Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Het NH Essen is een hoogwaardig 4-sterrenhotel gelegen aan Am Porscheplatz 9 in het hart van Essen, Duitsland. Dit hotel biedt moderne faciliteiten, waaronder een fitnesscentrum, een 24-uursreceptie en gratis WiFi in alle ruimtes. Voor uw comfort zijn de kamers uitgerust met airconditioning, een bureau, een flatscreentelevisie, en een eigen badkamer met gratis toiletartikelen. De accommodatie biedt verschillende kamertypes, van de Standaard Tweepersoonskamer tot de Junior Suite, die allemaal zijn ontworpen om aan diverse gastenbehoeften te voldoen. Sommige kamers beschikken over extra voorzieningen zoals een minibar, koffie- en theefaciliteiten, en een aparte zithoek voor extra comfort.

Het NH Essen staat bekend om zijn gastvrije en comfortabele verblijfservaringen. Gasten kunnen de dag beginnen met een uitgebreid buffet of een Amerikaans ontbijt om energiek de nabijgelegen bezienswaardigheden te verkennen. Belangrijke culturele attracties, zoals de Oude Synagoge en de Dom van Essen, bevinden zich op loopafstand van het hotel, waardoor gasten eenvoudig van de rijke geschiedenis en cultuur van de stad kunnen genieten. De locatie biedt ook gemakkelijke toegang tot de internationale luchthaven van Düsseldorf, waardoor reizen zonder gedoe mogelijk is.

Met een sterke focus op gasttevredenheid en veiligheid, hanteert NH Essen strikte schoonmaak- en veiligheidsprotocollen, inclusief handdesinfectiemiddelen, contactloos in- en uitchecken en naleving van lokale veiligheidsmaatregelen. Het hotel is ook toegankelijk voor gasten met mobiliteitsbehoeften en biedt faciliteiten zoals een lift, rolstoeltoegankelijkheid, en speciale dieetmenu's op aanvraag. Autorekenden kunnen gebruik maken van privéparkeergelegenheid tegen betaling. Met een beoordeling van 8.4 op basis van meer dan 2600 beoordelingen, heeft het NH Essen bewezen een betrouwbare keuze te zijn voor zowel zakelijke reizigers als toeristen.



Faciliteiten in NH Essen

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Haardroger
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Minibar (exclusief)
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers

In de omgeving

8.4

Beoordeeld door: 2660 gasten.

8

Do

Jong stel
15 augustus 2025

“Zeer goed”
  • Geweldige locatie. Erg dichtbij het trein/tram/metro station. Op loopafstand van de winkelstraten. Gemakkelijke, schone en ruime kamer.
  • Niets

6

Bart

Zakenreiziger
15 augustus 2025

“Aangenaam”
  • De kamergrootte is goed, de afstand tot het stadscentrum is goed.
  • Het gebied rondom het hotel is een verzamelplaats voor daklozen en de dichtstbijzijnde parkeerplaats bij het hotel fungeert als hun toilet. Vanwege het slechte ontwerp van de douche stroomt het water dat van de kleine douchedeur naar beneden komt, buiten de douche het toilet in. Het ontbijt is iedere dag hetzelfde. De kamerprijs is veel te hoog voor wat je krijgt.

10

Mahmoud

Groepsreizigers
15 augustus 2025

“Uitzonderlijk”
  • Geweldige locatie

8

Peter

Zakenreiziger
3 augustus 2025

“Zeer goed”
  • Uitstekende douches! Schone kamers.
  • Kussens zijn te pluizig en er zijn geen alternatieven. Dekens zijn te dik waardoor het te warm is en er zijn geen alternatieven.

10

Gui

Zakenreiziger
25 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • Personeel zeer behulpzaam! Goede kamers en uitstekende locatie.
  • Niets. Echt een aangenaam hotel.

5

Rodriguez

Jong stel
17 juli 2025

“Stressvol”
  • Prijs.
  • De op de begane grond, met uitzicht op de garage aan de achterzijde.

6

Enza

Jong stel
10 juli 2025

“Prima. Hoe kan ik u helpen met vertalingen?”
  • Over het algemeen een mooi hotel. Geweldige locatie.
  • De kamer was bij aankomst niet echt schoon. Er lagen enorme stofballen onder het bed en overal haren in de badkamer. We hebben het aan de dame bij de receptie verteld; zij bood haar excuses aan, gaf ons een gratis drankje aan de bar en zei dat het opnieuw schoongemaakt zou worden, wat niet gebeurde totdat we opnieuw moesten klagen.

8

R

Zakenreiziger
3 juli 2025

“Waar voor uw geld”
  • Mooi nieuw hotel in het centrum met vriendelijk personeel.

