Smartflats Budget Leuven Central
3000 Leuven
Aanbiedingen doorzoeken
Informatie over de accommodatie
Smartflats biedt meer dan 450 appartementen aan in België en Luxemburg, geschikt voor zowel korte als lange verblijven, of u nu reist voor zaken of vrije tijd. Onze moderne appartementen zijn ontworpen om als een thuis te voelen en bevinden zich in de meest gewilde delen van de stad. We zorgen voor grondige schoonmaak tussen elk verblijf en bieden online inchecken en een digitale receptie die 24/7 beschikbaar is. Onze City appartementen zijn ideaal voor budgetbewuste reizigers, met eigentijdse ontwerpen en strategisch gunstige locaties. De Design appartementen bieden meer ruimte en voorzieningen, met een onberispelijke uitstraling, altijd op toplocaties. Voor een hoogwaardige ervaring bieden onze Premium flats ongeëvenaarde luxe, hoogwaardige materialen en een rustig verblijf met schitterende uitzichten. Smartflats combineert moderne gemakken met de charme van thuis, en met diverse locaties binnen steden zoals Brussel, Antwerpen, Luik, en Luxemburg, garanderen we dat er altijd een Smartflats voor u is. Abonneer u op onze nieuwsbrief om het laatste nieuws en speciale aanbiedingen te ontvangen.
Faciliteiten in Smartflats Budget Leuven Central
Badkamer
- Douche
- Haardroger
- WC
Slaapkamer
- Balkon of Terras
- Eigen badkamer
- Flatscreen televisie
- Koelkast
- Magnetron
- Terras
Woon gedeelte
- Kabeltelevisie
- Keuken
- Verwarming
Internet
- Gratis Wifi
- Internet
Diensten receptie
- Excursiebalie
Algemeen
- Verwarming
Toegangkelijkheid
- Familiekamers
In de omgeving
- Q-Park Centrum Leuven 86m
- Parking Center 109m
- Parking Ladeuze 272m
- Minckelersparking 356m
- Kinepolis 508m
- Parking Faculteit Economie 693m
- De Bond 710m
- Parking Leuven P1 910m
- The Rolling Dogs 45m
- V-Rex 54m
- Pizza & Pasta 103m
- Oh'Fresh 104m
- Rudy's Fondueshuisje 113m
- Fatayer 128m
- Pane & Vita 155m
- Savoye 166m
- Scouts- en Gidsenmuseum 516m
- Parcum 1.9 km
- Brabants Radiomuseum 5.2 km
- Vrijheidsboom 267m
- Middelpunt der Stad Leuven 318m
- Kangxi-Verbiest hemelglobe 631m
- Graftombe Pater Damiaan 673m
- Watermolen 1.9 km
- De Batsboom 2.5 km
- Demertrefplaats Werchter 9.8 km
- Leuven 759m
- Herent 3.3 km
- Wijgmaal 4.7 km
- Veltem 5.5 km
- Hambos 7.7 km
- Erps-Kwerps 8.5 km
- Wezemaal 9 km
- Sint-Joris-Weert 9.6 km
4.5
Beoordeeld door: 103 gasten.
4
GregZakenreiziger
19 augustus 2025
- locatie
- vies badkamer en slechte incheckprocedure - moest wachten
6
AnamariaZakenreiziger
8 augustus 2025
- Het is zeer centraal gelegen, dicht bij de universiteit en toeristische attracties.
- De ingang van het gebouw is echt vreemd. Je komt binnen vanaf de straat en daarna loop je door een zeer smalle gang, die erg vuil is en vol met materialen ligt. De kamer was niet zo schoon. Er was de hele tijd een slechte geur. We zagen een grote spinnenweb aan het plafond, ik vind echt dat dit niet normaal is... de deur naar het balkon was kapot. In vijf nachten hebben ze de handdoeken en de bedlakens niet gewisseld en ons daar ook niet naar gevraagd. Het licht 's nachts is erg slecht. De muren waren vuil, vooral in de badkamer. En... het was 's nachts erg luidruchtig... Ik ben geen veeleisende reiziger, maar dit appartement voldeed absoluut niet aan mijn verwachtingen.
9
PetraGezin met kinderen
7 augustus 2025
- Er is geen bord bij de ingang van het appartementencomplex en het kostte ons enige tijd om het toetsenbord te vinden. Verder had ik geen problemen en heb ik ten volle genoten van mijn verblijf.
3
DieterZakenreiziger
7 augustus 2025
- privébadkamer aanwezigheid van een ventilator
- De locatie is niet op het aangegeven adres (nr. 48) maar op nummer 50. Ik ontving slechts één code voor de voordeur. De telefonische receptie was onbeleefd in zijn hulp. Ik ontving geen tweede code (voor de kamer); dit heeft 30 minuten geduurd waarbij ik moest bewijzen dat ik slecht was geïnformeerd voordat ik een code ontving die me binnenliet. De centrale verwarming stond aan en de knop was kapot, waardoor deze niet kon worden uitgeschakeld - in een warme kamer. Van de 4 lichtpunten ontbraken er 3 lampen.
3
MitchellZakenreiziger
25 juli 2025
- De locatie was uitstekend!
- De ingang van het gebouw is een bouwplaats zonder een 'vergrendelbare' deur naar het gebouw. Gedurende het verblijf was het appartement zonder warm water. Er wordt afval in de gangen achtergelaten voor enkele dagen.
6
ChantalJong stel
22 juli 2025
- De bedden waren zeer comfortabel, de douche warm en krachtig. De locatie was fantastisch en de prijs was redelijk.
- Er was geen keuken, alleen een magnetron, servies en een koelkast. De televisie was kapot en de badkamer stonk. De decoratie was vuilgrijs.
2
MichaelAlleenreiziger
14 juli 2025
- goede matras op de vloer … schone douche, goede handdoeken en WiFi … beleefde ondersteunende dame tijdens mijn verschillende telefoongesprekken
- *Verkeerd adres van het gebouw voor het vinden van mijn reservering, *Zeer vuile gangen en trap om 4 verdiepingen omhoog te klimmen, *Smartflats 2 wasmiddelenkarretjes blokkeerden ALLE in- en uitgangen als Extra Brandgevaar tijdens mijn 3 dagen, *Studio was “mini” met een kapotte tv, geen kitchenette en klein raamuitzicht op een grote asbak…
10
FrancescoAlleenreiziger
12 juli 2025
- De kamer was zeer mooi en schoon.
- De kamer was te klein, het was zelfs moeilijk om een plek te vinden voor het openen van de koffer.
7
PauloVriendengroep
29 juni 2025
- Geweldige locatie, comfortabel appartement.
- Ondersteuning met de code was niet goed. Er is niets om de afwas mee te drogen.
7
ZsuzsannaGezin met kinderen
9 juni 2025
- De locatie is zeer goed. Het bed is zeer comfortabel. Het appartement is goed en schoon.
- Zeer slechte elektrische verlichting! De televisie werkt niet.
10
RicsanJong stel
7 juni 2025
- Ze beantwoordden de telefoontjes niet. Ze deden er zo lang over om te reageren.
4
LorenzoAlleenreiziger
24 mei 2025
- De locatie
- De schimmel! De badkamer had schimmel op het plafond en de kamer was zo klein dat de geur overal aanwezig was. Het feit dat u foto's toont van een studio/appartement, terwijl ik 84€ betaal en een kamer ontvang met de geur van schimmel, is onacceptabel. Het verwarmingssysteem was ook al ingeschakeld voordat ik arriveerde. Het was 40°C toen ik de kamer binnenkwam. Ik moest het raam openzetten omdat ik niet in die hitte kon blijven. De televisie werkte helemaal niet. Ik zal daar nooit meer een voet zetten en zal uw establishment niet aanbevelen.
10
HelenAlleenreiziger
20 mei 2025
- Het was ruim, comfortabel, had een plek om te werken en was zeker stil.
- Het was niet helemaal duidelijk waar het nummer voor het gebouw zich bevond - of dat, als je op een glazen scherm drukte, de nummers verlicht zouden worden zodat ik de toegangscode kon invoeren. Misschien is dit een leeftijdsprobleem voor mij als iemand van boven de 60.
8
JulieteVriendengroep
13 mei 2025
- De locatie was perfect!
- De wastafel in de badkamer was verstopt, op de foto's leek de kamer groter, maar er was zelfs geen wastafel, en de wastafel in de badkamer was verstopt.
2
AngshumanGezin met kinderen
2 mei 2025
- Het enige dat goed is aan dit pand is de centrale locatie. De prijs is redelijk. Maar gezien de zeer pover aangeboden faciliteiten aan de gasten, is er geen waar voor je geld.
- 1. Het plafond van de kamer had grote gaten en er was waterinsijpeling rondom deze gaten. Dit was onaanvaardbaar. 2. De enige 'keuken' artikelen in dit appartement waren een magnetron en een koelkast. Er was geen waterkoker, geen vaatwasser, geen kookplaat en geen koffiemachine. 3. De televisie springt zelfs niet aan. Waar was het dan voor bedoeld? 4. Er is geen warm water aanwezig in de badkamer. Het nemen van een bad in het ijskoude water is werkelijk de enige en moeilijke optie. 5. Contact opnemen met het Smartflats-team via WhatsApp en dergelijke werkt niet en klachten worden niet opgevolgd. Op deze manier denk ik dat gasten geen respect of waardigheid wordt getoond, omdat ze niet gehoord en behandeld worden. Ik heb 14 nachten verbleven in Smartflats en de kamer die ik kreeg (kamer #201) en de geboden faciliteiten waren echt, echt afschuwelijk.
3
MaiGezin met kinderen
23 april 2025
- Mijn kamer heeft geen gordijnen. Ik heb voor 10 dagen geboekt. Stel je voor dat je elke dag wakker wordt met fel licht... Stel je voor dat al mijn buren me 's nachts kunnen zien. De muren waren bedekt met vervuilde handafdrukken. Ik heb bijna 1000 euro betaald. Ik voel me teleurgesteld omdat er betere en goedkopere plekken waren.
6
PeterAlleenreiziger
28 maart 2025
- Constante geluidsoverlast van andere kamers met jonge studenten, of van mensen buiten die feestvieren.
1
MartinVriendengroep
19 maart 2025
- Niets, aangezien de eigenaar onze boeking heeft geannuleerd na onze inchecktijd.
- Wij arriveerden na onze inchecktijd en de kamer was niet schoongemaakt. We hebben het onroerend goed op de hoogte gesteld en zij zeiden dat ze iemand zouden sturen om het schoon te maken. Na drie uur kregen we te horen dat we niet in de accommodatie konden blijven om "veiligheidsredenen".
5
HencoZakenreiziger
11 maart 2025
- Locatie
- Niet geschikt voor 3 personen.
1
ConnellJong stel
10 maart 2025
- Geachte heer/mevrouw, Ik heb een appartement geboekt via uw bedrijf van 01/12/23 tot 04/12/23, genaamd Smartflats accommodatie in Leuven, België. Bij mijn aankomst op de dag zelf ontdekte ik dat het gebouw in aanbouw was. Ik ben bedrogen door uw bedrijf/Smartflats en toen ik het Smartflats-nummer belde, zeiden zij dat ik met u moest spreken. Ik ben de afgelopen 6 weken bezig geweest met uw klantenserviceteam en niemand heeft mij kunnen helpen om dit probleem op te lossen. Ik verwacht een volledige terugbetaling of in ieder geval een terugbetaling op mijn account. Ik kan video's van het appartement dat in aanbouw was aanleveren indien nodig. Graag ontvang ik zo snel mogelijk een reactie van u. Met vriendelijke groet,
- Beste, Ik heb een appartement geboekt via uw bedrijf van 01/12/23 tot 04/12/23, dat de naam Smartflats accommodatie droeg in Leuven, België. Toen ik op de afgesproken dag arriveerde, ging ik naar het gebouw en bleek het in aanbouw te zijn. Ik ben door uw bedrijf/Smartflats opgelicht en toen ik het Smartflats-nummer belde, zeiden ze dat ik met u moest spreken. Ik heb de afgelopen 6 weken contact gehad met uw klantenserviceteam, maar niemand heeft mij kunnen helpen dit op te lossen. Ik verwacht een volledige terugbetaling of op zijn minst een krediet op mijn rekening. Ik kan video's van het appartement dat in aanbouw was verstrekken indien nodig. Neem alstublieft zo snel mogelijk contact met mij op. Met vriendelijke groet,
1
GabrielaGezin met kinderen
23 februari 2025
- Verschrikkelijke service, er was geen warm water/verwarming in de kamer, veel lichten werkten niet, de kamer was niet de kamer die ik had gekozen bij de boeking, een defecte deur in de kitchenette. Zodra de reservering was betaald, heeft niemand van Smartflats ons geholpen of een e-mail beantwoord.
5
ChanceZakenreiziger
23 februari 2025
- Perfect voor mensen die dicht bij de stad willen zijn! Restaurants en winkels zijn in de buurt!
- Zeer vreemde geur in de kamer! De badkamer ruikt niet echt prettig! Te veel geluid van andere gasten! De trappen zien er niet zo mooi uit.
8
AndwhynotGezin met kinderen
18 februari 2025
- Zeer centrale locatie.
- Eén open zit/slaap/eetruimte.
4
IrenaZakenreiziger
13 februari 2025
- Locatie, lakens van goede kwaliteit
- Niets zoals op de foto's. Geen bord op de deur van het gebouw, alleen een zwarte deur. Geen straatnummer van enige aard. Vies, zowel de badkamer als de muren. Smerig. Ik kon het raam niet openen. Koelkast vol ijs. Verschrikkelijke gang zonder lift. Geen borden op de deur van het gebouw, geen borden op de deur van de accommodatie, het raam was kapot en zelfs toen ik klacht indiende, werd het niet gerepareerd tijdens mijn verblijf van 4 dagen! Zelfs niet toen ik de kamer upgrade naar een met balkon! De accommodatie was vies (bloedvlekken op de muren van de badkamer en op de bank), vies rondom de douche. Ze moeten echt professioneler worden!
5
BenedekVriendengroep
9 februari 2025
- Geweldige locatie nabij het stadscentrum, lage prijs vergeleken met soortgelijke faciliteiten in de omgeving.
- De instructies om binnen te komen waren niet duidelijk en het personeel aan de telefoon was moeilijk te benaderen. De kamer was niet goed schoongemaakt. De vermelding omvatte een terras, dat echter afgesloten was zonder uitleg of waarschuwing. Het personeel aan de telefoon was hier ook niet behulpzaam over.
7
MichaelZakenreiziger
5 februari 2025
- Snelle reactie van de klantenservice
- Het beveiligingsnummer van de deur werkte niet en moest worden gereset. Het zou fijn zijn om een theedoek in de keuken te hebben. Het dubbelmatras lag op de grond (maar het was vrij comfortabel).
1
AromaVriendengroep
4 februari 2025
- locatie
- In het begin konden we de flat niet betreden omdat we de verkeerde toegangscode hadden ontvangen. Dit aanvankelijke ongemak gaf een indruk van ongeorganiseerdheid, vooral omdat de code op het laatste moment was verzonden. Toen we uiteindelijk toegang kregen tot de flat, ondervonden we verschillende problemen. Het badkamerlicht functioneerde niet goed en flikkerde constant. Daarnaast zagen we insecten rondlopen in de flat. Tot onze grote spijt ontdekten we, nadat we een pizzadoos slechts een uur op het aanrecht hadden laten staan, dat er kakkerlakken en andere insecten overheen kropen. Dit was een vrij onrustgevende ervaring voor ons.
1
ParvizGezin met kinderen
4 februari 2025
- Bijna niets om leuk te vinden, behalve waarschijnlijk de locatie. Het stadhuis van Leuven is op 7-8 minuten lopen van het appartement.
- Er is veel wat niet prettig is. Laten we ze op volgorde opsommen: 1. Er is geen scorebord dat vóór het inchecken per e-mail wordt aangekondigd om het nummer in te voeren om het gebouw binnen te komen. Het lijkt simpelweg uit de lucht gegrepen. En bijgevolg staat de deur wijd open, wat de veiligheid van de bewoners in het gebouw in vraag stelt. 2. Het appartement (de kamer) zelf is erg klein. De kamer die ontworpen is voor 3 personen met stapelbedden (eerste verdieping voor twee personen) bevindt zich in een belabberde 10-12 vierkante meter (in de beschrijving staat meer), wat het wonen voor drie personen extreem oncomfortabel maakt. 3. Maar het ergste is dat er gedurende onze gehele verblijf (5 van de 6 betaalde dagen) geen warm water in de kamer was. Stelt u zich voor, de 21ste eeuw en geen warm water in het centrum van Europa (maar Europa heeft hier niets mee te maken). Herhaalde verzoeken aan de administratie van het appartement leidde tot geen resultaat. We moesten een dag eerder vertrekken en een andere plek huren om te verblijven. Naast alles hierboven begon om zeven uur 's ochtends in het gebouw en ervoor luidruchtige bouwwerkzaamheden en verbouwingen, wat de wooncomfort aanzienlijk negatief beïnvloedde. Wanneer ik in de toekomst terugkeer naar Leuven, zal ik dan hier een kamer huren of het aanbevelen aan vrienden? Het antwoord is een definitieve NEEN!
1
KineAlleenreiziger
27 januari 2025
- Vies. Luidruchtig. Zeer moeilijk te vinden. Personeel niet behulpzaam.
5
FlydreamerGezin met kinderen
26 januari 2025
- Goede locatie, de kamer was warm.
- Wij kregen pas op de tweede dag na contact met de receptie toegang tot het hooi. De haardroger werkte niet. We verbleven vier nachten en er vond gedurende deze dagen geen schoonmaak plaats in onze kamer, waardoor onze bedlinnen en handdoeken niet zijn vervangen en het vuilnis niet is afgevoerd.
Vraag en antwoord.
Smartflats Budget Leuven Central ligt 227 meter van het centrum van Leuven.
Smartflats Budget Leuven Central heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.
Smartflats Budget Leuven Central heeft familiekamers beschikbaar. Kijk op de website van de accommodatie om deze te reserveren.