7.7
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Maritim Hotel Frankfurt

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Het Maritim Hotel Frankfurt, gelegen aan de Theodor-Heuss-Allee 3 in Frankfurt am Main, is een hoogwaardige logiesaccommodatie met een beoordeling van 7,7 uit 8453 recensies. Dit moderne hotel grenst aan de Frankfurt Trade Fair en ligt nabij het winkelcentrum Skyline Plaza, een ideale locatie voor zowel zakenreizigers als toeristen. Het hotel biedt een breed scala aan diensten en faciliteiten, waaronder gratis WiFi, een fitnesscentrum, een sauna en diverse dinermogelijkheden, die bijdragen aan een comfortabel verblijf voor de gasten. Hoewel huisdieren zijn toegestaan, kunnen er extra kosten van toepassing zijn.

Qua kamers biedt het Maritim Hotel Frankfurt verschillende opties, uiteenlopend van Classic Single Rooms tot luxueuze Executive Suites. Alle kamers zijn uitgerust met airconditioning, satelliet-tv en een eigen badkamer met ligbad en haardroger. Luxe voorzieningen zoals badjassen, toiletartikelen en gratis WiFi zijn standaard inbegrepen. De suites bieden extra comfort zoals woonruimtes, marmeren badkamers met dubbele wasbakken en verrassingsgeschenken bij aankomst. Of gasten nu kiezen voor een Classic Double Room op de lagere verdiepingen of een Executive Suite op een hoger niveau, ze kunnen genieten van een stijlvol en comfortabel verblijf.

De strategische ligging van het hotel biedt eenvoudig toegang tot het openbaar vervoer via nabijgelegen stations zoals Messe S-Bahn en Festhalle/Messe U-Bahn. Hierdoor kunnen gasten gemakkelijk de stad en haar bezienswaardigheden verkennen. Bovendien beschikt het hotel over uitgebreide vergader- en banketfaciliteiten, waardoor het zeer geschikt is voor zakelijke evenementen. Met zijn comfortabele accommodatieopties, uitgebreide voorzieningen en gunstige ligging komt het Maritim Hotel Frankfurt tegemoet aan de behoeften van een breed scala aan gasten.



Faciliteiten in Maritim Hotel Frankfurt

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Badslippers
  • Douche
  • Haardroger
  • Ligbad
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Koelkast
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Eethoek
  • Kabeltelevisie
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Parkeerplaats
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Fitnessruimte
  • Sauna
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers

In de omgeving

7.7

Beoordeeld door: 8489 gasten.

7

Yannik

Vriendengroep
4 juli 2025

“Goed”
  • Geweldig uitzicht en prettig om een zwembad te hebben.
  • Het is een kans van 50/50 om een kamer met uitzicht of een kamer aan de achterzijde te krijgen.

9

Debabrata

Zakenreiziger
30 juni 2025

“Waarde voor uw geld hotel op een uitstekende locatie.”
  • Geweldige locatie en prijs.
  • Een beetje verouderd. De interieurs moeten worden bijgewerkt. Ook werden de koffiepouches niet aangevuld in mijn kamer, zelfs niet na schoonmaak. Dat is basisservice.

9

Paul

Zakenreiziger
30 juni 2025

“Uitstekend”
  • Goede locatie en ruime kamer. Ook een goede fitnessruimte met zwembad.

10

Aaro

Gezin met kinderen
27 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Geweldige service. We arriveerden vijf uur voor inchecken, maar ze bleken kamers beschikbaar te hebben, dus we kregen direct een kamer. De service was zeer aangenaam en vriendelijk.
  • Het ontbijtrestaurant was erg vol en een beetje luidruchtig.

6

Shriram

Jong stel
26 juni 2025

“Het verblijf had beter gekund.”
  • Schoonheid
  • Zeer weinig personeel en sommige faciliteiten zijn gesloten gehouden.

