8.2
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Radisson Blu Hotel Frankfurt

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Het Radisson Blu Hotel Frankfurt is een moderne en luxe accommodatie in Frankfurt am Main, Duitsland. Gelegen aan de Franklinstr. 65, biedt dit hotel een unieke ervaring met een combinatie van elegant design en hoogwaardige voorzieningen. Gasten kunnen genieten van moderne kamers variërend van standaard kamers tot suites met panoramisch uitzicht, allemaal uitgerust met voorzieningen zoals flatscreen-tv's en verwarmde badkamervloeren. Dit maakt het hotel een aantrekkelijke keuze voor zowel zakenreizigers als toeristen die op zoek zijn naar comfort en stijl.

Het hotel is voorzien van een ultramodern fitnesscentrum en wellnessfaciliteiten op de 18e verdieping, inclusief een binnenzwembad en sauna. Gasten kunnen hier ontspannen en fit blijven tijdens hun verblijf. Daarnaast biedt het hotel gastronomische verwennerij in het Gaía restaurant met een uitgebreid ontbijtbuffet en diverse mogelijkheden om te dineren op de zomerterras of bij de Circle Bar & Lounge. Deze eetgelegenheden zijn ideaal om te ontspannen na een dag in de drukte van de stad.

Radisson Blu Hotel Frankfurt is uitstekend gelegen met gemakkelijke toegang tot de Taunus-heuvels en andere bezienswaardigheden in Frankfurt, wat het ideaal maakt voor het verkennen van de omgeving. Voor zakelijke reizigers biedt het hotel ook een scala aan faciliteiten, waaronder een businesscentrum, vergader- en banketvoorzieningen, plus een 24-uursreceptie en gratis WiFi in het gehele gebouw. Met parkeergelegenheid ter plaatse en de nadruk op comfort, hygiëne en veiligheid, staat het Radisson Blu garant voor een betrouwbaar verblijf dat voldoet aan de hoogste kwaliteitsnormen.



Faciliteiten in Radisson Blu Hotel Frankfurt

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Badslippers
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • Toiletartikelen
  • Toiletbeugel
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Keuken
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Fitnessruimte
  • Sauna
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers

In de omgeving

8.2

Beoordeeld door: 7194 gasten.

5

Benyamna

Jong stel
18 april 2025

“Misleidende foto's”
  • Schoon en het uitzicht!
  • Maar wees voorzichting, de foto's in de boeking zijn zeer misleidend. Ik heb een kamer met panoramisch uitzicht geboekt en hiervoor extra betaald, maar uiteindelijk kreeg ik een totaal andere kamer! Niet de kamer op de foto's! Ik moest een klacht indienen om de kamer te krijgen die ik had geboekt, en men vertelde me dat de foto's niet overeenkwamen! Er is maar één kamer per verdieping met panoramisch uitzicht.

10

Kornik

Gezin met kinderen
18 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Goede ligging
  • Sommige liftknoppen werkten niet.

5

Silvanete

Gezin met kinderen
14 april 2025

“De locatie was goed. Veel vervoersmogelijkheden.”
  • Het ontbijt was redelijk! Te duur. Het zou bij het verblijf inbegrepen moeten zijn.
  • De huishoudster was slecht. Ze verzamelden nooit onze vuile glazen. De handdoeken waren ruw. De kussens waren te zacht. Er was geen mini-bar of water in de kamers.

10

Afriyie

Alleenreiziger
14 april 2025

“Ik heb absoluut alles geweldig gevonden, de service was uitstekend en iedereen was erg vriendelijk tegen mij. Ze hebben me een verjaardagstaart en een cadeau gegeven.”
  • Uitstekende service, het restaurant en het ontbijtbuffet waren zeer goed.

7

Jordan

Alleenreiziger
13 april 2025

“Marouen was buitengewoon gastvrij, professioneel en maakte mijn verblijf zeer comfortabel en loste alle problemen/vragen die ik had op.”
  • Het uitzicht op de skyline
  • De kamersleutels werkten een paar keer niet, en de schoonmaker liet zich zonder waarschuwing binnen in de ochtend.

4

Ibiwari

Alleenreiziger
7 april 2025

“Gewoon oké.”
  • Het personeel is zo begripvol en beleefd.
  • Kwaliteit van de diensten en ze hadden niet veel opties op het gebied van eten en zelfs service.

8

Paul

Zakenreiziger
29 maart 2025

“Het was perfect voor een bezoek aan Ambiente.”
  • Comfortabel en geweldige locatie
  • Personeel

10

Kingsford

Jong stel
24 maart 2025

“Zeer aangenaam verblijf!”
  • Het uitzicht was zeer mooi en het bed ook.
  • eerlijk gezegd niets

9

Drjasem

Gezin met kinderen
23 maart 2025

“Uitstekend”
  • meer schoonmaak nodig

8

Thomas

Gezin met kinderen
17 maart 2025

“Was echt in orde.”
  • Het ontbijt was geweldig. De kamer was mooi. Het uitzicht was fantastisch.
  • Het zwembad was niet erg schoon.

9

Mohamed

Zakenreiziger
16 maart 2025

“Uitstekend”
  • Ik wil mijn dank uitspreken aan Marouen, de receptieagent bij Radisson Blu Hotel Frankfurt. Zijn warme welkom en professionaliteit hebben aanzienlijk bijgedragen aan het plezierige verblijf dat ik beleefde. Hij was bijzonder attent, behulpzaam en efficiënt, en beantwoordde al mijn vragen met een glimlach. Dankzij hem was mijn ervaring in het hotel nog memorabeler. Ik beveel Marouen ten zeerste aan voor zijn uitstekende service en wil hem mijn oprechte dank betuigen.

1

Richard

Alleenreiziger
13 maart 2025

“Afval”
  • Er was geen reservering, het was vol, hoewel u deze bevestigde!

9

Hussain

Jong stel
12 maart 2025

“Geweldige locatie”
  • Vriendelijk personeel
  • Meer opties voor het ontbijt nodig.

9

Dan

Vriendengroep
8 maart 2025

“Uitstekend”
  • Schone, grote kamer. Mooi design. Zeer vriendelijk personeel. Er was een misverstand met de kamerreservering en zij hebben ons probleem opgelost zonder extra kosten, ondanks dat het om een grote upgrade van de kamer ging.
  • Geen roomservice. Geen minibar. (Er is een koelkast, maar deze is leeg). Zeer beperkt personeel aan de bar. De barkeuken was op beide dagen dat we daar verbleven een uur eerder gesloten dan het aangegeven schema.

8

Gianluca

Zakenreiziger
7 maart 2025

“Enkele diensten ter verbetering”
  • Positie en kwaliteit van het meubilair, ontwerp.
  • 1 uur wachten om uit te checken. Niet ideaal voor zo'n mooi hotel.

10

Idaresit

Zakenreiziger
1 maart 2025

“BOVEN DE VERWACHTINGEN EN BESTUUR.”
  • HET ONTBIJT WAS ZEER GOED EN INTERNATIONAAL HOOGBEoORDEELD. ALLE MEDWERKERS VAN HET RESTAURANT WAREN ZEER VRIENDELIJK EN ZORGDEN ERVOOR DAT DE GEBRUIKTE BORDEN WERDEN OPGERUIMD EN DE GEHEELKE OMGEVING SCHOON BLEEF.
  • NIETS EIGENLIJK

10

Jasmin

Jong stel
27 februari 2025

“Geweldig, ik heb van dit hotel genoten en het personeel sprak Engels.”
  • Zeer schoon en zeer comfortabele bedden.
  • Een beetje ver van de stad.

1

Gabriel

Vriendengroep
27 februari 2025

“Extreem vies!”
  • Niets, het ergste verblijf in mijn leven!
  • veel overschat, echt niet de moeite waard!

7

Alida

Jong stel
23 februari 2025

“Goed”
  • Uitzichten en de locatie is gunstig, slechts een korte rit naar de stad.
  • Helaas was de roomservice op zondagavond om 19.00 uur niet beschikbaar en had het restaurant een lange wachtrij. We hebben ongeveer een uur gewacht, maar besloten om een McDonald's te zoeken, die altijd beschikbaar is. :)

8

Bander

Gezin met kinderen
23 februari 2025

“Ontvangend personeel.”
  • Alles
  • Het inchecken was zeer slecht. Ik vroeg om vroege incheck, en ik kreeg als reactie dat dit afhankelijk was van beschikbaarheid. Ze lieten me wachten tot 15.00 uur en ik ontdekte dat er een beschikbare kamer was.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.