8.8
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

nhow Frankfurt

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


nhow Frankfurt is een modern hotel gelegen op Brüsseler Strasse 1-3 in Frankfurt/Main, Duitsland, met een beoordeling van 8,8 op basis van 2226 reviews. Het hotel voorziet in diverse luxe voorzieningen, waaronder een fitnesscentrum, privéparkeerplaats en een terras, evenals een restaurant waar gasten van kunnen genieten. nhow Frankfurt biedt gratis WiFi in het hele pand, roomservice en een 24-uursreceptie, wat bijdraagt aan een comfortabel verblijf. De kamers zijn voorzien van airconditioning, flatscreen-tv's, minibars, koffiezetapparaten en moderne badkamers met gratis toiletartikelen, alles ontworpen voor maximaal comfort.

De locatie van nhow Frankfurt is zeer strategisch, gelegen op slechts 200 meter van Messe Frankfurt, wat het ideaal maakt voor bezoekers aan evenementen en beurzen. Het hotel bevindt zich ook in de nabijheid van het centraal station van Frankfurt en het Senckenberg Naturmuseum, waardoor gasten eenvoudig toegang hebben tot belangrijke attracties in de stad. Dankzij de nabijheid van deze populaire bestemmingen, biedt nhow Frankfurt een uitstekende uitvalsbasis voor zowel zakelijke reizigers als toeristen.

nhow Frankfurt biedt een breed scala aan faciliteiten om het verblijf van de gasten zo aangenaam mogelijk te maken. De faciliteiten omvatten onder andere niet-rokenkamers, huisdiervriendelijke opties, een lift, wasservice, bagageopslag en een sauna. Er zijn tevens voorzieningen getroffen voor gasten met een handicap, zoals rolstoeltoegankelijke ingangen. Het hotel volgt strikt de lokale veiligheidsprotocollen, met maatregelen zoals contactloos in- en uitchecken, en verstrekking van ontsmettingsmiddel, om een veilige omgeving te garanderen. Dankzij deze uitgebreide voorzieningen en hoge kwaliteitsnormen, is nhow Frankfurt een uitstekende keuze voor een verblijf in Frankfurt.



Faciliteiten in nhow Frankfurt

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Badjas
  • Badslippers
  • Douche
  • Haardroger
  • Toiletartikelen
  • Wastafel
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Minibar (exclusief)
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
  • Sauna
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Algemeen
  • Lift
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers

In de omgeving

8.8

Beoordeeld door: 2274 gasten.

10

Parisa

Groepsreizigers
16 augustus 2025

“Goede plek om te verblijven.”
  • De kamer was groot genoeg, het bed was schoon en comfortabel. Het ontbijt was vers en erg prettig. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Er was een sauna en fitnessruimte inbegrepen in de prijs. Ik heb genoten van mijn verblijf en zal het zeker nog eens doen.
  • niets!

8

Björn

Zakenreiziger
16 augustus 2025

“Zeer goed”
  • Frank aan de receptie is een belangrijke factor voor onze goede beoordeling, geweldig werk!

9

George

Zakenreiziger
10 augustus 2025

“Moderne ruime kamers”
  • Het is een heel mooi, stijlvol hotel. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik vond het ontwerp en het comfort van mijn grote kamer prettig.
  • De kamer werd niet echt warm, met een maximum van ongeveer 24 °C. Het ontbijt was gewoon acceptabel. Ik had iets beters voor deze prijs verwacht.

10

Darren

Zakenreiziger
9 augustus 2025

“Over het geheel genomen zeer goed. Ik zou zeker geen aarzeling hebben om opnieuw te verblijven.”
  • De Skybar was geweldig. Het ontbijt was zeer aangenaam en het personeel uitstekend.
  • Bij het ontbijt was het hete water voor mijn thee lauw. Ik vind het graag kokend heet.

8

Jaehyung

Jong stel
1 augustus 2025

“Zeer goed”
  • Goed alles.
  • De parkeerinformatie is slecht.. De parkeerplaats bij het winkelcentrum is niet goed. Op zondag...

9

Daniel

Zakenreiziger
31 juli 2025

“Verbluffend hotel met geweldig personeel en een uitstekende rooftopbar. Ik zal zeker opnieuw verblijven.”
  • Geweldig hotel met mooie kamers en veel leuke 'nhow' details waar deze hotelgroep veel moeite in heeft gestoken. Mijn kamer was een goede grootte, de badkamer was uitstekend en alle extra faciliteiten zoals thee/koffie, de koffiemachine en waterkoker waren van topkwaliteit. De dakterrasbar is uitzonderlijk, maar een beetje prijzig, zelfs voor stedelijke prijzen, maar absoluut een bezoek waard. Het ontbijt was goed en de keuze was ruim.
  • De prijzen in de rooftopbar zouden iets meer redelijk kunnen zijn, maar verder kan er wat mij betreft niets verbeterd worden, aangezien dit hotel en zijn personeel uitstekend zijn.