9

Shakirat

Gezin met kinderen
23 juni 2025

“Uitstekend”
  • Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij en biedt uitstekende service. Zij zorgen ervoor dat onze vakantie plezierig is en begeleiden ons naar de bezienswaardigheden met een gidskaart.
  • Niets

7

Adil

Zakenreiziger
16 juni 2025

“Goed”
  • De locatie was ideaal.
  • We konden onze bagage na het uitchecken niet enkele uren in het hotel opslaan vanwege gebrek aan ruimte.

8

Karen

Gezin met kinderen
15 juni 2025

“Comfortabel hotel, zeer gunstig gelegen voor de start en finish van de marathon.”
  • Het personeel aan de receptie was erg vriendelijk en behulpzaam, en behandelde onze verzoeken altijd snel. Het hotel was druk bezet vanwege de Frankfurt marathon, maar voelde niet te vol aan. Fijne zwembaden. Stille en ruime kamers met zeer comfortabele bedden. Het ontbijt was zeer goed.
  • De airconditioning werkte niet goed en blies warme lucht. Het personeel was zeer behulpzaam en heeft de kamer opgewaardeerd. Het was iets beter, maar we moesten het raam openhouden om de kamer echt comfortabel te houden.

8

Suha

Zakenreiziger
11 juni 2025

“Geweldig ontbijt en mooi zwembad en sauna.”
  • Het hotel bevindt zich op een centrale locatie en is op loopafstand van het treinstation, restaurants en zelfs de oude stad. Het personeel was vriendelijk en het ontbijt is echt goed. Wij hebben dit hotel voor één nacht geboekt omdat we wilden stoppen in Frankfurt op onze terugreis van Noord-Duitsland naar Zwitserland. We hebben dit hotel gekozen omdat het centraal gelegen is en een zwembad en sauna heeft die tot laat open zijn, respectievelijk tot 23.00 uur en 22.00 uur.
  • Het zwembad was te koud. In de kamer van onze kinderen kon het raam niet volledig gesloten worden, waardoor het te luidruchtig was en kouder aanvoelde dan het zou moeten zijn. Toen we het personeel vroegen om het probleem te verhelpen, zeiden ze dat ze op de hoogte waren van het probleem, maar er niets aan konden doen omdat het al te laat op de avond was.

5

Kate

Jong stel
11 juni 2025

“Zeer teleurstellend voor de prijs en gezien de reputatie van het hotel.”
  • Locatie
  • Onbeleefd personeel/geurigheid van de kamer en ontbrekende artikelen bij aankomst en nadat de kamer de volgende dag eindelijk was schoongemaakt (geen glazen voor drankjes/zakjes koffie/zakdoeken/douchegel/.badjas). Er was een stinkende afvoer in de badkamer en er werd geen oplossing geboden. We werden per ongeluk een dag eerder door het hotel uit geboekt, waardoor de kamer pas 's avonds werd schoongemaakt nadat wij het personeel hadden gevraagd. Wij waren beleefd, het personeel niet - geen excuses, alleen "we zullen de huishouding op de hoogte stellen" en ze hing meteen op.

10

Lewis

Gezin met kinderen
8 juni 2025

“Uitstekend”
  • Het zwembad was erg fijn te gebruiken na het Hyrox-event.
  • De directe omgeving van het hotel was zeer aangenaam, maar als je ongeveer 10 minuten in de richting van het centrum loopt, voelt het er erg onveilig aan. Uiteindelijk hebben we overal een Uber genomen.

5

Tomas

Gezin met kinderen
7 juni 2025

“Aanvaardbaar”
  • Het ontbijt was heerlijk.
  • Ik hield niet van de bar bij de receptie, het lijkt alsof ze proberen te profiteren van dure dranken en de service is zeer slecht.

10

Mark

Zakenreiziger
28 mei 2025

“Geweldig hotel met uitstekende faciliteiten en behulpzaam personeel.”
  • Fantastische kamer - zeer comfortabel. Het hebben van een zwembad voor een ochtendduik was een extra voordeel en het ontbijt was voortreffelijk. Het was ook zeer dicht bij mijn vergaderlocatie.
  • niets bijzonders

5

Clifford

Gezin met kinderen
26 mei 2025

“Algemeen teleurstellend”
  • Hotelkamer was fantastisch en het ontbijt was uitstekend.
  • De locatie was niet ideaal en te stellen dat het in het centrum van Frankfurt ligt, is een misverstand. Het ligt midden in een commercieel gebied, wat perfect zou zijn als u daar voor een conferentie bent. Het is een lange wandeling vanaf het oude centrum, dus niet ideaal voor een toeristisch verblijf. Het restaurant heeft beperkte voedselopties en helaas is de kwaliteit van het eten niet erg goed. Het personeel van het restaurant is verre van attent; het lijkt erop dat ze overwerkt zijn. De tijd om eten te bestellen en de tijd om het te ontvangen, is gewoon te lang. Op de laatste dag plaatste ik een bestelling voor een paar drankjes in de lobby, maar deze kwamen nooit aan. Het receptiepersoneel was niet veel beter; ik klaagde op de eerste dag over het gebrek aan badjassen, maar dat werd niet opgelost. Handdoeken werden op een dag niet vervangen en de minibar en de koffie-/theefaciliteiten werden twee dagen lang niet aangevuld. Proberen om bij de receptie te komen om bovenstaande zaken te bespreken was even frustrerend - elke keer dat ik dat probeerde, was er een lange rij. Het was zichtbaar dat er altijd rijen waren in de lobby. Een zeer druk hotel met niet genoeg personeel. Al met al teleurstellend wat betreft de attentheid van het personeel.

10

Amit

Zakenreiziger
25 mei 2025

“Het was een uitstekende verblijf en een aangename verrassing om een gratis upgrade te krijgen.”
  • Kunnen er meer opties voor veganistisch of vegetarisch zonder ei / vlees worden toegevoegd?

9

Clive

Gezin met kinderen
19 mei 2025

“Uitstekend”
  • Zeer mooi, personeel uitstekend en zeer comfortabel.
  • De barprijzen zijn veel te hoog.

9

Sanjay

Zakenreiziger
1 mei 2025

“Geweldig”
  • Over het algemeen schoon en verwelkomend.

8

Kamila

Alleenreiziger
26 april 2025

“Zeer goed”
  • Geweldige locatie en keuze aan ontbijt, vriendelijk personeel.
  • Kamers zijn een beetje verouderd, het ontbijtgebied is veel te klein voor het aantal gasten. We moesten wachten op tafels en de ruimtes tussen de counters waar je eten haalt waren smal, waardoor we ons behoorlijk moesten wurmen.

5

Mahtab

Jong stel
25 april 2025

“Acceptabel”
  • Het ontbijt was schoon en vers.
  • WiFi was de meeste tijd verbroken. De kamer was verouderd en heeft echt een grondige renovatie nodig. Het had ook een diepere schoonmaak nodig! Er waren zoveel vlekken op het tapijt die aantonen dat het al lange tijd niet goed is schoongemaakt (ik wil me niet voorstellen hoeveel vuil zich in het tapijt bevindt dat met het blote oog niet zichtbaar is). De badkamer en de douche zijn al lange tijd niet schoongemaakt of gerenoveerd. Er waren overal zoveel vlekken, en het was erg moeilijk om de watertoevoer in de douche te regelen. De douchekop kon zelfs helemaal niet recht staan en was kapot! Ter conclusie, alle zaken die ik noemde, konden binnen een controle van drie minuten in de kamer worden opgemerkt! Ik ben dan ook zeer teleurgesteld dat een hotel als dit niet voor al deze details, die de basis vormen, heeft gezorgd.

8

Dos

Gezin met kinderen
23 april 2025

“Ik heb genoten van het verblijf en vond het hotel zeer aangenaam.”
  • Het ontbijt was goed en de aangeboden variëteit was excellent.
  • Niets.

