7.8
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

hotelo Heidelberg

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Hotelo Heidelberg is een strategisch gelegen accommodatie op slechts 800 meter van het centraal station van Heidelberg, ideaal voor reizigers die de stad en haar bezienswaardigheden willen verkennen. De gunstige ligging biedt gemakkelijke toegang tot het stadscentrum en culturele trekpleisters zoals het historische Heidelberg-kasteel. Deze locatie maakt het hotel aantrekkelijk voor zowel zakelijke gasten als toeristen die de geschiedenis en cultuur van de regio willen ontdekken.

Het hotel biedt moderne voorzieningen die bijdragen aan een comfortabele en aangename verblijfservaring. Alle kamers beschikken over een flatscreen-tv met kabelzenders, een eigen badkamer en gratis Wi-Fi, waardoor gasten verbonden blijven tijdens hun bezoek. De geluidsdichte kamers, niet-roken beleid en speciale voorzieningen voor gasten met een beperking benadrukken de nadruk op comfort en toegankelijkheid. Extra faciliteiten zoals een lift, bagageopslag en express in- en uitchecken vullen het aanbod aan, terwijl veiligheid en hygiëne gewaarborgd worden middels strikte naleving van lokale veiligheidsprotocollen.

Gasten kunnen hun dag goed beginnen met een continentaal ontbijtbuffet, terwijl er bij de receptie snacks en drankjes verkrijgbaar zijn voor tussendoortjes of een verfrissend drankje. Voor gasten die met eigen vervoer reizen, is er privé parkeren mogelijk tegen een dagtarief. Hotelo Heidelberg laat huisdieren toe op verzoek, waardoor het ook een geschikte optie is voor gasten die met hun viervoeter reizen. Het hotel biedt verschillende kamertypes, waaronder Superior Queen, Dubbel, en Single kamers, om te voldoen aan uiteenlopende voorkeuren en groepsgroottes.



Faciliteiten in hotelo Heidelberg

Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • TV
Woon gedeelte
  • Kabeltelevisie
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Schoonmaak service
  • Wasservice
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers

In de omgeving

7.8

Beoordeeld door: 2473 gasten.

7

Mariia

Zakenreiziger
12 mei 2025

“Goed”
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding, schoon.

8

Helga

Jong stel
8 mei 2025

“Zeer goed”
  • Geweldige prijs-kwaliteitverhouding. Inclusief ontbijt. Ruime, schone kamer. Rustig. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Overtrof onze verwachtingen. Veel keuze voor het ontbijt. Gratis parkeren direct buiten het hotel. Voelde me veilig.
  • Het is een beetje een wandeling naar het oude centrum, maar dat wist ik. Er zijn echter openbare bussen in de buurt.

8

Roselyne

Jong stel
21 april 2025

“Zeer goed”
  • De kamers zijn ruim en de inrichting is stijlvol.
  • Het water verandert van heet naar koud.

9

Ewa

Gezin met kinderen
20 april 2025

“Zeer aangenaam verblijf.”
  • Hotelo heeft een zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, onze kamer was zeer schoon en aangenaam, de loopafstand naar het station (perfect wanneer je veel bagage bij je hebt), goede verbinding met het prachtige oude Heidelberg. We hebben genoten van ons verblijf :) Het was een warme nacht en we hadden een ventilator in onze kamer. Wat attent.
  • Eigenlijk niets. De treinen buiten waren niet zo storend als ik had gedacht. En bij de receptie kun je oordopjes krijgen :)

7

Dimitrios

Zakenreiziger
20 april 2025

“een eerlijk hotel op een zeer goede locatie”
  • Goede locatie, eerlijke waarde, niets bijzonders, maar ook goed genoeg voor een paar nachten.
  • De receptionist is een beetje vreemd. Wanneer je zegt: "Hallo, ik heb een reservering gemaakt en mijn naam is ...", onderbreekt hij je op een zeer arrogante en neerbuigende manier met "Ik heb alleen uw naam nodig". Hij heeft dit al tweemaal bij mij gedaan op twee verschillende gelegenheden.

9

Yali

Vriendengroep
15 april 2025

“Uitstekend”
  • goede service, personeel
  • geen lift naar de hoogste verdieping

10

Nataliia

Zakenreiziger
13 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Deze plek is dicht bij het hoofdstation en comfortabel. De kamer is echt schoon en comfortabel. Het personeel is zeer flexibel en klantgericht. Ik beveel dit hotel aan.

9

Shree

Gezin met kinderen
3 april 2025

“Uitstekend”
  • Goed

8

Eman

Jong stel
31 maart 2025

“Zeer goed”
  • De kamer was schoon en het bed was echt comfortabel! De geluiden van de treinen zijn niet zo erg, het was niet zo luid zoals in de andere beoordelingen werd vermeld. Persoonlijk stoorde het mij niet. Het hotel was schoon en prettig!
  • De locatie is enigszins problematisch; het is dichtbij het treinstation, wat geweldig is, maar het was zo ver van de oude stad en alles daar omheen! We moesten ongeveer 20 minuten lopen om daar te komen. Het zou fijn zijn om een mini-koelkast en een koffiezetapparaat in de kamers te hebben! De koelkast is echt noodzakelijk!

9

Nico

Jong stel
29 maart 2025

“Goed hotel met gezellige kamers.”
  • de kamers zijn nieuw en vrij schoon.

