8.1
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

SMARTY Hotel Euler Homburg, Saar - KONTAKTLOSER SELF CHECK-IN

Adres:
Talstrasse 40
Homburg

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


SMARTY Hotel Euler Homburg, Saar biedt accommodatie met een contactloos incheckproces en is gelegen in het hart van Homburg. Het hotel beschikt over een reeks moderne kamers en studio's, waaronder Signature Double Rooms met elektrisch verstelbare bedden en een Shower SPA, en Studio's met een volledig uitgeruste pantry keuken. De accommodatie biedt rookvrije kamers met houten vloeren en internationale televisiezenders. Elk verblijf is ontworpen om comfort en functionaliteit te maximaliseren, met een bureau en een eigen badkamer in elke kamer.

Gasten profiteren van gratis WiFi in de gehele accommodatie en kunnen gebruikmaken van het privé parkeeraanbod tegen een dagelijkse toeslag. Het hotel biedt een breed scala aan voorzieningen, inclusief een bar, co-working ruimte en een 24-uurs snack- en koffieservice in de SMARTY Living Room. Voor wie de lokale culinaire cultuur wil verkennen, is er een optioneel ontbijtbuffet en speciale dieetmenu's beschikbaar op verzoek. Huisdieren zijn welkom, maar hier kunnen extra kosten voor in rekening worden gebracht.

De centrale ligging van SMARTY Hotel Euler maakt het eenvoudig om Homburg en zijn bezienswaardigheden, zoals de Schlossberg grotten en de Karlsberg bierbrouwerij, te verkennen. Met het treinstation op slechts tien minuten loopafstand biedt de accommodatie gemakkelijke toegang tot openbaar vervoer. Het hotel slaat een brug tussen traditioneel gastvrijheid en moderne gemakken zoals contactloos in- en uitchecken, en biedt een veilige omgeving met naleving van lokale gezondheidsprotocollen.



Faciliteiten in SMARTY Hotel Euler Homburg, Saar - KONTAKTLOSER SELF CHECK-IN

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Kitchenette
  • Kluis
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Magnetron
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • TV
Woon gedeelte
  • Kabeltelevisie
  • Strijkijzer
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Activiteiten
  • Golfbaan
  • Squashbaan
  • Tennisbaan
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Roken
  • Rokersruimte
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

8.1

Beoordeeld door: 1441 gasten.

8

Tolga

Zakenreiziger
11 mei 2025

“de juiste en waarschijnlijk beste plek om te verblijven voor een zakenreis naar Homburg”
  • Geweldige locatie, zeer schone en gebruiksvriendelijke kamers, vriendelijk personeel (vooral in de middagshift)

7

Panter

Gezin met kinderen
6 mei 2025

“Goed”
  • Kamer was rustig.
  • Het glas in de kamer was vuil van de vorige gast (lippenstift).

10

Sandhu

Alleenreiziger
26 april 2025

“Perfecte reis met dit hotel, het personeel sprak Engels en zorgde ervoor dat ik me op mijn gemak voelde. De kamer was zeer goed.”
  • Het pand was echt schoon en modern.

6

Swenja

Gezin met kinderen
12 maart 2025

“Schoon en een redelijke prijs-kwaliteitverhouding, maar te luid en goedkoop ingericht.”
  • Schoon en net gerenoveerd. Goede parkeermogelijkheden op het terrein.
  • Zeer luidruchtig door twee belangrijke straten die aan het pand grenzen. Meubilair is van zeer goedkope kwaliteit; het stapelbed was onbruikbaar omdat het instabiel was en kraakte (moesten de matras van het bovenste bed afhalen). Te weinig opbergruimte.

5

Charalambos

Zakenreiziger
28 februari 2025

“Een luxe hotel met uiterst slechte bedden.”
  • De hotel locatie is goed. Het ontwerp is modern. De douche heeft druk en is goed. Het personeel is goed en behulpzaam.
  • Ik vond veel zaken niet naar wens. 1) De matrassen zijn extreem slecht. Vooral op de eenpersoonbedden draait het matras en kom je op de grond terecht. De bedden zijn veel te zacht en de kussens zijn met veren gevuld. Je hebt het gevoel geen kussen te hebben. Ik boekte de accommodatie om te slapen en het bed was het slechtste aspect ervan. Eerlijk gezegd werd ik meerdere keren wakker om het bed recht te trekken. 2) Bij het maken van een reservering vragen ze om elektriciteit te betalen; dit hadden ze bij de prijs kunnen optellen. In de zomer wordt er geen airconditioning aangeboden en er zijn slechts 3 LED-lampen aanwezig. Hun verbruik is 100 watt, niet eens 1 kWh, en hun werkelijke verbruik is 0,02 cent, maar ze vroegen om 2,50 euro. Dit is goedkoop en onprofessioneel. 3) De kopjes en alles wat op de kruk naast de tv stond, was stoffig. Het leek alsof niemand geprobeerd had om het appartement fris en schoon te laten ogen.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.