7.5

SMARTments business München Parkstadt Schwabing

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


SMARTments business München Parkstadt Schwabing is een modern aparthotel met een gunstige ligging in München. Gelegen aan de Walter-Gropius-Strasse 11, biedt het aparthotel een scala aan diensten en voorzieningen die ideaal zijn voor zowel zakenreizigers als toeristen. De appartementen zijn uitgerust met een flatscreen-tv, volledig uitgeruste keuken of kitchenette, en er is een automaat voor snacks en drankjes. Met gratis WiFi in alle ruimtes, biedt deze accommodatie een comfortabele en connected ervaring. Voor gemaksbezoekers beschikt de locatie ook over conciërgeservice en parkeermogelijkheden tegen een vergoeding.

De ligging van SMARTments Business in Parkstadt Schwabing biedt gemakkelijke toegang tot belangrijke stadsbestemmingen. Het aparthotel bevindt zich op korte loopafstand van het metrostation Alte Heide, waardoor het exploreren van de stad eenvoudig wordt. Bekende bezienswaardigheden zoals het Marienplatz en de Englischer Garten zijn gemakkelijk bereikbaar, waardoor gasten een breed scala aan culturele en recreatieve activiteiten binnen handbereik hebben. Daarnaast zorgt de nabijheid tot de luchthaven van München voor een vlotte reiservaring voor internationale gasten.

Voor gasten zijn er diverse kameropties beschikbaar, zoals de Standard Studio, Studio XL en Studio XL EZ, die allemaal zijn voorzien van geluidsdichte muren, een eigen badkamer met inloopdouche en een haardroger. De kamers worden gekenmerkt door hun moderne ontwerp en functionele voorzieningen, waaronder een kitchenette met kookplaat, koelkast, vaatwasser en keukengerei. Bezoekers hebben ook toegang tot verschillende faciliteiten, zoals een lift, geluiddichte kamers en rookvrije zones. Extra diensten zoals droogreiniging, contactloos in- en uitchecken en beveiligingsfuncties zoals rookmelders en cameratoezicht zorgen voor een veilige en aangename verblijfsomgeving.



Faciliteiten in SMARTments business München Parkstadt Schwabing

Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kitchenette
  • Koelkast
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Magnetron
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Strijkvoorzieningen
  • TV
Woon gedeelte
  • Broodrooster
  • Eethoek
  • Strijkijzer
  • Vaatwasser
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers

In de omgeving

7.5

Beoordeeld door: 1136 gasten.

9

Tarun

Jong stel
20 mei 2025

“Goede optie voor persoonlijke/ professionele reizen.”
  • Fantastische kamers met de optie van een volledig functionele keuken. Slechts 20 minuten van het stadscentrum maakt het een perfecte keuze. Zeer goede locatie omringd door hoge kantoorgebouwen.
  • Beperkte eet- en restaurantopties in de buurt. Geen thee/koffie op de kamer.

8

Raymond

Zakenreiziger
17 mei 2025

“Goede locatie met een klein probleem voor de wasserijservices.”
  • De locatie is goed. De supermarkt is op 15 minuten loopafstand. Parkeren is mogelijk met reservering. Parkeren aan de straat is in het weekend gratis.
  • Aanvankelijk dacht ik dat de wasmachine voor privégebruik was en zich in het individuele appartement bevond. Maar deze is te delen in de kelder, wat nog steeds aanvaardbaar is. Een ander punt is dat je EURO 0,50 moet voorbereiden voor de wasmachine of het koffieapparaat. Er is geen mogelijkheid voor het wisselen van geld of andere soorten munten.

9

Elaine

Alleenreiziger
17 mei 2025

“Comfortabel verblijf”
  • De accommodatie is schoon en comfortabel en beschikt over alle benodigde faciliteiten.
  • Het is een beetje ver weg van de dichtstbijzijnde U-bahn.

8

Wendy

Gezin met kinderen
15 mei 2025

“Zeer goed”
  • De locatie en Wi-Fi waren geweldig. De keuken had alles wat we nodig hadden en was zeer praktisch.
  • Het bedmatras was niet erg comfortabel, vooral voor 2 personen. De dekbed was te kort voor 2 personen.

8

Shimeng

Alleenreiziger
14 mei 2025

“Zeer goed”
  • Het hotelpersoneel is vriendelijk om mee te praten.
  • Er is geen USB-lader om de batterij van de mobiele telefoon op te laden. Er is geen automatisering voor de verkoop van snacks en voedsel in het hotel. Bovendien is er in de nabijheid weinig keuze om te eten. Het is een lange wandeling van de U-Bahn naar het hotel. In de winter is het niet comfortabel om met zware bagage in de kou te lopen.

8

Sylvia

Zakenreiziger
16 april 2025

“Ik vind het leuk, vooral omdat ik zelf kan koken, maar er zijn enkele ongemakken. Het is oké, maar ik voel me niet helemaal goed.”
  • Ontwerp van het appartement, keukenfaciliteiten, gratis specerijen in de entreezone (toont aan dat u begrijpt wat mensen nodig hebben die in een dergelijk appartement verblijven :-)).
  • Kussen (dit anti-allergie materiaal is zo oncomfortabel; veren zouden beter zijn. Misschien biedt u de mogelijkheid om er een bij de receptie te krijgen); verwarming (was niet echt warm genoeg, ook al zette ik het volledig aan; als je de ventilator aanzet, komt er alleen koude lucht uit); administratie: Waarom moet ik alles steeds opnieuw invullen? Waarom slaat u mijn gegevens niet op? Dat is echt vervelend (zelfs als ik van tevoren elektronisch incheck).

6

Anna

Jong stel
6 april 2025

“Was een gemiddeld verblijf.”
  • Moderne en redelijk grote kamer
  • Er was geen airconditioning, dus de kamer was erg warm.

8

Alicja

Jong stel
5 april 2025

“Zeer goed”
  • De standaard van de locatie komt overeen met de foto's, met alle essentiële voorzieningen. Vriendelijk personeel dat ons in staat heeft gesteld om in te checken vóór het officiële inchecktijdstip, wat zeer gewaardeerd werd.
  • De doucheconstructie is niet goed doordacht - u moet zeer voorzichtig zijn, anders lekt er water uit. Er waren ook enkele elementen die niet goed schoongemaakt waren.

8

Nakul

Groepsreizigers
23 maart 2025

“Waar voor je geld.”
  • De algehele ervaring was goed. De kamers waren groot genoeg voor een verblijf van een week. De pantry/keuken is goed uitgerust.
  • Geen douchegel in de douchecabine. De handdoekhouder is erg scherp en iemand kan zich verwonden bij het uitstappen uit de douche. Ondanks dat we geen problemen hebben ondervonden, zou het nuttig zijn om een medewerker te zien, vooral in het weekend.

7

Othism

Gezin met kinderen
11 maart 2025

“Een acceptabele plek voor een doortocht van één nacht.”
  • De locatie was goed, gemakkelijk te bereiken met de ondergrondse metro. Het gebouw en het interieur zijn modern.
  • Ik denk dat de volledige procesautomatisering niet ideaal is voor een dergelijke locatie en veel problemen heeft veroorzaakt. Ik heb 4 kamers gereserveerd voor 4 koppels, elk met een andere grootte, maar we kregen uiteindelijk allemaal dezelfde kamergrootte (bijvoorbeeld: één kamer had de grootste moeten zijn met een grote bank, maar er waren geen grote banken). Drie koppels hadden een kind en vroegen om een kinderbedje, maar er was er geen beschikbaar, terwijl de reservering aangaf dat de kamer voor 2 volwassenen en 1 kind was - wat prima is, maar de bedden bleken 140 cm te zijn, wat relatief klein is voor 3 personen (PS: de bedgrootte stond nergens vermeld). Slechts 1 kamer van de 4 was acceptabel met voorzieningen; de andere drie hadden ofwel problemen met de sanitaire voorzieningen, of geen warm water, of een kapotte douche, of een kussen dat ontbrak (slechts 1 kussen op bed voor 3 personen), of slechts 1 handdoek in het hele appartement. Het personeel was echter behulpzaam aan de telefoon en heeft één van de kamers omgeruild, maar de nieuwe kamer had een intense rooklucht en mistte de eerder genoemde zaken. En daarmee bedoelde ik de automatisering - het leek erop dat het systeem willekeurig kamers toewijst en niet datgene dat daadwerkelijk klaar was voor gebruik of online gereserveerd was. De verwarming werkte alleen overdag, 's nachts veranderde deze in koude lucht en moesten we deze allemaal uitschakelen omdat de slaapkamers koud waren. Hoe dan ook, over het algemeen zou ik zeggen dat het draaglijk is voor een nachtelijke trip als iemand enkele problemen kan hanteren, maar met een kind zou het iets ingewikkelder zijn. Hopelijk kunnen deze problemen worden opgelost en kan het systeem worden verbeterd.

7

Pratap

Gezin met kinderen
8 maart 2025

“Wij hebben geen goede ervaring gehad met het hotel vanwege de netheid en het ongemak om het stadscentrum te bereiken. Het hotel was echt…”
  • De plek was gezellig.
  • Er zijn veel zaken op te merken: 1. Er was geen personeel in de buurt of duidelijke instructies om contact op te nemen, tenzij je de receptie bereikt. 2. Het bed was onrein met haren erop bij onze aankomst en we konden hier geen klacht over indienen omdat er geen personeel was en we geen manier hadden om hen te bereiken. 3. Er waren insecten door de hele kamer en een van de toiletten die we gebruikten was defect; de kast was niet in goede staat. De lichten boven het fornuis waren kapot en functioneerden niet! 4. Er waren geen duidelijke instructies over de faciliteiten in de kamer; we weten niet hoe de schoorsteen werkt, dus we moesten gewoon het raam openhouden tijdens het koken. 5. De locatie is te ver van het stadscentrum als je met het openbaar vervoer wilt reizen. We hebben eerder in vergelijkbare hotels verbleven, maar onze ervaring was beter dan deze! Deze plek kan verbeteren.

9

Anna

Jong stel
4 maart 2025

“Uitstekend”
  • De appartementen zijn uiterst schoon en uitgerust met alles wat we nodig hadden. De locatie is perfect, rustig en dicht bij de metro.
  • Het gebrek aan personeel bij de receptie maakte het moeilijk om in te checken en uit te checken, maar als u goed op de ontvangen instructies let, zal alles perfect verlopen.

8

Slobodan

Zakenreiziger
28 februari 2025

“Waar voor je geld. Het gevoel was precies goed.”
  • Het was een appartement met een keuken. In de lobby kunt u koffie en drankjes krijgen. De locatie was vanuit mijn perspectief uitstekend vanwege de nabijheid van mijn werk en er is ook een goede verbinding met het openbaar vervoer.

4

Mark

Jong stel
27 februari 2025

“Helemaal niet tevreden, de gehele tweede verdieping had een slechte geur.”
  • Goede locatie en het heeft toegang tot het treinstation.
  • In het algemeen was het gebouw schoon, maar onze kamer had helaas 3 insecten. De eerste nacht moest ik ze zelf verwijderen, de tweede nacht vond ik er nog één op mijn rugzak en dit heb ik gemeld bij de receptie. Ze vertelden me dat het niet schadelijk was en boden geen excuses aan. Ik verbleef in Berlijn en dat was in orde, maar deze locatie in München was dat niet.

9

Alex

Zakenreiziger
26 februari 2025

“Uitstekend overall”
  • Alexandra was van grote hulp. Ze heeft me met al mijn zorgen geholpen. Ze is geduldig en georganiseerd. U heeft geluk dat u haar in uw team heeft.
  • De tapijten moeten op zijn minst op de tweede verdieping worden vervangen. De tweede verdieping ruikt naar rook.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.