8.1
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Van der Valk Hotel Nuland – 's-Hertogenbosch is een modern viersterrenhotel gelegen aan de rand van Nuland, op korte afstand van de historische stad 's-Hertogenbosch. Dankzij de ligging nabij de snelweg is het hotel uitstekend bereikbaar met de auto en vormt het een praktische uitvalsbasis voor zowel zakelijke reizigers als toeristen. Het treinstation van 's-Hertogenbosch ligt op circa tien minuten rijden, waardoor ook het openbaar vervoer een goede optie is. In de omgeving bevinden zich bezienswaardigheden zoals het middeleeuwse centrum van 's-Hertogenbosch, de beroemde Sint-Janskathedraal en het Noordbrabants Museum. Ook natuurgebieden zoals de Maasuiterwaarden en Kasteel Heeswijk zijn eenvoudig te bereiken. De sfeer in het hotel is eigentijds en comfortabel, met een zakelijke uitstraling die wordt gecombineerd met warme accenten in de lobby en de openbare ruimtes. Door de ruime opzet en de rustige ligging aan de rand van het dorp is het hotel geschikt voor gasten die zowel ontspanning als gemak zoeken.

De kamers in Van der Valk Hotel Nuland – 's-Hertogenbosch zijn ruim opgezet en bieden een comfortabel verblijf met moderne voorzieningen. Gasten kunnen kiezen uit diverse kamertypes, waaronder standaardkamers en luxe suites met extra faciliteiten zoals een bubbelbad of een eigen terras. Alle kamers zijn voorzien van gratis wifi, airconditioning, een flatscreen-tv en een ruime badkamer met inloopdouche. Het hotel beschikt daarnaast over uitgebreide faciliteiten, waaronder een fitnessruimte, sauna en een casino. Voor ontspanning zijn er gezellige zitjes in de lobby, een koffiebar met patisserie en een grote spelkamer met biljart en tafelvoetbal. Op het buitenterras kunnen gasten bij goed weer genieten van een drankje. Voor zakelijke bijeenkomsten zijn er meerdere vergaderzalen beschikbaar. Het hotel biedt gratis parkeergelegenheid op eigen terrein en is volledig rolstoeltoegankelijk.

De service in Van der Valk Hotel Nuland – 's-Hertogenbosch is gericht op gastvrijheid en gemak, met een 24-uurs receptie en vriendelijk personeel dat klaarstaat om te assisteren. Het uitgebreide ontbijtbuffet biedt een gevarieerde start van de dag, met zowel warme als koude gerechten. In het restaurant kunnen gasten terecht voor lunch en diner met een internationale en Nederlandse keuken, waarbij ook vegetarische en glutenvrije opties beschikbaar zijn. De bar biedt een ontspannen sfeer voor een drankje in de avond. In de directe omgeving zijn diverse eetgelegenheden te vinden, waaronder restaurants met regionale specialiteiten. Unieke kenmerken van het hotel zijn de ruime suites met thematische inrichting, de aanwezigheid van een casino en de combinatie van zakelijke faciliteiten met ontspanningsmogelijkheden. Het hotel is geschikt voor zowel gezinnen, stellen als zakenreizigers.



Faciliteiten in Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch

Eten en drinken
  • Bar
  • Frisdrank automaat
  • Lunchpakket
  • Ontbijt
  • Restaurant
  • Roomservice
  • Snack automaat
Service
  • Bagage-opslag
  • Stomerij
  • Strijkservice
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Magnetron
  • Minibar (exclusief)
  • Open haard
  • Radio
  • Ramen die open kunnen
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • Terras
  • Ventilator
  • Vloerbedekking
  • Wasdroger
  • Wasmachine
  • WiFi
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Oven
  • Vaatwasser
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Electrische auto
  • Elektr. auto oplaadpunt
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Entertainment
  • Casino
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Extra bed voor Kinderen
  • Kinderen/extra bedden
Fietsen
  • Elektr. fiets oplaadpunt
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Buiten
  • Terras

In de omgeving

Parkeergarage
  • Kiss & Ride 6.1 km
  • Kiss & Ride 7.6 km
  • Thermen Lucaya 7.8 km
  • Bergoss 7.8 km
  • Circuit Park Berghem 9.2 km
  • Zuiderparkweg 9.2 km
  • Schaijksedreef, Nistelrode 9.7 km
  • parkeergarage St Jan 9.7 km
Restaurant
  • XiE-xiE van Heeswijk 331m
  • Castello 718m
  • Den Driehoek 2.3 km
  • Danny's Eeterij & Tapas 2.6 km
  • Eetcafé D'n Hoek 3.3 km
  • De Pimpernel 3.8 km
  • Nostos Taverna 5.2 km
  • De Griek 5.3 km
Museum
  • Meierijsche Museumboerderij 6.9 km
  • Kunstlocatie Würth 6.9 km
  • Museum Hertogsgemaal 6.9 km
  • Museumgemaal Caners 7 km
  • Museum Jan Cunen 7.5 km
  • Museum 't Brabants Leven 7.7 km
  • Driels Museum 8.5 km
  • Remigiusmuseum 8.8 km
Treinstation
  • Rosmalen 5 km
  • Oss West 5.9 km
  • Oss 7.7 km
  • 's-Hertogenbosch Oost 8.8 km

8.1

Beoordeeld door: 1179 gasten.

8

Poda

Gezin met kinderen
29 juli 2025

“geweldig”
  • alles
  • bouwoppervlakte

5

Erling

Zakenreiziger
7 juli 2025

“Mooie uitstraling van het hotel, goede indeling van de kamer en een fijne douche. Onaangename geur in de kamers (29-31).”
  • Het hotel ziet er goed uit, waarschijnlijk net gerenoveerd of nieuw gebouwd. Het ontbijt was goed en ik waardeerde de inloopdouche met regendouche. Comfortabele bedden en een schone kamer. Ik heb op bedwantsen gecontroleerd (zoals ik altijd doe) en er waren geen tekenen van aanwezigheid.
  • Wij kregen kamers 29-31 op de begane grond toegewezen, maar zodra we de deuren openden, werden we begroet door een onaangename geur in elke kamer - zeker iets dat uit de airconditioning kwam. Kamer 29 was wellicht de ergste, dus die gast ging naar de receptie om om een andere kamer te vragen (die hij kreeg en waar geen geurproblemen waren). Ikzelf en mijn collega in kamers 30 en 31 verbleven daar kort, maar besloten al snel dat we de geur niet konden verdragen en vroegen om kamerwissel, maar we kregen te horen dat het hotel volledig bezet was en er voor die nacht niets kon worden gedaan. Het enige advies dat de persoon had, was om het 's ochtends bij de receptie ter sprake te brengen, wat de situatie niet echt verbeterde. Ik pakte mijn tassen niet uit omdat ik niet wilde dat de geur in mijn bagage trok, en eindigde met het uitschakelen van de airconditioning om de geur te minimaliseren. Dit zorgde ervoor dat mijn verblijf daar aanvoelde als iets wat ik snel achter me wilde laten.

10

Simone

Zakenreiziger
29 juni 2025

“Had een geweldige en ontspannende tijd!”
  • Het was echt schoon en het personeel was erg vriendelijk. Het eten was prima. Ik heb beter gehad in een ander van der Valk hotel, maar het was absoluut niet slecht.
  • Alles was perfect.

5

Ewi

Zakenreiziger
12 juni 2025

“Wij hebben de nacht overleefd toen wij een nieuwe dekbed van Jysk kochten.”
  • Het ontbijt was goed.
  • ZEER KOUDE, geen verwarming en ook elektrische lijnen zijn kapot. Verwarmingsleidingen werken niet, vreselijke reconstructie overal in het hotel.

3

Dan

Jong stel
13 mei 2025

“Mooi kamer, verschrikkelijk restaurant, slechte koffie.”
  • De kamer was comfortabel, evenals het bed en de badkamer.
  • De kamer was in orde en het personeel was vriendelijk genoeg. De eetfaciliteiten waren echter behoorlijk te wensen over. Het ontbijt was slecht. Het eten zelf was niet verkeerd, maar de eetzaal was een complete puinhoop. De tafels werden niet afgeruimd, waardoor het moeilijk was een vrije tafel te vinden. De koffie kwam uit een luxe machine die middelmatige koffie serveerde, maar die wel een rij mensen veroorzaakte die deze machine wilden gebruiken, wat leidde tot een wachttijd van 10 minuten, terwijl een simpele handmatige koffiemachine betere koffie had kunnen maken zonder de wachtrij. Waarom veel voedselverkopers voor deze machines vallen, is mij een raadsel. Daarnaast waren de vloeren vuil; het eetgedeelte leek onderbezet.

9

Dennis

Zakenreiziger
29 april 2025

“Prima locatie voor een kort verblijf voor zakelijke doeleinden in de omgeving.”
  • Zeer goed ontbijt met veel variatie, de kamers zijn ook zeer goed van formaat. Comfortabele bedden, grote badkamers. De faciliteiten van dit hotel waren zeer aangenaam, een mooi restaurant, bar, lounges en zeer vriendelijk personeel. Goede verbinding met de snelweg.
  • De bedden zouden iets comfortabeler zijn als het een queensize of kingsize bed zou zijn in plaats van twee eenpersoonsbedden die bij elkaar zijn geschoven.

6

Moris

Groepsreizigers
21 april 2025

“Aangenaam”
  • De koffie bij het ontbijt was zeer slecht en de bacon was koud.

4

Alan

Jong stel
12 maart 2025

“was in orde, kan beter.”
  • Het ontbijt was goed, het eten in het restaurant was zoals gewoonlijk geweldig bij VDV. De bedden waren ook prettig. De kamer was schoon en opgeruimd.
  • De service in het restaurant was werkelijk traag, er waren veel geluiden in de faciliteit gedurende de nacht (luchtventilatie, water dat de hele nacht in de douche druppelde, enzovoort). Geen lift, het was niet mogelijk om naar het balkon te gaan vanwege bouwwerkzaamheden.

9

Frank

Zakenreiziger
10 maart 2025

“Uitstekend”
  • Vriendelijk personeel, geweldige locatie en uitstekende voorzieningen.
  • Niets

8

Tom

Alleenreiziger
7 maart 2025

“Zeer goed”
  • de kamer en het bed, zeer goede koelkast
  • afschuwelijke geur in de badkamer, hotel nog in verbouwing

5

Mark

Gezin met kinderen
22 februari 2025

“Prima, maar niet geweldig.”
  • Handige locatie voor het doel van uw bezoek (tennistoernooi).
  • Het ontbijt was niet zo goed gepresenteerd als bij andere Van der Valk hotels waar ik heb verbleven, en ik was niet op de hoogte van de omvangrijke bouwwerkzaamheden die aan de gang waren, waardoor er geen faciliteiten beschikbaar waren (ik reisde met kinderen).

7

Sahibzada

Gezin met kinderen
15 januari 2025

“was acceptabel”
  • locatie, netheid, grote kamers.
  • Het toiletdeurtje was niet gerepareerd, de kamer rook niet aangenaam. Het personeel was arrogant, luisterde niet en was niet bereid om een probleem op te lossen.

5

Diana

Gezin met kinderen
2 januari 2025

“Redelijk.”
  • Het personeel was behulpzaam, mijn kinderen waren dol op de cadeaus van de kerstman. Hij was aardig.
  • Ik hou niet van slapen in de oude cottages... ze hebben nog steeds oude voorzieningen en we moesten de waterkoker vasthouden om thee te zetten... Ik kon het bad niet gebruiken, het was te laag voor mij (oude stijl).

8

Jenny

Gezin met kinderen
25 december 2024

“Zeer goed”
  • Het ontbijt was geweldig. Het voldeed aan al mijn wensen voor een ontbijtbuffet.

8

Viktória

Jong stel
18 december 2024

“Zeer goed”
  • Het ontbijt is zeer goed, met een grote variëteit, de koffie is uitstekend! Mooie ontwerpen, zeer ruime kamer. Er is een grote, gratis parkeerplaats beschikbaar!
  • We hebben twee keer in het restaurant gegeten, het is daar te druk. De eerste keer hebben we meer dan een uur gewacht op de maaltijden. Het personeel was soms in de war en maakte fouten met de maaltijden en dranken. Ze waren echter zeer vriendelijk en toen we ons ongemak kenbaar maakten, deden ze hun best om het op te lossen.

6

Noura

Zakenreiziger
9 december 2024

“Prima lobby en ontbijt.”
  • Nieuwheid en grootte
  • Geen zwembad of faciliteiten.

8

Brian

Alleenreiziger
6 november 2024

“Geweldig verblijf, waar voor je geld.”
  • Alles was uitstekend! Het ontbijt was erg goed, de kamers zijn zeer ruim en comfortabel, geweldige douche!
  • Het enige commentaar dat ik zou hebben is dat er betere bewegwijzering in het hotel zou kunnen zijn om aan te geven waar de kamers zich bevinden.

8.2

Van der Leij
“Prima verblijf ondanks verbouwing”
  • Het personeel doet er alles aan om de gasten niets te laten merken van de verbouwing.
  • Niets

6.6

Anoniem
“Het bed had 2 matrassen en toppers, maar met een partner is dat niet fijn. Het balkon was nog in constructie ”
  • Het welkomstkaartje en de fijne douche. Ook fijn dat het toilet een dichte deur had
  • Het bed

8

W. Nordemann
“Ondanks de verbouwing van het hotel was alles prima geregeld..”
  • Alles oke zoals we het gewend zijn.
  • geen

5.8

van den Noort
“Een teleurstelling vanwege de verbouwing aan het Hotel.”
  • vriendelijk personeel
  • Dit is niet van der Valk waardig er is geen Hotel beleving.

7.6

Simone
“Luxe verblijf”
  • Mooie hotelkamer met enorm bad. Personeel is erg klantgericht.
  • Persoonlijk vond ik de kussens veel te dun, ik heb geslapen met 3 kussens.

8.4

Rebecca van Rijswijk
“Heerlijk nachtje weg ”
  • Mooie, schone kamer, goed ontbijt, nieuwe douche bad
  • Kamer was nog niet schoon met inchecken

8

Lennard Renaud
“Sport weekend met jeugd van 11 jaar en begeleiding.”
  • Het ontbijt was heerlijk.
  • Ik dreef mijn bed uit. Naast ons was een feestje tot diep in de nacht. De nachtportier zou er iets aan doen, maar dat hielp niet. Maar dat kan gebeuren. Als de kok geen zin heeft om te werken om 07.30 uur in de ochtend moet hij lunch of diner gaan draaien.

7.8

Iris
“Prima hotel, ondanks dat er verbouwd werd. Lekker gegeten in restauran”
  • Goede service
  • Voor de kamers op de begane grond staan bankjes. Gasten gingen hier zitten roken. Rooklucht trok onze kamer in. Heel smerig.

8.2

Schuurmam
“Omgeving rommelig maar dat komt door de verbouwing”
  • Gemakkelijk berijdbaar
  • Te kleinefietsenstali

7.2

An de Stee
“Voorzieningen ivm corona zeer matig”
  • We konden voor het gebruik van de lunch gebruik maken van het buitenterras.
  • Betaling van .3,50 voor het bezorgen van het diner in de kamer vind ik absurd Diverse aanpassingen ivm Corona waren niet VdValk waardig (o.a. houten wegwerp bestek en plastic wegwerp borden, geen dienblad)

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch.
Bij Hotels.nl kun je Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch ligt 684 meter van het centrum van Rosmalen.

Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch Heeft een eigen fitness ruimte.

Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Van der Valk Hotel Nuland - 's-Hertogenbosch heeft ontbijt beschikbaar voor de gasten. Ontbijt is niet altijd inclusief in de kamerprijs.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability