8.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

H+ Hotel Frankfurt Eschborn

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


H+ Hotel Frankfurt Eschborn is een hoogwaardig hotel met een indrukwekkende beoordeling van 8.9 op basis van 984 beoordelingen. Het hotel biedt een scala aan hoogwaardige faciliteiten, waaronder een fitnesscentrum, restaurant en bar. Alle gasten hebben toegang tot gratis WiFi in het gehele pand, wat bijdraagt aan een comfortabele en verbonden ervaring. Verdere voorzieningen zijn onder meer parkeren, niet-roken kamers, airconditioning en roomservice. Het hotel hecht bijzonder belang aan veiligheid en hygiëne met regelingen zoals contactloos in- en uitchecken, de aanwezigheid van rookmelders en alarmsystemen, evenals een strikte naleving van lokale reinigingsnormen.

De kamers in H+ Hotel Frankfurt Eschborn zijn ontworpen met het oog op comfort en ontspanning. Gasten kunnen kiezen uit verschillende kamertypes, waaronder de Comfort Double Room, Comfort Twin Room, Superior Double Room en Superior Twin Room. Elke kamer is uitgerust met een eigen badkamer, airconditioning, geluidsdichte muren en een zithoek met een flatscreen-tv. De superior kamers bieden extra voorzieningen zoals een minibar en de mogelijkheid om thee en koffie te zetten. De kamers zijn voorzien van parketvloeren en verwarming, waardoor een aangename sfeer en optimale nachtrust worden gegarandeerd, ongeacht het seizoen.

Het hotel is gunstig gelegen in Eschborn, nabij belangrijke bezienswaardigheden zoals Messe Frankfurt en het Senckenberg Natuurhistorisch Museum. De nabijheid van Frankfurt Centraal Station en de luchthaven biedt gasten de mogelijkheid om de stad en de omgeving gemakkelijk te verkennen. Eschborn biedt een rustige basis net buiten de drukte van Frankfurt, waardoor het H+ Hotel Frankfurt Eschborn een uitstekende keuze is voor zowel zakenreizigers als toeristen. Met zijn strategische locatie en uitgebreide faciliteiten, belooft dit hotel een onvergetelijk verblijf.



Faciliteiten in H+ Hotel Frankfurt Eschborn

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Toiletbeugel
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Minibar (exclusief)
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • TV
Woon gedeelte
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Wellness
  • Fitnessruimte
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers

In de omgeving

8.9

Beoordeeld door: 996 gasten.

10

Katherine

Zakenreiziger
1 mei 2025

“We kijken ernaar uit om u weer te verwelkomen!”
  • Alles, inclusief het hotelpersoneel, is uitstekend; wat een verrassing!
  • Zoek een andere leverancier voor het "hamburgervlees"... De chef heeft een geweldige presentatie gegeven!

10

Mohammed

Vriendengroep
20 april 2025

“Fijne en comfortabele verblijf. Dank u.”
  • Het hotel is nieuw en prachtig, het bed is comfortabel, het ontbijt is heerlijk en gevarieerd, en het personeel van het hotel is vriendelijk en behulpzaam. Ik raad aan om daar te verblijven.
  • Niets

10

Marcel

Zakenreiziger
16 april 2025

“perfect !”
  • alles was perfect.
  • niets

9

Abdullah

Alleenreiziger
14 april 2025

“Uitstekend”
  • Goede keuze voor mensen die een rustige plek willen. Gratis parkeren is zeer dichtbij het hotel.

9

Mikhail

Zakenreiziger
30 maart 2025

“Uitstekend”
  • Het ontbijt is fantastisch.

10

Andrea

Gezin met kinderen
28 maart 2025

“Perfect verblijf in Frankfurt.”
  • Zeer fijne plek, zeer gastvrij en schoon. Het ontbijt was meer dan perfect. We waren gedurende ons verblijf zeer tevreden. Het personeel was vriendelijk en professioneel; ik denk dat dit echt een van de verborgen parels van de stad is.
  • Niets.

10

Andrew

Jong stel
27 maart 2025

“Aangenaam verblijf in een rustig hotel.”
  • Moderne en schone kamer. Het bed was goed. Wij sliepen aan de straatzijde, maar het verkeer was niet te horen. Goede verduisterende gordijnen. Het ontbijt was uitgebreid, meer dan voldoende en werd regelmatig aangevuld. Op loopafstand zijn er voldoende eetgelegenheden. De pizzeria iets verderop in de straat was uitstekend.
  • Niets. We komen hier graag terug.

7

Memon

Zakenreiziger
23 maart 2025

“Goed”
  • Het ontbijt was goed, maar het hotel is nieuw en schoon. Het personeel van het hotel was coöperatief.
  • De locatie was iets ver van het stadscentrum.

9

Jihyun

Zakenreiziger
11 maart 2025

“Uitstekend”
  • Eigendom

9

Ulanbek

Zakenreiziger
11 maart 2025

“een ander goed hotel met het geweldige team”
  • Het ontbijt is echt goed. Het personeel heeft hun best gedaan om ons verblijf te verbeteren. De echte aanwinsten zijn Aizat en Marco bij de receptie, en Lena en haar collega's in het restaurant. Het eten is vers en de variëteit voldoet aan ieders wensen. Celina's burger is echt genieten. De faciliteiten zijn nieuw en gezellig. Ik heb in verschillende hotels in de hoek van Frankfurt verbleven. Dit is een van de beste keuzes die ik heb gemaakt.
  • De tafels in de kamers zouden groter kunnen zijn om het gemakkelijker te maken om laptops te plaatsen.

8

Kostas

Zakenreiziger
11 maart 2025

“Een goede keuze voor een zakenreis in Eschborn en Messe.”
  • Schoon en modern ogende kamer. Goed ingericht en doordacht. Het restaurant en de bar bleven tot laat open. Goed gevulde minibar met sterke koelkast - om ook uw eigen spullen te kunnen bewaren.
  • De WiFi was niet goed. Soms was het acceptabel, maar op andere momenten zelfs dat niet. Ik had een elektrische auto en er waren geen oplaadpunten in de parkeerplaats. U moet een korte afstand buiten lopen van de parkeerplaats naar het hotel. Dit is niet erg handig, afhankelijk van het weer. Niet al het personeel was zeer beleefd en responsief (maar sommigen waren dat wel).

2

Balazs

Zakenreiziger
9 maart 2025

“frustrerend en vervelend”
  • Vliegtuigen zijn aan de grond gehouden vanwege het slechte weer. We arriveerden rond middernacht bij het hotel. Ongeveer 30 boze gasten vroegen naar hun vooraf betaalde kamers, maar het IT-systeem was uitgevallen. Het gebeurt. Echter, het personeel was onvriendelijk en ontbrak het aan empathie voor de gasten. We vroegen om een drankje, maar de barman klaagde dat hij wilde sluiten. We vroegen de receptiemedewerkers om nummers uit te delen om te voorkomen dat mensen in de rij moesten staan. Gasten regelden dit, maar vervolgens begonnen de receptiemedewerkers mensen die later kwamen te accepteren. Er was bijna een vechtpartij. We moesten 2,5 uur bij de receptie wachten. Ik kwam om 3 uur 's nachts in bed. Een hotel runnen is een mensenbusiness, geen fabriek.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.