10

Monica

Jong stel
1 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • Dichtbij restaurants en winkels. Uitstekend ontbijt. Comfortabele bedden. Schoon. Geweldige service.
  • Ze boden een incentive van een gratis drankje in hun bar aan als we de roomservice zouden overslaan ter wille van het milieu. Op de eerste dag hebben we dit gedaan, maar daarna dachten we dat we werk wegnamen van het schoonmaakpersoneel. Als zij per uur worden betaald, zouden we hun salaris verlagen door de roomservice te weigeren. We vonden het geen prettig idee dat het hotelpersoneel mogelijk inkomsten misloopt door de promotie van het hotel. Alles verder was geweldig en we bevelen deze plek van harte aan.

8

Daniel

Gezin met kinderen
15 juni 2025

“Zeer goed”
  • Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Centrale locatie, meerdere eetgelegenheden. Parkeren bij het hotel is veilig.
  • De temperatuurinstellingen van de airconditioning waren niet optimaal voor het seizoen waarin we op bezoek waren. Dit zorgde ervoor dat we met de ramen open moesten slapen (wat niet altijd hielp). Buiten kan het 's nachts nogal levendig zijn, waardoor een goede nachtrust voor een lichtslaper onmogelijk zou zijn. Gelukkig hebben we door orkanen geslapen, dus het was in orde.

9

Anonymous

Alleenreiziger
11 juni 2025

“Uitstekend”
  • Personeel, zeer comfortabele bedden, rustige kamers en goede locatie.
  • Niets

9

André

Jong stel
2 juni 2025

“Goed verblijf”
  • Zeer ruime kamer en goede voorzieningen in het hotel.
  • De locatie is dichtbij het centrum, maar de omgeving wordt niet goed onderhouden.

8

Peter

Zakenreiziger
1 juni 2025

“goed brood”
  • adres
  • bar meestal gesloten

5

Marcel

Groepsreizigers
29 mei 2025

“Een schoon, functioneel hotel, gemakkelijk bereikbaar met de trein en tram, geen poespas maar ook geen klachten.”
  • Het vinden van de locatie via het openbaar vervoer was eenvoudig. De kamer was ruim en schoon. We konden de twee eenpersoonsbedden uit elkaar schuiven en onze aanvraag voor twee eenpersoonsbedden werd ingewilligd. De regendouche was geweldig. Het water in de lobby werd gewaardeerd.
  • Het ontbijt was veel te duur, dus hebben we daar geen gebruik van gemaakt. De kamertemperatuur was te warm, maar slapen met de ramen open betekende luisteren naar het verkeer en mensen buiten. Er was geen mogelijkheid om kleding in de kamer te strijken. De kamer en het hotel zelf voelen niet luxe aan; ze zijn minimaal functioneel.

10

Marzouki

Alleenreiziger
27 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Zeer goed gelegen, midden in het stadscentrum. Super vriendelijk personeel, zeer behulpzaam, schone en comfortabele kamer.
  • Niets

10

Bardhyl

Zakenreiziger
22 mei 2025

“Uitstekend”
  • Alles

5

Rebecca

Jong stel
17 mei 2025

“Ons verblijf was zeer aangenaam.”
  • Het hotel was erg schoon en goed ingericht.
  • De straat waar het hotel zich bevond, kan 's nachts luidruchtig zijn.

3

Ellen

Zakenreiziger
13 mei 2025

“Slecht”
  • ontbijt, comfortabele bedden, rustig
  • De badkamers leken van een afstand schoon. De muren en de vloeren hadden haren aan zich kleven. Er was een geluid te horen vanuit de gang, gerelateerd aan het hoofdlicht in de kamer.

5

Will

Zakenreiziger
6 mei 2025

“Mooie plek, maar veel te warm.”
  • Het is een net, schoon hotel.
  • Het is erg warm in de kamers en er is geen airconditioning. De temperatuurregeling in de kamer doet weinig. Het hotel ligt naast een drukke weg, dus slapen met open ramen is niet mogelijk, wat het slapen erg moeilijk maakt.

9

Glen

Gezin met kinderen
30 april 2025

“Uitstekend”
  • Goede kamer grootte. Fatsoenlijk ontbijt.

6

Rati

Gezin met kinderen
26 april 2025

“Aangenaam”
  • Algehele ervaring met het ontbijt is oké, echter was ik een beetje verrast dat ik geen worstjes zag in Duitsland. Het is de eerste keer dat ik ze in dit land miste.
  • Het ontbreken van gratis water op de kamer.

9

Peter

Zakenreiziger
26 april 2025

“Goed”
  • Alles Ontbijt goed
  • Niet van toepassing

7

Wendy

Zakenreiziger
21 april 2025

“Het was in orde.”
  • Schoon en net hotel.
  • Geen airconditioning, ZEER warm in de kamer. Ik heb er bij de receptie naar gevraagd en de enige oplossing was om naar een andere kamer te verhuizen omdat het misschien door de zon kwam. Er was echter geen zon aan mijn zijde van de kamer. Tevens was er veel geluid van mensen en daklozen buiten, de hele nacht door.

9

Peter

Vriendengroep
11 april 2025

“geweldig verblijf. Ik zal het zeker opnieuw overwegen.”
  • Het was goed gepresenteerd en schoon.

10

Fuller

Jong stel
9 april 2025

“Zeer goed hotel”
  • Zeer goede locatie, letterlijk alles in de buurt.
  • Het uitzicht vanuit de kamer was niet goed. Ik had een hogere verdieping en een beter uitzicht geprefereerd.

5

Nestor

Alleenreiziger
29 maart 2025

“goede locatie, heeft betere kameronderhoud nodig”
  • locatie
  • vuil onder de bedden, geen airconditioning in 2 van de 3 kamers waarin ik verbleef

10

Leanne

Jong stel
29 maart 2025

“Uitstekend Hotel”
  • Grootte van de kamer. Grootte van het bed. Hoe mooi de decoratie was. De kamer was vlekkeloos. De locatie was geweldig. Vriendelijke service.
  • Niets

3

Sagibel

Jong stel
28 maart 2025

“Arm”
  • Er stond een bed (met een gat erin...) en een kom voor onze honden in de kamer klaar bij aankomst. De waterdruk in de douche was verrassend goed (we zijn gewend aan een zwakke druk in Europa). Het hotel is relatief nieuw en dat is eraan te merken.
  • Oh boy, waar te beginnen... Inchecken was slecht - we kwamen laat in de avond aan en de receptiemedewerkers waren ongeïnteresseerd, hielpen niet met de bagage (we hadden veel) en wilden of konden niet helpen met de registratie voor het alternatieve parkeren op het terrein tegenover het hotel. Daarnaast waren we de volgende dag buitengesloten uit onze kamer omdat ze onze sleutels voor 1 nacht hadden geprogrammeerd, terwijl ons verblijf voor 6 nachten was... In de kamer waren er een heleboel problemen op ons aan het wachten: - vloerlampe werkte niet - gordijnen waren vreselijk vuil - douchekop lekte - de wastafel drainede niet - de toiletzitting was vol oude urinevlekken aan de achterkant en stonk naar urine - airconditioning koelde helemaal niet (de laatste dagen was de buitentemperatuur 35 graden Celsius) 1 probleem werd onmiddellijk verholpen, andere problemen werden pas na 3 dagen opgelost (de reden was dat technisch personeel in het weekend niet beschikbaar was), andere problemen werden helemaal niet opgelost (de toiletzitting, airco en gordijnen). Over het geheel leek het personeel van het hotel niet om onderhoud of de netheid van de kamers te geven. Maar het ergste was toen we een late avond terugkwamen en een item uit onze kamer ontbrak. We belden de receptie om te klagen en eisten het terug. Ze zeiden dat ze er niets aan konden doen omdat de schoonmaakpersoneelskamer op slot was en het om een extern bedrijf ging. Dus we zeiden gedag en hingen op. 10 minuten later klopte de receptionist op onze deur (om 1 uur 's nachts) en begon ons te lectureren over respect. Nooit eerder zo'n afschuwelijk gedrag van de hotelreceptie meegemaakt. Toen we de volgende ochtend klaagden, werd ons in wezen verteld dat de receptiemedewerkers van de weekendnacht niet tot het hotelpersoneel behoren, dus dat ze niets konden doen. Vreselijk. We hadden halverwege het hotel willen veranderen, maar hadden al vooraf voor het parkeren betaald zonder dat we via het hotel iets konden doen, omdat, je raadt het al, het niet tot het hotel behoort. Dit hotel neemt geen verantwoordelijkheid en geeft niets om de gasten - BLIJF ER WEG!

6

Andrei

Gezin met kinderen
25 maart 2025

“Aangenaam”
  • Goed en smakelijk ontbijt, vriendelijk personeel.
  • Niet schone kamer, stof op de vloer en in de badkamer, één handdoek was vies en er lag haar op de stoel. Parkeergelegenheid is erg klein voor een dergelijk hotel…

8

Kirsty

Groepsreizigers
24 maart 2025

“Het personeel was zeer vriendelijk, ondanks dat zij te maken hadden met de wereldwijde IT-crisis, wat betekende dat de kamersleutels niet konden worden geproduceerd.”
  • Goede badkamervoorzieningen.
  • Glitter en kruimels op de stoel van de vorige gast.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je NH Essen zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van NH Essen via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor NH Essen. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in NH Essen.
Bij Hotels.nl kun je NH Essen reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in NH Essen, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

NH Essen ligt 122 meter van het centrum van Essen.

NH Essen heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

NH Essen Heeft een eigen fitness ruimte.

NH Essen staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

NH Essen heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability