-mail geïnformeerd over het ongemak dat we voelden met de kamer, maar zij hebben nooit gereageerd en het probleem nooit opgelost.

4

Zornitsa

Zakenreiziger
5 september 2025

“Ruim, goede voorzieningen, maar moeilijk te bereiken midden in de nacht en behoorlijk luidruchtig.”
  • Het appartement heeft alle voorzieningen die u nodig kunt hebben, zelfs voor een langer verblijf. Het is ruim en qua faciliteiten bood het meer dan ik nodig had voor slechts een nacht.
  • Voor aankomst heeft de host mij de toegangscode voor het gebouw en de kamercode gestuurd, maar zonder instructies waar ik deze precies moest invoeren. Ik arriveerde midden in de nacht en kwam bij een metalen hek dat vergrendeld leek te zijn, met voor me een keypad met het logo van SmartFlats. Ik heb verschillende keren geprobeerd de toegangscode voor het gebouw in te voeren (terwijl ik steeds moest blijven bewegen omdat de automatische lamp elke keer doofde wanneer ik stopte, waardoor ik de knoppen op het keypad niet kon zien tenzij ik in beweging bleef!). Het hek ging niet open. Ik was ten einde raad en dacht dat ik de nacht op straat zou moeten doorbrengen. Het telefoonnummer van de accommodatie was midden in de nacht niet bereikbaar, en mijn berichten op WhatsApp bleven enige tijd onbeantwoord. Dus besloot ik het hek hard te duwen, voor het geval dat, en het bleek uiteindelijk niet vergrendeld te zijn, zodat ik het gewoon hard moest duwen om de binnenplaats binnen te komen en vervolgens de echte ingang van het gebouw te bereiken. Maar dit alles was niet beschreven in de instructies die ik van de host had ontvangen. Wanneer je een keypad ziet met de naam van je accommodatie en je weet dat je een code moet invoeren om binnen te komen, probeer je de code daar in te voeren en verwacht je dat de deur opengaat. Hoe kon ik weten dat de werkelijke ingang zich daarachter, in de pikdonkere binnenplaats, bevond? Toen ik het gebouw eindelijk binnenging, zag ik dat ik alleen de liften kon gebruiken, aangezien de deur naar de trap was vergrendeld. Toen ik eindelijk in de kamer was (en iemand begon mijn WhatsApp-berichten te beantwoorden, wat betekent dat de ondersteuning, zelfs als niet onmiddellijk, beschikbaar was), was er elke paar seconden een bonkend geluid te horen gedurende ongeveer een uur totdat ik in slaap viel, en ik kon ook de stappen van andere gasten horen. De nachtlamp was een kubusvormig frame met een bulb eraan bevestigd (misschien heeft een groot ontwerper dit ontworpen), maar het was moeilijk te gebruiken omdat het me alleen maar verblindde.

7

Milena

Zakenreiziger
31 augustus 2025

“Goed”
  • zeer mooie en comfortabele appartement, uitstekende locatie, warm
  • Het was niet zo schoon - stoffig, de glazen in de keuken waren vuil, de ramen leken al een jaar niet schoongemaakt.

8

Krisztina

Gezin met kinderen
26 augustus 2025

“Zeer goed”
  • De muren zijn erg vuil. De bank in de woonkamer zit niet echt comfortabel.

2

Kamil

Gezin met kinderen
25 augustus 2025

“Dat was het meest teleurstellende verblijf. Een vuile, smerige flat met veel kapotte of niet-werkende items.”
  • 1. Het appartement bevindt zich op slechts een minuut afstand van metrostation Madou. 2. Er is een supermarkt in de buurt. 3. Zeer eenvoudige check-in (toegang met codes).
  • 1. Het appartement ziet er niet uit zoals op de foto. 2. Zeer vuile muren / gordijnen. 3. Inductiekookplaat werkt niet. 4. Geen rookmelders. 5. Geen recyclingbakken. 6. Gebroken toiletzittingen. 7. Gebroken deurgreep. 8. Kapotte wasbak. 9. Zeer dunne muren en je kunt alles horen vanuit het naastgelegen appartement. 10. Zeer oncomfortabele slaapbank (zelfs zitten is niet comfortabel, laat staan slapen).

