8.6
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

NH Mannheim

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


NH Mannheim is een modern en stijlvol hotel, strategisch gelegen aan de Seckenheimer Strasse, in de bruisende stad Mannheim, Duitsland. Dit hotel geniet van een uitstekende beoordeling van 8.6 uit meer dan 6000 recensies, wat de betrouwbaarheid en kwaliteit van de accommodatie bevestigt. NH Mannheim biedt een breed scala aan faciliteiten, waaronder gratis WiFi, een 24-uursreceptie en een volledig uitgerust fitnesscentrum. Voor zowel zakelijke als recreatieve reizigers biedt het hotel veelzijdige voorzieningen zoals een businesscentrum, vergader- en banketfaciliteiten en een restaurant in industriële stijl dat zowel regionale als internationale gerechten serveert. De architectuur met hoge plafonds en veel natuurlijk daglicht draagt bij aan een uitnodigende eetervaring.

De kamers in NH Mannheim zijn ontworpen met comfort en gemak als prioriteit. Elke kamer is uitgerust met airconditioning, een flatscreen-tv, een minibar en een privébadkamer. Er zijn verschillende kamertypes beschikbaar, van standaard tweepersoonskamers tot suites met een aparte lounge. Extra voorzieningen zoals koffie- en theefaciliteiten, gratis toiletartikelen en voor sommige suites, een badjas en slippers, zorgen voor een aangenaam verblijf. Het hotel is kindvriendelijk en biedt de mogelijkheid voor extra bedden en kinderstoelen, waarmee het zich aanpast aan gezinnen van verschillende groottes. Huisdieren zijn toegestaan, al kunnen er wel extra kosten van toepassing zijn.

NH Mannheim bevindt zich in het hart van Mannheim, een stad die bekend staat om zijn levendige cultuur en historische bezienswaardigheden. Gasten hebben gemakkelijk toegang tot lokale attracties, musea en gezinsvriendelijke activiteiten. Naast het aangename verblijf, biedt het hotel praktische voorzieningen zoals privéparkeergelegenheid en toegankelijkheidsopties voor gasten met speciale behoeften. Met de nadruk op hygiëne en veiligheid volgens plaatselijke richtlijnen, zorgt NH Mannheim voor een veilige en comfortabele omgeving. Verblijf in dit hotel combineert moderne gemakken met een uitstekende locatie om Mannheim te verkennen.



Faciliteiten in NH Mannheim

Eten en drinken
  • Bar
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • Ligbad
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
Roken
  • Rokersruimte

In de omgeving

8.6

Beoordeeld door: 6038 gasten.

7

Jane

Gezin met kinderen
28 mei 2025

“De faciliteiten zijn goed, maar het verblijf werd teleurgesteld door traag en soms zelfs slecht service.”
  • De kamers zijn van een goed formaat, schoon en goed ingericht. Het ontbijt is uitstekend.
  • Het was onmogelijk om de airconditioning lager dan 23,5 graden te krijgen, wat nog steeds aan de warme kant was. De keuze aan eten voor het diner is niet groot. De service was zeer traag en mijn maaltijd was duidelijk geruime tijd onder een warmtelamp gehouden voordat het werd geserveerd. Een medewerker van de bar was onbeschoft en vijandig.

10

Michaelg2020

Alleenreiziger
25 mei 2025

“Kwaliteitservaring”
  • Het bed was zeer comfortabel. Zeer schoon. Modern. Het personeel was erg professioneel en vriendelijk.

8

Joanna

Zakenreiziger
14 mei 2025

“Zeer goed”
  • Ik moet nogmaals toegeven dat de medewerkers van dit hotel geweldig zijn. De persoon van het restaurant heeft persoonlijk mijn diner naar mijn kamer gebracht, ook al kon ik zelf naar beneden gaan, wat erg attent was. De persoon bij de receptie was, ondanks het feit dat het 1 uur 's nachts was, in staat om een probleem op te lossen waarvoor ik zeer dankbaar ben. Bedankt, team!

7

Vildan

Zakenreiziger
3 mei 2025

“Goed”
  • De accommodatie was goed, comfortabel en schoon. Echt een verantwoorde prijs.
  • Ik heb geschreven dat ik laat zou komen en ik heb een reservering gemaakt met betalingsoptie in het hotel. Ze hebben geprobeerd mijn zakelijke kaart te verrekenen (het is niet mogelijk om mij via internet te chargen vanwege beveiliging, alleen zij kunnen mij fysiek met een POS-terminal verrekenen). Vervolgens hebben ze mijn reservering geannuleerd zonder iets met mij te controleren. Daarna heb ik veel tijd verloren (ik was erg moe door de lange rit) met het bellen naar het hotel en de reservering om 3 uur 's nachts. De sleutelkaart werkte niet, dus alles wat ik wilde was naar mijn kamer en ik moest met de receptie gaan.

9

Yadav

Jong stel
29 april 2025

“Zeer goed verblijf.”
  • De kamers waren goed en het personeel was zeer beleefd en gastvrij.
  • Niets

8

Ghufran

Jong stel
27 april 2025

“Zeer goed”
  • Het personeel, de kamer
  • De schoonmaakservice was niet echt zo goed.

9

Michael

Zakenreiziger
26 april 2025

“Uitstekend”
  • State-of-the-art gebouw, geweldig ontbijtbuffet, probleemloos (en gratis) wifi, schone en comfortabele kamer.

7

Kellybundy

Jong stel
25 april 2025

“Goed”
  • Het hotel is mooi en modern. De kamers zijn prachtig en schoon.
  • Sinds onze check-in glimlacht het personeel niet en voelen mensen zich niet welkom.

10

Ievstratenko

Gezin met kinderen
21 april 2025

“Uitstekend”
  • Het ontbijt was fantastisch.

7

Tobias

Gezin met kinderen
20 april 2025

“Goed”
  • Het ontbijt was uitstekend!
  • Onprofessionele behandeling bij de receptie totdat werd verduidelijkt dat er geen eetkosten op de kamer waren geboekt. Ook had ik een reis geboekt met een creditcard voor mijn vrouw en dochter - zij moesten vooraf betalen bij inchecken. Bovendien was het negatief dat er een hoge parkeerkosten bijkomend werden gevraagd.

9

Anna

Jong stel
17 april 2025

“Goede prijs-kwaliteitverhouding, zeer aangenaam verblijf!”
  • Ik vond de kamer echt prettig; deze was schoon, het bed was comfortabel en het was er zeer rustig.
  • De persoon aan de receptie op de avond van onze aankomst was zeer onbeleefd tegen ons. Onze vrienden arriveerden eerder dan wij en zij hadden dezelfde incheckervaring. De receptionist was het enige probleem tijdens ons verblijf. Echter, 's ochtends was de receptionist buitengewoon vriendelijk en professioneel, waardoor de uitcheckervaring zeer soepel verliep!

7

Gabriela

Vriendengroep
16 april 2025

“Een goed hotel, maar de service was een beetje teleurstellend.”
  • De kamer was schoon en het bed was zeer comfortabel.
  • We arriveerden om 13:00 uur en werden geïnformeerd dat vroeg inchecken niet mogelijk was (geen probleem). Maar toen we om 16:00 uur terugkwamen (1 uur na de inchecktijd), was de kamer nog steeds niet gereed. Na een tijdje aan de receptie kregen we eindelijk de sleutels, maar de verkeerde kamer werd verstrekt. We vroegen om 2 eenpersoonsbedden en ontvingen in plaats daarvan een tweepersoonsbed.

10

Seba

Zakenreiziger
12 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het bed was fantastisch!

10

Ellis

Gezin met kinderen
12 april 2025

“Uitstekend”
  • schoon en comfortabel
  • niets

9

Isabela

Jong stel
11 april 2025

“Comfortabele, kwaliteitskamers, maar ontbijt en parkeren zijn duur.”
  • Comfortabele, stille kamer en zeer smaakvol ingericht. Fantastische moderne douche met warm water, fijne toiletartikelen. Moderne lampen, nuttige stopcontacten dicht bij het bed. Goed dubbel bed. Alles is zeer schoon. Zwarte gordijnen om het licht in de ochtend te blokkeren. De prijs voor de kamer per nacht is acceptabel voor de kwaliteit en het comfort die u krijgt, tenzij u ontbijt en parkeergelegenheid erbij rekent. In dat geval zou ik elders gaan.
  • De ontbijtprijzen waren zo hoog dat we het hebben overgeslagen. We waren met twee personen, maar kregen slechts één kaart voor de kamer. De kamerlichten en de lift werken alleen met kaarten, dus ik moest mijn man bij de receptie ophalen toen hij de kamer verliet, omdat ik niet in de donkere kamer kon blijven en mijn kaart aan hem kon geven, en hij niet terug kon met de lift zonder de kaart... Parkeren voor de nacht is niet gratis, maar eigenlijk erg duur, dus we hebben ergens op straat geparkeerd en zijn in de kou naar binnen gelopen. Er is geen plek om een auto of taxi voor de receptie van het hotel te laten stoppen, waardoor je je bagage niet dichtbij kunt afzetten. Ik weet niet hoe mensen met loopbeperkingen dit oplossen. Er konden twee personen bij de receptie zijn, maar bij het inchecken was er slechts één aanwezig, en ik heb ongeveer 10 minuten gewacht alleen om mijn kaart in te leveren.

10

Blagovest

Zakenreiziger
5 april 2025

“Perfect verblijf”
  • Faciliteiten van het hotel en de parkeermogelijkheden. Murat aan de receptie was zeer vriendelijk. Hij gaf me een beter kamer.

9

鈞豪

Zakenreiziger
1 april 2025

“Uitstekend”
  • Het ontbijt is zeer goed. NH biedt ook een fitnessruimte ter beschikking van de gasten.
  • Ik hoop dat het ontbijt wekelijks kan variëren in smaak, hoewel het gerecht nog steeds erg goed is!

10

Pkm

Gezin met kinderen
30 maart 2025

“Uitstekende kamer”
  • Alles
  • Niets

3

Alison

Jong stel
29 maart 2025

“Goede locatie, onbeleefd personeel, goed eten.”
  • Ontbijtbuffet en catering voor glutenvrije opties zeer goed.
  • Slechte service, kortaf barpersoneel. Niet behulpzaam.

9

Els

Gezin met kinderen
25 maart 2025

“Uitstekend”
  • Comfortabele kamer, uitstekend en gevarieerd ontbijt, parkeerplaats.
  • De kamer was aan de voorkant van het hotel gelegen, dus er was enige verkeersgeluiden.

9

Jordymaes

Gezin met kinderen
21 maart 2025

“Een fijn hotel voor een bezoek aan Mannheim.”
  • Ik heb een fantastische verblijf gehad in het hotel! Het ontbijt was heerlijk met geweldige koffie en veel kaas- en dessertopties. De locatie was handig om naar het stadscentrum te reizen, en het personeel was super vriendelijk. Bij aankomst was er voldoende parkeerruimte om de auto te parkeren.
  • Het is jammer dat een zo modern hotel geen mogelijkheden biedt om uw auto op te laden. Ik had ten minste één oplaadpunt op de parkeerplaats verwacht. Het ontbijt was goed, echter was het erg luidruchtig in het restaurant.

9

Catalin

Gezin met kinderen
12 maart 2025

“Uitstekende keuze!”
  • - alle faciliteiten werkten perfect. - we hebben zeer goed gerust. - gevarieerd en kwalitatief hoogstaand ontbijt.
  • De parkeerprijs bedraagt 21 euro per dag, hoewel de parkeerplaats zich in de hotelhof bevindt. U heeft geen recht op reservering van een plek en u kunt deze ook niet behouden als u gedurende de dag met de auto vertrekt.

8

Guillermo

Jong stel
11 maart 2025

“Zeer goed”
  • In orde
  • Een EC-lader op de parkeerplaats zou prettig zijn.

8

Akshata

Alleenreiziger
1 maart 2025

“Zeer goed”
  • Schone kamer, hield van de volle lengte ramen. Zou opnieuw verblijven.
  • Ik heb gevraagd om een late checkout, maar de receptie kon hierin niet tegemoetkomen. Verder was alles geweldig!

9

Mike

Gezin met kinderen
28 februari 2025

“Zeer aangenaam”
  • Schoon en het personeel was zeer behulpzaam.
  • Er waren geen thee faciliteiten in onze kamer, maar de koelkast was vol met dranken die we niet nodig hadden of wilden.

6

Joanna

Zakenreiziger
28 februari 2025

“Aangenaam”
  • Alle meisjes bij de receptie zijn geweldig!
  • Opnieuw, ondanks het feit dat er twee bordjes aan de deur hingen met de informatie om de kamer niet binnen te gaan, zijn de schoonmakers binnengekomen om een pakket chips achter te laten en dit is niet de eerste keer. Dit gedrag geeft je een onveilig gevoel wanneer je persoonlijke spullen op het bureau laat liggen en je wenst dat niemand de kamer binnenkomt.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.