Informatie over de accommodatie
Meliá Düsseldorf, gelegen aan de Inselstr. 2 in Düsseldorf, Duitsland, is een 4-sterren-superieure accommodatie die luxe en ontspanning biedt in het hart van de stad. Het hotel is voorzien van een stijlvolle bar en een gratis spa waar gasten kunnen genieten van Finse sauna's, een stoombad en een fitnessruimte. Deze faciliteiten zijn gratis toegankelijk voor alle gasten. De locatie van het hotel biedt een uitstekende uitvalsbasis, dicht bij de oude binnenstad van Düsseldorf en de belangrijkste winkelbestemmingen van de stad.
De kamers van Meliá Düsseldorf zijn modern en ruim, met airconditioning, flatscreen-tv’s, minibar en luxe toiletartikelen in de privébadkamers. Voor gasten die op zoek zijn naar exclusiviteit, biedt het hotel "THE LEVEL" ervaring aan, met toegang tot de executive lounge en exclusieve hotelservices. Deze premium ervaring is ontworpen voor gasten die een hoog niveau van persoonlijke service en privacy wensen tijdens hun verblijf. De kameropties variëren van de standaard Meliá kamers tot de luxueuze The Level Executive Suites, elke kamer is ontworpen om maximaal comfort te bieden.
Het hotel biedt een breed scala aan faciliteiten, waaronder gratis WiFi, parkeermogelijkheden tegen betaling, en voorzieningen voor huisdieren. Zakelijke reizigers en evenementen kunnen profiteren van de beschikbare vergader- en banketfaciliteiten. Het Meliá Düsseldorf implementeert strikte schoonmaakmaatregelen en volgt lokale veiligheidsprotocollen om de gezondheid en veiligheid van gasten te garanderen. Deze uitstekende nauwkeurigheid en aandacht voor detail maken het hotel tot een betrouwbare keuze voor zowel vakantiegangers als zakenreizigers die Düsseldorf bezoeken.
Faciliteiten in Meliá Düsseldorf
Eten en drinken
-
Bar
-
Dieetwensen op aanvraag
-
Lunchpakket
-
Restaurant
Badkamer
-
Bad of douche
-
Badjas
-
Badslippers
-
Douche
-
Haardroger
-
Inloopdouche
-
Ligbad
-
Make-up spiegel
-
Toiletartikelen
-
Toiletbeugel
-
Wastafel
-
WC
Slaapkamer
-
Airconditioning
-
Bureau
-
Flatscreen televisie
-
Geluiddichte kamer
-
Kluis
-
Koffie- en theefaciliteiten
-
Minibar (exclusief)
-
Radio
-
Senseo Koffiezetapparaat
-
Strijkvoorzieningen
-
Telefoon
-
TV
Parkeren
-
Openbaar Parkeren
-
Parkeerplaats
Diensten receptie
-
Express check-in/check-out
Wellness
-
Fitnessruimte
-
Massage
-
Sauna
-
Wellness centrum
In de omgeving
8.2
Beoordeeld door: 2597 gasten.
8
Craig
Jong stel
18 maart 2025
“Goed verblijf”
- Mooi ingericht hotel. De locatie was wat verder weg, maar de wandeling naar de Altstadt en de rivier was aangenaam genoeg. Het is echter nog steeds een goede locatie.
8
Matthew
Vriendengroep
9 maart 2025
“Zeer goed”
- Ontbijt zeer goede keuze, nette kamer met haardroger, haarproducten en minibar. Dichtbij/loopafstand van restaurants en bars in de stad.
3
Ксения
Zakenreiziger
6 maart 2025
“Arm”
- Het ontbijt is goed.
- Dit was zeer slecht voor een hotel van het niveau dat zij zich geven. Slechte communicatie en interactie binnen het hotel en met de mensen.
1) Het inchecken duurde bijna 1 uur.
2) Het was voor ons belangrijk om een factuur te ontvangen, aangezien we op zakenreis waren: ik had hier van tevoren zowel via e-mail als via de Booking-app over geschreven. Bij aankomst was er niets gereed; om de een of andere reden bleek dit echt moeilijk voor hen te zijn. We hebben hier lang over gepraat, waarna de dame de informatie op een sticker schreef (er is geen online systeem hiervoor, wat al duidelijk was aan het feit dat niemand rekening hield met mijn eerste e-mail en bericht via de boeking, hoewel hierop gereageerd was) en zij beloofde dat alles de volgende ochtend gereed zou zijn. Maar de volgende ochtend was er niets klaar en de andere medewerkers waren ook niet op de hoogte. We hebben weer veel tijd besteed aan uitleggen. Het had 's avonds klaar moeten zijn.
Maar: zelfs 's avonds was het niet correct voorbereid, haha. En weer stickers tussen de medewerkers onderling.
In totaal hebben we ongeveer 2 uur besteed aan al deze gesprekken, terwijl dit in andere hotels zonder problemen was geregeld bij onze aankomst.
3) We hebben 2 dagen geboekt met verschillende reserveringen en in dezelfde kamer verbleven. We hadden zowel bij het inchecken als van tevoren via het Booking-systeem gewaarschuwd dat beide reserveringen van ons waren.
Als resultaat werden we gestoord met de vraag wanneer we na de eerste dag zouden uitchecken; weer wanneer we terugkwamen bij het hotel moesten we een gesprek met de receptie hebben, op zoek naar de e-mail met de reservering, waarna ze in hun systeem keken en niets konden vinden.
Als het zo'n slecht systeem is dat het problemen geeft en zoveel tijd kost, is het misschien goed om het te veranderen? Aangezien geen van de 4 mensen het correct kon gebruiken.
In totaal hebben we ongeveer 3 uur besteed aan communicatie met medewerkers en wachten bij de receptie.
9
Eddy
Jong stel
27 februari 2025
“Uitstekend gelegen en comfortabel hotel”
- Zeer comfortabele kamer met uitzicht over het park. Uitstekende locatie, op 10 minuten lopen door het park naar de Koningsallee. Ondergrondse parkeergelegenheid beschikbaar. Airconditioning was welkom op deze warme dag. We hebben geen ontbijt genomen, maar er is een bar/terras op het terrein waar u koffie kunt kopen.
- We hielden van alles.
10
Anna
Groepsreizigers
26 februari 2025
“Perfecte weekend stedentrip!”
- Het hotel was prachtig, schoon en had een luxe sfeer. De sauna was een geweldige manier om te ontspannen na een lange dag en het ontbijt de volgende ochtend was heerlijk en gevarieerd.
5
Tracy
Zakenreiziger
25 februari 2025
“Veel geld per nacht voor een service die beter had moeten zijn.”
- Het hotel was schoon en de bedden zeer comfortabel. Het eten was goed - toen het aankwam, smaakte het uitstekend!
- De druk waaraan het barpersoneel was blootgesteld, was immens, maar dit betekende dat het bestellen van eten en/of drankjes veel tijd kostte - niet alleen het bestellen, maar ook de tijd voordat ze arriveerden - dit resulteerde in minder consumptie dan we hadden kunnen doen. Ondanks dat begrijpen we dat het verkrijgen van personeel en het trainen daarvan momenteel een probleem is, maar gezien het feit dat de groepen die aanwezig waren, lange tijd van tevoren hadden geboekt, was het een beetje teleurstellend.
Het voedsel dat besteld was, werd op verschillende tijden geserveerd, waardoor sommigen aan het eten waren en anderen moesten wachten - een ongemakkelijke situatie.
Betalen aan de bar was moeilijk, hoewel het personeel bereid was om onze betaling te accepteren, werkte het factureringssysteem niet zoals het zou moeten, wat het hele proces echt uitdagend maakte - het was even frustrerend voor hen als voor ons. Een bedrijf zo groot als dit moet daar écht verandering in brengen!
Wij waren twee groepen internationale gasten die hard werkten, 10-12 uur per dag op de beurs - wat we wilden was ontspanning, en soms was het frustrerend dat het zo lang duurde om dat te krijgen.