9

Lauren

Vriendengroep
23 augustus 2025

“Geweldige ruimte, veilige en gemakkelijke locatie!”
  • Mooi ingericht, ruim 1-slaapkamer appartement! Goede locatie, zeer veilig toegangssysteem en leuke voorzieningen binnen het appartement. Zeer gemakkelijke check-in en de smartflats lounge om uw bagage op te slaan wanneer u vertrekt, is erg handig en gastvrij. De badkamer was mooi ingericht en alles was zeer schoon. De faciliteiten (strijkijzer, strijkplank, wasmachine, föhn, koffiemachine, enzovoort) waren echt geweldig en onverwacht.
  • Er is geen geluidsbarrière tussen u en anderen op de verdieping, wat het soms luidruchtig kan maken. Hoewel de hosts vriendelijk een bericht hebben gestuurd om te vragen hoe mijn eerste nacht was, moest ik echter drie keer berichten voordat ik een reactie kreeg over de mogelijkheid van een late check-out - dit was het enige minpunt, verder was alles geweldig!

8

Nicki

Zakenreiziger
17 augustus 2025

“Schoon, comfortabel en voldeed aan mijn verwachtingen.”
  • Geen enkele kledinghanger in de accommodatie. Toilet in een aparte kamer van de badkamer zonder mogelijkheden voor handwas.

8

Doramitravel

Zakenreiziger
16 augustus 2025

“Zeer goed”
  • Het terras naar de achtertuin Ruime kamer Keuken goed uitgerust
  • De badkamerverlichting is donker. De televisie werkt niet.

9

Khatia

Gezin met kinderen
13 augustus 2025

“Ik zou dit appartement aanbevelen vanwege het comfort, de ruimtelijkheid en de uitstekende service.”
  • Ik heb een geweldige verblijf gehad in dit appartement in Brussel. Het appartement was ongelooflijk licht en ruim, waardoor het een comfortabele plek was om te ontspannen. De bedden waren bijzonder comfortabel en het beddengoed was van topkwaliteit, wat zorgde voor een goede nachtrust. Het incheckproces was een fluitje van een cent en het personeel was uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam. Ze boden zelfs aan om onze bagage zowel voor het inchecken als na het uitchecken op te slaan, wat een grote gemak was.
  • Echter, ik zou het op prijs hebben gesteld als er enkele toiletartikelen in het appartement aanwezig waren, aangezien deze niet waren verstrekt. Daarnaast blies de haardroger in het appartement alleen iets warme lucht, waardoor het moeilijk was om het haar effectief te drogen.

9

Eleonore

Zakenreiziger
12 augustus 2025

“Uitstekend”
  • geweldige locatie, geweldig appartement. personeel is behulpzaam. enige probleem: het appartement heeft geen airconditioning.

8

Sanduni

Groepsreizigers
9 augustus 2025

“Geweldig voor een kort verblijf!”
  • De accommodatie was ruim en schoon. Inchecken en uitchecken was zeer eenvoudig en de lounge was perfect om de bagage op te slaan terwijl we de stad verkenden.
  • Er was geen douchegordijn, waardoor het moeilijk was om te douchen zonder overal water te morsen. Een lange spiegel zou ook ideaal zijn.

8

Simpson

Gezin met kinderen
2 augustus 2025

“Al met al was het goed.”
  • Goede locatie en schoon.
  • Er was geen ventilator of airconditioning beschikbaar en het was erg warm.

2

Mark

Vriendengroep
1 augustus 2025

“Niet Slim, Noch Schoon”
  • De locatie was goed, dichtbij het metrostation, het appartement is ruim, er is altijd warm water beschikbaar en er zijn kasten in de kamer.
  • Zeer vies appartement, salontafel was kapot, twee stoelen hadden ontbrekende schroeven en waren los, het Nespresso-apparaat was niet beschikbaar zoals in de foto's weergegeven, ze bieden slechts één tablet voor de vaatwasser en deze is in slechte staat, de koelkast ruikt naar uien, de vloer was vies, onder de bank kunt u snoepjes en veel vuil vinden, er was geen televisie omdat deze was verwijderd, de slaapbank is in slechte staat, de kussens waren vies, klein en ongemakkelijk, ik moest de tweede dag 5 kussens kopen bij Action om te kunnen slapen. De gordijnen zijn geen verduisteringsgordijnen. Het appartement wordt niet goed onderhouden, zoals het schilderwerk, het raam in de woonkamer is kapot en sluit niet. Zoveel problemen, ik heb een e-mail gestuurd en ze gebeld, maar er is niets gedaan of verholpen.