7

Inkar

Zakenreiziger
25 maart 2025

“Goede locatie, maar het personeel is niet erg behulpzaam en vriendelijk.”
  • Goede locatie, gemakkelijk bereikbaar vanaf het centraal station, enkele cafés in de omgeving, groen en rustig gebied.
  • Niet alle medewerkers waren gastvrij en behulpzaam. Aangezien wij met een huisdier reisden en de kamer geen koelkast had, vroegen we of we het hondenvoer in de koelkast bij de receptie konden bewaren. De man van de nachtdienst stemde hiermee in (hij was ook behulpzaam bij het verkrijgen van een extra hondenkom voor ons huisdier, en bovendien gaven ze ons ook een kom voor water). In de ochtend vroeg de dame ons om het voer naar beneden in het ontbijtgedeelte te verplaatsen en zei ze dat we haar moesten vragen het aan ons te geven wanneer we het nodig hadden. In de avond, toen we terugkwamen, vroegen we een andere receptionist om het aan ons te geven, en hij begon te zeggen dat hondenvoer niet in dezelfde koelkast als mensenvoedsel bewaard mocht worden. Het was een gesloten blik, en zijn eigen collega had ons verteld dat we het daar konden plaatsen; bovendien, waar anders zouden we bederfelijk voedsel moeten opslaan als er geen koelkast in de kamer is? Later bracht hij het naar ons toe en zei: "oh, het is gesloten, dan is het prima", wat precies is wat ik hem had verteld: dat het een gesloten blik is en dat we geen alternatieve plekken hebben om het op te slaan. De incheckprocedure verliep ook niet soepel; we arriveerden veel eerder dan de inchecktijd, maar vroegen of er een lobby was waar we konden wachten en werken. Aangezien er geen lobby is, vroegen we of we in het ontbijtgedeelte mochten blijven (het ontbijt was al afgelopen), maar dat werd ons niet toegestaan aangezien we nog niet hadden ingecheckt. Bovendien belde ik het hotel rond 14:00 uur om te vragen of de kamer klaar zou kunnen zijn, maar ze zeiden dat we om 15:00 uur moesten komen. Toen we kwamen, leerden we van het schoonmaakpersoneel dat de kamer sinds 13:00 uur klaar was. Ik begrijp dat 15:00 uur de officiële inchecktijd is, maar gezien het feit dat wij met al die tassen reisden en moe waren zonder lobby om in te wachten, hadden ze ons eerder kunnen bellen om ons te informeren dat de kamer gereed was, of zelfs tijdens het telefoongesprek om 14:00 uur kunnen zeggen dat we konden komen om in te checken.

8

Kim

Alleenreiziger
23 maart 2025

“Zeer goed”
  • Dichtbij het hoofdstation van Heidelberg.
  • Vrijwel ver van het hotel naar het oude stadscentrum als je te voet gaat.

9

Christine

Zakenreiziger
15 maart 2025

“Uitstekende service en kamer tegen een scherpe prijs.”
  • Het personeel was uiterst vriendelijk en deed er alles aan om mij te helpen. Ze hebben me zelfs een waterkoker aangeboden die ik kon gebruiken en in mijn kamer mocht houden. De bedden waren zeer comfortabel en de ruimte was groot genoeg voor één persoon. Ik had zelfs voldoende ruimte om yoga te doen en te werken, wat erg prettig aanvoelde! De douche had fijn warm water en alles was schoon.
  • Het hotel is gelegen naast het treinstation, dus u hoort vanzelfsprekend de trein. Als u een zeer gevoelige slaper bent, raad ik aan om oordopjes mee te nemen.

3

Dirk

Alleenreiziger
11 maart 2025

“Slecht”
  • niets
  • Locatie, nabij het treinstation, geen airco, geen ruimte, niet meer dan 50 euro/nacht. Voor slechts 20 euro meer hebben wij een 4-sterrenhotel met zwembad...

5

Nipun

Alleenreiziger
11 maart 2025

“In orde voor een nacht.”
  • De locatie was dicht bij het station.
  • Zeer klein, onbeschoft personeel, ongemakkelijk bed.

7

Lucia

Zakenreiziger
10 maart 2025

“Goed”
  • De vloer in de badkamer was niet schoongemaakt. Het ontbijt bood een zeer beperkte keuze. De lift ging niet tot de laatste verdieping, dus moest ik al mijn bagage zelf één verdieping dragen.

6

Magda

Zakenreiziger
6 maart 2025

“Aangenaam”
  • Schoon en netjes

7

Ana

Zakenreiziger
3 maart 2025

“Goed”
  • Het was schoon en goed gelegen.

10

Mikhail

Alleenreiziger
27 februari 2025

“Fijn, schoon, goedkoop. Niet ver van de tramhalte.”
  • De kamer was echt groot. Het was niet luidruchtig: de parkeerplaats lag recht tegenover mijn raam, maar ik hoorde geen enkele auto aankomen of vertrekken, hoewel het aantal auto's constant veranderde.
  • Op loopafstand van de tramhalte. Enigszins geïsoleerd van alles. Volledig geschikt voor een alleenstaande persoon die op een stadsscooter of tram kan stappen.

8

Mls_ontheroad

Alleenreiziger
24 februari 2025

“Erg goed”
  • Mijn kamer was groot (een tweepersoonskamer? hoewel ik deze niet had aangevraagd of ervoor had betaald) en comfortabel. Het personeel was over het algemeen behulpzaam; de receptionist in de middag stond mij toe om mijn fiets in de bodega te brengen nadat ik de Bikebox buiten had geprobeerd en ontdekte dat het slot niet werkte.
  • De douchekop bleef niet op zijn plaats zitten, waardoor ik met één hand moest douchen en mijn haar moest wassen. De fietsbox was geen goed idee, zelfs als het slot had gewerkt - te kwetsbaar, vooral op een plek als Heidelberg. Ook voor uw informatie: de lift is klein en kan geen gewone fiets vervoeren (ik heb een opvouwbare fiets).

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.