7.7
  • hotel stars
  • hotel stars

McDreams Hotel Leipzig

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


McDreams Hotel Leipzig, gelegen in de levendige wijk Plagwitz, bevindt zich op slechts 3 kilometer ten westen van het stadscentrum van Leipzig. De locatie biedt gemakkelijke toegang tot het openbaar vervoer, waardoor gasten efficiënt de stad kunnen verkennen. Plagwitz is een dynamische buurt bekend om zijn creatieve scènes, met tal van galeries, cafés en culturele evenementen, wat bijdraagt aan de aantrekkingskracht van het hotel.

De accommodatie beschikt over modern ingerichte kamers die zijn uitgerust met een flatscreen-tv en een eigen badkamer met douche en haardroger. Gasten profiteren van gratis WiFi in het gehele hotel. Voor gasten die gebruik willen maken van extra diensten, biedt het hotel parkeergelegenheid tegen een extra vergoeding en de mogelijkheid om een gemengd ontbijt te reserveren bij de bakkerij op de benedenverdieping, wat het verblijf extra comfortabel maakt.

Het hotel voorziet in verschillende voorzieningen om aan uiteenlopende behoeften van gasten te voldoen, zoals niet-roken kamers, familiekamers en faciliteiten voor mindervaliden, inclusief rolstoeltoegang en toiletten met steungrepen. McDreams Hotel Leipzig hanteert strikte hygiëne- en veiligheidsprotocollen, zoals regels voor fysieke afstand en contactloos in- en uitchecken, waardoor zorgen over gezondheid en veiligheid worden geminimaliseerd. Met een beoordelingsscore van 7.7 uit 10 op basis van 3595 reviews, vormt de accommodatie een betrouwbare keuze voor zowel zakelijke reizigers als toeristen.



Faciliteiten in McDreams Hotel Leipzig

Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • TV
Woon gedeelte
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Algemeen
  • Lift
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
Diensten algemeen
  • Winkels in het hotel

In de omgeving

7.7

Beoordeeld door: 3611 gasten.

8

Michael

Vriendengroep
12 mei 2025

“Zeer goed”
  • De kamer waarin we verbleven was een mooie, grote hoekkamer op de bovenste verdieping. Het bood ons prachtige uitzichten op de daken en de zonsondergang in de avond. De bedden waren ook erg comfortabel.
  • Het gebruik van deurcodes leek overbodig en een lastige regeling, terwijl een standaard sleutelkaart veel handiger zou zijn geweest. We ondervonden moeilijkheden met het gebruik van de zelf incheckmachine vanwege meerdere boekingen onder één naam en hadden moeite om de receptie te vinden (die dichtbij was maar niet aangegeven).

10

Chris

Groepsreizigers
7 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het personeel deed extra moeite om verwelkomend en behulpzaam te zijn.

7

Jakub

Alleenreiziger
26 april 2025

“Zeer eenvoudig, goede waarde.”
  • Goede waarde, comfortabel genoeg, goede locatie.
  • Zeer basaal, geen receptie (u moet misschien wat worstelen met het digitale incheckproces).

10

Andreja

Gezin met kinderen
25 april 2025

“Hartelijk aanbevolen”
  • Gemakkelijk toegankelijk, digitale check-in, soepel.
  • Berichten van de accommodatie kunnen in het Engels zijn.

7

Rimal

Jong stel
21 april 2025

“Goede prijs voor de geboden kwaliteit.”
  • Geweldige locatie, eenvoudige incheckprocedure en toegang tot de kamers. Communicatie verloopt soepel, het personeel reageert snel.
  • De bedden zijn in orde, behalve dat het bestaat uit twee aparte bedden die samengevoegd zijn tot één double bed. De douchekop was kapot, waardoor het iets ongemakkelijk was om te douchen.

5

Pawan

Gezin met kinderen
20 april 2025

“Aanvaardbaar”
  • Veiligheid
  • Het was te duur en ik had het ontbijt niet aangevraagd, maar het was al geboekt door het hotel in Steinecke. En ik heb niet genoeg ontbijt ontvangen, terwijl ik er wel voor ben belast.

8

Emilia

Gezin met kinderen
17 april 2025

“Zeer goed”
  • Prachtige locatie. Ruimtelijke kamer en zeer schoon.

8

Serena

Jong stel
14 april 2025

“Zeer goed”
  • Aangezien er geen receptie is, was de ondersteuning op afstand optimaal.

9

Byambanorov

Gezin met kinderen
7 april 2025

“zeer gemakkelijke check-in.”
  • Het uitzicht vanuit onze kamer was direct op het stadion. Daarnaast was het gelegen recht tegenover de tramhalte.

4

Anonymous

Jong stel
29 maart 2025

“Het was in orde. Het hield ons van de straat.”
  • Het was koeler dan buiten.
  • Het bed, het uitzicht, de kamer, de douche.

8

Zahra

Vriendengroep
27 maart 2025

“Zeer goed”
  • Het was schoon, op een goede locatie en zeer handig.
  • Het self-check-in apparaat werkte niet, dus moesten we contact met hen opnemen om ons kamernummer en onze pincode te krijgen.

7

Martin

Gezin met kinderen
26 maart 2025

“Voor slechts één nacht verblijf is het prima.”
  • Eenvoudig zelfbedieningshotel. Goede informatie verstrekt. Alles werkte goed.

3

Марс

Jong stel
23 maart 2025

“Slecht”
  • Ruikt als hondenflatulentie.

8

Ljubisa

Gezin met kinderen
21 maart 2025

“Goede prijs-kwaliteitverhouding.”
  • Eenvoudige incheckprocedure. Parkeren.
  • De kamer had een beetje een geur.

5

Sue

Alleenreiziger
3 maart 2025

“Verschrikkelijk inchecksysteem en slechte beveiliging. Geen theefaciliteiten of koffiezetapparaat. Verder een schoon en comfortabel hotel.”
  • Locatie goed, kamer schoon en comfortabel.
  • Het duurde 45 minuten om in te checken omdat het systeem elektronisch was en de instructies onvoldoende waren. Ik en verschillende andere gasten hadden grote problemen met het betreden van onze kamers. Er was geen "echte persoon" om om hulp te vragen. Het telefoonnummer op de muur naast de elektronische toegangsmethode was nutteloos; het leidde niet naar een echte persoon of bood de benodigde instructies. Ik heb geprobeerd om hulp te vragen via een bericht (zoals voorgesteld op de website), maar kreeg geen reactie. De aankomst was hierdoor zeer teleurstellend. Gasten moesten elkaar helpen door “trucjes” met elkaar te delen (bijvoorbeeld: draai de deurknop heel snel nadat je dit nummer hebt ingevoerd!). Bovendien werd de voordeur door een gast opengehouden omdat hij wist dat hij mogelijk niet meer naar binnen kon als hij eruit ging om te eten. Een TWEEDE PROBLEEM WAS - tijdens mijn tweede nacht daar, probeerde iemand om 01.00 uur ’s nachts mijn kamer binnen te komen met de toetsenlijst op mijn deur. Ze slaagden erin dit te doen; ik hoorde de deurknop klikken en ik schreeuwde, waardoor ze weggingen. Toen moest ik mezelf opsluiten in de kamer met de stoel tegen de deur (er was geen ander meubilair dat te verplaatsen was), slapen met een “wapen” in mijn hand (een kledinghanger) en twee lichten aan laten staan. Erg beangstigend. Er was 's nachts geen personeel aanwezig in het hotel en het voelde zeer onveilig. Er was niemand om te helpen.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.