8

Alexandra

Zakenreiziger
29 juli 2025

“Goed gelegen, schoon hotel.”
  • Groot bed, dicht bij metro's, gunstig gelegen voor de Commissie. Comfortabel bed.
  • De koelkast was erg luid en hield me gedurende de nacht steeds wakker. Als secundaire opmerking: een grote spiegel zou ook prettig zijn geweest, vooral voor zakenreizen.

6

Hollie

Jong stel
26 juli 2025

“Geweldige stad, zou ik aan iedereen aanbevelen.”
  • - Goede locatie, gemakkelijk te bereiken, 15 minuten lopen naar het centrum of 3 minuten lopen naar het metrostation. - Kookfaciliteiten zijn goed, minimaal maar acceptabel. - Bed is comfortabel. - Televisie heeft opties zoals Netflix enzovoort. - Goede verduisteringsgordijnen. - Schoon.
  • - Vroegen ons om het vuilnis weg te brengen... we weten niet waar we het moeten dumpen? Terug naar het VK, neem ik aan. - Beeldhouwwerk op het balkon van een man. Dit maakte ons bang op de eerste nacht toen het donker was... We dachten dat het een kledingstuk was of de Slender Man. - Koelkast is 's nachts belachelijk luid, waardoor we meerdere keren in de nacht wakker werden. - Televisie ging op eigen kracht aan midden in de nacht tijdens de eerste nacht. Dit resulteerde in mijn vriend die rondliep om de omgeving te controleren met een mes vanwege de geluiden en de mogelijke Slender Man die op vrije voeten was. - De moeilijkste plek om binnen te komen… inbreken in een bank is gemakkelijker. - De deur van de wasmachine werkt niet, maar je kunt wel een wasbeurt starten, wat potentieel een grote overstroming kan veroorzaken. - De slaapbank is kapot, maar is toch opgeborgen. Het is onmogelijk om erop te zitten als een sofa. Tenzij je een veiligheidsgordel had. - Geen toiletartikelen. - Geen balkon terwijl dat geadverteerd werd. - Vragen die geen zin maken, e-mails en sms'jes die verwarrend zijn, zoals ons vragen de sleutels in te leveren terwijl het een code is; we kregen drie keer per dag een e-mail of sms de dag voordat we vertrokken.

10

Anonymous

Gezin met kinderen
25 juli 2025

“Perfecte plek!”
  • Het appartement is ruim en comfortabel. Goede locatie.
  • De douche had geen waterbeschermwand, dus na de douche is alles overstromen.

10

Miroslav

Jong stel
22 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • Smartflats is een vriendschappelijk en professioneel verhuurbedrijf voor appartementen in Brussel. We waren tevreden met hun vriendelijke communicatie en hun hoge niveau van automatisering. Als u naar Brussel komt voor werk of vakantie, bevelen wij u aan om hun website te bekijken. De appartementen zijn mooi, schoon en rustig.

7

Giovanni

Zakenreiziger
18 juli 2025

“Goed”
  • Schone en centraal gelegen.
  • Voor een zakelijke reiziger is het probleem dat er slechts één hanger in de kast is. Waarom niet meer? De bank leek kapot en was vrij ongemakkelijk. Elke ochtend om 6 uur 's ochtends ging de televisie aan en werd ik wakker. Tenslotte gebruik ik vaak appartementen voor korte verblijven in Europa en het is vrij gebruikelijk om douchegel en shampoo te voorzien. Dit zou moeten worden aangeboden.

7

Johansen

Zakenreiziger
4 juni 2025

“Functioneel.”
  • Ze konden geen extra hoeslaken en dekbedovertrek voor het extra dekbed aanbieden. Aangezien we met twee collega's reisden, wilden we niet hetzelfde dubbel dekbed delen en ik wilde ook op de bank slapen.

8

Monahan

Alleenreiziger
2 juni 2025

“geweldig”
  • hoe groot het was
  • Ik kon elke beweging uit elke andere kamer horen.

7

Andreea

Groepsreizigers
26 mei 2025

“Goede locatie met groot potentieel.”
  • Het was zeer gunstig gelegen; we konden elke bestemming die we wilden bereiken, aangezien het zich tussen twee metrostations bevond.
  • Het had zeker schoner gekund. Het toilet was vuil en de elektrische waterkoker in de keuken had een sterke azijnlucht, waardoor deze niet te gebruiken was.

7

Tatiana

Gezin met kinderen
23 mei 2025

“Goed”
  • De locatie was goed.
  • Alles was in orde.