10

Jenny

Alleenreiziger
20 juli 2025

“Fijn weekendverblijf!”
  • Het hotel is super mooi. Ik denk dat het een van de meest luxe hotels is waar ik tot nu toe ben geweest.
  • Alles was perfect.

10

Paul

Zakenreiziger
19 juli 2025

“Geweldig modern hotel, ideaal gelegen voor de beurs.”
  • Het beste hotelkussen dat ik ooit heb gehad, uitstekende ontbijt, in het bijzonder de omeletten, voldoende personeel aanwezig, coole kamerinrichting.
  • Niet in staat zijn om op één avond toegang te krijgen tot de sky bar, geen liftbediening binnen de lift, robotconcierge constant in de weg.

8

Michael

Zakenreiziger
13 juli 2025

“Funky, ruime kamer, uitstekende locatie. Geweldig!”
  • Nieuwe, geweldige sfeer, ZEER ruime kamer met hoge plafonds en ramen van vloer tot plafond, fantastisch ontwerp.
  • Niets

10

Margaret

Jong stel
11 juli 2025

“Geweldige verblijf, uitstekende service ✨”
  • Geweldig hotel op een zeer centrale locatie. Op loopafstand van de tramlijn. De inrichting van het hotel is modern en stijlvol. We vonden de skybar op de bovenste verdieping fantastisch. Het biedt een prachtig uitzicht over Frankfurt. Ik zou hier zeker weer terugkomen.

10

Ed

Jong stel
7 juli 2025

“Beoordeling van Hotel nhow Frankfurt”
  • Het personeel bood een spectaculaire ervaring, van het boeken tot de aankomst, die mijn verwachtingen overtrof. We kregen attente service, inclusief een gratis hondenbed en voerbak voor mijn hond. Als je in Duitsland woont, weet je dat klantenservice vaak te wensen overlaat, maar iedereen hier was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ze speelden met mijn hond en gaven uitstekende adviezen over plaatsen om te bezoeken. Frank aan de receptie, die ons uitcheckte, was bijzonder geweldig en beantwoordde al mijn vragen en parkeernoden. We hebben een kamer gereserveerd met premium uitzichten, en hoewel het uitzicht geweldig was, was de kamerinrichting het beste onderdeel. De decoratie is geweldig en eclectisch, met levendige kleuren. Elke keer als ik wakker werd en mijn ogen opende, voelde het alsof ik sliep onder een van Michelangelo's schilderijen; het was geweldig om gewoon in bed te liggen en naar het plafond te kijken. De NFT Skybar lounge, gelegen op de 47e verdieping van de ONE Tower in Frankfurt, biedt een spectaculaire 360-graden panoramisch uitzicht op de skyline, 185 meter boven het zakelijke, beurs- en Europese district. Het is een zeer aanbevolen plek voor drankjes, vooral tijdens de zonsondergang. De omgeving is zeer romantisch. Het ontbijt was geweldig en bood een grote verscheidenheid om je dag te beginnen. In de ochtend wordt het ontbijt geserveerd in de Kantine. Parkeren was naast het hotel, gemakkelijk te vinden en uiterst schoon. Sommige automatische deuren werkten niet, maar het was te doen. Je kunt van de parkeerplaats naar het hotel komen zonder nat te worden of naar buiten te gaan, als dat nodig is.
  • Hoewel de algehele ervaring fantastisch was, waren er enkele punten ter verbetering. Het restaurant was gesloten voor het diner, en de NFT Skybar lounge serveerde geen eten vanwege een probleem in de keuken die dag. Bijgevolg moesten we dineren aan de bar naast de receptie. Ondanks dat het een bar was, deed het personeel er alles aan om ons te bedienen alsof we in het restaurant waren, terwijl ze tegelijkertijd de toestroom van gasten beheerden.

8

Pike

Vriendengroep
29 juni 2025

“Zeer goed”
  • Het comfort, de bedden en de douche.
  • We konden de waterkoker pas bij het vertrek vinden. Misschien een bordje of informatie in de kamer, alstublieft.

