8.0
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

IntercityHotel Duisburg

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


IntercityHotel Duisburg is een uitstekend gelegen hotel in het hart van Duisburg, op slechts 100 meter van het centrale station. Dit biedt gasten eenvoudig toegang tot de stad en haar attracties, waaronder de Mercatorhalle, Casino Duisburg en de historische Salvator Kerk. Het hotel is een ideale keuze voor zowel zakelijke reizigers als toeristen die de stad willen verkennen.

De accommodatie biedt comfortabele kamers, elk voorzien van een bureau, televisie en een eigen badkamer. Gasten kunnen genieten van gratis WiFi door het hele hotel en hebben toegang tot privéparkeerplaatsen. Het hotel biedt verschillende faciliteiten zoals airconditioning, een 24-uursreceptie, en huisdiervriendelijke opties. Gezinnen zijn welkom en kinderen tot en met 5 jaar verblijven gratis indien gebruikmakend van een bestaand bed.

IntercityHotel Duisburg heeft uitgebreide voorzieningen, waaronder een ontbijtbuffet, een terras, een bar en diverse eetgelegenheden. Het beschikt ook over een zakencentrum en meertalig personeel dat 24/7 beschikbaar is voor ondersteuning. Het hotel hanteert strikte schoonmaakprotocollen en biedt diverse veiligheidsmaatregelen voor een zorgeloos verblijf. Gasten kunnen genieten van extra services zoals fietsenverhuur, bagageopslag en vergaderfaciliteiten, waardoor het een veelzijdige keuze is voor iedere bezoeker van Duisburg.



Faciliteiten in IntercityHotel Duisburg

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Toiletbeugel
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Koelkast
  • Radio
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
Roken
  • Rokersruimte

In de omgeving

8.0

Beoordeeld door: 2058 gasten.

6

Juliana

Gezin met kinderen
15 mei 2025

“Aangenaam”
  • Zeer mooi hotel, comfortabel en schoon.
  • De receptioniste was zeer arrogantly en ze hebben geen kamer voor families.

10

Patricia

Jong stel
14 mei 2025

“Uitstekend - ik zal daar zeker weer verblijven!”
  • Het personeel van de conciërge was uitstekend! Ze waren geweldig. De locatie was fantastisch, de mensen waren vriendelijk en zeer behulpzaam. Het gratis openbaar vervoerticket was uitstekend.
  • De prijs van het ontbijt was vrij hoog voor de beschikbare opties, maar nog steeds goed.

9

Mykhailo

Zakenreiziger
23 april 2025

“Uitstekend”
  • Zeer comfortabel bed
  • Geen klachten

9

Lentz

Alleenreiziger
17 april 2025

“Het verblijf was geweldig. Ik zou het aan anderen aanbevelen en zou zeker terugkomen!”
  • De lobbyruimte en het personeel in de lobby waren buitengewoon behulpzaam.
  • Een kleine klacht, maar ik had de voorkeur gegeven aan zeep in een staafje in plaats van de bodywash in een fles.

9

Nuwan

Alleenreiziger
10 april 2025

“Uitmuntend”
  • Het ontbijt was uitstekend. De locatie was perfect. Het personeel was zeer goed.

4

Musa

Gezin met kinderen
7 april 2025

“Zeer teleurgesteld”
  • De locatie, de rust, de netheid en het comfort waren uitstekend.
  • De houding van het personeel was onaanvaardbaar. Ik heb per vergissing voor een tweepersoonsbed gekozen in plaats van voor twee eenpersoonsbedden, die dezelfde prijs hadden. Ik heb onmiddellijk een e-mail gestuurd om de reservering aan te passen, maar helaas vroegen zij om extra kosten per nacht. Ik heb hen geadviseerd het zoals het is te laten, maar blijkbaar bestond het tweepersoonsbed uit twee eenpersoonsbedden die aan elkaar waren geschoven. Bovendien vroegen ze me bij het uitchecken om extra geld voor drie dagen ontbijt, wat ik nooit had geselecteerd en ook nooit heb gegeten. Daarnaast was de temperatuur in de kamer zo koud dat ik mijn trui, sokken en twee dekbedden moest gebruiken. Toen ik hierover klaagde, zeiden ze simpelweg dat het een overheidsorder was om het energieverbruik te minimaliseren. Geen enkele overheid zal privéhotels ooit opdagen om de kamertemperatuur onder een acceptabel niveau te houden.

8

Patrick

Gezin met kinderen
26 maart 2025

“Mooi hotel, vriendelijk personeel, schone kamers.”
  • schoon, comfortabel en dichtbij het treinstation
  • ontbijt

5

Melanie

Alleenreiziger
22 maart 2025

“Goed, maar er zijn enkele zwakke punten: de beschikbaarheid van eten en drinken en het luidruchtige deursysteem.”
  • Locatie: zeer dicht bij het treinstation Nieuwe gebouw: mooi en schoon
  • Personeel: neemt geen tijd om dingen aan u uit te leggen (terwijl er niemand anders wacht voor inchecken of uitchecken). Restaurant: gewoon gesloten terwijl ik om 20.30 arriveerde en het staat op de website dat het restaurant open is tot 22.00 uur, en er wordt geen alternatief (snack, roomservice) aangeboden. Minibar: leeg. Er is een koelkast in de kamer, maar deze is leeg, met een briefje waarop staat: “We dachten dat u het fijner vond om van een drankje te genieten in onze bar beneden…” Niet zo handig als u in uw pyjama bent… Zeer luide deuren: er is geen systeem om het sluiten van de kamerdeur te vertragen, waardoor er elke keer een groot geluid weerklinkt op de hele verdieping als een buur aankomt of vertrekt.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.