3

Unhappy

Gezin met kinderen
19 mei 2025

“Geen klantenservice, vuil en onveilig.”
  • Locatie en het ontwerp van het appartement.
  • Wij zijn met 2 volwassenen en 1 kind geboekt voor 3 nachten en ik heb gevraagd om 1 set beddengoed voor de slaapbank vóór ons verblijf, maar er kwam geen reactie. Bij aankomst belden we en werd ons gezegd dat ze het zouden opsturen, maar er gebeurde niets. De volgende dag duurde het lang om bij de klantenservice te komen, en het antwoord was: ze zullen het niet bieden. Onze kind moest dus op de slaapbank zonder beddengoed en de matras was zeer vuil (zie onderstaande foto). Bovendien werkte de lift niet. U kunt het ook op de foto zien. Wees voorzichtig, er is geen receptie, lange wachttijd als u belt en ze zijn niet behulpzaam. Verwacht daarom geen klantenservice als u hulp nodig heeft! U moet voor uzelf zorgen!

10

Emirjeta

Gezin met kinderen
13 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • We vonden het appartement echt geweldig.

5

Samu

Gezin met kinderen
12 mei 2025

“Wij hebben het appartement dat we geboekt hadden niet gekregen vanwege een overboeking. De receptionist was snel om ons een ander appartement aan te bieden.”
  • gemakkelijke toegang en dicht bij het openbaar vervoer
  • Het was niet schoon en de apparaten waren verouderd. Het was ook erg luidruchtig.

6

Vikram

Zakenreiziger
3 mei 2025

“Onder gemiddeld”
  • Het pand was bovendien schoon en had een zelf incheck-systeem.
  • Niet echt, er waren weinig faciliteiten beschikbaar en bovendien werd ik niet toegestaan om voor 16:00 uur in te checken. Ik stond bijna 1,5 uur buiten en vroeg het personeel of ik tenminste het terrein mocht betreden in plaats van in de koude weersomstandigheden te staan, maar ze lieten me niet binnen. Ik vond dit erg onbeleefd. Ik reis de hele wereld over en heb nooit dergelijke problemen ervaren. Bovendien was er vocht in de badkamer, wat er echt slecht uitzag. De inductiekookplaat werkte niet, de televisie deed het niet, wat nog meer? Geen toiletartikelen, de wastafel zat verstopt. Er waren nog een paar andere problemen, maar niet zo ernstig als de hierboven genoemde.

3

Warren

Gezin met kinderen
30 april 2025

“Slecht”
  • Vervuilde muren, kapotte meubels, airco werkte niet, het appartement rook naar urine en sigarettenrook.

8

Emmanouil

Alleenreiziger
17 april 2025

“Zeer goed”
  • Uitstekend appartement, volledig uitgerust, rustig en ruim, met goede kwaliteit van de matrassen.
  • De instructies om het gebouw binnen te komen waren niet duidelijk, en ik had moeite om binnen te komen. Ten eerste bevindt het gebouw zich achteraan een terrein, wat niet vermeld stond in de instructies (dus probeerde ik een ander gebouw binnen te komen). Ten tweede omvatten de toegangscodes voor het appartement onterecht extra karakters die niet nodig waren, en het kostte me enige tijd om verschillende combinaties uit te proberen om de juiste te vinden. Ten slotte ontving ik meer dan een dozijn vergelijkbare instructie-e-mails voor mijn aankomst, wat verwarrend en stressvol voor mij was, aangezien ik niet zeker wist of er iets was veranderd met betrekking tot mijn aankomst en toegang.

8

Rodrigo

Zakenreiziger
7 april 2025

“Goede plek om te verblijven voor werk.”
  • Het appartement was schoon en zeer mooi. De keuken heeft voldoende ruimte en alle noodzakelijke voorzieningen. Wifi was ook goed. De locatie is dicht bij de metro, waardoor het gemakkelijk is om ergens in de stad te komen.
  • De wasmachine functioneerde niet goed, omdat de deur een probleem heeft waardoor er water uit lekt. De prullenbak in de keuken heeft geen deksel, waardoor het na een paar dagen onaangenaam kan gaan ruiken.

10

Lika

Groepsreizigers
2 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • geweldig interieur, geweldige ruimte, goede locatie, goed personeel.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Smartflats - EU Commission zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Smartflats - EU Commission via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Smartflats - EU Commission. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Smartflats - EU Commission.
Bij Hotels.nl kun je Smartflats - EU Commission reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Smartflats - EU Commission, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Smartflats - EU Commission ligt 280 meter van het centrum van Brussel.

Smartflats - EU Commission heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability