5.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Smartflats - Central Ghent

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Smartflats - Central Ghent biedt moderne appartementen midden in het hart van Gent en is ideaal gesitueerd voor zowel toeristen als zakelijke reizigers. Met gemakkelijke toegang tot belangrijke bezienswaardigheden zoals Sint-Pietersstation Gent, biedt deze accommodatie een strategische locatie voor wie wil genieten van de rijke cultuur en geschiedenis van de stad. De nabijheid van essentiële voorzieningen en culturele hoogtepunten maakt het een praktische keuze voor bezoekers.

De appartementen van Smartflats - Central Ghent zijn uitgerust met luxueuze interieurs die tegemoetkomen aan hedendaagse comfortbehoeften. Gasten kunnen genieten van moderne faciliteiten zoals een flatscreen-tv, een volledig uitgeruste keuken met state-of-the-art apparatuur, en een eigen badkamer voorzien van hoogwaardige badkamerartikelen. Met gratis WiFi en aandacht voor veiligheid en hygiëne, biedt de accommodatie een zorgeloos verblijf.

Hoewel er geen parkeergelegenheid beschikbaar is, maakt de centrale ligging het gebruik van openbaar vervoer en korte afstand wandelingen zeer toegankelijk. De appartementen zijn rookvrij en voorzien van een lift, wat bijdraagt aan een comfortabele ervaring voor alle gasten. Smartflats - Central Ghent is toegewijd aan hoge veiligheids- en hygiënestandaarden, waarbij lokale richtlijnen strikt worden nageleefd, waaronder contactloze in- en uitcheckprocedures en verschillende maatregelen voor sociale afstand.



Faciliteiten in Smartflats - Central Ghent

Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Ligbad
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Flatscreen televisie
  • Koelkast
  • Magnetron
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • TV
Woon gedeelte
  • Eethoek
  • Kabeltelevisie
  • Keuken
  • Oven
  • Vaatwasser
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Algemeen
  • Lift

In de omgeving

Parkeergarage
  • Center Parking 173m
  • Sint-Michielsparking 237m
  • Novotel Parking 337m
  • Savaanstraat 431m
  • Ramen 479m
  • Vrijdagmarkt 608m
  • Parking Reep 627m
  • Gent Zuid 779m
Restaurant
  • Le Botaniste 42m
  • Pitaya 68m
  • Balls & Glory 89m
  • Lucy Chang 100m
  • Knees To Chin 100m
  • Poké House 107m
  • JACQUELINE 111m
  • Eat Love Pizza 113m
Museum
  • De school van toen 442m
  • Caermersklooster 684m
  • Kunsthal Gent 703m
  • Museum voor Stenen Voorwerpen 1.1 km
  • Gents Universiteitsmuseum 1.8 km
  • Museum Dr. Guislain 2 km
  • Gallische Hoeve 5.7 km
  • Museum Gevaert-Minne 8.7 km
Toeristische attractie
  • Dulle Griet 570m
  • Place Vrijdagmarkt 581m
  • Wasserij Gent 1.8 km
  • Kikkerjump 8 km
  • Kabouterdorp 8 km
Treinstation
  • Gent-Dampoort 1.4 km
  • Gent-Sint-Pieters 2 km
  • Gentbrugge 2.9 km
  • Wondelgem 4.1 km
  • Merelbeke 4.7 km
  • Drongen 4.7 km
  • Melle 7.7 km
  • De Pinte 8 km

5.9

Beoordeeld door: 539 gasten.

4

Alexander

Gezin met kinderen
19 augustus 2025

“Geweldige locatie, maar het pand heeft onderhoud nodig. De gastheer zou geen extra beddengoed verstrekken.”
  • Geweldige locatie, de gastheer was gemakkelijk te bereiken.
  • Geen extra beddengoed, veel elektrische defecten (stopcontacten hangen van de muren), tv-box werkt niet, geen licht in de hoofd-badkamer, geen toiletpapier.

8

Domen

Groepsreizigers
7 augustus 2025

“Zeer goed”
  • grootte
  • Het bad in één van de kamers was kapot.

4

Christie

Groepsreizigers
2 augustus 2025

“Zal geen gebruik meer maken van dit appartement en zal het absoluut niet aanbevelen, aangezien klachten niet worden behandeld.”
  • Geen ontbijt en het was niet mogelijk om te koken of maaltijden voor te bereiden, aangezien er slechts twee mokken beschikbaar waren. De koekenpan had geen deksel en de twee pannen waren klein en zonder deksels. Er was geen magnetron en ook geen kommen om te gebruiken. De vaatwasser was kapot. Het meubel in de lounge was vies. Wat ook verontrustend is, is dat eerdere klanten hier ook over hebben geklaagd en er niets aan is gedaan.
  • Zoals hierboven vermeld. Vorige klachten zijn niet opgevolgd. Slechts twee mokken terwijl er voor vier gasten is betaald. Geen kookgerei. Geen magnetron. Vaatwasser defect. Geen stop contact voor de wastafel in de keuken. Stopcontacten zijn los en niet geïnstalleerd in de muren. Meubels in de lounge en het tapijt zijn vies.