9

Tom

Zakenreiziger
23 juni 2025

“Altijd een geweldig verblijf bij nhow hotels, met ruime kamers die telkens in een ander ontwerp zijn.”
  • Het ontbijt was geweldig met alles vers en een snelle keuze om uit te kiezen.
  • De kant-en-klare roereieren waren droog en stevig, maar er waren veel eier opties beschikbaar.

10

Andrew

Gezin met kinderen
23 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Absoluut prachtig hotel en de kamers zijn geweldig. Het personeel bij de receptie is ongelooflijk. We hebben genoten van ons verblijf daar.

4

Emily

Alleenreiziger
21 juni 2025

“Teleurstellend”
  • Ontbijt Locatie Uitzicht
  • 1) De receptionist vertelde me bij het inchecken dat het mijn geluksdag was en dat ik een uitstekende kamer had gekozen. Door haar woorden dacht ik dat ik een upgrade had gekregen, en ik vertelde haar dat ik blij en dankbaar was omdat ik daar mijn 30e verjaardag ging vieren. Toen ik in de kamer aankwam, was het precies dezelfde kamer die ik had geboekt. U heeft niets gekozen, ik heb daarvoor betaald. Het is verkeerd om te spelen met de verwachtingen van mensen. 2) Daarnaast zijn er overal in de kamer briefjes, sommige irrelevante, maar verdacht genoeg staat er niets in de minibar dat aangeeft dat de producten daar extra kosten met zich meebrengen. De receptionist heeft me dit ook niet meegedeeld tijdens het inchecken. Misleidend aanbod. 3) Ik heb dit hotel gekozen vanwege de bar, waar ik verwachtte de avond voor mijn verjaardag te vieren. Toen ik aankwam, kwam ik erachter dat deze op die dag gesloten zou zijn vanwege een feestdag. Het is de verantwoordelijkheid van het hotel om gasten van tevoren te informeren dat sommige van hun diensten tijdens hun verblijf niet beschikbaar zullen zijn; in dat geval zou ik mijn reservering hebben geannuleerd. 4) Op geen enkel moment voor mijn aankomst hebben zij me meegedeeld dat ze een borg van €50 in rekening brengen, die pas "dagen na" het inchecken wordt teruggestort. Deze verlaging van mijn budget aan het einde van mijn reis had ik niet gepland. Informeer uw klanten tijdig. 5) Om 6:30 uur 's ochtends, op mijn verjaardag, werd ik wakker door het geluid van boren in de muur, wat meerdere keren voorkwam. Niemand heeft een uitleg gegeven over wat er gebeurde en hoe dit mijn slaap en de rest van mijn dag beïnvloedde. 6) Op datzelfde moment werden de jaloezieën in de kamer automatisch neergelaten, ook hier heeft niemand me iets over uitgelegd. Ik belde de receptionist, maar zij wist niet hoe ze ze moest openen, dus stuurde ze een onderhoudsmedewerker die niet eens wist hoe hij ze moest openen, en die niet op de hoogte was van het feit dat dit in het hotel waar hij werkt elke ochtend gebeurt wanneer de zon opkomt. Helaas kan ik dit hotel niet aanbevelen.

8

Sally

Zakenreiziger
19 juni 2025

“Goed hotel, geweldige locatie, maar het zou wel kunnen profiteren van airco.”
  • Het ontbijt was oké. We zaten in de linker kamer, die niet zo vol was. Het probleem was dat alles steeds opraakte, croissants, fruit... Ook was er een uitstekende selectie losse thee, maar er was niets om deze in te serveren.
  • De temperatuur was ingesteld op 23 graden en was onmogelijk te wijzigen (ik heb het gecontroleerd). Overdag was het prima, maar 's nachts werden we zo warm dat we het raam moesten openen. Gelegen in het hart van Frankfurt was het echter luidruchtig.

9

Bhat

Zakenreiziger
19 juni 2025

“Fantastisch”

10

Anonymous

Vriendengroep
15 juni 2025

“Zeer aan te raden”
  • Hoogwaardig, trendy en comfortabel hotel op een perfecte locatie.

9

Linda

Gezin met kinderen
10 juni 2025

“Uitstekend”
  • De inrichting was leuk! De kamer was ruim. Het hotel was sprankelend schoon. Het personeel was lief en vriendelijk.
  • Onze deur was moeilijk te sluiten en als je niet zorgvuldig controleerde, kon je de kamer verlaten met de gedachte dat deze vergrendeld was, terwijl dat niet het geval was. Als we langer waren gebleven, zou ik iemand hiervan op de hoogte hebben gesteld. Maar dit is het enige negatieve aspect van een werkelijk geweldig verblijf.

10

Ozcano

Zakenreiziger
8 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Kamers Ontbijt
  • Niets

9

Reem

Alleenreiziger
6 juni 2025

“Ik vond het geweldig dat het hotel dichtbij het winkelcentrum ligt.”
  • Het ontwerp en de mooie kleuren.
  • Donkerte in de lobby.

10

Melissa

Groepsreizigers
29 mei 2025

“We hebben de meest geweldige tijd gehad en we zullen terugkeren!”
  • Onze kamer was geweldig. We hadden alles wat we nodig hadden.
  • Niets

9

Marie

Alleenreiziger
24 mei 2025

“Solo reiziger in Frankfurt”
  • De locatie is gunstig gelegen nabij het openbaar vervoer en een winkelcentrum waar u kunt winkelen en eten.
  • Helaas is het personeel niet zo benaderbaar en vriendelijk.

8

Sudy

Zakenreiziger
21 mei 2025

“Zeer goed”
  • De Skybar
  • Klein bed

8

Sabine

Jong stel
20 mei 2025

“Afgezien van de parkeersituatie is het een geweldig hotel, vooral doordeweeks.”
  • Het is een stijlvol en modern hotel, niet te duur en centraal gelegen. Ik heb de sportschool of spa niet bekeken, dit had de prijs-kwaliteitverhouding misschien nog verbeterd. De bedden waren comfortabel, iets meer opbergruimte zou handig zijn geweest. Handdoeken waren mooi en zacht. De minikoelkast is zeer praktisch en een Nespresso-apparaat is geweldig tijdens het reizen.
  • Bereid je in het weekend voor op hordes jonge stadsbewoners in de lobby, die proberen toegang te krijgen tot de rooftop bar. Dit kan als gast een beetje vervelend zijn, omdat je om hen heen moet manoeuvreren. De parkeersituatie is echter nog erger. Parkeren is behoorlijk duur (35€ per nacht) en we hebben een vervelende tijd gehad om met onze bagage van de garage naar het hotel te komen. De ondergrondse doorgang was alleen toegankelijk vanaf de hotelzijde van het pad; bij aankomst moest men het bovengrondse pad gebruiken. De garage bevindt zich in het aangrenzende gebouw, dus als het koud en winderig is, moet je de straat over steken om bij de ingang te komen. Ook vervelend: er waren alleen draaideuren die handmatig moesten worden geopend, wat niet zo'n probleem is als je alleen bent, maar behoorlijk hinderlijk kan zijn bij aankomst met tassen, koffers en een hond. De bewegwijzering in de parkeergarage kan worden verbeterd om het makkelijker te maken de weg te vinden.

10

Jada

Zakenreiziger
16 mei 2025

“Geweldig hotel met supervriendelijk en behulpzaam personeel.”
  • Ik hou van de functie dat je kameritems zoals handdoeken via de website kunt bestellen.
  • Het derde bed was niet erg stabiel en comfortabel.

6

Bert

Gezin met kinderen
10 mei 2025

“Aangenaam”
  • Het personeel van de receptie was zeer vriendelijk, het ontbijt was geweldig!
  • Het personeel van de ontbijtservice en het schoonmaakpersoneel was onvriendelijk.

9

Fenglie

Gezin met kinderen
10 mei 2025

“Uitstekend”
  • De kamer is groter dan de meeste hotels in Frankfurt, de faciliteiten zijn vrij nieuw.
  • Niets was slecht.

10

Boris

Zakenreiziger
6 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • De kamer was perfect, Nespresso-apparaat, badkamer, het bed was super comfortabel. Speciale dank aan de receptionist Frank.

8

Hans

Groepsreizigers
5 mei 2025

“Naar tevredenheid”
  • Geweldig ontbijt, waar voor je geld. Mooie uitzicht op het plein met het rode en blauwe verkeersbord.
  • Restaurant was gesloten voor het diner?? Te kleine porties eten en 1 dl wijn! in een 2 dl wijnglas dat we hebben gekregen aan de bar op de begane grond, beiden niet in overeenstemming met dit hotel.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je nhow Frankfurt zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van nhow Frankfurt via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor nhow Frankfurt. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in nhow Frankfurt.
Bij Hotels.nl kun je nhow Frankfurt reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in nhow Frankfurt, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

nhow Frankfurt ligt 2,1 km van het centrum van Frankfurt am Main.

nhow Frankfurt heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

nhow Frankfurt heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

nhow Frankfurt Heeft een eigen fitness ruimte.

nhow Frankfurt staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

nhow Frankfurt heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability