9.3
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

The Ritz-Carlton, Aruba


Informatie over de accommodatie


The Ritz-Carlton, Aruba, gelegen aan de zachte zandstranden van Palm Beach, biedt een luxueus toevluchtsoord met 320 ruime kamers, inclusief 55 suites met privé-balkons die uitkijken op de Caribische Zee. Dit vijfsterrenresort beschikt over twee zwembaden, vijf eetgelegenheden, een spa met 13 behandelkamers, een modern fitnesscentrum en een 24-uurs casino, waardoor gasten uitgebreide faciliteiten binnen handbereik hebben. De omgeving van Palm Beach staat bekend om zijn witte zandstranden en heldere zee, ideaal voor recreatieve activiteiten zoals snorkelen en watersporten. Het resort biedt ook de exclusieve Ritz-Carlton Club Level, waar gasten kunnen genieten van een intieme en comfortabele sfeer met gepersonaliseerde service en toegang tot een stijlvolle lounge met culinaire aanbiedingen gedurende de dag. Eetgelegenheden omvatten het Italiaanse restaurant Casa Nonna New York, het sushi-restaurant Divi Sushi Bar & Lounge, en BLT Steak, een moderne interpretatie van de Amerikaanse steakhouse. Extra voorzieningen zoals dagelijkse schoonmaakdiensten, een cadeauwinkel, een conciërgedienst, en rookvrije faciliteiten zorgen voor een comfortabele en zorgeloze ervaring. De toegankelijkheidsvoorzieningen maken het resort geschikt voor gasten met speciale behoeften. Het Ritz-Carlton, Aruba is ook een populaire plek voor bruiloften en evenementen, dankzij de schilderachtige oceaanlocatie en uitgebreide vergaderruimtes. Dit alles, gecombineerd met een toewijding aan uitmuntende service, maakt The Ritz-Carlton, Aruba een premier keuze voor reizigers die luxe en comfort zoeken op een van de mooiste bestemmingen in het Caribisch gebied.



Faciliteiten in The Ritz-Carlton, Aruba

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Restaurant
  • Roomservice
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
  • Kinderopvang
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • iPod docking station
  • Kluis
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Satelliet televisie
  • Telefoon
  • Wasdroger
  • Wekdienst/ wekker
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Parkeren
  • Valet parkeren
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice
  • Excursiebalie
Entertainment
  • Casino
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Buitenzwembad
  • Finse Sauna
  • Hamam
  • Kapper/schoonheidssalon
  • Massagekamer
  • Wellness centrum
Fietsen
  • Fietsverhuur
Activiteiten
  • Duiken
  • Speeltuin
Algemeen
  • Lift
  • Valutawissel
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

Restaurant
  • BLT Steak 27m
  • Solanio 40m
  • Divi Sushi Bar and Lounge 86m
  • Casa Nonna Aruba 90m
  • MADERO POOL & BEACH GRILL 95m
  • The Coco Cafe Aruba 194m
  • Ruth's Chris Steak House 226m
  • La Vista 264m
Toeristische attractie
  • Beach Swing 165m
  • Vissershutjes 206m
  • Stellaris Casino 325m
  • Red Sail Sports Marriot 374m
  • Fisherman's Hut Beach Point Lookout 477m
  • Skyview Watersports Aruba 565m
  • Mi Dushi Aruba's Best Snorkeling & Sunset Tours 588m
  • Palm beach fisherman’s pier Aruba 596m

9.3

Beoordeeld door: 1938 gasten.

10

Dan

Gezin met kinderen
11 januari 2025

“Uitzonderlijk”
  • Alles was uitstekend! Het personeel is ongelooflijk vriendelijk en de plek is ontzettend schoon.
  • De prijs is te hoog in vergelijking met andere hotels. Ik begrijp dat het de "Ritz" is, maar dat is gewoon een excuus.

10

Cindy

Gezin met kinderen
3 januari 2025

“Geweldige gezinsvakantie”
  • Aandachtzaam personeel, schone kamers, leuke voorzieningen zoals stranduitrusting, zonnebrandcrème, handdoekservice, enzovoort.

10

Jackie

Jong stel
26 december 2024

“Over het algemeen hebben we een geweldig verblijf gehad en hebben we onszelf zeer goed vermaakt! We komen zeker terug.”
  • Het hotel is prachtig, met een geweldige fitnessruimte/sportschool, een prachtig strand en een uitstekende locatie. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.
  • Ik vond het ongepast dat mensen vroeg naar het strand kwamen en ligbedden reserveerden... voor uren. Er is een limiet van 2 uur, maar de stoelen om ons heen waren vacant tot noon (handdoeken werden om 7:30 uur neergelegd). Niet erg stijlvol.

6

Amelia

Jong stel
8 december 2024

“Een mijl lopen naar uw kamer.”
  • Het personeel was geweldig, maar over het geheel genomen voldeed The Ritz niet aan zijn excellentie.
  • Het hotel moet worden vernieuwd en vertoont tekenen van slijtage. Vraag niet om een kamer met een prachtig uitzicht, want het zal je een lange wandeling kosten om vanuit de lift bij je kamer te komen.

10

Michael

Jong stel
15 november 2024

“De vakantie was een van de beste die ik de afgelopen 20 jaar heb gehad!”
  • Het gehele resort was een "10," zoals ik had verwacht, aangezien het de Ritz Carlton is! Ik vroeg om een upgrade, en ze hebben me blij een upgrade gegeven voor bijna het dubbele van mijn oorspronkelijke reservering. Ik vond de zakelijke kant van de vakantie frustrerend en een beetje ondoorzichtig. Ik was beloofd dat ik selecte upgrades zou ontvangen omdat ik op de conciërge verdieping verbleef, maar ik ontving deze alleen omdat ik hevig had geklaagd. Er werd gevraagd of ik elke dag dezelfde zitplaats wilde, maar op meerdere gelegenheden werd mijn zitplaats aan iemand anders gegeven. Mij werd verteld dat ik selecte zitplaatsen bij het zwembad had, en de toegewezen plaats was de slechtste zitplaats op het strand. Tot slot werd mij verteld dat mijn resortkosten niet in rekening zouden worden gebracht, aangezien ik voor deze grote upgrade had betaald, maar ik werd dagelijks ongeveer $101 extra in rekening gebracht. Ik moest het management inschakelen om een compromis te sluiten en de kosten te splitsen.
  • De communicatie tussen de beloften die zijn gedaan en de uitvoering van deze beloften door het team ter plaatse was slecht. Ze deden iets wat ik echt vervelend vond. Ze gaven allemaal elkaar de schuld van de miscommunicatie. Uiteindelijk redde de conciërge manager, Reena, de situatie en zorgde ervoor dat alles rechtgezet werd.