3

Aleksandra

Zakenreiziger
1 augustus 2025

“Vies en sterk afwijkend van de EU-norm.”
  • Verse handdoeken en beddengoed.
  • Allereerst werkte op de dag van aankomst de code voor de voordeur niet, dus na een hele dag reizen hebben we een uur hongerig op de ongeverlichte (donker als de nacht) trap voor de deur gewacht, na 21.00 uur, terwijl we wachtten op Smartflats om de codes op afstand opnieuw in te stellen (een uur!!). In die tijd hadden we alleen contact met een chatbot en we wisten eigenlijk niet of deze codes wel of niet opnieuw zouden worden ingesteld (ze konden ons niet vertellen hoe lang het zou duren). Tegelijkertijd mochten we de deur niet verlaten; we moesten op een bericht wachten. Ondertussen waren alle winkels gesloten, waardoor het vrijwel onmogelijk was om iets te eten te kopen. Andere nadelen en een enorme negatieve verrassing waren: - Geen internet. We hebben dit twee keer per dag gemeld en gevraagd om het te repareren. Smartflats was niet slim genoeg om de router op afstand opnieuw in te stellen gedurende een week. We zouden in Gent moeten werken, dus internet was strategisch voor ons, helaas werden we hiervan weerhouden. We moesten rondzwerven in koffiehuizen om toegang tot WiFi te krijgen. - Vern neglected interieur. Terwijl de vloer schoon was, was de rest dat niet. De banken waren bevlekt en op sommige plekken gescheurd, gebroken frame-elementen hingen van het bed, de muren waren bevlekt en roest lekte uit de radiator in de badkamer. Daarnaast waren de wastafels en afvoeren verstopte, waardoor het water na het baden of tandenpoetsen enkele minuten bleef staan (walgelijk). De keuken was plakkerig van de viezigheid. Stopcontacten waren geblokkeerd. Zelfs de decoder van de televisie werkte niet. Over het geheel genomen heeft het bedrijf het hele pand gekocht en sturen ze af en toe iemand om te stofzuigen zonder zich om de rest te bekommeren. Op de trap waren de lampen verkant of uit. - Voor de eerste keer in mijn leven heb ik meegemaakt dat de accommodatie geen enkele rol toiletpapier of stukzeep achterliet. Schandalig. Na 22.00 uur is het niet meer mogelijk om dergelijke zaken in Gent aan te schaffen omdat de winkels gesloten zijn, dus moesten we het "lenen" van de frietkraam.

4

Mirela

Groepsreizigers
7 juli 2025

“Vrijwel teleurstellend, voldeed niet aan enkele basisvereisten. Anders is het een geweldige locatie en een comfortabel appartement.”
  • De locatie was perfect, zeer centraal en dichtbij alles wat je moet zien. Prachtige grote ramen met uitzicht op de winkelstraat.
  • De accommodatie werd niet goed onderhouden - het meubilair was vrij vuil en bevlekt, de douchecabine was beschimmeld en er was een vage sigarettengeur in de woonkamer. Er was geen enkele zeepdispenser aanwezig en slechts 1 rol toiletpapier voor 4 personen en 2 nachten. Toen we contact opnamen met de accommodatie om deze vrij basale toiletartikelen aan te vragen, werd ons verteld dat ze zouden kijken wat er gedaan kon worden en ons terug zouden bellen. Ze belden niet terug en brachten de aangevraagde zeep en toiletpapier niet, wat behoorlijk teleurstellend was, gezien de prijs die we betaalden. Daarnaast waren er niet genoeg handdoeken beschikbaar - als u meer wilt, zijn daar extra kosten aan verbonden.

8

Phil

Gezin met kinderen
6 juli 2025

“Geweldige locatie en ruimte.”
  • Groot appartement verspreid over 2 verdiepingen. Koffiemachine, volledig uitgeruste keuken, 2 tweepersoons slaapkamers. Perfecte locatie - alles is vanaf hier te voet bereikbaar. Aangezien het zo centraal ligt, is er geen parkeergelegenheid, maar er is een goede parkeerplaats op 5 minuten lopen afstand die 20 euro per 24 uur kost. Eenvoudige incheckinstructies. Zeer aan te bevelen.
  • Niet erg schoon. De tv werkte niet.

3

Awad

Vriendengroep
4 juli 2025

“Slecht”
  • De locatie
  • Er zijn veel problemen in het appartement. Er lekt water in de keuken en de woonkamer vanuit de vaatwasser. Er is geen verlichting in de badkamer. Er is geen toiletpapier in de toiletten. En ik moest dat allemaal zelf schoonmaken.

2

Mohammad

Groepsreizigers
11 juni 2025

“Zeer slecht.”
  • Het was vies.

3

Erik

Gezin met kinderen
1 juni 2025

“Centraal gelegen, maar verwaarloosd en slecht uitgerust.”
  • Geweldige locatie, was eerder een mooi appartement.
  • De flat wordt niet goed onderhouden. Roestige radiator, losliggende parketvloeren, slechts één grote pan (wat is het nut van een mooie grote keuken met slechts één pan?). Over het algemeen slecht uitgerust. Lampen werken niet in de entree en op de trappen. Afval wordt zonder deksel op de trappen bewaard en het ruikt.

10

June

Gezin met kinderen
23 mei 2025

“Uitstekend”
  • De locatie was absoluut perfect, het kon niet beter.
  • De deuren naar de balkons lieten wat lucht binnen, waardoor het iets koud was, maar er was goede verwarming, dus het was geen probleem!

10

Joe

Groepsreizigers
10 april 2025

“Geweldige plek.”
  • Grootte
  • Niets

8

Sibel

Vriendengroep
1 april 2025

“Heel goed”
  • Het appartement
  • De schoonmaak dient beter te zijn. Vooral de handgrepen van de keukenkasten en de oven. Ik heb de oven aan de buitenkant schoongemaakt.

9

Astrid

Zakenreiziger
12 maart 2025

“Uitmuntend”
  • Veel ruimte, uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, centrale locatie.

7

Branislav

Gezin met kinderen
9 maart 2025

“goed, maar plat; heeft enige renovatie en regelmatig schoonmaakonderhoud nodig!”
  • locatie en uitzicht
  • vies, gebrek aan glazen, koud beneden, warm boven

7

Hazel

Gezin met kinderen
3 maart 2025

“Geweldige locatie, geweldig appartement, jammer van het gebrek aan service en aandacht voor detail.”
  • Locatie en grootte van het appartement
  • De televisie werkte niet en er werd geen reactie gegeven door de verhuurder op drie e-mails en twee telefoontjes waarin om hulp werd gevraagd. Er was geen toiletpapier! De oven was vies. Er was slechts een minimaal aantal servies en bestek beschikbaar.

5

Zelam

Gezin met kinderen
1 maart 2025

“Toereikend”
  • De locatie was perfect.
  • - onrein appartement - douche- en badfaciliteiten - er was geen zeep aanwezig in de toiletten

7

Teo

Groepsreizigers
21 februari 2025

“Goed”
  • De badkamer was zeer vuil en het water stroomde niet goed. De Wifi was onbetrouwbaar en de kussens en linnen waren vuil.

5

Katrien

Gezin met kinderen
7 februari 2025

“Ons verblijf was goed. Het doel was om samen te zijn met familie in het hart van Gent.”
  • Gelegen in het hart van de stad. Comfortabele ruimte voor 6 personen.
  • Vervuild omdat niet goed schoon gemaakt. Vervuilde fauteuils en een vuil tapijt in de woonkamer. Defecte koffiemachine. De lift had geen knop om te bellen op de derde verdieping. De gemeenschappelijke ruimte en de ingang van het gebouw waren zeer vuil en hadden een afschuwelijke geur.

3

Heidi

Vriendengroep
2 februari 2025

“Zeer teleurstellend.”
  • Goede locatie, schone bedden.
  • We hadden de beoordelingen moeten geloven! Niets van de klachten van andere gasten is aangepakt. Bijvoorbeeld: geen verlichting in de entree of trappenhuizen, vieze badkamer en verstopte afvoeren, geen toiletartikelen of zelfs toiletpapier, een kapot bed, kapotte of ontbrekende jaloezieën, elektriciteitscontacten die uit de muren hangen, kapotte televisie en koffiezetapparaat, vuile, gebroken banken, nauwelijks glazen of bestek - dus plan geen nacht in! Toen we het personeel berichtigden, ontvingen we een algemeen bericht waarin we werden gevraagd de antwoorden die we nodig hadden op de website te vinden!

10

Kh

Jong stel
28 januari 2025

“Uitzonderlijk”
  • het is schoon, perfecte locatie voor winkelen lift groot appartement comfortabel bed
  • Gordijn voor de slaapkamer, het opent niet en het blokkeert de zon. Het elektrische stopcontact is niet aan de muur bevestigd. Er zijn geen kopjes in de keuken. Het appartement is groot; men kan hiervan profiteren en een wasmachine plaatsen. Er is geen shampoo en geen zeep in het toilet. De reservering is gecompliceerd.