8

Dkosk

Zakenreiziger
18 april 2025

“Geweldig zakenhotel waar we hebben verbleven in Frankfurt. Vooral als de messe de locatie is om te bezoeken.”
  • Goed bed. Zeer mooie badkamer en de superior verdieping was rustig en aangenaam. Het ontbijt was zoals altijd zeer goed en met veel keuzes. Zeer schone kamer en een geweldige temperatuur.
  • Slechte service van de lift. (Heeft dringend aandacht nodig). Handdoeken zijn van zeer slechte kwaliteit en erg oud. Het dekbed was echt te klein. Ik ben niet ZO lang en mijn voeten staken eruit.

8

David

Zakenreiziger
17 april 2025

“Altijd genoten van een verblijf in het Maritim.”
  • Uitstekend personeel, eten, locatie
  • De airconditioning in de kamers werkte niet, de kamers waren 's nachts heel warm, wat het moeilijk maakte om te slapen.

7

Arash

Gezin met kinderen
12 april 2025

“Goed”
  • Het hotel was schoon en comfortabel. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
  • Het hotel lijkt wat verouderd. Het zwembadgebied was te koud en er was niemand aanwezig.

4

Mo

Zakenreiziger
6 april 2025

“Geweldige locatie, slecht management, slechte service.”
  • Locatie
  • Slechte lobby, altijd problemen met het toilet, geen aanwezige technicus om het probleem op te lossen, dekens zijn te dun en te klein voor het bed, vooral voor lange mannen zoals ik. Geen drinkwater op de kamer. Geen goed restaurant.

7

Sami

Gezin met kinderen
6 april 2025

“Goed”
  • Locatie, eten en personeel waren excellent.
  • Het hotel is al een beetje verouderd en heeft achterhaalde badkamers en verlichting. Ook bij het zwembad was er maar één douche die werkte en het water van de werkende douche was koud. Het toilet in de kleedkamer voor mannen functioneerde niet en de sloten van de lockerkasten in de kleedkamer bij de zwembaden werkten ook niet.

9

Vijaya

Zakenreiziger
6 april 2025

“Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en een geweldige locatie.”
  • Ontbijtbuffet en de late avondmaaltijdservice.
  • Lange wachttijd voor het inchecken.

5

Itoro

Gezin met kinderen
5 april 2025

“We hebben genoten van onze vakantie, vooral van het ontbijt, maar we zouden wensen dat de kamers gemoderniseerd konden worden.”
  • Goed ontbijt Goede douche Behulpzaam personeel
  • Zeer luidruchtige omgeving Geen usb-poorten Sportschool te heet Zwempool te drukbezet

6

Catia

Zakenreiziger
24 maart 2025

“Locatie uitstekend, bed is zeer comfortabel. De netheid was zeer teleurstellend.”
  • Ik hou van de centrale ligging van het hotel. De gemeenschappelijke ruimtes zijn aangenaam om in te vertoeven en het personeel is behulpzaam.
  • Onze badkamers hadden schimmel. Ook is het nogal een gedoe om niet alle toiletartikelen in de badkamers te hebben; in plaats daarvan moeten we bij de receptie om deze vragen. Niet erg praktisch.

8

Paul

Gezin met kinderen
24 maart 2025

“Zeer goed”
  • Het zwembad was gesloten op de dag van aankomst.

10

James

Groepsreizigers
19 maart 2025

“Uitstekend”
  • Het personeel was zeer behulpzaam en stond ons een vervroegde incheck aan.
  • Niets, alles was geweldig.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Maritim Hotel Frankfurt zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Maritim Hotel Frankfurt via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Maritim Hotel Frankfurt. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Maritim Hotel Frankfurt.
Bij Hotels.nl kun je Maritim Hotel Frankfurt reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Maritim Hotel Frankfurt, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Maritim Hotel Frankfurt ligt 2,3 km van het centrum van Frankfurt am Main.

Maritim Hotel Frankfurt heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Maritim Hotel Frankfurt heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Maritim Hotel Frankfurt Heeft een eigen fitness ruimte.

Maritim Hotel Frankfurt staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Maritim Hotel Frankfurt heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.