1

Sarah

Jong stel
16 januari 2025

“Bad”
  • Prachtig gebied van Gent, fantastische uitzichten vanaf het terras.
  • Geen verwarming, geen warm water; ondanks talloze telefoongesprekken werd dit niet opgelost. Na twee nachten werd er voor de laatste nacht alternatieve accommodatie aangeboden, met uitzicht op een stenen muur vanaf daar.

10

Jumprock

Vriendengroep
13 januari 2025

“Uitzonderlijk”
  • Eten Plaats Artikelen
  • Niets

6

Aaron

Gezin met kinderen
3 december 2024

“Mooie ruimte, maar deze moet beter beheerd worden.”
  • Geweldige locatie, vlakbij het stadscentrum. Brede open ruimtes binnen.
  • Veel dingen werkten niet en we moesten assistentie inroepen voor warm water en enkele lichten. Het was erg warm en er was geen ventilator. De accommodatie was niet volledig ingericht met servies. De reactietijd om onze problemen op te lossen was traag. Het was luidruchtig in de vroege morgen door alle vroege vuilniswagens.

7

Jérémiah

Gezin met kinderen
1 december 2024

“Goed”
  • Grote woonkamer in kamer 201. Niet goed uitgerust voor een gezinsvakantie, maar perfect om vrienden uit te nodigen en een feestje te organiseren!

8

Eilsel

Gezin met kinderen
28 november 2024

“Groot appartement in een centraal gelegen gebied.”
  • Het appartement is zeer groot en licht, en de locatie is zeer centraal. Er is een lift, wat erg handig is wanneer u bagage naar boven brengt.

1

Patrick

Gezin met kinderen
24 november 2024

“Verschrikkelijke klantenservice en geen onderhoud. Niet geschikt als vakantieverblijf in de huidige staat.”
  • De locatie was excellent en er was voldoende ruimte. Het heeft echter een volledige renovatie nodig om aan de minimale normen te voldoen en om te voldoen aan de EU-veiligheidsnormen.
  • Dit was de slechtste ervaring met accommodatie die ik ooit heb gehad. Er waren geen gordijnen voor het raam van een slaapkamer, waardoor de kamer onbruikbaar was om in te slapen, wat betekende dat mijn kinderen geen slaapkamer hadden. Het bedrijf weigerde dit tijdens ons verblijf van drie dagen op te lossen en kwam telkens met excuses. Afschuwelijke klantenservice. Ik wacht nog steeds op de beloofde terugbetaling. De gangen hadden geen verlichting, terwijl de gemeenschappelijke lobby twee dagen achtereen vol stonk naar afval, wat pas werd verwijderd na herhaalde pogingen om contact op te nemen met het bedrijf. Er zijn gevaarlijke losse draden in elk stopcontact. Er zijn gaten in de overgebleven jaloezieën en scheuren in het raam. De televisie, koffiezetapparaat en vaatwasser functioneren niet. Dit is allemaal gemeld, maar er is niets gedaan. Het was de kale schil van een prachtig groot appartement, zoals duidelijk te zien is in verouderde foto's, maar het werd in vreselijke staat gehouden. Ik zou het appartement of het bedrijf aan niemand aanbevelen. Vooral de onmogelijkheid om met iemand met autoriteit te spreken via de telefoon viel me op. In plaats daarvan kreeg ik een reeks ongevoelige excuses en er werd verder niets gedaan. Er is veel tijd verspild aan het proberen op te lossen van deze problemen terwijl we op vakantie waren, aangezien de reacties zo onhelpzaam en inconsistent waren. Er is een sterk gevoel dat het bedrijf ofwel uit elkaar valt of geen plaatselijk management heeft. Al met al een zeer slechte ervaring.

5

Shana

Jong stel
19 november 2024

“Aannemelijk”
  • uitstekende locatie, echt in het centrum
  • Het was vies, er was afval bij de ingang, maar het appartement was verder behoorlijk goed.

4

Péter

Gezin met kinderen
4 november 2024

“Teleurstellend”
  • Geweldige locatie, maar verder niets.
  • Prachtige foto's uit het verleden, slechte huidige kwaliteit. Vies, niet goed onderhouden. Keuken? Vies, zonder accessoires.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Smartflats - Central Ghent zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Smartflats - Central Ghent via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Smartflats - Central Ghent. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Smartflats - Central Ghent.
Bij Hotels.nl kun je Smartflats - Central Ghent reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Smartflats - Central Ghent, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Smartflats - Central Ghent ligt 183 meter van het centrum van Gent.

Smartflats - Central Ghent heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability